Te laatquote:
Die verschillende versies van dezelfde nummers zouden ze moeten verbieden. Net als Kinks met Lola studio en Kinks met Lola live. Doe er gewoon 1 versie van de betreffende artiest in.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:00 schreef laxus13 het volgende:
Deze erbij:
Aretha Franklin – Think (blues brothers version)
Ik word er langzaam een beetje droevig van als ik zie wat voor rotzooi er allemaal bijkomt.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:01 schreef laxus13 het volgende:
Coldplay nog een nummer erbij: Up&UP
cafca zou hier een Coldplay-grap plaatsenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die verschillende versies van dezelfde nummers zouden ze moeten verbieden. Net als Kinks met Lola studio en Kinks met Lola live. Doe er gewoon 1 versie van de betreffende artiest in.
Die laatste zeker. Genoeg Adeles waar ik de kwaliteit ook wel van hoor. Ik vind het alleen jammer dat ze zo dominant is.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch zijn Skyfall en Hometown Glory prachtige liedjes die in de top 200 horen.
En Melissa Etheridge niet te vergetenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word er langzaam een beetje droevig van als ik zie wat voor rotzooi er allemaal bijkomt.
Nee hoor, was een uitstekende show in AFAS Live laatst. Ze haalt live gewoon alle noten en heeft inmiddels ook de uitstraling om zo'n grote zaal te entertainen. De liedjes heeft ze ook al.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dua Lipa schijnt live heel tragisch te zijn.
Geen ide of hij er zelf bij was, maar ik kan het tegendeel bewijzen. Recensies van haar optredens in Paradiso, op Lowlands en in de AFAS Live waren ook overwegend goed of zelfs zeer positief.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat dat niet aan Gretz horen.
Waarom staat zij er met 2 versies in van hetzelfde nummer eigenlijk?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
En Melissa Etheridge niet te vergeten
Lola, Think en Empire State of Mind ookquote:Op woensdag 13 december 2017 16:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom staat zij er met 2 versies in van hetzelfde nummer eigenlijk?Vind ik vreemd.
ESOM is toch met Jay Z? Dat is nog wel anders. Elton John staat er ook in met Dont let the sun go down on me solo en met GM.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:08 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Lola, Think en Empire State of Mind ook
Oei.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat dat niet aan Gretz horen.
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 13-12-2017 18:39:29 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Stond Club Tropicana er niet in?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toevoeging van de buren
Adele – Water Under The Bridge
Aretha Franklin – Think (blues brothers version)
BLOF Ft. Geike – Zoutelande
Chef’Special – Amigo
Chef’Special – Try Again
Coldplay & Chainsmokers – Something Just Like This
Elbow – Magnificent (She Says)
George Michael – Praying For Time
Kaleo – Way Down We Go
Rolling Stones – The Last Time
Rolling Stones – Time Waits For No One
Wham! – Club Tropicana
Young Gun Silver Fox – Long Way Back
quote:Op woensdag 13 december 2017 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het merendeel toch wel garbage in, garbage out.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
En Bökkers bij de entriesquote:Op woensdag 13 december 2017 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dEUS nog even uit de uitvallers halen, DD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |