SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Dit is toch de vraag van het jaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 00:50 schreef _--_ het volgende:
Nog een hersenkraker: hoeveel fps 'zie je' in je droom?
quote:Op woensdag 13 december 2017 01:53 schreef _--_ het volgende:[/b][img]http:/i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] [b]
[img]http:/i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] [b]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat goed zeg .quote:Op woensdag 13 december 2017 02:49 schreef devzero het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2017 02:49
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 1791 / 2863
2. haags_kwartiertje / 1474 / 5458
3. aloa / 1094 / 3634
4. noodgang / 897 / 1732
5. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 493 / 1693
jajaquote:Op woensdag 13 december 2017 04:43 schreef -sabine- het volgende:
Je krijgt de punten van mij. Haagse komt straks weer
quote:Op woensdag 13 december 2017 08:06 schreef noodgang het volgende:
Lekker man die regen! Alle sneeuw wegspoelen
Eensch!quote:Op woensdag 13 december 2017 08:06 schreef noodgang het volgende:
Lekker man die regen! Alle sneeuw wegspoelen
spanje en portugalquote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor ontbijt. Kunnen jullie ondertussen posten waar jullie in 2018 op vakantie naar toe gaan. Ben natuurlijk wel TRV-mod.
Limburg 1 Jan.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor ontbijt. Kunnen jullie ondertussen posten waar jullie in 2018 op vakantie naar toe gaan. Ben natuurlijk wel TRV-mod.
Ik ga in 2017 nog wegquote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
De planning is Mexico, en wellicht nog een citytrip naar Berlijn of zo.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
NY- Als je naar het ouderlijk huis gaan vakantie kunt noemen. (in maart al)quote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Jawel, ik ga morgen een paar dagen naar Lissabonquote:Op woensdag 13 december 2017 08:33 schreef Haeks het volgende:
[..]
Dus met kerst niet thuis? Waarheen?
In 1 roadtrip?quote:
Aha! Klinkt leuk!quote:Op woensdag 13 december 2017 08:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jawel, ik ga morgen een paar dagen naar Lissabon
Ja, heb veel stedentripjes gemaakt dit jaar. Kost ook allemaal niet veel, goedkope vluchten en airbnbquote:Op woensdag 13 december 2017 08:39 schreef Haeks het volgende:
[..]
Aha! Klinkt leuk!
Ik moet Europa ook echt es verkennen.
Nee, ik merk dat Europese vakanties niet zo duur zijn. Ik zag zelfs ¤99 naar Ibiza!quote:Op woensdag 13 december 2017 08:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, heb veel stedentripjes gemaakt dit jaar. Kost ook allemaal niet veel, goedkope vluchten en airbnb
quote:Op woensdag 13 december 2017 08:41 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nee, ik merk dat Europese vakanties niet zo duur zijn. Ik zag zelfs ¤99 naar Ibiza!
Hoezo is dat zuur?quote:Op woensdag 13 december 2017 08:43 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
Het enige zure eraan is dat je dan wel op Ibiza zit
Lijkt me niet de leukste plek om naartoe te gaan, maar misschien is het best oké als je niet in het hoogseizoen gaatquote:
Ooo.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lijkt me niet de leukste plek om naartoe te gaan, maar misschien is het best oké als je niet in het hoogseizoen gaat
Nogal zo'n feest- /drugseilandquote:Op woensdag 13 december 2017 08:47 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ooo.
Ik heb niks geen idee hoe of wat...
Voormalig Joegoslavië is heel mooi en heel divers. Slovenië vind ik één van de mooiste landen die ik bezocht heb, Kroatië is heel tof, Montenegro heeft prachtige natuur. Albanië ben ik nooit geweest.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Limburg 1 Jan.![]()
Barc voorjaar
Zomer Europa
Najaar Griekenland
Winter Nederland
Ik zal er eens een kijkje nemen. Liesje is , weet ik bv, lyrisch over Albanië en vorm. Joegoslavië. Daar ben ik ook benieuwd naar.![]()
Leuke stad. Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 13 december 2017 08:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jawel, ik ga morgen een paar dagen naar Lissabon
Kroatie is heel tofquote:Op woensdag 13 december 2017 08:50 schreef noodgang het volgende:
Kroatië is tof inderdaad, ik wil ook graag nog naar Montenegro, lijkt me erg mooi. Albanië ook!
Thanks! heb er zin in!!quote:Op woensdag 13 december 2017 08:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuke stad. Veel plezier alvast!
Doen!quote:Op woensdag 13 december 2017 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil wel keer rondreis Amerika maken
Maya-route? Of iets anders?quote:Op woensdag 13 december 2017 08:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
De planning is Mexico, en wellicht nog een citytrip naar Berlijn of zo.
Gek eigenlijk dat Azië mij nooit heeft aangetrokken.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:51 schreef noodgang het volgende:
Ik hoop volgend jaar nog wel een keer een rondreis door z-o Azië te maken
Dat is zeker vakantie.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:31 schreef Haeks het volgende:
[..]
NY- Als je naar het ouderlijk huis gaan vakantie kunt noemen. (in maart al)
En dan naar Los Angeles!
Deze keer blijven we langer dan een weekendje.
De zomervakantie weet ik nog niet. De herfst denk ik gewoon Nederland. Misschien Maastricht. Hoor veel moois erover.
kloptquote:Op woensdag 13 december 2017 08:52 schreef Haeks het volgende:
[..]
Doen!
Maar voor rondreis heb je meer dan een paar weken nodig.
quote:Op woensdag 13 december 2017 08:54 schreef Haeks het volgende:
[..]
Waar je de hele tijd naar een toneelspel kijkt
Mijn favoriete bestemming.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:51 schreef noodgang het volgende:
Ik hoop volgend jaar nog wel een keer een rondreis door z-o Azië te maken
Mijn verloofde had altijd meer met Zuid-Amerika, maar na één keer ZO-Azië is ze helemaal om.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:53 schreef Haeks het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat Azië mij nooit heeft aangetrokken.
Die mensen daarquote:Op woensdag 13 december 2017 08:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn verloofde had altijd meer met Zuid-Amerika, maar na één keer ZO-Azië is ze helemaal om.
En dan vond ik Thailand één van de minste landen daar.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die mensen daar![]()
Nu 1 keer een reis door Thailand gemaakt en wil graag de rest van die regio ook zien!
Ik ben ook veel in Zuid-Amerika, nooit iets gevoeld voor Azië. Ondanks dat ik een klein beetje Indonesisch ben en familie heb daar...quote:Op woensdag 13 december 2017 08:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn verloofde had altijd meer met Zuid-Amerika, maar na één keer ZO-Azië is ze helemaal om.
Dat is India vooral volgens mij, de rest valt best meequote:Op woensdag 13 december 2017 09:19 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik ben ook veel in Zuid-Amerika, nooit iets gevoeld voor Azië. Ondanks dat ik een klein beetje Indonesisch ben en familie heb daar...
Het lijkt me een druk, vies en chaotisch werelddeel.
NY is niet vies en chaotischquote:Op woensdag 13 december 2017 09:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is India vooral volgens mij, de rest valt best mee
Nouja elke metropool is natuurlijk druk, vies en chaotisch
Weet ik niet, nooit geweestquote:
Alleen de grote steden. In Indonesië heb je grote delen waar vrijwel geen toeristen komen. In Sri Lanka kwamen we zelfs langs belangrijke archeologische ruïnes waar we maar 2 andere toeristen tegenkwamen.quote:Op woensdag 13 december 2017 09:19 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik ben ook veel in Zuid-Amerika, nooit iets gevoeld voor Azië. Ondanks dat ik een klein beetje Indonesisch ben en familie heb daar...
Het lijkt me een druk, vies en chaotisch werelddeel.
???quote:
doe eens gek en ga naar spanjequote:Op woensdag 13 december 2017 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit al volgeboekt in juni, weel eigenlijk nog wat in september.
Alweer?quote:Op woensdag 13 december 2017 10:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
doe eens gek en ga naar spanje
Afgelopen najaar naar Sardinië geweest. Verrassend mooi.quote:
nog nooit geweestquote:Op woensdag 13 december 2017 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Afgelopen najaar naar Sardinië geweest. Verrassend mooi.
Zal bestquote:Op woensdag 13 december 2017 10:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dr. M. is echt veel beter dan jou in dit spel.
Rundumhausen en Balkoniëquote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Goede verhalen over gehoord.quote:
Scheren, douchen, nagels knippen, het is allemaal gelukt. Nu naar de kapper.quote:
Mooie kapster?quote:Op woensdag 13 december 2017 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Scheren, douchen, nagels knippen, het is allemaal gelukt. Nu naar de kapper.
Je kunt niet alles hebben.quote:
Is erg groot. Waar precies? Ik ga graag naar Zweden, maar dat is ook vooral omdat er wat vrienden wonen.quote:
doe eens niet zo serieus.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:49 schreef Haeks het volgende:
[..]
Jij weet niet wanneer iemand grappig wil doen en wanneer niet, he?
het boeit me geen sierquote:Op woensdag 13 december 2017 12:53 schreef Haeks het volgende:
Waarom is iemand een klier?
Omdat hij drinkt geen bier.
En leeft met één nier.
En staat op de pier.
prachtigquote:Op woensdag 13 december 2017 12:53 schreef Haeks het volgende:
Waarom is iemand een klier?
Omdat hij drinkt geen bier.
En leeft met één nier.
En staat op de pier.
Hallelujaquote:Op woensdag 13 december 2017 13:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is een kinderke gestorven aant kruis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |