quote:Spuit elf weetjewel, soms mis je een rel en kom je te laat met je frikandel.
En je sinterklaasgedicht
Hier: OUD / Kinderkleertjes deel 197quote:Op woensdag 13 december 2017 11:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Kan iemand het kinderkleertjes-topic een schop verkopen?
Echt, hoe zoek je op fok?zoeken.fok.nl levert topics uit 2012 op
Dankquote:Op woensdag 13 december 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: OUD / Kinderkleertjes deel 197
geschoptquote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Sam1993 het volgende:
Ik zoek het kinderboekentopic maar kan deze niet vinden via de telefoon. kan iemand die even uppen? dankje
ja! Ik ga m even opsnorren...quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:25 schreef Voske77 het volgende:
Is er ook een topic voor ouders van premature baby's?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik ga m even opsnorren...
OUD / Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders deel 12
Zojuist gedaanquote:Op woensdag 27 december 2017 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Er zijn twee delen van het kleuter topic deel 2 in omloop. Kan een modje dat fixen?.
Ja er is een topic met veel ervaringen:quote:Op woensdag 17 januari 2018 14:07 schreef Mies_poes het volgende:
Is er ergens een topic over hormonen? Niet ‘depressief door hormonen’,
Ik heb sinds mijn bevalling veel last van down makende hormonen in een bepaalde periode van mijn cyclus, de andere twee weken zorgen ze voor positiviteit. Ik hoop dat er een topic over is zodat ik een beetje kan spuien, tips etc.
Geen vraagbaak maar je kan met de meeste vragen en ervaringen terecht in het kleuter-tot-puber-topic:quote:Op zaterdag 20 januari 2018 11:36 schreef Mekamotut het volgende:
Is er toevallig ook een vraagbaak over pubers topic hier?
TV / [BNN] Vier handen op één buik #24 Allemaal mad worden op een herhalingquote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:43 schreef Burdie het volgende:
Is er een topic over de serie de luizenmoeder? Of misschien een algemeen OUD series-topic als obem, 4 handen op 1 buik, luizenmoeder, etc. Of moet ik me buiten OUD gaan begeven (*bibber*) en het in TV vragen?
Uiteraard, was ook maar een garpjequote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Er is idd een topic in TV: F&S / De Luizenmoeder #2
Dat durf jij wel aan toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |