Braafquote:
Die LTC die je bijna verkocht had! Het is je gegund. Dus gun anderen ook wat blijdschap als het hen even goed gaat.quote:Alleen ik riep dat wel ff naar de stijging van LTC, wat natuurlijk begrijpelijk is als je ziet dat die van 86 dollar kwam, zo hup naar 240.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
$469 plusminus.
[..]
Staat in btc atm. Maar blijf nog ff lekker pingpongen.
Om mee te beginnen toch niks mis mee ? Zelf begonnen met 400 euro om het traden een beetje door te krijgen en proberen te begrijpen hoe de markt ongeveer werkt. 25% verlies op 400 euro trek ik wel....bij 4000 wordt het een stuk minder en 10k ga ik slecht slapenquote:
Dat ben ik niet met je eens. Niet iedereens portemonnee is even groot en/of heeft zijn of haar moon gelijk staanquote:
Daar wen je snel genoeg aan hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:12 schreef descon het volgende:
[..]
Om mee te beginnen toch niks mis mee ? Zelf begonnen met 400 euro om het traden een beetje door te krijgen en proberen te begrijpen hoe de markt ongeveer werkt. 25% verlies op 400 euro trek ik wel....bij 4000 wordt het een stuk minder en 10k ga ik slecht slapen![]()
Overigens is mijn insteek wel dat alles wat ik er in stop ook weg kan zijn en dus niet om geld gaat wat ik nodig heb en in principe heel lang op hodl kan gaan met deze inleg.
Ik vind dat als je nog geen 100 euro kunt missen je niet in iets risicovol als crypto's moet investeren.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Niet iedereens portemonnee is even groot en/of heeft zijn of haar moon gelijk staan
Snap ik. Goed bezig!quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:12 schreef descon het volgende:
[..]
Om mee te beginnen toch niks mis mee ? Zelf begonnen met 400 euro om het traden een beetje door te krijgen en proberen te begrijpen hoe de markt ongeveer werkt. 25% verlies op 400 euro trek ik wel....bij 4000 wordt het een stuk minder en 10k ga ik slecht slapen![]()
Overigens is mijn insteek wel dat alles wat ik er in stop ook weg kan zijn en dus niet om geld gaat wat ik nodig heb en in principe heel lang op hodl kan gaan met deze inleg.
Lees ook even het 2e gedeelte van mijn zinquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat als je nog geen 100 euro kunt missen je niet in iets risicovol als crypto's moet investeren.
Heb je nog een prognose voor Litecoin op komende weken? Jouw voorspellingen voor BTC zijn vaak redelijk accuraatquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:13 schreef brombeer_ het volgende:
Litecoin![]()
Geduld wordt beloond, zo zie je maar weer
Klopt...maar ik reken vanuit mijn inleg..als ik van 1k 10k heb gemaakt en de prijs dropt dan ineens met 25% doet het me een stuk minder.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar wen je snel genoeg aan hoor.
Het gaat dan ook om 100 euro die je wél kan missen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat als je nog geen 100 euro kunt missen je niet in iets risicovol als crypto's moet investeren.
Nog niet mee eens.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lees ook even het 2e gedeelte van mijn zin
Iemand die van 100 euro in een maand 500 euro weet te maken is interessanter dan iemand die in een maand 11.000 euro maakt van 10.000 euro.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om 100 euro die je wél kan missen.
Echt, dat soort gelul alsof je niet mee mag praten omdat je niet zoveel geld erin hebt. Ongelofelijk sneu en achterlijk.
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt, dat soort gelul alsof je niet mee mag praten omdat je niet zoveel geld erin hebt. Ongelofelijk sneu en achterlijk.
Je laat gewoon heel veel rendement liggen terwijl je aan de andere kant druk bezig bent om je rendement te verhogen. Dan heb je het investeren niet begrepen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah echt een top kan ik je niet geven maar zie de prijs wel naar de 25k gaan binnen 2 weken zoals het er nu uit zietquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb je nog een prognose voor Litecoin op komende weken? Jouw voorspellingen voor BTC zijn vaak redelijk accuraat
Je moet maar zo denken, het zijn maar cijfertjesquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:21 schreef Repeating het volgende:
Redelijk angstaanjagend hoe snel deze grote bedragen gaan wennen. Een jaar geleden vond ik 100 euro nog veel nu gaat mijn blockfolio soms +15k / -15k
Precies, het is pas van jou als het op je bankrekening staat..quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:23 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, het zijn maar cijfertjes![]()
Probeer er zelf ook niet te veel waarde aan te hechten
Wou dat de belastingdienst daar ook zo overdacht...op 1 jan graag een diepe dip en daarna weer moonenquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies, het is pas van jou als het op je bankrekening staat..
Ik zou het laten staan als ik jou wasquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:05 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Lekker hoor!
IOTA was mn eerste investering, 100 euro ingelegd, nu na wat beginnersfoutjes (die er ongetwijfeld nog vele gaan volgen) op 188 euro. Nog even kan ik mijn inleg terughalen en verder werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |