quote:Op donderdag 25 januari 2018 14:15 schreef Nifrk het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
boy pablo - Everytime
Beetje bland.quote:Op donderdag 25 januari 2018 17:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe DJ Koze is on zhe way! 4 mei is-ie er. Alvast de eerste track met b-kantje:
http://open.spotify.com/t(...)XE6FZVQGito5FYWdu4Qw
http://open.spotify.com/t(...)dyVirNTL-TTIj6U5q2lw
Dat is wel even wat anders dan The Strokes. Klinkt op het eerste gehoor beter dan die vorige Voidz plaat, maar dat was ook wel een epische puinzooi.quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:11 schreef Heufd het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Voidz - Leave It In My Dreams (Audio)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Voidz - QYURRYUS (Official Video)
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuw nummer van James Blake. Erg lekker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
James Blake - If The Car Beside You Moves Ahead (Official video)
Frahm krijgt slechts twee sterren in de Volkskrantquote:Op vrijdag 26 januari 2018 18:29 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe albums van Nils Frahm en Flying Horseman zijn erg goed.
Wat is de kritiek er op? Ben er zelf wel over te spreken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Frahm krijgt slechts twee sterren in de Volkskrant
Zag ik ook, beetje apart.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Frahm krijgt slechts twee sterren in de Volkskrant
Onsamenhangend en herkauwend van ander werk. Maar Gijsbert neem ik toch niet serieusquote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wat is de kritiek er op? Ben er zelf wel over te spreken.
De Duitse toetsenist had een paar jaar geleden met zijn muziek beslist iets bijzonders te pakken.Heel handig combineerde hij licht klassieke pianodeuntjes met zoemende ambient en pulserende elektronische beats. Het klonk allemaal heel beschaafd, en niet onprettig. Hoewel de manier waarop hij met de verworvenheden van Erik Satie en Brian Eno aan de haal ging niet bijster origineel was, werkte het toch. Zijn aanpak leverde mooie platen op, zoals Felt (2011), Screws (2012) en Spaces (2013). En zijn concerten hielden al even handig het midden tussen behaaglijk en opzwepend. De muzikanten Ólafur Arnalds en Joep Beving behoren inmiddels tot zijn volgelingen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wat is de kritiek er op? Ben er zelf wel over te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop