Wat is er dan?quote:
Maar verwacht je ook echt koersstijging?:p.quote:Op maandag 11 december 2017 09:35 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Waves release party in Amsterdam.
Kantoor daar.quote:Op maandag 11 december 2017 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Waarom eigenlijk specifiek in Amsterdam? Sasha wil het vieren met drugs en hoeren?
Dit zou ik afraden.quote:Op maandag 11 december 2017 09:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Maar verwacht je ook echt koersstijging?:p.
Ik ben ook sowieso van plan om all in te gaan op Waves. Volgens mij is dit echt Bitcoin 5.0.
Amsterdam is 1 van de nieuwe locaties van Primalbase en Waves heeft daar ook wat werkplekjes.quote:Op maandag 11 december 2017 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Waarom eigenlijk specifiek in Amsterdam? Sasha wil het vieren met drugs en hoeren?
Ik had 4 van die tokens moeten kopen bij de ICO, dan had ik nu een eigen kantoortje in Amsterdam gehadquote:What is a Primalbase token (PBT)?
PBT is a Primalbase digital token built on the Waves platform that can be bought, sold or rented out. It is not just membership eligibility but a business in and of itself. One PBT provides full access to the co-working or shared workspaces at any Primalbase location for one person. The possession of 4 tokens permits access to a separate office. The number of tokens that can be purchased by open person is unlimited.
waarom?quote:
Hoewel ik echt wel veel van Waves verwacht is spreiden toch altijd wel slim.quote:
BTC, Waves, ?????quote:Op maandag 11 december 2017 09:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoewel ik echt wel veel van Waves verwacht is spreiden toch altijd wel slim.
Zorg dat je in 2 of 3 projecten zit, dan demp je eventuele tegenvallers
Wat verwacht je dat waves gaat halen dan? Qua waardequote:Op maandag 11 december 2017 09:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit qua investering voor 20% in Waves ongeveer maar qua waarde is dat al bijna 50%.
Wat denk je dat een top 50(?) hodler van Waves gaat zeggen?quote:Op maandag 11 december 2017 09:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat waves gaat halen dan? Qua waarde
Misschien wel verstandiger ja. Ik kan me echter niet voorstellen dat de koers over 12 maanden lager staat.quote:Op maandag 11 december 2017 09:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zit qua investering voor 20% in Waves ongeveer maar qua waarde is dat al bijna 50%.
hij heeft er vast een beeld overquote:Op maandag 11 december 2017 09:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je dat een top 50(?) hodler van Waves gaat zeggen?
Ik weet niet of je mij bedoelt maar ik ben een top-200 hodlerquote:Op maandag 11 december 2017 09:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je dat een top 50(?) hodler van Waves gaat zeggen?
Potato potatoequote:Op maandag 11 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij bedoelt maar ik ben een top-200 hodler
100 euro eind volgend jaar! 👌quote:Op maandag 11 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
'major anouncement' vandaag toch?quote:Op maandag 11 december 2017 12:52 schreef Typisch het volgende:
15:00 Nederlandse tijd waarschijnlijk weer een nieuwtje van Sasha als ik telegram mag geloven.
Nee, het is daar nu 15:10.quote:Op maandag 11 december 2017 12:58 schreef Afwazig het volgende:
Volgens mij 1500 Moskou tijd toch? Dat zou 1700 hier zijn
Ligt het aan mij of werkt de link van Sasha niet?quote:Op maandag 11 december 2017 10:22 schreef MaGNeT het volgende:
For all the latest news, horrible memes and Waves Platform updates, join us on Telegram!
Waves Telegram channel: http://t.me/Wavescommunity
Sashan Ivanov Telegram channel: http://t.me/absolutelysasha
Ligt aan jouquote:Op maandag 11 december 2017 13:22 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of werkt de link van Sasha niet?
Op de DEX was Eth al "aan boord".quote:
Haha mijn eigen link. Nog niet helemaal gelezen. Ben druk aan het werk :-)quote:Op maandag 11 december 2017 14:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees het artikel achter de link van Kale
quote:Waves and leading market players are founding a new self-regulatory body to set standards for ICOs
Waves Platform is creating a self-regulatory body that will provide reporting, legal, tax & accounting, KYC and business due diligence standards for ICOs and blockchain industry. The organisation will be founded as an association, with Switzerland being the most obvious choice for location. It will be open to all crypto market leaders: exchanges, marketing companies, ICO platforms, blockchain platforms, professional services firms and reputable individuals.
“Regulation is clearly an emerging phenomenon and concern in the crypto space. If certain jurisdictions have not yet announced their intentions, then it’s only a matter of time. Waves has always been clear that regulation — the right kind of regulation — is a good thing for the crypto space. We have also been clear that we want to be a part of that emerging dialogue. We want a seat at the table to be able to shape the future of regulation in the ICO and blockchain space,” says Alexander Ivanov, CEO and founder of Waves Platform.
The founding self-regulatory body will be working with the ICO Governance Foundation (IGF) and other professional foundations to coordinate on cross-platform ICO disclosure protocols.
“The Waves Platform is taking a leadership role in working with the IGF on ICO disclosure standards” said Miko Matsumura, Founder of the ICO Governance Foundation. “By exhibiting leadership here they are expanding the scope of what it means to be a platform for token creation.”
The organisation will be blockchain-agnostic, providing best business practices for token sales on all platforms. Naturally, it will be the recommendation for all Waves token sales to come. Leading market players and advisers, including Deloitte CIS, ICO Governance Foundation, Ethereum Competencies Centre — have stated their support for the association.
“In my opinion, tokenisation of the economy and cryptocurrency fund raising are some of this year’s key trends and will remain so for several years to come. Lack of best practices and standards is a serious obstacle to further expansion of these instruments that poses risks both for investors and issuers. Deloitte CIS is making significant efforts to contribute to the development of regulation at the government level across our region and is fully supportive of the initiative to create an industry association that would set and maintain unified rules of the game. We fully support the goals of the proposed organization and believe this infrastructure is vital at this stage of the ICO market development” said Artem Tolkachev, Deloitte CIS blockchain practice leader.
“Joint and voluntary initiatives such as this self-regulatory body for token sales are a critical element in the professionalisation of the blockchain industry. As custodians of some of the most remarkable and disruptive technology ever created, we must be seen to be fostering its responsible use as well as building functionality and maintaining the security of the ecosystem,” adds Vladislav Martynov, Head of Ethereum Competence Center.
The association will have several major functions and spheres of activity:
1. Creation of reporting guidelines for ICO projects. This will include KYC for project leaders, identification standards and background checks. Partnerships with leading law firms and counsels will be valuable here. Association will be working with the ICO Governance Foundation to ensure compliance with IGF-1, the global self-regulatory disclosure protocol.
2. KYC/AML guidelines for ICO investors. These will include identification standards, blacklisting checks, cooperation with the Financial Action Task Force on Money Laundering (FATF), and so on.
3. Business due diligence. Assessment of a project’s viability in terms of its business model. This will initially be carried out via a committee of experts, but will eventually be achieved through community voting run on blockchain mechanisms, creating a kind of a decentralised ratings agency.
4. Legal assessment. Lastly, it’s also necessary to provide legal perspectives regarding the issued tokens, classifying them as equity or utility tokens and monitoring the compliance of token sale procedures with local regulations depending on their categorisation.
Over the next couple of months, Waves will be registering the association in Switzerland, creating its executive bodies and issuing proposed industry standards. This process is planned to be finished at the beginning of 2018.
quote:Op maandag 11 december 2017 14:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nice. Maar eens flink wat euro's in Ethereum stoppen.
Hallo nattekrantquote:Op maandag 11 december 2017 14:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nice. Maar eens flink wat euro's in Ethereum stoppen.
Waarom geen ETH meer?quote:Op maandag 11 december 2017 14:40 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Inmiddels 0 ETH meer, wel WAVES, LISK en BTC
Waarom heb je daar meer vertrouwen in? Of heb je dat hier al wel eens uitgelegd? Zo ja, heb je een link naar die post?quote:Op maandag 11 december 2017 15:06 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee, maar meer vertrouwen in de munten die ik zojuist opnoemde
Er is dus een livestream voor de mensen die niet aanwezig zijntwitter:wavesplatform twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:41:58BTW, here's the full schedule of our event in Amsterdam. We know that many of you won’t be able to visit it, so we'… https://t.co/IHWCClYLv0 reageer retweet
Nice! Ziet er veelbelovend uit. Ik ga het ook livestreamen.quote:Op maandag 11 december 2017 18:28 schreef Afwazig het volgende:
Er is dus een livestream voor de mensen die niet aanwezig zijntwitter:wavesplatform twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:41:58BTW, here's the full schedule of our event in Amsterdam. We know that many of you won’t be able to visit it, so we'… https://t.co/IHWCClYLv0 reageer retweet
[ afbeelding ]
Bittrex en dan voor 0.001 Waves fee naar de client sturen.quote:Op maandag 11 december 2017 19:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is de snelste manier om btc om te zetten naar waves?
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 11 december 2017 18:50 schreef VeX- het volgende:
[..]
Alles wijst drop: 2018 gaat het jaar van Waves worden!
Jij verdient dan ook geen lambo.quote:Op maandag 11 december 2017 19:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik zit bij Litebit te kijken maar die hebben op dit moment geen Waves meer in voorraad.
quote:Op maandag 11 december 2017 19:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij verdient dan ook geen lambo.
Ik koop alle waves van litebit. Litebit vip account.
Waves dex of bittrexxquote:Op maandag 11 december 2017 19:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik zit bij Litebit te kijken maar die hebben op dit moment geen Waves meer in voorraad.
Haha inderdaad, in blockfolio staat hij nu weer op -80.quote:Op maandag 11 december 2017 20:38 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Het volume is laag dus is eigenlijk niet zoveel over te zeggen
Ja, iemand verkocht net wat CoffeeCoins aan mij voor 4 sat per stuk.quote:Op maandag 11 december 2017 21:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha inderdaad, in blockfolio staat hij nu weer op -80.
van de week 1 en vanacht ook 1quote:Op maandag 11 december 2017 21:51 schreef Repeating het volgende:
Hebben OCL holders hun airdrop al mogen ontvangen. Ik hen nog niets gezien...
Komende nacht? Want volgens mij heb ik ook nog niets ontvangen.quote:
Dan heb ik nog niets gehad, zal dan nog wel komen.quote:Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef Mikey92 het volgende:
Afgelopen nacht, staat in de attachment als het er onderdeel van de airdrop is.
Ze doen het versturen wel aardig verspreid zodat het netwerk niet plat ligt
Idd. Mooi klote dat Litebit momenteel nergens een voorraad in heeft. Wilde gisteravond al instappen.quote:
Gewoon Waves platform gebruiken. Dat werkt echt wel handig en snel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Mooi klote dat Litebit momenteel nergens een voorraad in heeft. Wilde gisteravond al instappen.
Maar daar kan ik toch niet via iDeal geld naar overboeken?quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:42 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Gewoon Waves platform gebruiken. Dat werkt echt wel handig en snel.
Nee. dat niet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch niet via iDeal geld naar overboeken?
Ik ben hier echt een beginner in. Maar dan moet ik dus eerst zorgen dat mijn euro's om worden gezet in BTC (?)quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:59 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nee. dat niet.
Maar je kunt toch met je andere currency wisselen?
Of verficatie doorlopen in de client en een SEPA transfer doen naar de waves client.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben hier echt een beginner in. Maar dan moet ik dus eerst zorgen dat mijn euro's om worden gezet in BTC (?)
Ah ze hebben weer voorraad. Net voor het eerst in Crypto's geïnvesteerd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben hier echt een beginner in. Maar dan moet ik dus eerst zorgen dat mijn euro's om worden gezet in BTC (?)
In welke heb je geinvesteerd? Bij mij eigenlijk meteen. Zelfs bij Bitcoin en ETH.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ah ze hebben weer voorraad. Net voor het eerst in Crypto's geïnvesteerd.
Duurt het lang voordat ze zichtbaar zijn in mijn wallet?
Wavesquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
In welke heb je geinvesteerd? Bij mij eigenlijk meteen. Zelfs bij Bitcoin en ETH.
Welke wallet?quote:
Volgens mij niet. Helemaal met Waves NG lijkt dat me niet handig. Sowieso heeft een Pi3 maar 1 GB RAM en volgens mij heb je voor een node 2GB nodig.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:13 schreef Mattt het volgende:
Mensen met een wavesnode:
heeft het zin om een wavesnode te draaien op een raspberry pi3?
En max aantal waves wat er voor nodig is gaat naar 1000 begreep ik?
Daar kan binnenkort waarschijnlijk gestemd worden. Of het dus doorgaat is nog de vraag.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:29 schreef Blauweaap87 het volgende:
Ik heb nieuwe laptop met 16gb ram. Lijkt me dan voldoende om een node te draaien. Klopt het dat het aantal Waves wordt verlaagd naar 1000?
zolang we allemaal dit vertrouwen hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:24 schreef VeX- het volgende:
Ik krijg met waves weer het gevoel dat ik bij ETH had twee jaar terug. Dit keer ga ik niet te vroeg uit cashen. 2018 wordt fantastisch.
Rendabel door de kosten van een vps of het draaien van de server ja. Niet dat de kosten superhoog zijn maar je bent nog steeds beter af door je Waves dan gewoon te leasen. Dat kost niks en levert bijna evenveel op.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:37 schreef Blauweaap87 het volgende:
niet rendabel komt door de energiekosten?
Vanaf welke hoeveelheid waves wordt het rendabel?
Alles valt of staat bij mij met de eventuele smart contracts.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:24 schreef VeX- het volgende:
Ik krijg met waves weer het gevoel dat ik bij ETH had twee jaar terug. Dit keer ga ik niet te vroeg uit cashen. 2018 wordt fantastisch.
Krijg dit gevoel ook steeds meer en meerquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:24 schreef VeX- het volgende:
Ah okay thanks voor je uitleg. Is ook meer gewoon voor de lol dan dat ik serieus rendement zou willen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Helemaal met Waves NG lijkt dat me niet handig. Sowieso heeft een Pi3 maar 1 GB RAM en volgens mij heb je voor een node 2GB nodig.
Ik heb een tijd geleden althans een node gedraaid op een oude netbook met 1 GB RAM en dat ging eigenlijk niet.
Ik heb zo juist verkocht.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:24 schreef VeX- het volgende:
Is el een goeie vraag jaquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:15 schreef MacApples het volgende:
@MaGNeT, in het vorige topic had je het er over dat je beter aan kleinere pools kan leasen dan aan de grootste, omdat die meer MRT in verhouding kunnen verdelen?
Ik vind het nog steeds lastig te bepalen of je volledig alles aan 1 pool moet leasen, en welke dat zou moeten zijn of dat je het moet verdelen over 3 a 4 verschillende. Ook de hoeveelheid coins die binnen komen, maakt het eerder onoverzichtelijker voor me dan dat ik er echt meer mee wil doen - wat natuurlijk het idee is van al die free airdrops, maar <5 coins vind ik al niet de moeite, laat staan als het ver onder de 1 volledige unit blijft, ondertussen loopt mn wallet vol met allemaal 'shit'.
Verkopen jullie dat soort spul direct of stoort het verder niet en zie je wel wat er uit komt?
Gaat hard ineensquote:
Kun je dat gevoel onderbouwen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:24 schreef VeX- het volgende:
Die zie ik nergens voorbij komen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:26 schreef MichelWuyts het volgende:
Maar hoezo verwachten mensen drop na morgen met dat event?
Hoe kun je controleren of je ze hebt gekregen want zie nog niks.quote:Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef Mikey92 het volgende:
Afgelopen nacht, staat in de attachment als het er onderdeel van de airdrop is.
Ze doen het versturen wel aardig verspreid zodat het netwerk niet plat ligt
Hoeveel miljonairs hebben we er al bijgekregen op dit forum?:Pquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:21 schreef Afwazig het volgende:
Waar gaat dit eindigen jongens? Niet normaal.
Voor dat het geval zal zijn mag er nog wel een procent of 4000 bij denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hoeveel miljonairs hebben we er al bijgekregen op dit forum?:P
Vergis je nietquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voor dat het geval zal zijn mag er nog wel een procent of 4000 bij denk ik
Wat zijn jouw overwegingen om in Waves te investeren?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Vergis je nieter zitten een paar grote jongens op dit forum (ik niet meer zo inmiddels)
Goed team, mooie plannen, groot budget voor PR e.d.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat zijn jouw overwegingen om in Waves te investeren?
Met 400 ben ik ook tevreden hoorquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voor dat het geval zal zijn mag er nog wel een procent of 4000 bij denk ik
Als je met 400% miljonair bent dan heb je er aardig wat in zittenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:57 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Met 400 ben ik ook tevreden hoor
haha nee. ik niet hoor. heb helemaal niet zo veel zelfs, maar je moet met alle groei tevreden zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je met 400% miljonair bent dan heb je er aardig wat in zitten
Lisk komt met een eigen DEXquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Komt lisk ook beschikbaar op de waves dex?
Dat zou dexels mooi zijn!quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:57 schreef Mikey92 het volgende:
Lisk op de waves dex en wases op de lisk dex😎😎
Ik heb er voor de zekerheid maar een stopp-loss ingegooid op $13,-.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:29 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zo jongens en dan moet de presentatie van morgen nog komen
Ik trade niet.. gister nog geprobeerd en daardoor alsnog met ongeveer 50 waves deze boot gemist. Herrinerde me er weer aan dat ik dat dus gewoon niet moet doenquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb er voor de zekerheid maar een stopp-loss ingegooid op $13,-.
Ik hodl het al een paar maanden, maar heb het ook lang stil zien staan
Ja dat is en blijft een risico.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:01 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik trade niet.. gister nog geprobeerd en daardoor alsnog met ongeveer 50 waves deze boot gemist. Herrinerde me er weer aan dat ik dat dus gewoon niet moet doen
http://wavescommunity.com(...)pugachevsky-summary/quote:
Here’s a follow up of the live Q&A session with Waves Platform Director of Product Igor Pugachevsky. This is a full version of the session, we keep original punctuation and even typos.
Enjoy reading!
Igor Pugachevsky: Hello everyone!
Niels: 1. I heard you guys will add localisation in the new client in the future. Will you ask the community for help translating? I would love to help.
2. Also will dark (night) theme be added to the new interface anytime soon?
3. Waves had been added to some new exchanges lately. Is the Waves team also working on being added to big exchanges like Binance or Kraken?
4. Is Waves working on support from hardware wallets like the nano ledger or trezor?
5. Liquidity is a big problem, are there new tradepairs and gateways underway to help achieve more volume?
6. The new interface and NG is nearly here. What marketing activities does the Waves marketing team has planned toe the near future?
Igor Pugachevsky: 1. Yes, we plan to implement localosation in the release version after the public beta (starting 13th dec) is over. Probably yes, we’ll announce the bounty program when it’s ready
2. Dark mode in our plans for the next year.
3. We are in the process of negotiating with some major exchanges. In December there will be some news.
[Note: as Igor is the Director of Product, Q 4&5 aren’t in his scope of work.]
6. Yes, full spectrum! We are kicking off with a high profile presentation for media, community and investors
on 13.12, followed by official communications on Waves formal channels and community channels. Followed by an event in Seoul on 19.12 and a series of other activities that we will announce separately. What out our information space.
Catza: When we will have “trollbox” on client ?
Igor: We are revealing all upcoming features in Amsterdam on 13.12, and a series of communications will follow in support from that point via all comms channels
tehMoonwalkeR: hi, Q: what are the plans concerning gouvernance, how will the waves comunity be part of the future evolvement of the platform?
Igor Pugachevsky: We are announcing Product Roadmap for 2018 on 13.12 and will be happy to start involvement discussions then. There is also an exciting engagement initiative that we have prepared for community governance, watch out for the news.
Terricrepo: Igor! Q: we need custom background (skins) for lite client, is it in the plans?
Igor Pugachevsky: We care about the design dearly, and have worked hard to prepare full rebranding to launch together with Client Release. You will love it, guys. Don’t worry, it will not affect the DNA of the brand, we remain Waves Platform
Darren: The new client is 2fa enabled ?
Igor Pugachevsky: Safety is obviously a key priority and we have been working to implement efficient safety mechanics into new Client, 2fa has also been considered.
Adam Lukacs: Hi Igor will you guys live stream the Amsterdam event?
Igor Pugachevsky: We are currently working to organize it, yes, confirmations coming Monday…
Ronaldi: 2018 price predictions?
Igor Pugachevsky: Hoping to drive Waves to at least TOP 5.
N: Have any big companies been in contact with waves for partnerships? Ndas?
Igor Pugachevsky: Yes, indeed. Confidential at this stage, but something to look forward to!
Jay: Are we going to have like credit card / debit card type hardware for transactions for stores?
Igor Pugachevsky: Hang on till Amsterdam event guys, tons of announcements incoming.
John Snow: Q: is the current lite client team also the same team that is or will be building the crypto wallet for the Russian NSD?
Igor Pugachevsky: Nope, separate teams
Adam Lukacs: Any chance for waves on Ledger nano?
Igor Pugachevsky: Several partnerships in process. I’m afraid that’s all I can say atm 🙂
John Snow: Q: is there any new information as to how Tidex.com and the Waves DEx will be integrated? There were talks about the orderbooks possibly being linked.
Igor Pugachevsky: I don’t have any information about it.
Biggzi: Q. Igor are you guys still currently working on implementing new gateways or have other priorities taken over for now?
Igor Pugachevsky: We’re plan to implement new fiat gateway in Dec
Sergio B: Is there any plan to introduce dex into tabtrader?
Igor Pugachevsky: Not at this stage.
Inga: Q&A is coming to an end guys, couple of last question, please?
Владислав Данилов Igor, why do you think that waves will be in top 5?
Igor Pugachevsky: Our upcoming updates and partnerships, taking Waves to become most powerful and user friendly platform in existence and our Roadmap for 2018 inspired this expectation.
Inga: Ok, guess that’s it for now, guys
Inga: Thanks for your time, Igor 🙂 Can’t wait for more announcements on the 13th!!
Igor Pugachevsky: Thanks for great and interesting questions, guys! Hope to see you all in Amsterdam 😉
Naar mijn idee is er nog meer dan genoeg ruimte om omhoog te gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:24 schreef XDo het volgende:
Benieuwd of er komende periode een correctie gaat komen op de (te) snel gestegen koers
Dat is er ook. Alleen wanneer he ;-)quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Naar mijn idee is er nog meer dan genoeg ruimte om omhoog te gaan.
Morgen de "major announcement".quote:
quote:sasha35625 (06-12)
Standing on the shoulders of giants you have to work on taking their ideas further and bringing them to masses. That's what all crypto people do now, we have to solve blockchain scalability issues and make crypto an integral part of the world we live in, compliant with the regulations (changing them at the same time, if needed). Scalability is probably harder to crack (we'll work on that too), for now we want to focus on making token sales safe and profitable for investors. Expect a major announcement this week.
Ja daar geloof ik nooit zo in. Kan alleen maar tegenvallen zo'n aankondiging.quote:
Die announcement is al geweestquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Morgen de "major announcement".
[..]
quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:57 schreef Mikey92 het volgende:
Lisk op de waves dex en wases op de lisk dex😎😎
Heeft Lisk ook een eigen DEX? Ik bewaar mijn relatief kleine hoeveelheid aan Liskjes nu nog op Bittrex, maar als daar ook een DEX aanwezig is, ga ik eens kijken of daar ook wat te traden valt.quote:
Zijn ze van plan in 2018 volgens mijquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Heeft Lisk ook een eigen DEX? Ik bewaar mijn relatief kleine hoeveelheid aan Liskjes nu nog op Bittrex, maar als daar ook een DEX aanwezig is, ga ik eens kijken of daar ook wat te traden valt.
Op zich is het allemaal al lang bekend dus dat zal al in de prijs zitten, de vraag is meer of ze nog met verassingen komen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Erg benieuwd hoe er gereageert gaat worden op de nieuwe UI en roadmap morgenavond..
Waves heeft de potentie zeker. De kunst is om bij een kleine daling niet in paniek te raken maar lekker te blijven zitten. Daytraden is leuk maar zorgt bij jezelf voor hectiek en emoties. Het is ook bewezen dat op lange termijn beleggen voor meer rendement zorgt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:07 schreef patrick_1980 het volgende:
Ethereum heeft ook lange tijd op deze prijs gestaan en toen whoesjjj moon. Zou het?
Hodlquote:Op dinsdag 12 december 2017 21:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waves heeft de potentie zeker. De kunst is om bij een kleine daling niet in paniek te raken maar lekker te blijven zitten. Daytraden is leuk maar zorgt bij jezelf voor hectiek en emoties. Het is ook bewezen dat op lange termijn beleggen voor meer rendement zorgt.
Paar duuzendquote:Op woensdag 13 december 2017 09:28 schreef MichelWuyts het volgende:
nice.
Hoeveel koste die 60.000 in de beginfase als ik vragen mag?
Wat ik zo hoorde wel. Sowieso een nieuwe roadmap. Maar we gaan het vanavond meemaken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:55 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Op zich is het allemaal al lang bekend dus dat zal al in de prijs zitten, de vraag is meer of ze nog met verassingen komen.
Volgens mij één of meerdere exchanges iddquote:Op woensdag 13 december 2017 09:40 schreef VeX- het volgende:
Ze zouden deze maand ook nieuws over nieuwe exchange listings uitbrengen. Als er een grote exchange tussen zit kan het ook nog wel eens hard gaan.
Ik zou niet verkopen en hopen op een dip.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:39 schreef unlimitedzxr het volgende:
Prijsverwachtingen na de event van vandaag? Normaal geldt "buy the rumour, sell the news". Mijn gevoel zegt echter dat Waves iets heel moois in handen heeft en als ik nu verkoop de koers ineens de lucht in schiet.
Wat doen jullie? Verkopen en hopen op een dip?
Sowieso hold. Weet niet hoeveel winst je hebt, maar zou komende halfjaar sowieso niet verkopen. Ze kruipen langzaam naar de top 10 van Crypto’s en doel is top5, dus ze hebben nog even te gaan:p.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:39 schreef unlimitedzxr het volgende:
Prijsverwachtingen na de event van vandaag? Normaal geldt "buy the rumour, sell the news". Mijn gevoel zegt echter dat Waves iets heel moois in handen heeft en als ik nu verkoop de koers ineens de lucht in schiet.
Wat doen jullie? Verkopen en hopen op een dip?
Ik heb een ruim aantal gekocht op 0,73 cent dus voldoende winstquote:Op woensdag 13 december 2017 11:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Sowieso hold. Weet niet hoeveel winst je hebt, maar zou komende halfjaar sowieso niet verkopen. Ze kruipen langzaam naar de top 10 van Crypto’s en doel is top5, dus ze hebben nog even te gaan:p.
quote:Op woensdag 13 december 2017 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Sellwall van 20.000 stuks op 0.00083600..
Hoi Magnet
quote:Op zondag 16 juli 2017 13:58 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
waves $1.80moet op mijn handen zitten om niet bij te kopen
Gehodled van eerder in het jaar gelukkig. Toen op 1.80 net verhuizing en verbouwing achter de rug dus kwam niet goed uit. Maar dat was een koopmomentjequote:
Als de nieuwtjes vanavond de moeite zijn moet dat makkelijk lukken. Vallen ze tegen, dan dipt het vast weer even tot vlak voor de forkquote:Op woensdag 13 december 2017 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
Weer op 13 euroIk ben benieuwd of we vandaag al door kunnen naar de 14.
hoeveel?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:54 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Gehodled van eerder in het jaar gelukkig. Toen op 1.80 net verhuizing en verbouwing achter de rug dus kwam niet goed uit. Maar dat was een koopmomentje
Speel zeker niet met maandsalarissen, maar kleine bedragen worden ook leuk als je maar hold. Tevreden ben ik zeker wel...quote:Op woensdag 13 december 2017 17:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hoeveel?
Toch grappig hoe iedereen hier met maandsalarissen speelten dan nog niet tevreden is. In het casino was ik allang naar huis.
75k sat bedoel je?quote:
ik hoop het en dan minimaal aanhoudt tot morgenavond!quote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wordt dat WavesPlatform event nog ergens gestreamd?
Ik denk dat hij zich nog aan het vermaken is met wat snuifwerk en zorgvuldig uitgezochte dames, zo'n ATH moet natuurlijk wel worden gevierd.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:36 schreef MaGNeT het volgende:
Stream van Lisk was ook wat aan de late kant, Sasha drinkt zich vast nog wat moed in.
beta.wavesplatform.comquote:Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef ChickenMan het volgende:
Niks nieuwe wallet! Ik zie nog de oude
$7700 nu?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef chroestjov het volgende:
Misschien ook maar eens wat Primalbase goedkoop zien te scoren.
De hoogste buy order op dit moment is 0.394 BTC, maar als ze meer en meer kantoren gaan openen, zie ik dat nog wel heel wat meer waard gaan worden.quote:
Doet MS zelf ookquote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Weheh een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan maar de presentatie wordt gegeven op een MacOS computer
Microsoft gestolen van IOTA? 😂quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Weheh een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan maar de presentatie wordt gegeven op een MacOS computer
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Cyka blyat wanneer gaat ie nou moon.
quote:The old saying "buy the rumor, sell the news" means that rumors have one effect on a particular trading instrument's price movement, and news can have an opposite effect.
Heb je plannen om van werkplek te veranderen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef chroestjov het volgende:
Misschien ook maar eens wat Primalbase goedkoop zien te scoren.
De gateway van ETH is down sinds gisteren of eergisteren, ik ben erop aan het wachten om wat ETH naar Exodus te sturen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef Grav1ty het volgende:
Ik probeer wat ethereum te withdrawen vanuit de waves lite wallet naar mijn bitrexx account maar krijg een Error! undefined. Heb rekening gehouden met de gateway fee en heb genoeg waves in mijn account. Ook geprobeerd met verschillende browsers. Weet iemand hoe dit werkt?
Je hoeft er zelf geen gebruik van te maken om ervan te kunnen profiteren.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Heb je plannen om van werkplek te veranderen?
Als particulier/investeerder lijkt dit me niet interessant als zzp'er of startup zonder eigen kantoorruimte/werkplek kan het een uitkomst zijn...
Wat ik tot nu heb gezien/gehoord en begrijp....
De samenwerking met Deloite als auditeur, financiele en juridische afhandeling voor ico's is een strong selling point.
Liquidity.... ehhh neuh niet voor mij ... markt-/prijsmanipulatie ten voordele van net gereleasde token maar wel tegen beteling...
Jammer dat die gast van Oceanlab z'n levensverhaal vertelt... ben daardoor ff afgehaakt...
Is Oceanlab een full node zoals Wavesnodes.net en WavesDesk?
Qua presentatie doet Bitconneccccccccccccccccccct het wel beter ja
huurprijs zal ie nooit overstijgen...quote:Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf geen gebruik van te maken om ervan te kunnen profiteren.
Er bestaan maar 1250 units en je hebt 4 units nodig om gebruik te maken van de kantoren/service, daarnaast komen er steeds meer kantoren bij. En schijnbaar wordt er ook goed gebruik van gemaakt (zoals vanavond), dus dan heb je een token met een daadwerkelijke functie in handen waarvan je verdere prijsstijgingen kan verwachten en dat lijkt mij wel een goede investering.
Rebrand en nieuwe dingen, het had me verbaasd als de prijs in elkaar gedonderd zou zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Waves lijkt geen "buy the rumor, sell the news" effect te hebben, afgezien van de BTC dip die even wat alts meetrok zit de koers alweer bijna op het niveau van vanmiddag.
dat is een goed teken...quote:Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Waves lijkt geen "buy the rumor, sell the news" effect te hebben, afgezien van de BTC dip die even wat alts meetrok zit de koers alweer bijna op het niveau van vanmiddag.
Daarmee kunnen ze het beter naar de normale man brengen denk ik....quote:Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig hebben ze een alleraardigst marketingbudget
Dat is goed voor de stabiliteit. Ik heb er om het eens aan te zien 1000 euro in geïnvesteerd. In ruil daarvoor heb ik 85 coins. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Bij een flinke stijging ga ik niet verkopen. Bij een flinke daling ook niet. 1000 euro kan ik missen. Ik ben benieuwd hoe het de aankomende jaren ontwikkelt.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Wat moet de 'normale man' met Waves? Laat ze eerst maar bedrijven/startups regelen om applicaties op het Wavesplatform te ontwikkelen.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:31 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Daarmee kunnen ze het beter naar de normale man brengen denk ik....
Deloite stellen voor kleine bedrijven tot aan multinationals de jaarrekening op. Zo is er een goede ingang gevonden om het bij bedrijven naar binnen te loosden... Maar dit valt of staat natuurlijk met wat er is overeengekomen tussen Waves en Deloite.
Ik ben een normale man en ik heb wavesquote:Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wat moet de 'normale man' met Waves? Laat ze eerst maar bedrijven/startups regelen om applicaties op het Wavesplatform te ontwikkelen.
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Ik ben een normale man en ik heb waves
Dank voor de eerquote:Op woensdag 13 december 2017 21:46 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent innovator, dat vind ik geen gewone man
Ja daar heb ik ook veel last van.... vind litebit het fijnste ivm iDeal.quote:Op donderdag 14 december 2017 07:59 schreef JupilerXL het volgende:
Nog meer mensen die vaak problemen hebben met litebit.eu? Vaak 0 beschikbaar en niks te koop. Of gebruiken jullie een beter alternatief dat ik nog niet ken?
moet je dit opnieuw downloaden?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Beta bevalt mij wel. Véél duidelijker, ook lekker dat je de waarde in $ kunt zien en dat je meer transacties kunt terug vinden. Nieuwe logo is wel even wennen.
ja met de exchange. Werkt perfect. Andersom ook.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:35 schreef giepen het volgende:
Is het met de waves client mogelijk om de BTC die ik daarop heb staan, om te zetten naar Waves?
Klopt. Gewoon even in de gaten houden. Ze worden redelijks snel weer aangevuld.quote:Op donderdag 14 december 2017 07:59 schreef JupilerXL het volgende:
Nog meer mensen die vaak problemen hebben met litebit.eu? Vaak 0 beschikbaar en niks te koop. Of gebruiken jullie een beter alternatief dat ik nog niet ken?
Ja, lekker hoor.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:31 schreef Scrummie het volgende:
Jasses, die nieuwe UI is echt wel een plezier voor het oog he. Ook qua UX uitstekend. Impressed!
Nou met veel mensen gesproken over blockchain en bitcoin en alles eromheen. Interessante meningen gehoord en wat dingen opgestoken. Daarnaast heb ik wel vertrouwen in het pad dat Waves hierin neemt samen met Deloitte en anderen. Het begint serieuze vormen aan te nemen.quote:
wct en mrtquote:Op donderdag 14 december 2017 09:44 schreef MadMarine het volgende:
Hebben jullie nog tips voor leuke waves tokens om de komende tijd in de gaten te houden?
Dit is het Waves topic.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb nog wat Ethereum op DEX staan. Die wil ik graag transferren. Komen hier nog vreemde taferelen bij kijken of gewoon easy als altijd?
Volgens mij was de gateway wel effe in onderhoud.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb nog wat Ethereum op DEX staan. Die wil ik graag transferren. Komen hier nog vreemde taferelen bij kijken of gewoon easy als altijd?
Hmm dat zou balen zijn, want heb de ETH redelijk vlot nodig. Hoe snel is zo'n transactie over het algemeen vanaf DEX naar wallet?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij was de gateway wel effe in onderhoud.
Op de Dex heb je beiden niet nodig. Gata overigens vrijwel gelijk. Afhankelijk hoeveel sell/buy orders er zijn.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hmm dat zou balen zijn, want heb de ETH redelijk vlot nodig. Hoe snel is zo'n transactie over het algemeen vanaf DEX naar wallet?
En waarschijnlijk de domste vraag: Gebruik ik de 'send' of 'withdrawal' functie?
Ik heb ETH op Waves DEX staan en ik wil het naar MEW sturen, niet mee handelen op de Waves DEX. Denk dat ik daar voor toch send of withdraw moet gebruikenquote:Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Op de Dex heb je beiden niet nodig. Gata overigens vrijwel gelijk. Afhankelijk hoeveel sell/buy orders er zijn.
Ow naar een andere wallet dus. Send dan lijkt me toch. Als je er op klikt staat het uitgelegd.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Ik heb ETH op Waves DEX staan en ik wil het naar MEW sturen, niet mee handelen op de Waves DEX. Denk dat ik daar voor toch send of withdraw moet gebruiken
Haha geen idee. Je kunt bij zowel send als withdraw een wallet adres invoeren..quote:Op donderdag 14 december 2017 10:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ow naar een andere wallet dus. Send dan lijkt me toch. Als je er op klikt staat het uitgelegd.
Nieuwe client heeft volgens mij alleen "Send" als optie en geen Withdraw.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Send is volgens mij alleen naar een andere Waves wallet. Withdraw als je naar een exchange wil sturen
https://beta.wavesplatform.com/quote:Op donderdag 14 december 2017 09:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
moet je dit opnieuw downloaden?
Dit is dus niet de lite client he?quote:Op donderdag 14 december 2017 12:35 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
https://beta.wavesplatform.com/
Ze openen kantoren in steden waarvan je de prijzen om goede accommodaties te huren waarschijnlijk liever niet wilt weten. Daarnaast laten ze alleen bedrijven/projecten toe die aan de blockchain zijn te relateren waardoor je een soort internationale blockchain-hubs creëert waardoor het best weleens kan uitgroeien tot één of ander statussymbool om daar ook bij te horen/toegang tot te hebben en dat is vrij gunstig voor een prijsontwikkeling.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:13 schreef SMS303 het volgende:
[..]
huurprijs zal ie nooit overstijgen...
er zijn toch meer flexwerk accomodaties/bedrijven die dit zonder token aanbieden?
prijs op coinmarketcap blijft op $13.98 hangen....
Je argumenten zijn plausibel.... ik hoop voor je dat je er aan kan verdienenquote:Op donderdag 14 december 2017 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze openen kantoren in steden waarvan je de prijzen om goede accommodaties te huren waarschijnlijk liever niet wilt weten..... Ik heb i.i.g. wat lage buy orders gezet maar voorlopig is er nog geen enkele aangeraakt.
Moest helaas werken vandaagquote:
Oh ik had niet gelezen dat ze zo keken, dacht dat ze aan het einde van de pre ico prijs gingen bepalen.. Ik heb ingekocht op 486 per wave.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:46 schreef SMS303 het volgende:
[..]
en nu weer iets anders:
Wie zijn er al in My Track Net ICO gestapt?
edit: gelukkig stond Waves bijna $14 toen ik instapte
Tot gistermiddag stond in de dashboard de prijs op $0.02 p/st..quote:Op donderdag 14 december 2017 20:39 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Oh ik had niet gelezen dat ze zo keken, dacht dat ze aan het einde van de pre ico prijs gingen bepalen.. Ik heb ingekocht op 486 per wave.
Als je omrekend betaal je ongeveer 0.022$ per token. Ik denk dat 0.039 de prijs is zonder 48hr en waves bonusquote:Op donderdag 14 december 2017 21:08 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Tot gistermiddag stond in de dashboard de prijs op $0.02 p/st..
Nu op $0.039 zonder de bonus als je met Waves betaalt...![]()
Scheelt me 5Waves in m'n daytrade budget om een nieuw buffertje op te bouwen voor de volgende ICO....
M'n plan is om met een beperkt budget en zonder FIAT erin te steken, met daytraden zo rond de 20-30Waves binnen te harken en dit dan in ICO's te storten waar ik rond de 10k aan tokens voor krijg.... ooit zal er toch wel een hit bijzitten?!?!?
edit: ik ga de jongens van Wavesnode.net maar es met een pm lastigvallen over mijn visie op Rusland, wat dit voor Waves kan inhouden op termijn en wanneer Wavesnode.net op coinmarketcap komt te staan.
dat had ik nog niet gedaan....quote:Op donderdag 14 december 2017 22:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Als je omrekend betaal je ongeveer 0.022$ per token. Ik denk dat 0.039 de prijs is zonder 48hr en waves bonus
ehhhh dat zal wel 100Waves zijn vermoed ikquote:Op donderdag 14 december 2017 21:58 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels ook aangemeld voor de MyTrackNet ICO !
Nu nog kijken wat ik er heen stuur...
Das kleingeld. Zal wel eerder 1000 zijn.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:24 schreef SMS303 het volgende:
[..]
[..]
ehhhh dat zal wel 100Waves zijn vermoed ik
hehehehe .... als grote mensen spreken moet jij je mond houden zei mn moeder altijd ...quote:Op donderdag 14 december 2017 22:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
Das kleingeld. Zal wel eerder 1000 zijn.
Volgens het ICO venster krijg ik 418.000 tokens straks, in totaal zo'n 850 Waves gestuurd uit verschillende wallets.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
Das kleingeld. Zal wel eerder 1000 zijn.
Netjes. Ik heb er slechts 38.000quote:Op donderdag 14 december 2017 22:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens het ICO venster krijg ik 418.000 tokens straks, in totaal zo'n 850 Waves gestuurd uit verschillende wallets.
http://support.wavesplatf(...)date-on-eth-gateway/quote:Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef Grav1ty het volgende:
Ik probeer wat ethereum te withdrawen vanuit de waves lite wallet naar mijn bitrexx account maar krijg een Error! undefined. Heb rekening gehouden met de gateway fee en heb genoeg waves in mijn account. Ook geprobeerd met verschillende browsers. Weet iemand hoe dit werkt?
Dat is aardig wat! Heb je zoveel vertrouwen in mtnt?quote:Op donderdag 14 december 2017 22:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens het ICO venster krijg ik 418.000 tokens straks, in totaal zo'n 850 Waves gestuurd uit verschillende wallets.
Als het ze lukt ga ik iig een paar van die trackers kopen voor in m'n laptop- en fototas.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat is aardig wat! Heb je zoveel vertrouwen in mtnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |