Ach man deze hele verkiezing is gewoon nietig. Hij is geregeld door guusdrol666 die het wilde verpesten voor iedereen. Zoals het vroeger ging was het prima.quote:
Mja het resultaat van vorig jaar viel hem vies tegen en backfirede keihard terug in zijn lelijke rotsmoelquote:Op maandag 18 december 2017 16:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach man deze hele verkiezing is gewoon nietig. Hij is geregeld door guusdrol666 die het wilde verpesten voor iedereen. Zoals het vroeger ging was het prima.
Ja hoe kleinzielig moet je zijn om het dan maar te gaan doen zoals hij het nu doet.... man man man... guuskleuter666quote:Op maandag 18 december 2017 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja het resultaat van vorig jaar viel hem vies tegen en backfirede keihard terug in zijn lelijke rotsmoel
Wij zijn de koningen van fokOsgilliath is overrun
Geloof me, dat wil je ook niet.quote:
Ja die.quote:Op maandag 18 december 2017 17:26 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat diezelfde Guus die die hele kermis hier heeft georganiseerd en met z'n luie reet z'n bed niet uit kan komen?
Zo is dat eindelijk ben ik het eens met je eens.quote:Op maandag 18 december 2017 17:37 schreef RobjeGeus het volgende:
Als vogeltjesdans niet wint wordt er hier geschoten. Als dat maar duidelijk is. Wij van de grote vogeltjesdans fanclub accepteer geen enkele vorm van corruptie
Wat mot je joh?quote:Op maandag 18 december 2017 18:28 schreef Catkiller het volgende:
Haha kijk het chirurgisch afval van FOK! toch tekeer gaan tegen Guus.
Echt hequote:Op maandag 18 december 2017 18:28 schreef Catkiller het volgende:
Haha kijk het chirurgisch afval van FOK! toch tekeer gaan tegen Guus.
Je moet eens normaal doen met die bultenkop van je.quote:
Dood aan blauw!quote:Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Maak aan wij kunnen de spanning niet meer aan ! Als dit nog even langer duurt heb je dadelijk weer een ruzie en wat doden hier en het volgende FOK! Schandaal....
Dankje.quote:Op maandag 18 december 2017 18:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Doe maar rustig aan. Wij houden de boel wel in het gareel.
Ik denk dat Guus uitslag heeft gekregen van de meeste reactie hier.quote:Op maandag 18 december 2017 19:16 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Zou wel een goede troll zijn als er nu helemaal geen uitslag kwam...
quote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan wel vast verklappen dat TheMonk5 de meeste prijzen heeft gewonnen trouwens.
Dat die mapima het nog steeds zo goed doet...hoe kan hetquote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan wel vast verklappen dat TheMonk5 de meeste prijzen heeft gewonnen trouwens.
Goed stel tietenquote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat die mapima het nog steeds zo goed doet...hoe kan het__!
Wie?!?quote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom kom je niet meer in de SC? Het niveau is daar nu erg hoogquote:Op maandag 18 december 2017 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
GuusgodUitslag graag, en snel een beetje
Je geeft het antwoord alquote:Op maandag 18 december 2017 19:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom kom je niet meer in de SC? Het niveau is daar nu erg hoog
Moet ik het niveau naar beneden gaan halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 december 2017 19:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet ik het niveau naar beneden gaan halen?Sommigen drijven hun act ver doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar wat je 'goed' noemtquote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat die mapima het nog steeds zo goed doet...hoe kan het__!
iedereen die punten heeft staat in het topic genoemd in de spoilerquote:Op maandag 18 december 2017 19:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Is er ook een tweede en derde plaats?
Inderdaadquote:Op maandag 18 december 2017 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is maar wat je 'goed' noemt
KLB / KLB Verkiezingen 2017 - De Uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |