Ik denk dat Guus uitslag heeft gekregen van de meeste reactie hier.quote:Op maandag 18 december 2017 19:16 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Zou wel een goede troll zijn als er nu helemaal geen uitslag kwam...
quote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan wel vast verklappen dat TheMonk5 de meeste prijzen heeft gewonnen trouwens.
Dat die mapima het nog steeds zo goed doet...hoe kan hetquote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan wel vast verklappen dat TheMonk5 de meeste prijzen heeft gewonnen trouwens.
Goed stel tietenquote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat die mapima het nog steeds zo goed doet...hoe kan het__!
Wie?!?quote:Op maandag 18 december 2017 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom kom je niet meer in de SC? Het niveau is daar nu erg hoogquote:Op maandag 18 december 2017 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
GuusgodUitslag graag, en snel een beetje
Je geeft het antwoord alquote:Op maandag 18 december 2017 19:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom kom je niet meer in de SC? Het niveau is daar nu erg hoog
Moet ik het niveau naar beneden gaan halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 december 2017 19:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Moet ik het niveau naar beneden gaan halen?Sommigen drijven hun act ver doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar wat je 'goed' noemtquote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat die mapima het nog steeds zo goed doet...hoe kan het__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |