SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Noem maar een TT als jullie wat beters weten
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
David Neres Camposquote:Op zondag 10 december 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Noem maar een TT als jullie wat beters weten![]()
![]()
Dat krijg ik niet uit mijn vingersquote:![]()
Op dat doelpunt na vond ik 'm vrij slecht eigenlijk. Hij had alleen het geluk dat hij tegenover Brenet stond..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
"gewonnen van de aanstaande nep-kampioen"quote:Op zondag 10 december 2017 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Noem maar een TT als jullie wat beters wetenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Donequote:Op zondag 10 december 2017 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"gewonnen van de aanstaande nep-kampioen"
Hij was toch wel weer een aantal keer goed gevaarlijk voor het doel.quote:Op zondag 10 december 2017 19:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet uit mijn vingers![]()
Op dat doelpunt na vond ik 'm vrij slecht eigenlijk. Hij had alleen het geluk dat hij tegenover Brenet stond..Oh.![]()
Wel blij dat v/d Beek nu ook wat meer rendement krijgt en beter begint te spelen, die reservebeurt tegen Utrecht heeft hem wel wakker geschud.Oh.![]()
Keizer mag nu ook wel eens een schouderklopje krijgen vind ik, hij had het lef om met Frenkie de Jong te blijven spelen en dat heeft prima uitgepakt. Het ontlast Ziyech ook een beetje, vooral als Schone niet erg in de wedstrijd zit moet vrijwel elke aanval via hem lopen en met Frenkie erbij zijn er meer opties in de opbouw. Dat maakt het ook des te lastiger te verdedigen voor een tegenstander. Ik zie de rest van het seizoen wel zitten in deze opstelling..
![]()
Gaat zo misschien nog meer goals maken dan Klaassen.quote:Op zondag 10 december 2017 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel blij dat v/d Beek nu ook wat meer rendement krijgt en beter begint te spelen, die reservebeurt tegen Utrecht heeft hem wel wakker geschud.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Calandgodquote:Op zondag 10 december 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meest productieve speler in de Eredivisie.
"Speeltuinvoetballer" - Caland![]()
En kan ook wel net zo aanjagen als Klaassen deed maar heeft wel meer voetballend talent in mijn ogen, daarom vond ik het ook zo zonde dat hij wat bleu was in de september en oktober maanden. Al is dat opzich ook wel weer te begrijpen.quote:Op zondag 10 december 2017 20:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Gaat zo misschien nog meer goals maken dan Klaassen.Oh.![]()
Zwaluw, zomer.quote:Op zondag 10 december 2017 20:04 schreef TruusHenk het volgende:
Keizer mag nu ook wel eens een schouderklopje krijgen vind ik, hij had het lef om met Frenkie de Jong te blijven spelen en dat heeft prima uitgepakt. Het ontlast Ziyech ook een beetje, vooral als Schone niet erg in de wedstrijd zit moet vrijwel elke aanval via hem lopen en met Frenkie erbij zijn er meer opties in de opbouw. Dat maakt het ook des te lastiger te verdedigen voor een tegenstander. Ik zie de rest van het seizoen wel zitten in deze opstelling..
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eens. Scoort prima de laatste tijdquote:Op zondag 10 december 2017 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel blij dat v/d Beek nu ook wat meer rendement krijgt en beter begint te spelen, die reservebeurt tegen Utrecht heeft hem wel wakker geschud.![]()
![]()
Cocu wilde de bal niet hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
Proficiat mensen. Mooie terechte overwinning, prima gebruik gemaakt van de debielheid van Cocu.![]()
![]()
Elke speler heeft wel mindere fases, zeker jonge spelers.quote:Op zondag 10 december 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En kan ook wel net zo aanjagen als Klaassen deed maar heeft wel meer voetballend talent in mijn ogen, daarom vond ik het ook zo zonde dat hij wat bleu was in de september en oktober maanden. Al is dat opzich ook wel weer te begrijpen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lag het alleen aan cocu of lag het ook de kwalteit van psv als gehele ploegquote:Op zondag 10 december 2017 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
Proficiat mensen. Mooie terechte overwinning, prima gebruik gemaakt van de debielheid van Cocu.
zoveel mazzel als de afgelopen weken blijf je natuurlijk niet houden......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Dat gaan we de komende weken zien. Ik denk dat de selectie van PSV sterker is dan die van Feyenoord en gelijkwaardig aan die van Ajax.quote:Op zondag 10 december 2017 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lag het alleen aan cocu of lag het ook de kwalteit van psv als gehele ploeg
zoveel mazzel als de afgelopen weken blijf je natuurlijk niet houden......
Daar verandert 1 wedstrijd niet zo veel aan.![]()
Ik zie psv de komende weken nog wel een zware dip krijgen.......quote:Op zondag 10 december 2017 20:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gaan we de komende weken zien. Ik denk dat de selectie van PSV sterker is dan die van Feyenoord en gelijkwaardig aan die van Ajax.
Dit is een mentale dreun. Dat punten verschil zegt nog helemaal niets. Nog een paar nederlagen en gelijkspelen is gewoon mogelijk de komende weken, maar we gaan het zien of dit een incident was."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Komende weken? het is bijna winterstopquote:Op zondag 10 december 2017 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie psv de komende weken nog wel een zware dip krijgen.......
Dit is een mentale dreun. Dat punten verschil zegt nog helemaal niets. Nog een paar nederlagen en gelijkspelen is gewoon mogelijk de komende weken, maar we gaan het zien of dit een incident was.![]()
Nog 3 wedstrijden te gaan tot de winterstopquote:Op zondag 10 december 2017 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Komende weken? het is bijna winterstop
PSV gaat nu als eerste de hete adem van ajax voelen.....kijken of ze nu onder druk kunnen voetballen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Zeker maar meestal is het in de beginfase als basisspeler wat langer goed en zakt het daarna weg.quote:Op zondag 10 december 2017 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke speler heeft wel mindere fases, zeker jonge spelers.Oh.![]()
Ajax moet volgende week ook nog naar Alkmaar, dus kan prima dat PSV dan weer gewoon met 9/10 punten voor staat op Ajax.quote:Op zondag 10 december 2017 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden te gaan tot de winterstop
PSV gaat nu als eerste de hete adem van ajax voelen.....kijken of ze nu onder druk kunnen voetballen.Oh.![]()
AZ speelt volgende week in Zwolle. Niet tegen Ajax.quote:Op zondag 10 december 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet volgende week ook nog naar Alkmaar, dus kan prima dat PSV dan weer gewoon met 9/10 punten voor staat op Ajax.![]()
Nee AZ speelt midweeks tegen Zwolle, volgende week zondag AZ-Ajaxquote:Op zondag 10 december 2017 20:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
AZ speelt volgende week in Zwolle. Niet tegen Ajax.Oh.![]()
Oja, ik zie het al. Wordt nog knap lastig voor AZ.quote:Op zondag 10 december 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee AZ speelt midweeks tegen Zwolle, volgende week zondag AZ-Ajax![]()
Jawel. Maar een beetje tegenwicht tegen het negatieve geluid over hem kan ook geen kwaad. Ik zag laatst Frenkie de Jong 'in de auto' bij Andy vd Meyde, en die wilde er niets van weten toen Any suggereerde dat de spelers het niet in Keizer zouden zien zitten, zei dat de spelers het erg goed met hem konden vinden, dat hij prima ideeen heeft over voetbal enz. Als het nou allemaal eens een beetje stabiel en overtuigend wil blijven de komende periode (vandaag zal in ieder geval goed voor het zelfvertrouwen zijn) dan kan het allemaal nog wel eens blijken mee te vallen met Keizer. Persoonlijk zie ik hem ieg liever dan bijv. De Boer. Tuurlijk heeft hij z'n fouten gemaakt, maar hij had ook vrijwel geen ervaring. Hopelijk leert hij snel. Hij heeft wel lef, wil graag vooruit voetballen (niet enkel de 'balbezit=domineren' doctrine) en als de spelers het hadden opgegeven met hem had de wredstrijd vandaag er wel heel anders uitgezien denk ik. Verder heeft ie uiteindelijk de puzzelstukjes aardig op z'n plek gekregen denk ik met Kluivert op links, Neres op rechts en Frenkie de Jong erbij achterin/op het middenveld. Maar goed, we gaan het meemaken.quote:.
![]()
Ik hoop gewoon nog dat Feyenoord weer aansluiting kan krijgen bij psv en ajax. Dat is gewoon mogelijk. Dit puntenverschil gaat me pas wat zeggen in maart/april. Iedereen weet zogenaamd de kampioen al. Bullshit.quote:Op zondag 10 december 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet volgende week ook nog naar Alkmaar, dus kan prima dat PSV dan weer gewoon met 9/10 punten voor staat op Ajax."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Feyenoord kan je wel echt afschrijven voor de landstitel, de kans dat die nog zo'n gigantische inhaalrace inzetten lijkt me uitgesloten.quote:Op zondag 10 december 2017 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon nog dat Feyenoord weer aansluiting kan krijgen bij psv en ajax. Dat is gewoon mogelijk. Dit puntenverschil gaat me pas wat zeggen in maart/april. Iedereen weet zogenaamd de kampioen al. Bullshit.Oh.![]()
Maar wel een spannend potje daar volgende week, Ajax heeft op de een of andere manier altijd meer moeite uit bij AZ dan onze vrienden uit Rotterdam en Eindhoven die daar vaak eenvoudig winnen.quote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Oja, ik zie het al. Wordt nog knap lastig voor AZ.Oh.![]()
Met het drie punten systeem is dit gat gewoon dicht te krijgen. PSV is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 10 december 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan je wel echt afschrijven voor de landstitel, de kans dat die nog zo'n gigantische inhaalrace inzetten lijkt me uitgesloten.
Dit puntenaantal is al vaker ingehaald. Ik hoop nog steeds dat Feyenoord een goede reeks met overwinningen kan neerzetten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Veltman wou zich gewoon even laten zien, vond het wel mooiquote:Op zondag 10 december 2017 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Wat hebben jullie een ontzettende schopploeg![]()
twitter:bartf twitterde op zondag 10-12-2017 om 18:51:20Frenkie de Jong tijdens Ajax - PSV:Meeste balcontactenMeeste geslaagde passesMeeste geslaagde dribbelsVaakst ba… https://t.co/7MQgUTjSND reageer retweet
Oh.![]()
Niet door Feyenoord.quote:Op zondag 10 december 2017 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met het drie punten systeem is dit gat gewoon dicht te krijgen. PSV is gewoon niet goed genoeg.
Dit puntenaantal is al vaker ingehaald. Ik hoop nog steeds dat Feyenoord een goede reeks met overwinningen kan neerzetten.Oh.![]()
Groetjes Jorrit frusti Hendrixquote:Op zondag 10 december 2017 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Wat hebben jullie een ontzettende schopploeg
Lijkt wel alsof ie in de leer is geweest bij toivonen en van bommel.
Walgelijk ventje.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Frenkie is gewoon echt een heerlijke voetballer. Als hij nog een paar stappen weet te maken dan is dat ook van cruciaal belang voor het NL elftal.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dit hoort in het PSV-topic, toch?quote:Op zondag 10 december 2017 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Wat hebben jullie een ontzettende schopploeg![]()
![]()
Als je elke week zo speelt wordt je kampioen... Maar dit team is zo ibstabiel tot nu toe dat ze volgende week wel weer van AZ zullen verliezen![]()
Wel dikverdiend gewonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hendrix is gewoon zo'n gevalletje van doorfokken met een (te) kleine populatie, zie je wel vaker in de provincie.quote:Op zondag 10 december 2017 21:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Groetjes Jorrit frusti Hendrix
Lijkt wel alsof ie in de leer is geweest bij toivonen en van bommel.
Walgelijk ventje.
Maar Schone, Wober, Veltman (vier keer ofzo?), De Jong, valt mij gewoon op dat er gewoon ordinair geschopt wordt.#12 is not for sale!![]()
AZ-uit is inderdaad cruciaal. Als je daar punten verspeeld mag Keizer alsnog wieberen wat mij betreft.quote:Op zondag 10 december 2017 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Als je elke week zo speelt wordt je kampioen... Maar dit team is zo ibstabiel tot nu toe dat ze volgende week wel weer van AZ zullen verliezen![]()
Wel dikverdiend gewonnenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat is natuurlijk wel makkelijk praten na een overwinning, maar PSV deed ook niet echt moeite om Ajax onder druk te zetten bijvoorbeeld. Dat afstandsschoten er lekker invliegen helpt ook wel.quote:Op zondag 10 december 2017 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Wel dikverdiend gewonnen
Als er tegen Twente niet zo geblunder was tijdens standaardsituaties, dan was daar ook niet veel aan de hand geweest.
In tegenstelling tot PSV klapte Twente er echter wel vol op.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tegen een goede ploeg in vorm punten verspelen is dan weer geen schande..quote:Op zondag 10 december 2017 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
AZ-uit is inderdaad cruciaal. Als je daar punten verspeeld mag Keizer alsnog wieberen wat mij betreft.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Na de winterstop nergens meer voor spelen als Ajax wel.quote:Op zondag 10 december 2017 21:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen een goede ploeg in vorm punten verspelen is dan weer geen schande..Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wöber? Lijkt me een nette speler. Schöne ook natuurlijk. Liet zich nu gewoon gelden. Leek mij geen natrappen.quote:Op zondag 10 december 2017 21:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hendrix is gewoon zo'n gevalletje van doorfokken met een (te) kleine populatie, zie je wel vaker in de provincie.
Maar Schone, Wober, Veltman (vier keer ofzo?), De Jong, valt mij gewoon op dat er gewoon ordinair geschopt wordt.![]()
Dat van Schöne was wat overbodig, maar het stelde niet echt veel voor. Wöber deed weinig en de Jong beschuldigen van schoppen is al helemaal lachwekkend. Er viel een speler tegen zijn been aan met zijn hoofd, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 10 december 2017 22:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wöber? Lijkt me een nette speler. Schöne ook natuurlijk. Liet zich nu gewoon gelden. Leek mij geen natrappen.
Veltman, tja die kennen we onderhand wel. Nee, het enige echte schoppen wat ik gezien heb wat die onbesuisde actie van Hendriks, waar Blom zich maar heel lafjes vanaf maakte door in plaats van hem Lozano maar geel te geven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
IK zie feyenoord gewoon wel een goede reeks neerzetten de komende tijd nu jorgensen terug is en straks de verdedigers terug zijn, maar je blijft nu wel afhankelijk van anderen wat er verder gebeurd.quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
schone trapte gewoon na was gewoon een rode kaart, het was een schop toen hij al op de grond lag.....quote:Op zondag 10 december 2017 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat van Schöne was wat overbodig, maar het stelde niet echt veel voor. Wöber deed weinig en de Jong beschuldigen van schoppen is al helemaal lachwekkend. Er viel een speler tegen zijn been aan met zijn hoofd, maar dat was het dan ook wel.
Veltman, tja die kennen we onderhand wel. Nee, het enige echte schoppen wat ik gezien heb wat die onbesuisde actie van Hendriks, waar Blom zich maar heel lafjes vanaf maakte door in plaats van hem Lozano maar geel te geven."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Met Van Beek is de beste verdediger toch gewoon al fit?quote:Op zondag 10 december 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK zie feyenoord gewoon wel een goede reeks neerzetten de komende tijd nu jorgensen terug is en straks de verdedigers terug zijn, maar je blijft nu wel afhankelijk van anderen wat er verder gebeurd.
En Feyenoord is natuurlijk al lang uitgeschakeld voor de top-2.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het gaat vaak niet om de beste spelers, maar om het beste team.quote:Op zondag 10 december 2017 22:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met Van Beek is de beste verdediger toch gewoon al fit?
En Feyenoord is natuurlijk al lang uitgeschakeld voor de top-2.
Ik denk dat het met botteghin en van der heijden weer dicht getimmerd kan worden.
In nederland gaan mensen al na vijf wedstrijden roepen wie er kampioen is.....lachwekkend...terwijl we nog steeds niet eens over de helft van de competitie zijnPSV en ajax kunnen straks in dezelfde situatie komen als feyenoord als er ineens veel blessures zijn.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Volgens mij ben jij voor Feyenoord.quote:Op zondag 10 december 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK zie feyenoord gewoon wel een goede reeks neerzetten de komende tijd nu jorgensen terug is en straks de verdedigers terug zijn, maar je blijft nu wel afhankelijk van anderen wat er verder gebeurd.Oh.![]()
En dat was bij jouw nog niet bekendquote:Op zondag 10 december 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij voor Feyenoord.![]()
De vraag is of ajax en psv dit heel lang kunnen gaan volhouden. In principe hebben beide teams een vrij jonge ploeg. Dat zou weles kunnen betekenen dat de accu wat sneller leeg zou kunnen zijn fysiek conditioneel en mentaal over een heel seizoen. Feyenoord heeft nog steeds de meest ervaren ploeg. Het gaat over een seizoen. Ik hou hoop
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Feyenoord is natuurlijk ook gewoon een heel matig team. Die gaan echt geen miraculeuze wederopstanding krijgen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
matige teams zijn ajax en psv ook.quote:Op zondag 10 december 2017 22:37 schreef Monolith het volgende:
Feyenoord is natuurlijk ook gewoon een heel matig team. Die gaan echt geen miraculeuze wederopstanding krijgen.
Of denk jij dat ajax en psv topteams zijn......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Is goed, Klaas.quote:Op zondag 10 december 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En dat was bij jouw nog niet bekend![]()
De vraag is of ajax en psv dit heel lang kunnen gaan volhouden. In principe hebben beide teams een vrij jonge ploeg. Dat zou weles kunnen betekenen dat de accu wat sneller leeg zou kunnen zijn fysiek conditioneel en mentaal over een heel seizoen. Feyenoord heeft nog steeds de meest ervaren ploeg. Het gaat over een seizoen. Ik hou hoopOh.![]()
verdedigers terug gaat wel helpenquote:Op zondag 10 december 2017 22:37 schreef Monolith het volgende:
Feyenoord is natuurlijk ook gewoon een heel matig team. Die gaan echt geen miraculeuze wederopstanding krijgen.![]()
Best bijzonder dat de topwedstrijden dit seizoen best prima gaan voor Ajax.quote:Op zondag 10 december 2017 23:23 schreef Tarado het volgende:
was wel leuk vandaag, jammer dat het geen opmaat is voor de rest van het seizoenOh.![]()
Dacht dat dit het Ajax topic was. Zie alleen een hoop gezeur over een ander clubje
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
ja dan kunnen ze de concentratie en strijd wel opbrengenquote:Op zondag 10 december 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best bijzonder dat de topwedstrijden dit seizoen best prima gaan voor Ajax.![]()
Daarom wordt die pot tegen AZ een interessante.quote:Op zondag 10 december 2017 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dan kunnen ze de concentratie en strijd wel opbrengenOh.![]()
Vond wel mooi dat hij gewoon zonder theater weer opstond na dat keiharde duelquote:Op maandag 11 december 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wöber is trouwens ook echt een baas, uitstekende aankoop.
Kan Veltman wat van leren![]()
Deed me denken aan Harry Kane. Die kreeg een karate trap tegen z'n kop van Bruno Alves en rende direct weer door.quote:Op maandag 11 december 2017 00:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond wel mooi dat hij gewoon zonder theater weer opstond na dat keiharde duel
Kan Veltman wat van leren![]()
Eens, ik vind het maar irritant als die spelers dan meteen boos verhaal gaan halen en ruzie gaan maken. Heb je niks aan.quote:Op maandag 11 december 2017 00:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan Veltman wat van lerenOh.![]()
Zeker, als je het mij vraagt net zo'n talent als Sanchez toen hij net bij ons was. Alleen zijn uitstraling heeft hij niet zo meequote:Op maandag 11 december 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wöber is trouwens ook echt een baas, uitstekende aankoop.![]()
![]()
Kevin de Bruyne ook nietquote:Op maandag 11 december 2017 00:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker, als je het mij vraagt net zo'n talent als Sanchez toen hij net bij ons was. Alleen zijn uitstraling heeft hij niet zo mee![]()
Daarom zal hij ook wel minder snel voor zo'n gigabedrag vertrekken, ook wat minder spectaculair qua speler natuurlijk. Maar echt goed gescout die knul.quote:Op maandag 11 december 2017 00:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker, als je het mij vraagt net zo'n talent als Sanchez toen hij net bij ons was. Alleen zijn uitstraling heeft hij niet zo meeOh.![]()
Net als Sanchez had die al een bepaalde status volgens mij . Echt superknap is het niet om die op te pikken bij Rapid Wien met ook al de nodige ervaring daarquote:Op maandag 11 december 2017 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zal hij ook wel minder snel voor zo'n gigabedrag vertrekken, ook wat minder spectaculair qua speler natuurlijk. Maar echt goed gescout die knul.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij heeft maar 11 competitiewedstrijden voor Rapid Wien gespeeld. En daarbij heeft Ajax ook jarenlang nooit in dat soort competities echt meer gescout maar hadden ze gewoon voor de AZ of Heerenveen aankoop gegaan.quote:Op maandag 11 december 2017 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Sanchez had die al een bepaalde status volgens mij . Echt superknap is het niet om die op te pikken bij Rapid Wien met ook al de nodige ervaring daarOh.![]()
Lijkt in ieder geval ook wat plezier in het spelletje te hebben, zo blij als iemand anders scoort, beetje supporters opjutten, kan ik echt van genietenquote:Op maandag 11 december 2017 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zal hij ook wel minder snel voor zo'n gigabedrag vertrekken, ook wat minder spectaculair qua speler natuurlijk. Maar echt goed gescout die knul.![]()
![]()
Maar hij werd in eigen land al aangemerkt als een heel groot verdedigend talent . En zat ook bij de nationale ploeg volgens mij . Goed opgepikt maar laten we niet doen alsof het een speld in de hooiberg isquote:Op maandag 11 december 2017 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 11 competitiewedstrijden voor Rapid Wien gespeeld. En daarbij heeft Ajax ook jarenlang nooit in dat soort competities echt meer gescout maar hadden ze gewoon voor de AZ of Heerenveen aankoop gegaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is pas in oktober gedebuteerd voor de nationale ploeg. En is ook niet zo gek dat hij in eigen land werd aangemerkt als talent, maar je moet ook maar inschatten of dat het niveau is wat je bij Ajax nastreeft en of hij qua speelstijl erbij past.quote:Op maandag 11 december 2017 00:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij werd in eigen land al aangemerkt als een heel groot verdedigend talent . En zat ook bij de nationale ploeg volgens mij . Goed opgepikt maar laten we niet doen alsof het een speld in de hooiberg is
Nee de scouting is wel prima nu bij Ajax heb ik het idee, alleen een linksback is moeilijk.Oh.![]()
Kreeg ook meteen een liedje toegezongen hoorde ik.quote:Op maandag 11 december 2017 00:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt in ieder geval ook wat plezier in het spelletje te hebben, zo blij als iemand anders scoort, beetje supporters opjutten, kan ik echt van genietenKlaassen was qua PASSIE ook altijd wel prima natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2017 00:43 schreef Ties02 het volgende:
Hij heeft altijd nog een betere uitstraling dan boerderijhoofd KlaassenOh.![]()
Rechtsback ook want die Colombiaan gaat het niet worden . Zelfs Zeefuik krijgt daar de voorkeurquote:Op maandag 11 december 2017 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is pas in oktober gedebuteerd voor de nationale ploeg. En is ook niet zo gek dat hij in eigen land werd aangemerkt als talent, maar je moet ook maar inschatten of dat het niveau is wat je bij Ajax nastreeft en of hij qua speelstijl erbij past.
Nee de scouting is wel prima nu bij Ajax heb ik het idee, alleen een linksback is moeilijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb van de week pas die Skillsgames van die Orejuela gezien hahahaquote:Op maandag 11 december 2017 00:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechtsback ook want die Colombiaan gaat het niet worden . Zelfs Zeefuik krijgt daar de voorkeur
Dat kan echt niet, die is echt slecht. Maar Veltman moet verkocht worden volgend jaar en dan een rechtsback kopen.Oh.![]()
Veltman gaat niet verkocht worden . Nieuwe Mister Ajax tegen wil en dankquote:Op maandag 11 december 2017 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb van de week pas die Skillsgames van die Orejuela gezien hahaha
Dat kan echt niet, die is echt slecht. Maar Veltman moet verkocht worden volgend jaar en dan een rechtsback kopen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik bid elke avond in de richting van de dichtstbijzijnde shoarmazaak dat Veltman eindelijk de stap kan gaan maken.quote:Op maandag 11 december 2017 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman gaat niet verkocht worden . Nieuwe Mister Ajax tegen wil en dankOh.![]()
Wat een irritante vent was die Veltman zeg, al dat theater en gezuig bij de tegenstander.
Wöber daarentegen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
19 en nu al verder dan viergever en Veltman.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Veltman was wel zeldzaam debiel bezig ja, Schone was ook niet slim.quote:Op zondag 10 december 2017 20:43 schreef Haringkop het volgende:
Wat hebben jullie een ontzettende schopploeg
Kost je mogelijk nog bijna de wedstrijd, zo doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat dacht je van Lozano, ik dacht dat zijn hoofd eraf lagquote:Op maandag 11 december 2017 00:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan Veltman wat van leren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 11 december 2017 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb van de week pas die Skillsgames van die Orejuela gezien hahaha
Dat kan echt niet, die is echt slecht. Maar Veltman moet verkocht worden volgend jaar en dan een rechtsback kopen.gelachen. Die jongen kan er echt he-le-maal geen klote van.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Veltman zou gewoon z'n band in moeten leveren, hij bedoelt het allemaal goed maar kan die voortrekkersrol gewoon niet aan, heeft al genoeg aan zichzelf.![]()
Nu hopen dat AZ-Ajax ergens op uitdraait. Als dat opeens weer een lollerpot wordt, begraaf ik mijn ziel wel naast de kerk.![]()
ja je gaat hopen dat het puntverschil met PSV voor de winterstop op 4 zit maar de kans dat het weer 10 wordt is groterquote:Op maandag 11 december 2017 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hopen dat AZ-Ajax ergens op uitdraait. Als dat opeens weer een lollerpot wordt, begraaf ik mijn ziel wel naast de kerk.![]()
Mwah, PSV speelt nog tegen Groningen, ADO en Vitesse. De enige, kleine vorm van hoop zit bij Vitesse maar op Henk Fraser kan je niet bouwen.quote:Op maandag 11 december 2017 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je gaat hopen dat het puntverschil met PSV voor de winterstop op 4 zit maar de kans dat het weer 10 wordt is groter![]()
Zul je zien dat Groningen een punt pakt tegen PSV en we na donderdag op vijf puntjes staan om vervolgens na het weekend weer op acht te staan.![]()
![]()
Hoe dan ook het is allemaal uitstel van executie. Kampioen ga je niet worden, het is afwachten wanneer Keizer ontslagen gaat worden.quote:Op maandag 11 december 2017 09:16 schreef PicoMMP het volgende:
Zul je zien dat Groningen een punt pakt tegen PSV en we na donderdag op vijf puntjes staan om vervolgens na het weekend weer op acht te staan.![]()
Het is veel te labiel allemaal.quote:Op maandag 11 december 2017 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe dan ook het is allemaal uitstel van executie. Kampioen ga je niet worden, het is afwachten wanneer Keizer ontslagen gaat worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die was ook echt teringdebiel gisteren jaquote:Op maandag 11 december 2017 08:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lozano, ik dacht dat zijn hoofd eraf lag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: