Caland heeft de KNVB geinfiltreerd!1!!1quote:Op zondag 10 december 2017 15:15 schreef Caland het volgende:
Ajax - PSV gaat ook afgelast worden. Supporters van PSV worden al terug gestuurd.
Heeft 'ie ook.. Het blijft een Tukker, toch..quote:Op zondag 10 december 2017 15:16 schreef Baconbus het volgende:
TenHag klinkt altijd alsof ie net 3 dagen doorgehaald heeft.
- Nederlandse trainer (Buitenlander mag ook)quote:Op zondag 10 december 2017 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig kan imago van KNVB niet echt verder kapotgemaakt worden
quote:Op zondag 10 december 2017 15:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook.. Het blijft een Tukker, toch..
Hasj, coke, pillen, zo gaan we 's zondags op pad dit dat..
Vreemd dat die niet gewoon een nacht van tevoren al in de buurt gaan zitten.quote:Op zondag 10 december 2017 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/MikeVerweij/status/939860728441425920
@MikeVerweij
Of de wedstrijd #ajapsv op tijd kan beginnen, is de vraag. Spelersbus @PSV anderhalf uur voor duel nog ver voor Schiphol (stapvoets rijdend). Foto via @bbalvers
Die 4-3 zit nog altijd diepquote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Als PSV te laat is gewoon 3-0 reglementair
Ik ook. Moet af en toe wat hongerbuikkinderen in mijn kelder wat te eten geven.quote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef Baconbus het volgende:
Ze blijven verwijzen naar het publiek maar ik zit heerlijk warm en droog hoor.
quote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. Moet af en toe wat hongerbuikkinderen in mijn kelder wat te eten geven.
Dan moeten ze een nieuwe lening gaan afsluitenquote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat die niet gewoon een nacht van tevoren al in de buurt gaan zitten.
Reglementair staan jullie stijf laatste.quote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef Ties02 het volgende:
Als PSV te laat is gewoon 3-0 reglementair
quote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. Moet af en toe wat hongerbuikkinderen in mijn kelder wat te eten geven.
Zorgelijk inderdaadquote:Op zondag 10 december 2017 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Reglementair staan jullie stijf laatste.
Met een t-shirt met melkflessen eropquote:Op zondag 10 december 2017 15:22 schreef Baconbus het volgende:
Jan Joost zou zo RTL Boulevard kunnen doen.
Daar hou ik me eerlijk gezegd niet mee bezig.quote:Op zondag 10 december 2017 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Reglementair staan jullie stijf laatste.
Hoe is de stemming eigenlijk onder de Twente-fans. Serieus zorgen aan het maken of vertrouwen in genoeg kwaliteit om boven te komen drijven?quote:
Heb niet zo'n Ajaxhaat, win liever van Feyenoordquote:Op zondag 10 december 2017 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een puntje tegen Ajax dus ik neem aan dat het seizoen niet meer stuk kan.
Komt IS nog met een vrachtwagen dan?quote:Op zondag 10 december 2017 15:24 schreef Baconbus het volgende:
Kevin Blom is gister naar de sauna gegaan en gaat zo een kopje koffie drinken. Bruggink knikt instemmend.
Die hebben elkaars gaatje liggen bewerken..quote:Op zondag 10 december 2017 15:24 schreef Baconbus het volgende:
Kevin Blom is gister naar de sauna gegaan en gaat zo een kopje koffie drinken. Bruggink knikt instemmend.
Matige humor vandaag Zipportal, helaasquote:Op zondag 10 december 2017 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt IS nog met een vrachtwagen dan?
#DTV
Zorgelijk, lees voor de grap .net maar eens de laatste weken. Het is wachten op Leon ten Voorde en de flopkrant Tubantia die ervoor gaan zorgen dat Jan van Halst oprot. Ik heb het liefste nog Rutten voor de winterstop als TD.quote:Op zondag 10 december 2017 15:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe is de stemming eigenlijk onder de Twente-fans. Serieus zorgen aan het maken of vertrouwen in genoeg kwaliteit om boven te komen drijven?
Op papier toch een aardig team, met weliswaar wat zwakke schakels, maar om daar nou mee te gaan degraderen is ook weer overdreven.
Pijnlijk.quote:Op zondag 10 december 2017 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt IS nog met een vrachtwagen dan?
#DTV
Wereldstad hequote:Op zondag 10 december 2017 15:26 schreef Caland het volgende:
Verslaggever spreekt een random iemand aan in Amsterdam
Spreekt Engels
Verwacht je ook niet
Random of willekeurig?quote:Op zondag 10 december 2017 15:26 schreef Caland het volgende:
Verslaggever spreekt een random iemand aan in Amsterdam
Spreekt Engels
Verwacht je ook niet
Hoe cool is dit.quote:Op zondag 10 december 2017 15:26 schreef hjansen82 het volgende:
Ze zijn alvast begonnen met een opwarm partijtje :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |