nee al weerquote:Op zondag 10 december 2017 07:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Alweer wakker of nog steeds?
nee, regen hierquote:Op zondag 10 december 2017 07:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey ben ook weer wakker is Nederland al helemaal wit ?
Die Edwin is een apartequote:
Zou zo iemand nou nog medische hulp krijgenquote:
denk dat ie een psychose heeftquote:Op zondag 10 december 2017 07:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou zo iemand nou nog medische hulp krijgen
Raak je nooit meer vanaf van zo iets toch ik kende ooit iemand die was al autistisch en kreeg dat er nog overheen.quote:Op zondag 10 december 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
denk dat ie een psychose heeft
Ik snap niet dat zijn verzorgers niet wat beter na checken wat hij op internet doet fok is misschien een mooie uitlaat klep maar hij doet ook YouTube.quote:Op zondag 10 december 2017 07:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Geen touw aan vast te knopen die kerel.
lolquote:Op zondag 10 december 2017 07:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Raak je nooit meer vanaf van zo iets toch ik kende ooit iemand die was al autistisch en kreeg dat er nog overheen.
iddquote:Op zondag 10 december 2017 07:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Geen touw aan vast te knopen die kerel.
Ja was voor die jongen minder. en dan werd hij ook nog eens heel beschermend opgevoed had een zwaar gelovige vader en een Aziatische moeder uit China en ze hadden ook geen internet verbinding maar hij wist wel alles van computers.quote:
Misschien hier ook ivb met koopzondag maar normaal 12:00quote:
I know Zondagtijden 12 tot 18quote:
eigenlijk zou je mij moeten neukenquote:Op zondag 10 december 2017 07:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigen zou de winkel nu eerder open moeten met die verwachte sneeuw rond 13:00
Ik neuk alleen vrouwen maar bedankt voor je aanbodquote:Op zondag 10 december 2017 07:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
eigenlijk zou je mij moeten neuken
graag gedaanquote:Op zondag 10 december 2017 07:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik neuk alleen vrouwen maar bedankt voor je aanbod
ben altijd alleen te porren voor de nummer 1 hier.quote:Op zondag 10 december 2017 07:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien wil iemand anders wel op je aanbod ingaan
Over een paar uur Aloa even vragen dan . Technisch gezien staat Haag nog op 1 al tellen de punten deze keer niet mee.quote:Op zondag 10 december 2017 07:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ben altijd alleen te porren voor de nummer 1 hier.
Haags neemt mij al zo vaak.quote:Op zondag 10 december 2017 07:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over een paar uur Aloa even vragen dan . Technisch gezien staat Haag nog op 1 al tellen de punten deze keer niet mee.
quote:
zit een dak op die gaspanquote:Op zondag 10 december 2017 08:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien gaat voetballen wel niet door dat zou kut zijn
Vorige keer kwam er ook iets naar beneden vallen door teveel sneeuw op het dak.quote:Op zondag 10 december 2017 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit een dak op die gaspan
Das waarquote:Op zondag 10 december 2017 08:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige keer kwam er ook iets naar beneden vallen door teveel sneeuw op het dak.
ik hang de hele dag met een tong uit mijn bekquote:Op zondag 10 december 2017 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van sommige users ben ik echt benieuwd hoe ze irl zijn.
quote:Op zondag 10 december 2017 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik hang de hele dag met een tong uit mijn bek
friezaquote:Op zondag 10 december 2017 08:47 schreef murp het volgende:
[..]
Dat keek ik vroeger toen ik in dienst zat
jaquote:Op zondag 10 december 2017 08:48 schreef murp het volgende:
[..]
JA, dat duurde gelukkig maar een 543 afleveringen
kloptquote:Op zondag 10 december 2017 08:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bestaat nog hé
Is een nieuwe serie van
Best leuk maar wel anders als vroegerquote:
"anders"quote:Op zondag 10 december 2017 08:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Best leuk maar wel anders als vroeger
Heb het nog niet gezien.quote:Op zondag 10 december 2017 08:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Best leuk maar wel anders als vroeger
Eigenlijk zijn we er inmiddels ook te oud voor.quote:Op zondag 10 december 2017 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien.
Beetje maar.quote:Op zondag 10 december 2017 08:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we er inmiddels ook te oud voor.
Je ziet zijn plaatje van de post tochquote:Op zondag 10 december 2017 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik
nee?quote:Op zondag 10 december 2017 08:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je ziet zijn plaatje van de post toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |