Dit is geloof ik Martijn van Zijtveld, die gaat op het PDC WK ook de middagsessies doen (althans, hij doet nu bij de majors ook middagsessies en soms een avondsessie)quote:Op zondag 10 december 2017 14:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Is Jan Roelfs co-commentator ofzo?
Ken de man niet maar dit is wel Martijn inderdaad. Naam was straks in beeld.quote:Op zondag 10 december 2017 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is geloof ik Martijn van Zijtveld, die gaat op het PDC WK ook de middagsessies doen (althans, hij doet nu bij de majors ook middagsessies en soms een avondsessie)
Als hij eenmaal bezig is kan hij wel lekker darten.quote:Op zondag 10 december 2017 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Die Noppert heb ik echt niks mee. Traag, weinig emotie en kut intervieuws.
Nou, jij zit de rest van de dag hier dusquote:Op zondag 10 december 2017 14:50 schreef Grifte het volgende:
Tijd om maar weer darten te kijken totdat Feijenoord (wellicht) begint. Hup Noppie
Yup, Ajax-PSV kan ik ook niet kijken via Fox, en geen zin om streampje op te gooien. Dan maar lekker darts kijken.quote:Op zondag 10 december 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, jij zit de rest van de dag hier dus
Jup, slaat nergens op. Eigenlijk Ajax-PSV ook niet maar daar zal ik toch maar naar gaan kijkenquote:Op zondag 10 december 2017 15:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yup, Ajax-PSV kan ik ook niet kijken via Fox, en geen zin om streampje op te gooien. Dan maar lekker darts kijken.
Wel klote man, las het dan gewoon meteen af, in plaats van dit nutteloze uitstelgedrag.
Is dat niet tegelijk met de finale hier?quote:Op zondag 10 december 2017 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, slaat nergens op. Eigenlijk Ajax-PSV ook niet maar daar zal ik toch maar naar gaan kijken
Gelukkig heb ik twee schermenquote:Op zondag 10 december 2017 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat niet tegelijk met de finale hier?
quote:
Ajax -PSV wordt 1 grote deceptie. De Manchester derby daarentegen....quote:Op zondag 10 december 2017 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, slaat nergens op. Eigenlijk Ajax-PSV ook niet maar daar zal ik toch maar naar gaan kijken
Daar verwacht ik juist bijzonder aidsvoetbal. Ajax- PSV wordt een KNOTSGEK doelpuntenfestijn.quote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax -PSV wordt 1 grote deceptie. De Manchester derby daarentegen....
Dat wordt ook aids hoorquote:Op zondag 10 december 2017 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax -PSV wordt 1 grote deceptie. De Manchester derby daarentegen....
Yes! Go Noppie!quote:
Wel raar ineens.quote:
Daar had je Zn emoties even.quote:Op zondag 10 december 2017 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Die Noppert heb ik echt niks mee. Traag, weinig emotie en kut intervieuws.
Ohquote:Op zondag 10 december 2017 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou is dit ook niet de finale dus dat scheelt
Ja leuk. Zullen we ook gaan lachen iedere keer als jij je verspreekt? Dan duurt de avond lang hoor!quote:Op zondag 10 december 2017 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Wereldgozer kijk eens als Jamie Hughes, ja ho maar.
Hahahahhahahhahahahahahahahaahahaahahah gigantische sukkel hahahaahashahahahaahaquote:Op zondag 10 december 2017 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja leuk. Zullen we ook gaan lachen iedere keer als jij je verspreekt? Dan duurt de avond lang hoor!
Ga je met je gezicht in de sneeuw liggen johquote:Op zondag 10 december 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahahhahahhahahahahahahahaahahaahahah gigantische sukkel hahahaahashahahahaaha
Geschifte idiootquote:Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je met je gezicht in de sneeuw liggen joh
Sorry, het had geschifte gek moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 10 december 2017 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw belang op een zolderkamer is groter dan mensen die al drie uur ploegen door de sneeuw. Doe eens normaal, joh. Geschifte gek.
Ligt eraan.quote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Zie ik goed dat er serieus geen avondprogramma is?
Ik ga mijzelf lekker aftrekken vanavond. Dat lijkt me programma genoeg.quote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Zie ik goed dat er serieus geen avondprogramma is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |