Yes! Go Noppie!quote:
Wel raar ineens.quote:
Daar had je Zn emoties even.quote:Op zondag 10 december 2017 14:55 schreef hafcfan het volgende:
Die Noppert heb ik echt niks mee. Traag, weinig emotie en kut intervieuws.
Ohquote:Op zondag 10 december 2017 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou is dit ook niet de finale dus dat scheelt
Ja leuk. Zullen we ook gaan lachen iedere keer als jij je verspreekt? Dan duurt de avond lang hoor!quote:Op zondag 10 december 2017 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Wereldgozer kijk eens als Jamie Hughes, ja ho maar.
Hahahahhahahhahahahahahahahaahahaahahah gigantische sukkel hahahaahashahahahaahaquote:Op zondag 10 december 2017 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja leuk. Zullen we ook gaan lachen iedere keer als jij je verspreekt? Dan duurt de avond lang hoor!
Ga je met je gezicht in de sneeuw liggen johquote:Op zondag 10 december 2017 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahahhahahhahahahahahahahaahahaahahah gigantische sukkel hahahaahashahahahaaha
Geschifte idiootquote:Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je met je gezicht in de sneeuw liggen joh
Sorry, het had geschifte gek moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 10 december 2017 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jouw belang op een zolderkamer is groter dan mensen die al drie uur ploegen door de sneeuw. Doe eens normaal, joh. Geschifte gek.
Ligt eraan.quote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Zie ik goed dat er serieus geen avondprogramma is?
Ik ga mijzelf lekker aftrekken vanavond. Dat lijkt me programma genoeg.quote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef TjjWester het volgende:
Zie ik goed dat er serieus geen avondprogramma is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |