Sinds wanneer ben jij zo begaan met de mensen?quote:Op zondag 10 december 2017 13:16 schreef Caland het volgende:
Schandalig dat ze gisteren niet gewoon alles eruit hebben gegooid. Vrij onverantwoord om nu de weg op te gaan
Makkelie stond al vast in het stukje Dordt - Rotterdam
Jesisquote:
Hij urineert in de sneeuw denk ik..quote:Op zondag 10 december 2017 13:24 schreef Caland het volgende:
De hamvraag is natuurlijk bij dit potje welke kleur vloeistof Van Boekel in zijn spray heeft zitten.
Dat vinden ze niet. Zowel Vitesse als Sparta hebben om de keuring gevraagd.quote:Op zondag 10 december 2017 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KNVB
Als Vitesse dit prima vindt, wat is dan het probleem?
Als er veel valt heeft dat ook niet het gewenste effect natuurlijkquote:
Da's waar ja, een wat dikkere laag isoleert ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2017 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er veel valt heeft dat ook niet het gewenste effect natuurlijk
Alleen maar beter toch?quote:Op zondag 10 december 2017 13:39 schreef remlof het volgende:
Hmm, veld van Sparta wordt pas om twee uur gekeurd en de wedstrijd tegen Vites zal “zeker niet om half drie beginnen” aldus Fox.
Ja, maar ik wil het begin niet missen en ik zal dan wel naar Utrecht - Feyenoord aan het kijken zijn.quote:
niet fit dan gok ikquote:Op zondag 10 december 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo Jörgensen op de bank bij Feyenoord?
twitter:vinschildkamp twitterde op zondag 10-12-2017 om 13:42:30Analist Been heeft zijn auto tegen een paal gezet. Die gaat de aftrap ook niet redden. Verder loopt het lekker rond #spavit reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |