Tijd voor picture in picture of gewoon twee televisies naast elkaar op een ander kanaalquote:Op zondag 10 december 2017 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
15.15 al
Lekker overlappen met Ajax - PSV dus.
Vitesse is nu al 3 keer verplaats...quote:Op zondag 10 december 2017 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze gaan 'm nog 1x verplaatsen naar 15:30 en dan wordt het ergens een dinsdagavond in Januari.
Wat dan?quote:Op zondag 10 december 2017 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
kuipers klootzak ...ik heb nog meer te doen vandaag
![]()
![]()
Yep, maar ik denk niet dat ze nog later kunnen starten. Dan komen ze in de knoei met de lokale driehoek en hun planning en inzet van mensen.quote:
onder andere fifa spelen en kokenquote:
Ja je begeleider wacht al op jequote:Op zondag 10 december 2017 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
kuipers klootzak ...ik heb nog meer te doen vandaag
![]()
![]()
Niet meer dan logisch, las gewoon alles af. Allemaal tegelijkertijd afwerken op een regenachtige woensdagavond in januariquote:Op zondag 10 december 2017 14:38 schreef Caland het volgende:
Ik vind persoonlijk dat het niet kan. Het is voor ons allebei heel moeilijk om hier te voetballen. Het zal niet veel over voetbal gaan vandaag", aldus Van Bronckhorst, die vindt dat er ook aan de supporters gedacht had moeten worden. "Dat is misschien nog wel het belangrijkste. Er geldt een code oranje en de omstandigheden op de weg zijn gevaarlijk. De hockeybond heeft alles afgelast, daar had de KNVB ook over na moeten denken."
GIOGOD
twitter:alyssabieber026 twitterde op zondag 10-12-2017 om 14:18:10#spavit Vitesse supporters duwen de bus naar voren!✌ Na een lange reis zijn we er bijnaaaa https://t.co/TYG9Vjuau3 reageer retweet
Zet het gewoon op volgende week tijdens de bekerronde. Sparta en Vitesse liggen er toch al uit.quote:Op zondag 10 december 2017 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar ik denk niet dat ze nog later kunnen starten. Dan komen ze in de knoei met de lokale driehoek en hun planning en inzet van mensen.
Dan had je het programma vanmorgen al volledig af moeten gelastenquote:Op zondag 10 december 2017 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rijkswaterstaat adviseert automobilisten om de reis voorlopig uit te stellen, omdat de sneeuw tot gevaarlijke rij-omstandigheden leidt.
Gewoon doorgaan jongens!
Om je plat te lachen idd.quote:Op zondag 10 december 2017 14:41 schreef Caland het volgende:
De KNVB maakt zich weer eens volstrekt belachelijk #4045
Ja, voor jullie wedstrijd zou dat een goede optie zijn. Tenzij ze dan niet voldoende scheidsrechters e.d. beschikbaar hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Zet het gewoon op volgende week tijdens de bekerronde. Sparta en Vitesse liggen er toch al uit.
Dat hadden ze ook moeten doen. Hebben ze ooit wel eens gedaan onder mom van 'veiligheid van supporters kan niet gegarandeerd worden'...quote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had je het programma vanmorgen al volledig af moeten gelasten
Lekker achteraf klagenquote:Op zondag 10 december 2017 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hadden ze ook moeten doen. Hebben ze ooit wel eens gedaan onder mom van 'veiligheid van supporters kan niet gegarandeerd worden'...
Draai hem maar weer om.quote:Op zondag 10 december 2017 14:41 schreef DonRaja het volgende:
twitter:alyssabieber026 twitterde op zondag 10-12-2017 om 14:18:10#spavit Vitesse supporters duwen de bus naar voren!✌ Na een lange reis zijn we er bijnaaaa https://t.co/TYG9Vjuau3 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |