Nou we zullen het zien tegen PSV uit volgende week. Dan moet best te doen zijn met het spel wat ze spelen. Mochten jullie winnen dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado is niet slecht Roland.
Ik stel voor een liga per provincie.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De onderste twee kunnen zich mooi opmaken voor degradatie naar de Regionalliga
Goede keuze!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als kenner heb ik hem in de Voetbalmanager.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou we zullen het zien tegen PSV uit volgende week. Dan moet best te doen zijn met het spel wat ze spelen. Mochten jullie winnen dan neem ik mijn woorden terug.
Ik had vroeger altijd liga's mee naar de basisschool, samen met zo'n plakkerige beker.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik stel voor een liga per provincie.
Als ze praten over de Arabische liga in het nieuws dan denk ik altijd aan die koek inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd liga's mee naar de basisschool, samen met zo'n plakkerige beker.
Ik had altijd die met aardbei, en dan eerst de randjes eraf eten en dan het lekkerste voor het laatst.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Die melk-chocola is echt de smerigste smaak JR
Deed ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had altijd die met aardbei, en dan eerst de randjes eraf eten en dan het lekkerste voor het laatst.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als kenner heb ik hem in de Voetbalmanager.
Dat schijnt vanavond naar het noorden en oosten te trekken. Genot.quote:
Het sneeuwt hier nu ook al, maar er ligt nog geen dik pakquote:Op zondag 10 december 2017 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat schijnt vanavond naar het noorden en oosten te trekken. Genot.
Bedankt dat je meedoet aan het vieren van m'n verjaardag.quote:
Waarom?quote:Op zondag 10 december 2017 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet even die gek weer terug als UI doen
Dat kan ik van je kale zuster niet zeggen..quote:
Ook lekker..quote:
Altijd ouwe reus..quote:Op zondag 10 december 2017 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt dat je meedoet aan het vieren van m'n verjaardag.
ohja gefeliciteerdquote:Op zondag 10 december 2017 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt dat je meedoet aan het vieren van m'n verjaardag.
Als het zo hard sneeuwt in Amsterdam dan gaat Ajax - PSV 100% niet door met dat dak.quote:Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen er wedstrijden afgelast worden vanmiddag?
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - PSV . Te veel sneeuw op het dak.quote:Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan laat je dat dak toch open. Wat een club.quote:Op zondag 10 december 2017 12:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax - PSV . Te veel sneeuw op het dak.
Gevaarlijk voor supporters om naar het stadion te komen, teveel sneeuw waardoor het spel niet goed kan lopenquote:
Dat was een aantal jaar geleden. Weet niet hou het nu is.quote:Op zondag 10 december 2017 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan laat je dat dak toch open. Wat een club.
Sneeuwt het daar ook al zo erg ja?quote:Op zondag 10 december 2017 12:39 schreef Brammess het volgende:
Manchester derby afgelast zou wel genot zijn
Jep, is een brede wolk die over NL en het VK trektquote:Op zondag 10 december 2017 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneeuwt het daar ook al zo erg ja?
Spel loopt in de eredivisie toch niet goed. Gewoon ballen joh. Moeten de fans maar op tijd van huis wegquote:Op zondag 10 december 2017 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor supporters om naar het stadion te komen, teveel sneeuw waardoor het spel niet goed kan lopen
Dak is sowieso open ivm sneeuwdruk en het breken van glasplaten.quote:Op zondag 10 december 2017 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan laat je dat dak toch open. Wat een club.
Zou me niets verbazen als sparta-vitesse niet door gaat gezien het veld.quote:Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |