We konden het dus aan zien komen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:53 schreef Remzz het volgende:
Geen WR volgens Wennemars hij opent weer in 23.6
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:56 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk blijft deze niet lang staan. Stel je voor dat je dit 10 jaar lang elk jaar terug moet horen met dit aidscommentaar
Gaarne.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet ik nog een keer uitleggen hoe ik over Russen denk?
Verliest het in de laatste ronde. Die Yuskov houdt zo makkelijk die snelheid vast.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
Verweij zit er toch wel een eind vandaan..
heeft toch geen last van Yuskov bij de spelen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
Verweij zit er toch wel een eind vandaan..
Alsof de Nederlandse schaatsers op een bruine boterham met pindakaas rijden...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet ik nog een keer uitleggen hoe ik over Russen denk?
Dat zou doodzonde zijn. Kut IOC. Neuk je moeder.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
heeft toch geen last van Yuskov bij de spelen.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou doodzonde zijn. Kut IOC. Neuk je moeder.
RuslandGoden.
Geen alcohol tot de OS zolang Yuskov niet mee mag doen.quote:
Die is zelfs betrapt, dus dat zou volledig terecht zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En als Kalashnikov niet mee mag doen ga ik niet eens kijken.
Nou nee, tenzij iedereen die betrapt is geweest thuis moet blijven.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die is zelfs betrapt, dus dat zou volledig terecht zijn.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou nee, tenzij iedereen die betrapt is geweest thuis moet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |