abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 21:23:19 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175606599

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:23:49 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175606608
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:51 schreef Infection het volgende:

[..]

En hoe controleert de belastingdienst dit vraag ik mij dan af. Gaan zij ook daadwerkelijk in de historie van bijvoorbeeld coinmarketcap kijken?
Ik denk dat ze het niet kunnen controleren. En ook niet dat ze het doen. Zoveel geld is het ook weer niet in totaal.

Ik zou het echter wel doen. Om de simpele reden dat je hiermee je geld "wit" kan houden. Als je niks opgeeft en je hebt straks een miljoen, dan moet je wel kunnen uitleggen waar je dat miljoen vandaan hebt.
The End Times are wild
pi_175606666
betere TT van gemaakt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 21:26:21 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175606687
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
betere TT van gemaakt
Je treft de verkeerde ~O>
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175606692
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb als doel om zonder schulden af te studeren, dus tja...
Maximaal bijlenen en in Ether stoppen toch? :D
pi_175606707
Modfight :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 21:28:24 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175606746
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Maximaal bijlenen en in Ether stoppen toch? :D
Ik ga er niks meer storten, ga het doen met wat ik nu heb. Pas als de complete zaak compleet naar de tering is (2014 all over again), ga ik dat weer overwegen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175606833
mijn gezag wordt hier wel enorm ondermijnd zo op deze manier :{
pi_175606844
Gisteren trouwens weer een maatje die wilde beginnen met crypto. Hij heeft nu een vers waves adres. :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 21:32:17 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175606853
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef Typisch het volgende:
mijn gezag wordt hier wel enorm ondermijnd zo op deze manier :{
Mijn TS-rechten ook :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175606869
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gisteren trouwens weer een maatje die wilde beginnen met crypto. Hij heeft nu een vers waves adres. :+
Je mag hem niet?
pi_175606914
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:32 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Je mag hem niet?
Naja, ik wilde hem niet op een exchange/coinbase laten starten en hij wilde ''waves, bitcoin en itrium'' dus koos ik er maar voor om een beetje te shillen.

Als ie straks dat onder de knie heeft stuur ik hem wel richten MEW en een bitcoin wallet.
pi_175607575
http://cryptocurry.com/news/russia-officially-legalizes-bitcoin/

Dit is weer een mooie stap voor Bitcoin.. Moooon
pi_175607665
Zijn er goede bronnen om een in aantocht zijnde pump & dump op tijd te signaleren? Wat gebruiken jullie (naast nieuws/twitter) als source voor buzz over een bepaalde coin?
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:04:27 #15
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175607778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:57 schreef tgev het volgende:

En voor het Russische Universa
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175607991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:57 schreef tgev het volgende:

Artikel uit december 2016 :D
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:12:20 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175608037
Oh
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175608046
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:12 schreef richolio het volgende:
Oh
Kwam me al bekend voor :P
pi_175608048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Artikel uit december 2016 :D
Oh, scherp! Ik zag het voorbij komen op de apps en ging toen googlen. Maar research moet wat beter dus.. _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 22:18:08 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175608194

Dus of Bitcoin gaat spoedig naar de tering, of Ether gaat naar Mars. Of beiden voor het beste resultaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:19:45 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_175608244
Resultaten uit het verleden...
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:22:46 #22
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175608350
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dus of Bitcoin gaat spoedig naar de tering, of Ether gaat naar Mars. Of beiden voor het beste resultaat.
Dat pijltje wijst naar beneden. Lijkt me duidelijk :Y
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 22:23:07 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175608366
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:19 schreef Afwazig het volgende:
Resultaten uit het verleden...
Vormen de basis van elke trendvoorspelling.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 22:23:39 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175608385
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:22 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Dat pijltje wijst naar beneden. Lijkt me duidelijk :Y
Rip Bitcoin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:24:15 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_175608400
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vormen de basis van elke trendvoorspelling.
Dat trendvoorspellen is jou de laatste jaren goed afgegaan dat scheelt. :D
pi_175608409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:12 schreef tgev het volgende:

[..]

Oh, scherp! Ik zag het voorbij komen op de apps en ging toen googlen. Maar research moet wat beter dus.. _O-
Rusland heeft nog geen besluit genomen.
Het kan nog 2 kanten op en je hoort geluiden van "verbod op minen" tot "legalisatie", afhankelijk van wie het woord heeft.

Ik verwacht wel regulatie.

https://www.theverge.com/2017/10/31/16387042/russia-putin-bitcoin-regulation-ethereum-blockchain-technology

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-12-2017 22:29:52 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 22:24:54 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175608419
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:24 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat trendvoorspellen is jou de laatste jaren goed afgegaan dat scheelt. :D
Gelukkig is dit niet mijn voorspelling.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:29:47 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175608586
Over een half uur een pump en dump trouwens. Voor mensen die een gok durven wagen kun je mee doen. Wees wel voorzichtig en zet stop losses voor het geval iemand snel zijn geld er uit trekt:

https://discord.gg/kdXk4Z
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175608627
Aztek_btc twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 19:46:20 I keep hearing people say investing in #bitcoin is risky. Isn't it riskier working a crappy 9 till 5 job whilst gov… https://t.co/qhCeNa71Gr reageer retweet
quote:
I keep hearing people say investing in #bitcoin is risky. Isn't it riskier working a crappy 9 till 5 job whilst governments & corporations drown you with inflation & you spend your entire life working off a home loan thats artificially inflated so banks can profit more?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 22:31:23 ]
pi_175608636
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Over een half uur een pump en dump trouwens. Voor mensen die een gok durven wagen kun je mee doen. Wees wel voorzichtig en zet stop losses voor het geval iemand snel zijn geld er uit trekt:

Ah bah.
pi_175608647
quote:

Wat ik van een ex-pumper heb gehoord is dat "pumpers" zo'n pump organiseren en tijdens de pump (waar ze zelf geen coin insteken) al dumpen in de handen van degenen die ze uitnodigen voor de pump :D
  zaterdag 9 december 2017 @ 22:38:52 #32
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175608880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat ik van een ex-pumper heb gehoord is dat "pumpers" zo'n pump organiseren en tijdens de pump (waar ze zelf geen coin insteken) al dumpen in de handen van degenen die ze uitnodigen voor de pump :D
Klopt meeste groepen wel. Deze hebben nu twee eerdere pumps gedaan waar ik niet aan mee heb gedaan (even kijken wat er zou gebeuren) en bij beide was er een pump van zo'n 30%. Dus deze keer doe ik wel mee en zet ik op het moment van kopen direct een stop loss voor net onder mijn inkoopbedrag.

Gewoon voor de zekerheid :P

Ik ben er overigens ook geen fan van, maargoed Bittrex gaat het aan banden leggen binnenkort dus maar een keer misbruik van maken nu het nog kan. Daarna pomp ik de eventuele winst in Waves ;)

Daddy wants a new motorcycle O-)
pi_175609011
quote:

DM coinname maar
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175610416
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:38 schreef Rossdale het volgende:
Daddy wants a new motorcycle O-)
Zal wel een fiets met zijwieltjes worden.
pi_175610422
quote:

Heb dit ff gevolgd, de kat uit de boom gekeken en gelukkig niet meegedaan. Dit was redelijk waardeloos. Blijkbaar is er naast deze groep nog een premium member groep die (tegen betaling?) info eerder krijgt en er dus met de winst vandoor gaat. Deze groep wordt alleen gebruikt om de boel wat op te drijven zodat de premium members meteen kunnen dumpen. Toen de coin waar het om ging in de 'gratis' groep gepost werd zat 'ie al op een redelijke piek.

Genezen van pump & dump idee :)
pi_175610653
quote:

Ga eens weg met je pump en dump troep. Veel newbies in het topic en die kunnen er zo intrappen.
pi_175610699
Nou, het is 10 december hoor. Waar is de WVAES DEX EN NG NETWERK JAJAJAJ WE GAAN KNALLE AVBDAG MOONNN111!!
  zaterdag 9 december 2017 @ 23:51:52 #38
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175610922
BTC tikt weer bijna de 15000 aan!!!!11!1
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175611718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:32 schreef WanyeKest het volgende:

[..]

Heb dit ff gevolgd, de kat uit de boom gekeken en gelukkig niet meegedaan. Dit was redelijk waardeloos. Blijkbaar is er naast deze groep nog een premium member groep die (tegen betaling?) info eerder krijgt en er dus met de winst vandoor gaat. Deze groep wordt alleen gebruikt om de boel wat op te drijven zodat de premium members meteen kunnen dumpen. Toen de coin waar het om ging in de 'gratis' groep gepost werd zat 'ie al op een redelijke piek.

Genezen van pump & dump idee :)
Dat is inderdaad het idee achter al de gratis pump en dump groepen. ;)

Je ziet ze ook pochen met de winsten die ze behaald hebben, maar vaak klopt dat percentage helemaal niet aangezien je pas als de pump is begonnen een notificatie krijgt.
pi_175611839
Om welke coin ging het?
  zondag 10 december 2017 @ 00:24:08 #41
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175611891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
Al de derde keer deze week. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 10 december 2017 @ 00:24:56 #42
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175611912
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ga eens weg met je pump en dump troep. Veel newbies in het topic en die kunnen er zo intrappen.
Dit :(
pi_175612252
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Naja, ik wilde hem niet op een exchange/coinbase laten starten en hij wilde ''waves, bitcoin en itrium'' dus koos ik er maar voor om een beetje te shillen.

Als ie straks dat onder de knie heeft stuur ik hem wel richten MEW en een bitcoin wallet.
:P Liep maar te dollen, ik ken waves nauwelijks. Ik zie wel dat het gigantisch is gestegen in usd waarde de afgelopen 9 dagen.
pi_175612269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
Donderdag zelfs de 17k lol
pi_175612287
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:21 schreef xaban06 het volgende:
Om welke coin ging het?
Bitcoin.
pi_175612323
VTC blijft nu stabiel rond de 8,5. Best lekker. Vorige week nog 6 euro.
  zondag 10 december 2017 @ 03:28:57 #47
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175614081
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 00:39 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Donderdag zelfs de 17k lol
Volgens Coinmarketcap is het even over de 18k geweest dacht ik.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_175614733
Zo lekkere daling zeg
pi_175614769
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 08:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo lekkere daling zeg
Zagen we niet aanokmen hor!!!

WAVESDAGG~
  zondag 10 december 2017 @ 08:29:02 #50
131603 Afwazig
Serious business
pi_175614796
Waves releases is 13 december hoor :D
pi_175614884
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:21 schreef xaban06 het volgende:
Om welke coin ging het?
TKS
pi_175614946
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 08:29 schreef Afwazig het volgende:
Waves releases is 13 december hoor :D
niet doorhebben dat Sasha de echte insiders al 3 dagen van te voren access geeft :')
  zondag 10 december 2017 @ 09:04:48 #53
131603 Afwazig
Serious business
pi_175615269
IOTA _O_
pi_175615424
IOTA _O_

Binnenkort de nieuwe wallet en “Q” release, $10 here we come!
pi_175615528
quote:
blij dat ik verkocht heb op 50 cent.
  zondag 10 december 2017 @ 10:06:45 #57
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175615698
Zo'n beetje alles dik in de min hier, ook goedemorgen. 😂
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175615717
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:06 schreef UtopiaVolger het volgende:

Alles in de min :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 10 december 2017 @ 10:09:40 #59
418426 UtopiaVolger
pi_175615733
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2017 10:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alles in de min :P
Zo dan!
Utopia
  zondag 10 december 2017 @ 10:11:07 #60
286575 Roces18
Chef de party
pi_175615754
kopen kopen kopen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175615761
Gewoon de aantallen in je Blockfolio App met 100% verhogen, dan valt het best mee.
  zondag 10 december 2017 @ 10:13:20 #62
418426 UtopiaVolger
pi_175615777
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:11 schreef Roces18 het volgende:
kopen kopen kopen
Nog even wachten wachten wachten
Utopia
pi_175615831
toch nog een coin die ik bezit die gestegen is Clearpoll _O_
pi_175615850
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 10:13 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Nog even wachten wachten wachten
Ik wacht ook even. Eerst ff overleggen met de vrouw en ff wachten tot januari. :)
  zondag 10 december 2017 @ 10:20:32 #65
418426 UtopiaVolger
pi_175615851
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
toch nog een coin die ik bezit die gestegen is Clearpoll _O_
Mijn Guldens met 0,2%. En dat was het lmao.
Utopia
  zondag 10 december 2017 @ 10:28:44 #66
131603 Afwazig
Serious business
pi_175615934
Die guldenshills zie je trouwens ook niet meer. Zijn zelfs de grootste fanboys inmiddels afgehaakt?
pi_175615950
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:28 schreef Afwazig het volgende:
Die guldenshills zie je trouwens ook niet meer. Zijn zelfs de grootste fanboys inmiddels afgehaakt?
Die zijn er nog genoeg hoor, alleen niet op de foks geloof ik.
  zondag 10 december 2017 @ 10:32:12 #68
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175615962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:43 schreef kthxbye het volgende:
Nou, het is 10 december hoor. Waar is de WVAES DEX EN NG NETWERK JAJAJAJ WE GAAN KNALLE AVBDAG MOONNN111!!
HAHAJAA DE WAVESDEX KOMT ERAAN !!!11EINSZ EN DAN NG WAT EEN FEEST!! SASHA EN VLAD VIEREN SAMEN KERST OP DE MAAN HULDE!!11@WAVESMAAND IEDERE MAAND

zoiets toch :P
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175615967
Request network gaat ook langzaam aan omhoog. IOTA weer flink gedaald deze nacht.
  zondag 10 december 2017 @ 10:33:28 #70
418426 UtopiaVolger
pi_175615982
27 bitcoin ATM's in Las Vegas hihi. Dacht toevallig even aan die mooie stad en vroeg me af... Kan ik wat BTC verkopen daar als ik er weer een keer ben. 😎
Utopia
pi_175615990
Sorry Waves. Het is nu tijd voor het UNIVERSAJAARRR. _O_
pi_175615994
Ligt het nou aan mij of lijkt het maar zo dat telkens zo rond deze periode van het jaar de aandacht voor bitcoin aanzienlijk toeneemt om vervolgens in januari weer af te zwakken en dat de prijs dat ook zo een beetje doet?
  zondag 10 december 2017 @ 10:34:31 #73
418426 UtopiaVolger
pi_175615995
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Request network gaat ook langzaam aan omhoog. IOTA weer flink gedaald deze nacht.
Volgens IOTA team gaan ze in november 2018 pas naar de 10 dollar. Ze hadden een event op Facebook gemaakt. 😂
Utopia
pi_175616039
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:
-O-

Laat je club maar in de steek.
pi_175616045
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Volgens IOTA team gaan ze in november 2018 pas naar de 10 dollar. Ze hadden een event op Facebook gemaakt. 😂
Dan verdien je het predikaat shitcoin wel.
  zondag 10 december 2017 @ 10:45:56 #76
131603 Afwazig
Serious business
pi_175616138
quote:
Waves is 5% up in BTC waarde :7

Wavesmaand genot.

13 DECEMBER NIEUWE DEX EN WAVES NG EN DAN KOMT ER OOK NOG EENS EEN NIEUWE EXCHANGE LISTING. HEIL SASHA
pi_175616154
alles in de min vandaag :o
pi_175616167
Must HODL :{ :{
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 10:54:07 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175616234
Ethereum niet gecrasht _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175616249
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum niet gecrasht _O_
die was toch al gecrasht?
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 10:56:52 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175616262
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2017 10:55 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

die was toch al gecrasht?
Gecorrigeerd na een pump van gisternacht. Verder niet samen met Bitcoin de afgrond in gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 11:00:59 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175616312
Iemand ervaringen met Liqui?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † zondag 10 december 2017 @ 11:15:52 #83
230491 Zith
pls tip
pi_175616460
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Devs die actief hun coin aan het pumpen zijn :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 11:18:18 #84
18653 crew  D.
pi_175616489
quote:
Ik stem voor :Y
  zondag 10 december 2017 @ 11:19:34 #85
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175616503
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan verdien je het predikaat shitcoin wel.
Denk erover de boel te verkopen :{ Heb er (ook gezien de tweets) steeds minder vertrouwen in :X
  † In Memoriam † zondag 10 december 2017 @ 11:35:40 #86
230491 Zith
pls tip
pi_175616736
Voordeel van de lage btc is dat ik meer dan 1.5 btc per dag mag withdraw en op poloniex met hoogste verified level
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175616832
hopelijk daalt btc nog iets verder zodat ie daarna weer 'rustig' verder kan stijgen. als ie alleen maar parabolisch stijgt is t snel afgelopen, zie eerdere 'hypes'.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 11:44:21 #88
18653 crew  D.
pi_175616877
Maar 1 van mijn coins die er zin in heeft vandaag :Y

REQ moon enzo *O* :P
pi_175616919
:@ Jullie zullen mij wel dom vinden maar ik ben de afgelopen dagen constant geld aan rond pompen door de gigantische verschillen tussen bitonic en gdax.

Na elke pump op Gdax hoog sellen, en direct hetzelfde aantal op bitonic terug kopen voor de oude prijs en direct weer naar gdax sturen. En dat alles met de btc die ik toch wil holden.

Het bedrag dat ik dan op Gdax in euros heb kregen laat ik direct weer overboeken naar mijn rekening. Toch een paar honderd euro per keer. :P
  zondag 10 december 2017 @ 11:52:34 #91
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175617028
“A boy asked his bitcoin-investing dad for 1 bitcoin for his birthday.

Dad: What? $15,554??? $14,354 is a lot of money! What do you need $16,782 for anyway?”
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 december 2017 @ 11:53:19 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175617040
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 10:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Min is een relatief begrip als je naar de afgelopen maand kijkt :P
  zondag 10 december 2017 @ 11:53:35 #93
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175617044
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 11:52 schreef richolio het volgende:
“A boy asked his bitcoin-investing dad for 1 bitcoin for his birthday.

Dad: What? $15,554??? $14,354 is a lot of money! What do you need $16,782 for anyway?”
Die grap is al gemaakt op r/jokes. Volgende keer beter. ^O^
pi_175617071
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hopelijk daalt btc nog iets verder zodat ie daarna weer 'rustig' verder kan stijgen. als ie alleen maar parabolisch stijgt is t snel afgelopen, zie eerdere 'hypes'.
:') :')
pi_175617090
Weet iemand waar ik 1 ethereum kan kopen? op bitdirect kan je maar max 100 euro aan eth kopen. :{
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 11:58:39 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175617104
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:57 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand waar ik 1 ethereum kan kopen? op bitdirect kan je maar max 100 euro aan eth kopen. :{
Bittrex.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175617109
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:57 schreef RobinaHoed het volgende:
coinbase
pi_175617134
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bittrex.
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 11:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

coinbase
Thanks! ;)
pi_175617170
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2017 10:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wacht ook even. Eerst ff overleggen met de vrouw en ff wachten tot januari. :)
Heb je al coin gekocht?
pi_175617224
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 11:46 schreef TwenteFC het volgende:
:@ Jullie zullen mij wel dom vinden maar ik ben de afgelopen dagen constant geld aan rond pompen door de gigantische verschillen tussen bitonic en gdax.

Na elke pump op Gdax hoog sellen, en direct hetzelfde aantal op bitonic terug kopen voor de oude prijs en direct weer naar gdax sturen. En dat alles met de btc die ik toch wil holden.

Het bedrag dat ik dan op Gdax in euros heb kregen laat ik direct weer overboeken naar mijn rekening. Toch een paar honderd euro per keer. :P
Hoe vaak per week doe je dat en is je bank niet aan het zeuren?
pi_175617246
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:07 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik zat er ook naar te kijken en volgens mij kan ik via GDAX wel meer dan de stomme weekly limit van 15.000 op Coinbase verkopen...
pi_175617272
quote:

[..]

Wat kan de bank dat schelen?
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 10 december 2017 @ 12:10:50 #103
286575 Roces18
Chef de party
pi_175617293
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat kan de bank dat schelen?
transacties boven een bepaald bedrag worden gemeld aan de belastingdienst ivm witwassen etc....
pi_175617326
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

transacties boven een bepaald bedrag worden gemeld aan de belastingdienst ivm witwassen etc....
Dan moet je wel met zeer grote bedragen bezig zijn, niet een paar Bitcoins.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175617412
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en die ¤15.000 grens geldt voor contant geld.

Hmm arbitrage... nu wel interessant. Maar ik ben een beetje te schijterig vanwege de lange verwerkingstijd en de koers van Bitcoin ondertussen...
pi_175617557
Zo, flinke rode cijfers overal....
pi_175617559
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bittrex.
Hoe koop ik trouwens van Bittrex?
  zondag 10 december 2017 @ 12:27:26 #108
286575 Roces18
Chef de party
pi_175617659
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:22 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

pleur eens op met je onzin elke keer
pi_175617699
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Met een paar bitcoins zit je zo over die grens heen ;)

Als het verhaal goed is en je hebt je coins altijd netjes op gegeven bij de belastingdienst is er niks aan de hand.

Overigens wel verstandig om administratie bij te houden hoeveel coins je op 1 januari hebt voor je administratie
pi_175617760
Vond trouwens dit wel een interessant stukje over Bitcoin :

Ook waarom de overheid dit niet zou waarderen..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2017 @ 12:35:52 #111
163650 Greys
pi_175617876
quote:

[..]

Zie OP Beginnerstopic.
Staat alles stap voor stap.
Maar volgens mij wist je dat al wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175618049
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie OP Beginnerstopic.
Staat alles stap voor stap.
Maar volgens mij wist je dat al wel.
Sorry, ga ik doen. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 12:42:29 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175618083
quote:

[..]

Direct kan niet daar. Moet via Bitcoin gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175618103
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Direct kan niet daar. Moet via Bitcoin gebeuren.
Vandaar mijn vraag ook eigenlijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 12:53:34 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175618421
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:43 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraag ook eigenlijk.
Ik ken één plek, en die moet je mijden als de pest. Het alternatief accepteert geen nieuwe aanmeldingen.

Ik heb het iig via Bitcoin gedaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 10 december 2017 @ 12:57:07 #116
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_175618525
Hoelaat is vandaag (nederlandse tijd) de bekendmaking van BTC zijn features?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_175618546
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:57 schreef Basxt het volgende:
Hoelaat is vandaag (nederlandse tijd) de bekendmaking van BTC zijn features?
11.45
pi_175618549
Coinbase werkt prima, kan je euros storten en direct omzetten in btc, eth en ltc.
  zondag 10 december 2017 @ 13:10:40 #119
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_175618873
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:57 schreef xminator het volgende:

[..]

11.45
23:45 dan toch? :)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_175618958
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:29 schreef descon het volgende:

[..]

Met een paar bitcoins zit je zo over die grens heen ;)

Als het verhaal goed is en je hebt je coins altijd netjes op gegeven bij de belastingdienst is er niks aan de hand.

Overigens wel verstandig om administratie bij te houden hoeveel coins je op 1 januari hebt voor je administratie
Das een hele goeie. Misschien niet zo handig om dan nu ineens euros te gaan rondpompen op mijn betaalrekening.
pi_175619113
Ik weet niet of dit al gepost is

https://digiconomist.net/bitcoin-energy-consumption
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 10 december 2017 @ 13:29:58 #123
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_175619449
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:32 schreef descon het volgende:
Vond trouwens dit wel een interessant stukje over Bitcoin :

Ook waarom de overheid dit niet zou waarderen..
Interessant, maar inmiddels zwaar verouderd. Reportage is uit 2015 denk ik?
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_175619513
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:29 schreef JtodaX het volgende:

[..]

Interessant, maar inmiddels zwaar verouderd. Reportage is uit 2015 denk ik?
dit is een wat meer up to date filmpje van roger ver :o

zondag 10 december 2017 @ 13:33:10 #125
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175619522
REQ gaat lekker, alles in het rood behalve REQ en wat andere coins...
24h Change: 0.00000373 +50.68%
Of nou ja, naast die rare Binance-statistieken is het 37%.
To the moon!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 10 december 2017 @ 13:52:45 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175619957
Gulden gaat ook lekker hoor, +16% _O-
pi_175620136
Waves waarde in BTC gaat ook lekker vandaag. :~ Er moet daar echt effe een ATH'tje op gepakt worden binnen nu en een paar maanden, dan wordt het leuk.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 14:00:52 ]
pi_175620169
quote:

[..]

Wanneer het verschil groot genoeg is, maar wel;

Met BTC die ik sowieso wil holden dus dat het mij niet uitmaakt dat de prijs misschien in de tussentijd sowieso daalt naar een bedrag onder hetgeen dat ik bij bitonic betaal. Het verschil/de winst gaat namelijk gewoon direct naar mijn spaarrekening.

Het idee is eigenlijk dat ik gewoon 1 op 1 mijn btc inruil voor een goedkopere btc.

Om het sommetje uit te typen;

1. Verkoop 1 btc op gdax voor 12329
2. Koop 1 BTC op bitonic voor 11878
3. Maak 12329 over van gdax naar mijn rekening

Netto heb ik dan 451¤ meer op mijn rekening en nog steeds even veel bitcoin.

[ Bericht 9% gewijzigd door TwenteFC op 10-12-2017 14:10:36 ]
  zondag 10 december 2017 @ 14:16:40 #129
418426 UtopiaVolger
pi_175620545
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Min is een relatief begrip als je naar de afgelopen maand kijkt :P
Dat klopt alleen zit ik er nog geen 2 weken in haha.
Utopia
  zondag 10 december 2017 @ 14:17:56 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175620579
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:01 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Met BTC die ik sowieso wil holden dus dat het mij niet uitmaakt dat de prijs misschien in de tussentijd sowieso daalt naar een bedrag onder hetgeen dat ik bij bitonic betaal. Het verschil/de winst gaat namelijk gewoon direct naar mijn spaarrekening.

Het idee is eigenlijk dat ik gewoon 1 op 1 mijn btc inruil voor een goedkopere btc.

Maar dan heb je dus al btc op gdax staan? Of stuur je het via bitonic direct naar gdax?
  zondag 10 december 2017 @ 14:17:59 #131
418426 UtopiaVolger
pi_175620581
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Gulden gaat ook lekker hoor, +16% _O-
Potverdikke ik zie het.
Utopia
pi_175620600
quote:

[..]

Leuk idee als je dan zeg 5 bitcoin op Gdax hebt staan en los daarvan 5 bitcoin kunt inkopen via bitonic. Maar dan moet je wel genoeg spaargeld hebben om dat te blijven herhalen. Want als je nog helemaal geen bitcoins op Gdax hebt staan duurt het wel even tot ze erop staan vanuit je eigen wallet.
mag het weten
pi_175620635
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus al btc op gdax staan? Of stuur je het via bitonic direct naar gdax?
Ik heb bijv. 1 btc op gdax en het cash om 1 btc bij bitonic te kopen.
Maar ik blijf het herhalen; Alleen met BTC die ik sowieso wil holden, en voor de openheid ik heb mijn btc gekocht op < $3500.
pi_175620746
quote:

[..]

Eigenlijk zou je dat via bl3p moeten doen, heb je nog een betere prijs dan bitonic en hoef je niks naar je bankrekening te zetten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175620769
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je dat via bl3p moeten doen, heb je nog een betere prijs dan bitonic en hoef je niks naar je bankrekening te zetten.
Registratie was gesloten. ;( Het is ook pas sinds kort echt de moeite waard, voor 3 tientjes ga ik niet lopen kutten.
pi_175620822
quote:

[..]

Waarom niet?
pi_175620834
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Dan heb je aan beide kanten cash die je direct kan inruilen en hoef je alleen maar btc rond te sturen van exchange naar exchange. :P
pi_175620861
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dan heb je aan beide kanten cash die je direct kan inruilen en hoef je alleen maar btc rond te sturen van exchange naar exchange. :P
Hoe bedoel je? Als ik naar bl3p stuur dan heb ik toch niet cash. Dan heb ik gewoon een bitcoin die meer waard is op bl3p dan op bittrex/bitfinex.
pi_175620882
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Registratie was gesloten. ;( Het is ook pas sinds kort echt de moeite waard, voor 3 tientjes ga ik niet lopen kutten.
En Bitonic heeft geen stock :')
pi_175620890
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:28 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Als ik naar bl3p stuur dan heb ik toch niet cash. Dan heb ik gewoon een bitcoin die meer waard is op bl3p dan op bittrex/bitfinex.
Als je tergelijkertijd er 1 koopt voor 10 euro en er een verkoopt voor 20 euro heb je 10 euro over.
pi_175620919
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:29 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Als je tergelijkertijd er 1 koopt voor 10 euro en er een verkoopt voor 20 euro heb je 10 euro over.
See that's where you go wrong. Je mag virtueel dan wel 10 euro meer hebben maar die 10 euro heb je niet. Het staat op de exchange. Die 10 euro kan over 1 uur opeens 2 euro zijn. Daarom moet je een manier hebben dat het gelijk naar je rekening stuurt. Want op je rekening is 10 euro gewoon 10 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 14:31:35 ]
pi_175620931
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal. Wat is er anders aan bl3p vs Bitonic?
pi_175620939
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

See that's where you go wrong. Je mag virtueel dan wel 10 euro meer hebben maar die 10 euro heb je niet. Het staat op de exchange. Die 10 euro kan over 1 uur opeens 2 euro zijn. Daarom moet je een manier hebben dat het gelijk naar je rekening stuurt. Want op je rekening is 10 euro gewoon 10 euro.
Hoe kan 10 euro saldo op een exchange ineens 2 euro worden?

niet
pi_175620946
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:P Goedkoper en je kan er euros op zetten, dus geen ideal geklooi. Maar je moet op een gegeven moment toch weer terug naar je bankrekening vanaf gdax om het saldo op bl3p aan te vullen.
pi_175620956
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Hoe kan 10 euro saldo op een exchange ineens 2 euro worden?
10 euro aan bitcoin kan gewoon veranderen hoor. Of bedoel je letterlijk 10 euro als saldo en niet in bitcoin? Ik dacht dat hij bedoelde je houdt nog 10 euro aan bitcoin over.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 14:33:19 ]
pi_175620998
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef vigen98 het volgende:

[..]

10 euro aan bitcoin kan gewoon veranderen hoor. Of bedoel je letterlijk 10 euro als saldo en niet in bitcoin? Ik dacht dat hij bedoelde je houdt nog 10 euro aan bitcoin over.
Nee vanuit euros; Je houdt gewoon het verschil in prijs over in euros. Je kan het ook wel met bitcoin doen, dus voor x bedrag verkopen op gdax en datzelfde bedrag terug kopen in btc.. maar dan verklein ik mijn exposure in bitcoin niet waar het mij juist om te doen is.
pi_175621038
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:34 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Nee vanuit euros; Je houdt gewoon het verschil in prijs over in euros. Je kan het ook wel met bitcoin doen, dus voor x bedrag verkopen op gdax en datzelfde bedrag terug kopen in btc.. maar dan verklein ik mijn exposure in bitcoin niet waar het mij juist om te doen is.
Oh dat is inderdaad heel slim. Hmm jammer dat bl3p geen nieuwe users momenteel accepteert ;(
pi_175621077
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oh dat is inderdaad heel slim. Hmm jammer dat bl3p geen nieuwe users momenteel accepteert ;(
Via bitonic werkt het ook nog oké, maar ik verkoop pas op gdax als ik op bitonic in het betaalscherm zit :P
pi_175621105
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Bl3p heeft een euro wallet, dus je hebt echte euro's in je account.

Die euro's zijn ook gegarandeerd en staan in feite op een Bunq rekening.
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2017 @ 14:40:42 #150
163650 Greys
pi_175621143
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 14:00 schreef Typisch het volgende:
Waves waarde in BTC gaat ook lekker vandaag. :~ Er moet daar echt effe een ATH'tje op gepakt worden binnen nu en een paar maanden, dan wordt het leuk.

Zie Waves nu ook echt veel meer dan anders voorbij komen op cryptotwitter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 december 2017 @ 14:42:12 #151
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_175621179
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
REQ gaat lekker, alles in het rood behalve REQ en wat andere coins...
24h Change: 0.00000373 +50.68%
Of nou ja, naast die rare Binance-statistieken is het 37%.
To the moon!
REQ geweldige coin! Één van de weinige coins die ik in de toekomst gebruikt zie worden :D

Welke wallet gebruik jij voor je REQ coins?
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_175621185
Ik heb straks ook wat waves gekocht, Ed Raket begon er ook over te blaten. Huge breakout enzo.

Ben benieuwd of hij eens naar $10 kan gaan, kan dan ineens best hard gaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175621209
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 14:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie Waves nu ook echt veel meer dan anders voorbij komen op cryptotwitter.
pi_175621243
quote:
6s.gif Op zondag 10 december 2017 14:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;) Goed advies aan je mattie dus.
pi_175621299
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

;) Goed advies aan je mattie dus.
Ik adviseer niet hé. Geef alleen de info waar men om vraagt, dan kan iemand zelf een beslissing maken. :+
Ben geen beleggingsadviseur.
pi_175621328
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik adviseer niet hé. Geef alleen de info waar men om vraagt, dan kan iemand zelf een beslissing maken. :+
Ben geen beleggingsadviseur.
;) Je hebt teveel youtube filmpjes gekeken? Maar ik ken het gevoel; Elke 2 zinnen een disclaimer en blijven herhalen dat het snachts -90% kan gaan.

Ik leg het ook alleen uit aan mensen die niet dom zijn, en niet al in een situatie zitten dat ze krom liggen om elke euro.
pi_175621371
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 14:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

;) Je hebt teveel youtube filmpjes gekeken? Maar ik ken het gevoel; Elke 2 zinnen een disclaimer en blijven herhalen dat het snachts -90% kan gaan.

Ik leg het ook alleen uit aan mensen die niet dom zijn, en niet al in een situatie zitten dat ze krom liggen om elke euro.
Mijn visie daarin is eigenlijk: ''als je niet wil weten wat blockchains zijn en hoe bitcoin een beetje werkt, dan ga ik je ook niet helpen het te kopen.'' :+ Dus als men begint te gapen als ik dat probeer uit te leggen mogen ze lekker een account op Coinbase maken en het daarmee doen.
pi_175621442
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 14:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mijn visie daarin is eigenlijk: ''als je niet wil weten wat blockchains zijn en hoe bitcoin een beetje werkt, dan ga ik je ook niet helpen het te kopen.'' :+ Dus als men begint te gapen als ik dat probeer uit te leggen mogen ze lekker een account op Coinbase maken en het daarmee doen.
:Y Want dan kan je op je klompen aanvoelen dat het straks toch jouw schuld is ongeacht wat je tegen ze zegt.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2017 @ 14:55:55 #159
230491 Zith
pls tip
pi_175621528
Wafes _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2017 @ 14:56:51 #160
163650 Greys
pi_175621561
quote:
6s.gif Op zondag 10 december 2017 14:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze bv ook. Heeft >50K volgers op Twitter.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 december 2017 @ 15:04:32 #161
131603 Afwazig
Serious business
pi_175621793
Wavesmaand is real yo.
  zondag 10 december 2017 @ 15:05:14 #162
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175621812
2018 wordt het Wavesjaar.

Waves is de nieuwe Ethereum
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_175621828
:')
pi_175621844
Waves doet helemaal niks. BTC stijgt en Waves gaat mee, maar in BTC waarde stijgen doet het nauwelijks.
pi_175621890
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb straks ook wat waves gekocht, Ed Raket begon er ook over te blaten. Huge breakout enzo.

Ben benieuwd of hij eens naar $10 kan gaan, kan dan ineens best hard gaan.
Op $9 wat verkocht, straks op 11$ ook verkopen. De rest holden :P
pi_175622053
Ruslandgoden. Ze zijn ongeveer net zo goed in censuur en mensenrechten schenden als in leuke crypto projecten starten. :)

2018 Waves en Universa jaar!!
pi_175622074
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:06 schreef xaban06 het volgende:
Waves doet helemaal niks. BTC stijgt en Waves gaat mee, maar in BTC waarde stijgen doet het nauwelijks.
Op dit moment gaat BTC down en Waves up.
pi_175622149
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:14 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Op dit moment gaat BTC down en Waves up.
BTC staat op dit moment ATH op 24H. Hoe bedoel je down?
pi_175622267
PIVX :D
pi_175622308
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 december 2017 @ 15:25:04 #171
862 Arcee
Look closer
pi_175622333
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze bv ook. Heeft >50K volgers op Twitter.

[ afbeelding ]
En die geloven alle 50K in TA.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2017 @ 15:26:47 #172
163650 Greys
pi_175622368
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 15:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

En die geloven alle 50K in TA.
Zei ik niet, ging erover dat Waves ineens veel meer genoemd wordt door de crypto Twitteraars :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175622389
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

BTC staat op dit moment ATH op 24H. Hoe bedoel je down?
Oh denk dat ik verkeerd keek ofzo dan :')
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 december 2017 @ 15:30:02 #174
862 Arcee
Look closer
pi_175622463
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 15:14 schreef Xrenity het volgende:
Op dit moment gaat BTC down
Mwah.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_175622755
Heeft Power Ledger nog wat potentieel? Op marketcal zie ik weinig actie de komende tijd.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175622768
Btc hoog en alts laag. Mooi moment om goedkoop alts te kopen.
pi_175622886
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Btc hoog en alts laag. Mooi moment om goedkoop alts te kopen.
Valt toch wel mee. Gemiddeld 10% eraf. Dat is niet echt schokkend. Begin augustus toen waren ze pas laag :P
pi_175622901
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Heeft Power Ledger nog wat potentieel? Op marketcal zie ik weinig actie de komende tijd.
vind t een goed idee maar ik betwijfel of de gemiddelde mens dit gaat gebruiken.
pi_175623043
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:16 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en die ¤15.000 grens geldt voor contant geld.

Hmm arbitrage... nu wel interessant. Maar ik ben een beetje te schijterig vanwege de lange verwerkingstijd en de koers van Bitcoin ondertussen...
Dan moet je op beide exchanges wat speelgeld knallen. Kun je op de ene waar de koers hoger staat verkopen en terugkopen op de andere exchange. Bitcoin doorsturen waarvan jij verwacht dat de koers weer het hoogst komt te staan enzovoort. Moet je wel flinke zak fiat hebben.
pi_175623200
quote:

[..]

Hoezo hoef je dan niks naar je bankrekening te zetten? Kun je Euro gelijk vanaf Gdax naar bl3p overzetten?
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 16:00:55 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175623205
quote:
5s.gif Op zondag 10 december 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
Iemand ervaringen met Liqui?
4045
onlogisch
pi_175623283
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heb het een aantal keer gebruikt om MGO te kopen.

Er is weinig liquiditeit dus orders kunnen lang duren, maar het werkt wel.
pi_175623464
quote:

[..]

Wat jij doet heet arbitrage en kan inderdaad vrijwel risicoloos een leuk zakcentje opleveren in periodes als deze met grote koersverschillen.

Let wel op dat je een goede administratie bijhoudt, want er is kans dat je gaat opvallen bij de bank als de in- en uitgaande bedragen op je rekening opeens flink uit de pas gaan lopen met het normale patroon (zie bijv. deze post van een user op Tweakers die een brief van de ING heeft gekregen). Maar wanneer je alles netjes kunt aantonen zou het gewoon in orde moeten zijn.

Heb ook wel een geval gelezen van iemand die dit zo vaak deed, dat de bank stelde dat het buiten de voorwaarden ging van een particuliere rekening en hij hiervoor een zakelijk rekening heeft moeten openen.
  zondag 10 december 2017 @ 16:19:19 #184
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175623606
Op de agenda dus: iota, eos, waves
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175623635
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Er wordt niets gemeld bij de belastingdienst. Als er een transactie als ongebruikelijk aangemerkt wordt dient een melding gemaakt te worden bij de Finance Intelligence Unit. Echter het rondpompen van geld van je eigen bankrekening naar bankrekeningen van exchanges is geen indicator van een ongebruikelijke transactie. Dat geldt voor banken eigenlijk alleen voor contante transacties van boven de 15.000 euro.

http://wetten.overheid.nl/BWBR0024280/2016-09-27#Bijlage
pi_175623663
WAVESMAAND _O_
pi_175623740
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:22 schreef vigen98 het volgende:
WAVESMAAND _O_
Januari 2018 ja.
pi_175623802
Waves staat gewoon op ATH snap die kritiek van mensen niet echt :')
pi_175623825
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:19 schreef richolio het volgende:
Op de agenda dus: iota, eos, waves
Eos ja?
pi_175623921
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:21 schreef up7 het volgende:

[..]

Er wordt niets gemeld bij de belastingdienst. Als er een transactie als ongebruikelijk aangemerkt wordt dient een melding gemaakt te worden bij de Finance Intelligence Unit. Echter het rondpompen van geld van je eigen bankrekening naar bankrekeningen van exchanges is geen indicator van een ongebruikelijke transactie. Dat geldt voor banken eigenlijk alleen voor contante transacties van boven de 15.000 euro.

http://wetten.overheid.nl/BWBR0024280/2016-09-27#Bijlage
Maar als je normaalgesproken (ik noem maar wat) per maand 3K aan inkomsten hebt en 2,5K aan uitgeven en dat is opeens 10 keer zo veel heb je wel kans dat de bank vragen gaat stellen. Zie mijn post 2 posts terug.
  zondag 10 december 2017 @ 16:37:27 #191
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175624028
Moet wel zeggen dat ik die Waves client niet zo heel chill vind aanvoelen, maar misschien is dat gewoon nog even wennen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 december 2017 @ 16:40:12 #192
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175624090
Bij elke nieuwe inlog in Bittrex detect hij laatste tijd een nieuw IP-adres, en dan moet ik weer helemaal naar mijn mail enzo :? Maar ik zit gewoon thuis
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175624114
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef richolio het volgende:
Bij elke nieuwe inlog in Bittrex detect hij laatste tijd een nieuw IP-adres, en dan moet ik weer helemaal naar mijn mail enzo :? Maar ik zit gewoon thuis
Toch maar voor de zekerheid even wachtwoord veranderen en 2FA activeren? ;)
  zondag 10 december 2017 @ 16:42:22 #194
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175624144
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Toch maar voor de zekerheid even wachtwoord veranderen en 2FA activeren? ;)
2FA staat al aan natuurlijk :P Maar het is gewoon vervelend, denk niet dat het veranderen van mijn wachtwoord dat gaat veranderen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175624161
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:37 schreef richolio het volgende:
Moet wel zeggen dat ik die Waves client niet zo heel chill vind aanvoelen, maar misschien is dat gewoon nog even wennen
Wen er maar niet teveel aan, de nieuwe komt eraan over een paar weekjes:

zondag 10 december 2017 @ 16:44:07 #196
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175624179
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wauw, dat is een stuk beter zeg
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  † In Memoriam † zondag 10 december 2017 @ 16:44:55 #197
230491 Zith
pls tip
pi_175624195
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:9~ :9~

En een marketing budget van miljoenen :9~

Nu nog voor liquidity zorgen (kunnen er al API bots op lopen?)
pi_175624313
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:13 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wat jij doet heet arbitrage en kan inderdaad vrijwel risicoloos een leuk zakcentje opleveren in periodes als deze met grote koersverschillen.

Let wel op dat je een goede administratie bijhoudt, want er is kans dat je gaat opvallen bij de bank als de in- en uitgaande bedragen op je rekening opeens flink uit de pas gaan lopen met het normale patroon (zie bijv. deze post van een user op Tweakers die een brief van de ING heeft gekregen). Maar wanneer je alles netjes kunt aantonen zou het gewoon in orde moeten zijn.

Heb ook wel een geval gelezen van iemand die dit zo vaak deed, dat de bank stelde dat het buiten de voorwaarden ging van een particuliere rekening en hij hiervoor een zakelijk rekening heeft moeten openen.
^O^ Thanks voor het leesvoer en de tips. Ik houd naast de logs op de exchanges ook alles in excel bij dus dat zal goed moeten komen. :P Als ze willen dat ik een zakelijke rekening open dan wordt het kut en stop ik er mee.
pi_175624372
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Het budget van ruim 20.000 BTC is echt bizar idd.

Daar kunnen ze nog ruim 200 jaar iedere maand een ton aan marketing van uitgeven :P

En na de Waves-NG activatie gaat het team ook pas weer verder met airdrops van Liquid (en BCH?) voor WCT holders.
Op dit moment loopt de Waves blockchain tegen z'n grenzen aan en na NG is dat een eitje.

Nodes hebben een API en je kan er transacties mee signen dus het lijkt me dat een trade-bot er dan ook wel mee uit de voeten kan.
pi_175624493
quote:

[..]

las geruchten van 100k per maand
pi_175624580
Ik snap iets niet.. Ik wilde met een gedeelte van mijn BTC even in USD gaan gewoon, dus dat deed ik, en nu heb ik op Bittrex ineens available balance bij Bitcoin Gold :? :P Hoe kan dat

Dus ik verkoop BTC hier https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=USDT-BTC
En in mijn wallet heb ik nu ineens available balance bij BTG
pi_175624652
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:59 schreef ikbenrond het volgende:
Ik snap iets niet.. Ik wilde met een gedeelte van mijn BTC even in USD gaan gewoon, dus dat deed ik, en nu heb ik op Bittrex ineens available balance bij Bitcoin Gold :? :P Hoe kan dat

Dus ik verkoop BTC hier https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=USDT-BTC
En in mijn wallet heb ik nu ineens available balance bij BTG
Komt de waarde overeen?
Als je al BTC had staan tijdens de fork dan had je al BTG en was het je niet opgevallen.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175624666
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:29 schreef vigen98 het volgende:
:').

All time low vergeleken met hoeveel btc je ervoor krijgt.
pi_175624696
quote:
99s.gif Op zondag 10 december 2017 17:01 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Komt de waarde overeen?
Als je al BTC had staan tijdens de fork dan had je al BTG en was het je niet opgevallen.
oooh.. ja, dan zal dat het wel gewoon zijn denk ik :P
pi_175624709
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:02 schreef xminator het volgende:

[..]

:').

All time low vergeleken met hoeveel btc je ervoor krijgt.
Je krijgt ook minder BTC voor een Dollar dan in juni.

Dollar :') Kutcoin
pi_175624838
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:00 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hoezo hoef je dan niks naar je bankrekening te zetten? Kun je Euro gelijk vanaf Gdax naar bl3p overzetten?
Nee maar btc wel, en je kunt je euro's op beide exchanges laten staan. maar goed bij nader inzien lijkt me dat ook niet zo heel handig qua arbitrage trading.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175624882
quote:
Niks aan de hand, bittrex detecteert IPv6 adressen en die wisselen bij de meeste providers.

Bij mij gerust 5 keer per dag, terwijl IPv4 adres gewoon hetzelfde blijft.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 10 december 2017 @ 17:16:51 #208
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175625104
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Niks aan de hand, bittrex detecteert IPv6 adressen en die wisselen bij de meeste providers.

Bij mij gerust 5 keer per dag, terwijl IPv4 adres gewoon hetzelfde blijft.
Ah, vandaar, thanks!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175625116
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:29 schreef vigen98 het volgende:
Niet liegen.
  zondag 10 december 2017 @ 17:17:18 #210
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175625120
Kan je met die Waves client nog een 2FA oid zetten? Iets extra's
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175625157
De Bitcoin engines zijn weer gestart zo te zien. Dus dat wordt opnieuw bloeden voor de altcoins, morgen weer $17.000
٩๏̯͡๏)۶
pi_175625302
Hoelang duurde de enhanced verification bij bitrex bij jullie? Ik wacht nu al 3 dagen oid en kan niks nu...
  zondag 10 december 2017 @ 17:25:09 #213
418426 UtopiaVolger
pi_175625332
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:24 schreef Makrolon het volgende:
Hoelang duurde de enhanced verification bij bitrex bij jullie? Ik wacht nu al 3 dagen oid en kan niks nu...
30 minuutjes!
Utopia
pi_175625342
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:17 schreef richolio het volgende:
Kan je met die Waves client nog een 2FA oid zetten? Iets extra's
Nee, nog niet.

Op zich ook niet zo heel belangrijk voor een lokale wallet, Bitcoin Core heeft het ook niet.
Zou het een clouddienst zijn die via het internet open staat dan is het een stuk noodzakelijker.

Ik denk wel dat er een dergelijke functie komt in de toekomst maar men vond het ook belangrijk dat het een decentrale oplossing wordt.
pi_175625443
Naar hoeveel dollars gaat wave.
  zondag 10 december 2017 @ 17:30:53 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_175625496
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je Sasha even appen.
pi_175625737
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:28 schreef Dimachaerus het volgende:
2 Dollar
pi_175625815
quote:
19s.gif Op zondag 10 december 2017 16:49 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

^O^ Thanks voor het leesvoer en de tips. Ik houd naast de logs op de exchanges ook alles in excel bij dus dat zal goed moeten komen. :P Als ze willen dat ik een zakelijke rekening open dan wordt het kut en stop ik er mee.
Daarom zou het mooi zijn als je Bitcoin kon kopen en laten uitbetalen met PayPal.
pi_175626266
Hoe houden jullie je portfolio bij?

Nu ik meer coins bezit merk ik dat het moeilijker is om alles goed bij te houden. Ik heb meerdere keren BTC gekocht via Coinbase, maar inmiddels zit ik te traden op Bitfinex. Ik zou graag een goed inzicht willen hebben in de profits die ik heb gemaakt van mijn initiële investeringen.

Hebben jullie tips?
pi_175626304
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef dery1990 het volgende:

Nu ik meer coins bezit merk ik dat het moeilijker is om alles goed bij te houden. Ik heb meerdere keren BTC gekocht via Coinbase, maar inmiddels zit ik te traden op Bitfinex. Ik zou graag een goed inzicht willen hebben in de profits die ik heb gemaakt van mijn initiële investeringen.

Hebben jullie tips?
Blockfolio App.
pi_175626306
quote:

[..]

https://medium.com/incent(...)lackbot-2644e456587a

Ik las vd week dit artikel..
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 17:58:52 #222
18653 crew  D.
pi_175626318
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Blockfolio App.
Dat :Y
  zondag 10 december 2017 @ 18:00:40 #224
131603 Afwazig
Serious business
pi_175626365
Alleen heeft CME niks te maken met wall street.
  zondag 10 december 2017 @ 18:02:58 #225
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175626421
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, nog niet.

Op zich ook niet zo heel belangrijk voor een lokale wallet, Bitcoin Core heeft het ook niet.
Zou het een clouddienst zijn die via het internet open staat dan is het een stuk noodzakelijker.

Ik denk wel dat er een dergelijke functie komt in de toekomst maar men vond het ook belangrijk dat het een decentrale oplossing wordt.
Thanks.

Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een aantal Waves. Nú pas kan de waves maand beginnen :7
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 december 2017 @ 18:04:14 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175626437
quote:
Ziggo met ipv6 zeker
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175626447
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:00 schreef Afwazig het volgende:
Alleen heeft CME niks te maken met wall street.
kunnen die daar niet handelen dan?
pi_175626495
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef dery1990 het volgende:

Hebben jullie tips?
Ik zou Delta nemen. Blockfolio kent veel Exchanges en coins niet.
  zondag 10 december 2017 @ 18:08:41 #229
131603 Afwazig
Serious business
pi_175626519
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

kunnen die daar niet handelen dan?
Dit filmpje maakte voor mij veel duidelijk;

pi_175626571
Voor de elite traders hier (ik niet :(), misschien vinden jullie dit interessant: https://medium.com/@Imagi(...)-to-gold-b7d35704641

Die whales hebben dus lekker in de Bitcoin pump wellicht Ethereum lopen margin shorten.. En nu die futures komen, komt er nog meer manipulatie in het spel. Bitcoin kan best wel gedrukt gaan worden zodat grote beleggers vervolgens goedkoop kunnen accumuleren.
pi_175626794
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:02 schreef richolio het volgende:

[..]

Thanks.

Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een aantal Waves. Nú pas kan de waves maand beginnen :7
Heb je een goede back-up van je passphrase (seed) ?
pi_175626922
  zondag 10 december 2017 @ 18:26:51 #233
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175627056
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb om eerlijk te zijn vrij weinig meegekregen van een passphrase, waar en hoe vind/maak ik dat? Bij het inloggen (ik had al een tijd geleden een account gemaakt) hoefde ik volgens mij alleen mijn address en wachtwoord in te voeren
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175627124
WAVESMAAND CONFIRMED _O_ +15%
pi_175627416
Waves vrienden.... wat hebben we geduld moeten hebben afgelopen zomer.... wat was het afzien.... nee wij waren niet te benijden!!!! Maar nu wordt ons geduld beloond!! I love you guys❤❤❤❤
  zondag 10 december 2017 @ 18:36:53 #236
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175627435
Bijna voorbij de 1 miljard grens.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 10 december 2017 @ 18:37:57 #237
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175627451
Eind 2017 op ¤ 20,-

2018 naar de MOON. :B
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2017 @ 18:50:03 #238
163650 Greys
pi_175627780
Waves volume gaat ook lekker op Trex *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175627800
Magneet kan bijna met pensioen!
  zondag 10 december 2017 @ 18:51:54 #240
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175627839
Waves door 1 miljard heen!!

Wavesmaand. <3
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175627868
Hoe harder de crash morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 18:53:19 ]
pi_175627960
quote:
11s.gif Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik heb om eerlijk te zijn vrij weinig meegekregen van een passphrase, waar en hoe vind/maak ik dat? Bij het inloggen (ik had al een tijd geleden een account gemaakt) hoefde ik volgens mij alleen mijn address en wachtwoord in te voeren
Howto:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.msg21673120#msg21673120
pi_175628072
Waves voorbij de 10 dollar *O*
pi_175628084
quote:
Heb jij geen 60k Waves ofzo? :D
pi_175628128
Veel te lang geduurd.
  zondag 10 december 2017 @ 19:01:41 #246
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175628138
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175628281
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:59 schreef tgev het volgende:
Waves voorbij de 10 dollar *O*
Was er niet iets met een etentje als Waves op $10 zou komen? :Y)
pi_175628291
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is dat nodig? Via de Waves Client Lite kom je toch bij je wallet met je wachtwoord?
  zondag 10 december 2017 @ 19:10:07 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175628331

_O_
pi_175628371
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Is dat nodig? Via de Waves Client Lite kom je toch bij je wallet met je wachtwoord?
Het is mij al 2x overkomen dat na een update van de client m'n account er uit was.

Zodra je een nieuwe wallet aanmaakt krijg je al een waarschuwingsscherm dat je je passphrase (seed) goed moet bewaren (en waar je ook mee akkoord gaat voor je verder kan).

quote:
NEW ACCOUNT - NOTICE
This feature involves the creation of a new account on Waves platform.

The procedure consists of complex cryptographic operations that use a SEED (a series of random words) to create a unique address for your account.

This SEED is extremely important and must be kept in safe place, since it's the only way to recover your account in case of lost, corrupted data or hardware failure.

Your SEED will also allow you to IMPORT your account to other devices (therefore, allow no one to reach it).

NOTE: Make sure that you select the entire SEED length before keeping it. It's suggested to use the copy-to-clipboard button located the right side of the SEED box.

>>> I UNDERSTAND <<<
support.wavesplatform.com
pi_175628386
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Was er niet iets met een etentje als Waves op $10 zou komen? :Y)
Ciel Bleu in Amsterdam was het toch? En Magnet krijgt het van ons haha
pi_175628392
Niet je passphrase in brandwerende kluis bewaren :')
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:12:36 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175628420
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
* onlogisch meldt
4045
onlogisch
pi_175628423
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Op een A4tje in m'n la :P
pi_175628437
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

De passphrase is je wallet. Je wachtwoord is het slot op je wallet.

Als je de computer met de lite client dood is, heb je de passphrase nodig om je wallet op een andere computer te initialiseren, en kies je een nieuw wachtewoord om toegang tot je wallet te beveiligen.
pi_175628469
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De passphrase is je wallet. Je wachtwoord is het slot op je wallet.

Als je de computer met de lite client dood is, heb je de passphrase nodig om je wallet op een andere computer te initialiseren, en kies je een nieuw wachtewoord om toegang tot je wallet te beveiligen.
Hmm wordt die data door Chrome niet aan je Google account gekoppeld?
pi_175628748
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hmm wordt die data door Chrome niet aan je Google account gekoppeld?
Nee. Gelukkig niet...
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:25:10 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175628773
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee. Gelukkig niet...
Hoe zeker ben je daar van?
4045
onlogisch
pi_175628794
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe zeker ben je daar van?
100%
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:26:40 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175628814
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

100%
jammer ;(
4045
onlogisch
pi_175628858
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 19:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

jammer ;(
:D

Je zag je vermogen ineens weer even toenemen? ;).

Hoe ben je je seed verloren eigenlijk?
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:31:42 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175628933
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D

Je zag je vermogen ineens weer even toenemen? ;).

Hoe ben je je seed verloren eigenlijk?
Had een waves adres. Maar ook mobiel. Op de 1 of andere manier vertrouwde ik dat niet helemaal of zo. Dus ik had een extra account aangemaakt. Daar al mijn waves op gezet, die seed niet opgeschreven en een keer problemen gehad met Chrome, Chrome eraf gegooid en :W waves .
4045
onlogisch
pi_175628959
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Had een waves adres. Maar ook mobiel. Op de 1 of andere manier vertrouwde ik dat niet helemaal of zo. Dus ik had een extra account aangemaakt. Daar al mijn waves op gezet, die seed niet opgeschreven en een keer problemen gehad met Chrome, Chrome eraf gegooid en :W waves .
:`(
pi_175628991
quote:

[..]

Ik zou graag je computer een keer goed onderzoeken :D.

Zou toch ergens iets achter moeten blijven zou je denken.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:34:28 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175628997
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:‘(
Harde les. Waves was 70% van mn portfolio. Met ieder dollar die hij stijgt zie ik het met lede ogen aan _O-

Maar volledig eigen domme schuld natuurlijk. :)
4045
onlogisch
pi_175629005
quote:

[..]

Hoop dat er er niet te veel waren? Maandje terug iemand gesproken in de Slack die aan het klooien was met meerdere accounts en zijn wachtwoorden, seeds en wavesadres door elkaar gehaald had. Eindresultaat: Tienduizend waves in een wallet waarvan hij de seed niet had.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:35:22 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629028
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou graag je computer een keer goed onderzoeken :D.

Zou toch ergens iets achter moeten blijven zou je denken.
Ik had niet ingesteld dat er een herstelpunt of iets dergelijks is. Mijn broer heeft nu mijn laptop, die kijkt er naar. Hij is wel pro met pc's. Maar hij geeft het ook maar 5% kans of zo. :')
4045
onlogisch
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:35:47 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629038
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:34 schreef Kale het volgende:

[..]

Hoop dat er er niet te veel waren? Maandje terug iemand gesproken in de Slack die aan het klooien was met meerdere accounts en zijn wachtwoorden, seeds en wavesadres door elkaar gehaald had. Eindresultaat: Tienduizend waves in een wallet waarvan hij de seed niet had.
Een lotgenot O+
4045
onlogisch
pi_175629051
quote:

[..]

Heb je toevallig backups op windows? dat je een periode terug kan?
Wat suggesties die allemaal vergezocht zijn maar misschien de moeite waard.

Anders misschien ook kijken of je met Recuva oid oudere bestanden kan vinden van chrome en die restoren ( gaat een heel geklooi worden nog los van het feit dat het wss chrome gewoon sloopt ).
pi_175629067
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik had niet ingesteld dat er een herstelpunt of iets dergelijks is. Mijn broer heeft nu mijn laptop, die kijkt er naar. Hij is wel pro met pc's. Maar hij geeft het ook maar 5% kans of zo. :')
Kans is bizar klein ja, maar idd, iemand naar laten kijken kan nooit kwaad. Iets van vage cache of achtergebleven bestanden enzo.
pi_175629069
Oh ik ben aan spuitelfen :')
  zondag 10 december 2017 @ 19:37:29 #272
418426 UtopiaVolger
pi_175629092
Zo ik ben 3 dagen vrij, kunnen we even naar de moon met alle coins. c_/
Utopia
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:38:04 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629113
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kans is bizar klein ja, maar idd, iemand naar laten kijken kan nooit kwaad. Iets van vage cache of achtergebleven bestanden enzo.
We gaan het meemaken. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. En mijn broer ook niet. Het is een harde les. Maar volkomen verdiend.
4045
onlogisch
pi_175629138
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We gaan het meemaken. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. En mijn broer ook niet. Het is een harde les. Maar volkomen verdiend.
Ach tuurlijk, maar toch.. ik hoop het voor je.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:40:20 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629166
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach tuurlijk, maar toch.. ik hoop het voor je.
Bedankt. Mocht het toch nog lukken dan trakteer ik dit hele topic op een biertje.
4045
onlogisch
pi_175629180
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 19:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt. Mocht het toch nog lukken dan trakteer ik dit hele topic op een biertje.
wanneer moet die waves/satoshi tattoo eigenlijk bij mij gezet worden
  zondag 10 december 2017 @ 19:40:51 #277
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175629185
Waves _O_.
Daarom buy & hold. Gewoon geduld hebben *O*.

sasha35625 op telegram:
Waves reached one billion market cap today. Nice, but this is nothing! we're just warming up.
And there are still no americans in Bagdad !!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:42:32 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629230
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

wanneer moet die waves/satoshi tattoo eigenlijk bij mij gezet worden
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als waves 250 hit dan neem ik een waves tattoo of een van satoshi nakamoto
4045
onlogisch
pi_175629239
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

oh dat duurt nog even
pi_175629263
quote:

[..]

Ik had een oud collega van mij overgehaald om mee te doen tijdens de ICO. Zijn Windows startte niet meer op, dus hoppa format en nieuwe Windows erop zonder eerst de data eraf proberen te halen :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 19:44:15 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175629284
De miners van Ethereum hebben de limiet per block verhoogd. Het probleem van overvolle blokken zou voorlopig opgelost moeten zijn nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 10 december 2017 @ 19:46:17 #282
131603 Afwazig
Serious business
pi_175629342
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een lotgenot O+
Om hoeveel Waves gaat het bij jou? Klote man ;(
pi_175629468
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Heb dat zelf eens gehad met ETH. Toen een paar gekocht voor een tientje per stuk.

rip
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:52:05 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629492
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Meer dan genoeg :{
4045
onlogisch
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:53:29 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629535
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb dat zelf eens gehad met ETH. Toen een paar gekocht voor een tientje per stuk.

rip
Waren het er maar 'een paar' :')

Maargoed. Uiteindelijk is geld ook maar geld (hoewel iedere idioot dat in dit geval zou zeggen) Erg dom. Een harde en pijnlijke les. Maar het is niet het einde van de wereld.
4045
onlogisch
pi_175629556
Wat zijn een aantal veelbelovende ICO's/coins op het moment? Qua ICO ga ik nu in EOS, maar er zullen vast toffere dingen zijn

Qua coins zit even in Ripple en ETH, maar dat lijkt vooralsnog niet mega veel te doen ;(
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:54:09 #287
18653 crew  D.
pi_175629561
Als ik het zo lees is er vast voor miljarden aan coins 'kwijt' :Y
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:54:51 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629578
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef D. het volgende:
Als ik het zo lees is er vast voor miljarden aan coins 'kwijt' :Y
Was er niet een btc adress met 10k+ coins die sinds 2014 niet meer beweegt?
4045
onlogisch
  zondag 10 december 2017 @ 19:55:37 #289
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175629596
quote:
5s.gif Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

wow
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 10 december 2017 @ 19:57:02 #290
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175629629
quote:
5s.gif Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat iemand ze kwijt is.
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:57:35 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175629643
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:57 schreef Mender het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat iemand ze kwijt is.
Touché. Maar een 100% held als je zo durft the hodlen _O_
4045
onlogisch
  zondag 10 december 2017 @ 19:57:44 #292
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175629650
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef ikbenrond het volgende:
Wat zijn een aantal veelbelovende ICO's/coins op het moment? Qua ICO ga ik nu in EOS, maar er zullen vast toffere dingen zijn

Qua coins zit even in Ripple en ETH, maar dat lijkt vooralsnog niet mega veel te doen ;(
Universa masterrace
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175629659
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Universa masterrace
Januari Universa maand!
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 19:58:30 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175629664
quote:

GUTS. Gaat de ticketverkoop overnemen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 19:58:58 #295
18653 crew  D.
pi_175629676
quote:

EOS is toch geen ICO?
pi_175629679
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is die nog bezig? Misschien dat ik daar nog een beetje in gooi.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 19:59:34 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175629690
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 19:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is die nog bezig? Misschien dat ik daar nog een beetje in gooi.
Tot dinsdag als ik me niet vergis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 20:00:49 #298
18653 crew  D.
pi_175629719
Bitcoin bij NOS nu (nouja, dadelijk)
pi_175629748
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

nederlandse app? moet je tickets met crypto kopen of met fiat?
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 december 2017 @ 20:06:08 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175629825
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

nederlandse app? moet je tickets met crypto kopen of met fiat?
Komt uit Nederland ja, maar de intentie is om ook internationaal een grote speler te worden.

Het protocol ben je als eindgebruiker niet mee bezig. Er is een applicatie waarmee tickets (tokens) voor concerten uitgedeeld en verhandeld kunnen worden op een 100% eerlijke manier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175629857
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 20:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Komt uit Nederland ja, maar de intentie is om ook internationaal een grote speler te worden.

Het protocol ben je als eindgebruiker niet mee bezig. Er is een applicatie waarmee tickets (tokens) voor concerten uitgedeeld en verhandeld kunnen worden op een 100% eerlijke manier.
interessant. zal er s naar kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')