Ik denk dat ze het niet kunnen controleren. En ook niet dat ze het doen. Zoveel geld is het ook weer niet in totaal.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:51 schreef Infection het volgende:
[..]
En hoe controleert de belastingdienst dit vraag ik mij dan af. Gaan zij ook daadwerkelijk in de historie van bijvoorbeeld coinmarketcap kijken?
Maximaal bijlenen en in Ether stoppen toch?quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb als doel om zonder schulden af te studeren, dus tja...
Ik ga er niks meer storten, ga het doen met wat ik nu heb. Pas als de complete zaak compleet naar de tering is (2014 all over again), ga ik dat weer overwegen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maximaal bijlenen en in Ether stoppen toch?
Mijn TS-rechten ookquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef Typisch het volgende:
mijn gezag wordt hier wel enorm ondermijnd zo op deze manier
Je mag hem niet?quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef Typisch het volgende:
Gisteren trouwens weer een maatje die wilde beginnen met crypto. Hij heeft nu een vers waves adres.
Naja, ik wilde hem niet op een exchange/coinbase laten starten en hij wilde ''waves, bitcoin en itrium'' dus koos ik er maar voor om een beetje te shillen.quote:
En voor het Russische Universaquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:57 schreef tgev het volgende:
http://cryptocurry.com/news/russia-officially-legalizes-bitcoin/
Dit is weer een mooie stap voor Bitcoin.. Moooon
Artikel uit december 2016quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:57 schreef tgev het volgende:
http://cryptocurry.com/news/russia-officially-legalizes-bitcoin/
Dit is weer een mooie stap voor Bitcoin.. Moooon
Oh, scherp! Ik zag het voorbij komen op de apps en ging toen googlen. Maar research moet wat beter dus..quote:
Dat pijltje wijst naar beneden. Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dus of Bitcoin gaat spoedig naar de tering, of Ether gaat naar Mars. Of beiden voor het beste resultaat.
Rip Bitcoin.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:22 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Dat pijltje wijst naar beneden. Lijkt me duidelijk
Dat trendvoorspellen is jou de laatste jaren goed afgegaan dat scheelt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vormen de basis van elke trendvoorspelling.
Rusland heeft nog geen besluit genomen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:12 schreef tgev het volgende:
[..]
Oh, scherp! Ik zag het voorbij komen op de apps en ging toen googlen. Maar research moet wat beter dus..
Gelukkig is dit niet mijn voorspelling.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat trendvoorspellen is jou de laatste jaren goed afgegaan dat scheelt.
twitter:Aztek_btc twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 19:46:20I keep hearing people say investing in #bitcoin is risky. Isn't it riskier working a crappy 9 till 5 job whilst gov… https://t.co/qhCeNa71Gr reageer retweet
quote:I keep hearing people say investing in #bitcoin is risky. Isn't it riskier working a crappy 9 till 5 job whilst governments & corporations drown you with inflation & you spend your entire life working off a home loan thats artificially inflated so banks can profit more?
Ah bah.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Over een half uur een pump en dump trouwens. Voor mensen die een gok durven wagen kun je mee doen. Wees wel voorzichtig en zet stop losses voor het geval iemand snel zijn geld er uit trekt:
https://discord.gg/kdXk4Z
Wat ik van een ex-pumper heb gehoord is dat "pumpers" zo'n pump organiseren en tijdens de pump (waar ze zelf geen coin insteken) al dumpen in de handen van degenen die ze uitnodigen voor de pumpquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Over een half uur een pump en dump trouwens. Voor mensen die een gok durven wagen kun je mee doen. Wees wel voorzichtig en zet stop losses voor het geval iemand snel zijn geld er uit trekt:
Klopt meeste groepen wel. Deze hebben nu twee eerdere pumps gedaan waar ik niet aan mee heb gedaan (even kijken wat er zou gebeuren) en bij beide was er een pump van zo'n 30%. Dus deze keer doe ik wel mee en zet ik op het moment van kopen direct een stop loss voor net onder mijn inkoopbedrag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat ik van een ex-pumper heb gehoord is dat "pumpers" zo'n pump organiseren en tijdens de pump (waar ze zelf geen coin insteken) al dumpen in de handen van degenen die ze uitnodigen voor de pump
DM coinname maarquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Heb dit ff gevolgd, de kat uit de boom gekeken en gelukkig niet meegedaan. Dit was redelijk waardeloos. Blijkbaar is er naast deze groep nog een premium member groep die (tegen betaling?) info eerder krijgt en er dus met de winst vandoor gaat. Deze groep wordt alleen gebruikt om de boel wat op te drijven zodat de premium members meteen kunnen dumpen. Toen de coin waar het om ging in de 'gratis' groep gepost werd zat 'ie al op een redelijke piek.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Ga eens weg met je pump en dump troep. Veel newbies in het topic en die kunnen er zo intrappen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Dat is inderdaad het idee achter al de gratis pump en dump groepen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:32 schreef WanyeKest het volgende:
[..]
Heb dit ff gevolgd, de kat uit de boom gekeken en gelukkig niet meegedaan. Dit was redelijk waardeloos. Blijkbaar is er naast deze groep nog een premium member groep die (tegen betaling?) info eerder krijgt en er dus met de winst vandoor gaat. Deze groep wordt alleen gebruikt om de boel wat op te drijven zodat de premium members meteen kunnen dumpen. Toen de coin waar het om ging in de 'gratis' groep gepost werd zat 'ie al op een redelijke piek.
Genezen van pump & dump idee
Al de derde keer deze week.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
BTC tikt weer bijna de 15000 aan!!!!11!1
Ditquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:41 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ga eens weg met je pump en dump troep. Veel newbies in het topic en die kunnen er zo intrappen.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja, ik wilde hem niet op een exchange/coinbase laten starten en hij wilde ''waves, bitcoin en itrium'' dus koos ik er maar voor om een beetje te shillen.
Als ie straks dat onder de knie heeft stuur ik hem wel richten MEW en een bitcoin wallet.
Donderdag zelfs de 17k lolquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:51 schreef richolio het volgende:
BTC tikt weer bijna de 15000 aan!!!!11!1
Volgens Coinmarketcap is het even over de 18k geweest dacht ik.quote:
blij dat ik verkocht heb op 50 cent.quote:Op zondag 10 december 2017 09:04 schreef Afwazig het volgende:
https://twitter.com/jratcliff/status/939578638432985088
https://twitter.com/SatoshiLite/status/939687612721250304
IOTA gaat ook lekker of niet?
quote:Op zondag 10 december 2017 10:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zo'n beetje alles dik in de min hier, ook goedemorgen. 😂
Ik wacht ook even. Eerst ff overleggen met de vrouw en ff wachten tot januari.quote:Op zondag 10 december 2017 10:13 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Nog even wachten wachten wachten
Mijn Guldens met 0,2%. En dat was het lmao.quote:Op zondag 10 december 2017 10:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
toch nog een coin die ik bezit die gestegen is Clearpoll
Die zijn er nog genoeg hoor, alleen niet op de foks geloof ik.quote:Op zondag 10 december 2017 10:28 schreef Afwazig het volgende:
Die guldenshills zie je trouwens ook niet meer. Zijn zelfs de grootste fanboys inmiddels afgehaakt?
HAHAJAA DE WAVESDEX KOMT ERAAN !!!11EINSZ EN DAN NG WAT EEN FEEST!! SASHA EN VLAD VIEREN SAMEN KERST OP DE MAAN HULDE!!11@WAVESMAAND IEDERE MAANDquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:43 schreef kthxbye het volgende:
Nou, het is 10 december hoor. Waar is de WVAES DEX EN NG NETWERK JAJAJAJ WE GAAN KNALLE AVBDAG MOONNN111!!
Volgens IOTA team gaan ze in november 2018 pas naar de 10 dollar. Ze hadden een event op Facebook gemaakt. 😂quote:Op zondag 10 december 2017 10:32 schreef MGeraads het volgende:
Request network gaat ook langzaam aan omhoog. IOTA weer flink gedaald deze nacht.
quote:Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:
Sorry Waves. Het is nu tijd voor het UNIVERSAJAARRR.
Dan verdien je het predikaat shitcoin wel.quote:Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Volgens IOTA team gaan ze in november 2018 pas naar de 10 dollar. Ze hadden een event op Facebook gemaakt. 😂
Waves is 5% up in BTC waardequote:Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:
Gecorrigeerd na een pump van gisternacht. Verder niet samen met Bitcoin de afgrond in gegaan.quote:
Devs die actief hun coin aan het pumpen zijnquote:Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Volgens IOTA team gaan ze in november 2018 pas naar de 10 dollar. Ze hadden een event op Facebook gemaakt. 😂
Ik stem voorquote:Op zondag 10 december 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:
Denk erover de boel te verkopenquote:Op zondag 10 december 2017 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan verdien je het predikaat shitcoin wel.
Min is een relatief begrip als je naar de afgelopen maand kijktquote:Op zondag 10 december 2017 10:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zo'n beetje alles dik in de min hier, ook goedemorgen. 😂
Die grap is al gemaakt op r/jokes. Volgende keer beter.quote:Op zondag 10 december 2017 11:52 schreef richolio het volgende:
“A boy asked his bitcoin-investing dad for 1 bitcoin for his birthday.
Dad: What? $15,554??? $14,354 is a lot of money! What do you need $16,782 for anyway?”
quote:Op zondag 10 december 2017 11:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hopelijk daalt btc nog iets verder zodat ie daarna weer 'rustig' verder kan stijgen. als ie alleen maar parabolisch stijgt is t snel afgelopen, zie eerdere 'hypes'.
Bittrex.quote:Op zondag 10 december 2017 11:57 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand waar ik 1 ethereum kan kopen? op bitdirect kan je maar max 100 euro aan eth kopen.
coinbasequote:Op zondag 10 december 2017 11:57 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand waar ik 1 ethereum kan kopen? op bitdirect kan je maar max 100 euro aan eth kopen.
Heb je al coin gekocht?quote:Op zondag 10 december 2017 10:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wacht ook even. Eerst ff overleggen met de vrouw en ff wachten tot januari.
Hoe vaak per week doe je dat en is je bank niet aan het zeuren?quote:Op zondag 10 december 2017 11:46 schreef TwenteFC het volgende:
Jullie zullen mij wel dom vinden maar ik ben de afgelopen dagen constant geld aan rond pompen door de gigantische verschillen tussen bitonic en gdax.
Na elke pump op Gdax hoog sellen, en direct hetzelfde aantal op bitonic terug kopen voor de oude prijs en direct weer naar gdax sturen. En dat alles met de btc die ik toch wil holden.
Het bedrag dat ik dan op Gdax in euros heb kregen laat ik direct weer overboeken naar mijn rekening. Toch een paar honderd euro per keer.
Ik zat er ook naar te kijken en volgens mij kan ik via GDAX wel meer dan de stomme weekly limit van 15.000 op Coinbase verkopen...quote:Op zondag 10 december 2017 12:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe vaak per week doe je dat en is je bank niet aan het zeuren?
Wat kan de bank dat schelen?quote:Op zondag 10 december 2017 12:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
transacties boven een bepaald bedrag worden gemeld aan de belastingdienst ivm witwassen etc....quote:
Dan moet je wel met zeer grote bedragen bezig zijn, niet een paar Bitcoins.quote:Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
transacties boven een bepaald bedrag worden gemeld aan de belastingdienst ivm witwassen etc....
Ik heb even gekeken en die ¤15.000 grens geldt voor contant geld.quote:Op zondag 10 december 2017 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan moet je wel met zeer grote bedragen bezig zijn, niet een paar Bitcoins.
pleur eens op met je onzin elke keerquote:Op zondag 10 december 2017 12:22 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Hoe koop ik trouwens van Bittrex?
Met een paar bitcoins zit je zo over die grens heenquote:Op zondag 10 december 2017 12:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan moet je wel met zeer grote bedragen bezig zijn, niet een paar Bitcoins.
Zie OP Beginnerstopic.quote:Op zondag 10 december 2017 12:22 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Sorry, ga ik doen.quote:Op zondag 10 december 2017 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie OP Beginnerstopic.
Staat alles stap voor stap.
Maar volgens mij wist je dat al wel.
Direct kan niet daar. Moet via Bitcoin gebeuren.quote:Op zondag 10 december 2017 12:22 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag ook eigenlijk.quote:Op zondag 10 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Direct kan niet daar. Moet via Bitcoin gebeuren.
Ik ken één plek, en die moet je mijden als de pest. Het alternatief accepteert geen nieuwe aanmeldingen.quote:Op zondag 10 december 2017 12:43 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag ook eigenlijk.
11.45quote:Op zondag 10 december 2017 12:57 schreef Basxt het volgende:
Hoelaat is vandaag (nederlandse tijd) de bekendmaking van BTC zijn features?
23:45 dan toch?quote:
Das een hele goeie. Misschien niet zo handig om dan nu ineens euros te gaan rondpompen op mijn betaalrekening.quote:Op zondag 10 december 2017 12:29 schreef descon het volgende:
[..]
Met een paar bitcoins zit je zo over die grens heen
Als het verhaal goed is en je hebt je coins altijd netjes op gegeven bij de belastingdienst is er niks aan de hand.
Overigens wel verstandig om administratie bij te houden hoeveel coins je op 1 januari hebt voor je administratie
Interessant, maar inmiddels zwaar verouderd. Reportage is uit 2015 denk ik?quote:Op zondag 10 december 2017 12:32 schreef descon het volgende:
Vond trouwens dit wel een interessant stukje over Bitcoin :
Ook waarom de overheid dit niet zou waarderen..
dit is een wat meer up to date filmpje van roger verquote:Op zondag 10 december 2017 13:29 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Interessant, maar inmiddels zwaar verouderd. Reportage is uit 2015 denk ik?
Wanneer het verschil groot genoeg is, maar wel;quote:Op zondag 10 december 2017 12:07 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dat klopt alleen zit ik er nog geen 2 weken in haha.quote:Op zondag 10 december 2017 11:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Min is een relatief begrip als je naar de afgelopen maand kijkt
Maar dan heb je dus al btc op gdax staan? Of stuur je het via bitonic direct naar gdax?quote:Op zondag 10 december 2017 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer het verschil groot genoeg is, maar wel;
Met BTC die ik sowieso wil holden dus dat het mij niet uitmaakt dat de prijs misschien in de tussentijd sowieso daalt naar een bedrag onder hetgeen dat ik bij bitonic betaal. Het verschil/de winst gaat namelijk gewoon direct naar mijn spaarrekening.
Het idee is eigenlijk dat ik gewoon 1 op 1 mijn btc inruil voor een goedkopere btc.
Om het sommetje uit te typen;
1. Verkoop 1 btc op gdax voor 12329
2. Koop 1 BTC op bitonic voor 11878
3. Maak 12329 over van gdax naar mijn rekening
Netto heb ik dan 451¤ meer op mijn rekening en nog steeds even veel bitcoin.
Leuk idee als je dan zeg 5 bitcoin op Gdax hebt staan en los daarvan 5 bitcoin kunt inkopen via bitonic. Maar dan moet je wel genoeg spaargeld hebben om dat te blijven herhalen. Want als je nog helemaal geen bitcoins op Gdax hebt staan duurt het wel even tot ze erop staan vanuit je eigen wallet.quote:Op zondag 10 december 2017 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met BTC die ik sowieso wil holden dus dat het mij niet uitmaakt dat de prijs misschien in de tussentijd sowieso daalt naar een bedrag onder hetgeen dat ik bij bitonic betaal. Het verschil/de winst gaat namelijk gewoon direct naar mijn spaarrekening.
Het idee is eigenlijk dat ik gewoon 1 op 1 mijn btc inruil voor een goedkopere btc.
Ik heb bijv. 1 btc op gdax en het cash om 1 btc bij bitonic te kopen.quote:Op zondag 10 december 2017 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus al btc op gdax staan? Of stuur je het via bitonic direct naar gdax?
Eigenlijk zou je dat via bl3p moeten doen, heb je nog een betere prijs dan bitonic en hoef je niks naar je bankrekening te zetten.quote:Op zondag 10 december 2017 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Registratie was gesloten.quote:Op zondag 10 december 2017 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat via bl3p moeten doen, heb je nog een betere prijs dan bitonic en hoef je niks naar je bankrekening te zetten.
Waarom niet?quote:Op zondag 10 december 2017 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat via bl3p moeten doen, heb je nog een betere prijs dan bitonic en hoef je niks naar je bankrekening te zetten.
Dan heb je aan beide kanten cash die je direct kan inruilen en hoef je alleen maar btc rond te sturen van exchange naar exchange.quote:
Hoe bedoel je? Als ik naar bl3p stuur dan heb ik toch niet cash. Dan heb ik gewoon een bitcoin die meer waard is op bl3p dan op bittrex/bitfinex.quote:Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan heb je aan beide kanten cash die je direct kan inruilen en hoef je alleen maar btc rond te sturen van exchange naar exchange.
En Bitonic heeft geen stockquote:Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Registratie was gesloten.Het is ook pas sinds kort echt de moeite waard, voor 3 tientjes ga ik niet lopen kutten.
Als je tergelijkertijd er 1 koopt voor 10 euro en er een verkoopt voor 20 euro heb je 10 euro over.quote:Op zondag 10 december 2017 14:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als ik naar bl3p stuur dan heb ik toch niet cash. Dan heb ik gewoon een bitcoin die meer waard is op bl3p dan op bittrex/bitfinex.
See that's where you go wrong. Je mag virtueel dan wel 10 euro meer hebben maar die 10 euro heb je niet. Het staat op de exchange. Die 10 euro kan over 1 uur opeens 2 euro zijn. Daarom moet je een manier hebben dat het gelijk naar je rekening stuurt. Want op je rekening is 10 euro gewoon 10 euro.quote:Op zondag 10 december 2017 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je tergelijkertijd er 1 koopt voor 10 euro en er een verkoopt voor 20 euro heb je 10 euro over.
Dit snap ik niet helemaal. Wat is er anders aan bl3p vs Bitonic?quote:Op zondag 10 december 2017 14:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan heb je aan beide kanten cash die je direct kan inruilen en hoef je alleen maar btc rond te sturen van exchange naar exchange.
Hoe kan 10 euro saldo op een exchange ineens 2 euro worden?quote:Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
See that's where you go wrong. Je mag virtueel dan wel 10 euro meer hebben maar die 10 euro heb je niet. Het staat op de exchange. Die 10 euro kan over 1 uur opeens 2 euro zijn. Daarom moet je een manier hebben dat het gelijk naar je rekening stuurt. Want op je rekening is 10 euro gewoon 10 euro.
quote:Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Wat is er anders aan bl3p vs Bitonic?
10 euro aan bitcoin kan gewoon veranderen hoor. Of bedoel je letterlijk 10 euro als saldo en niet in bitcoin? Ik dacht dat hij bedoelde je houdt nog 10 euro aan bitcoin over.quote:Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Hoe kan 10 euro saldo op een exchange ineens 2 euro worden?
Nee vanuit euros; Je houdt gewoon het verschil in prijs over in euros. Je kan het ook wel met bitcoin doen, dus voor x bedrag verkopen op gdax en datzelfde bedrag terug kopen in btc.. maar dan verklein ik mijn exposure in bitcoin niet waar het mij juist om te doen is.quote:Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
10 euro aan bitcoin kan gewoon veranderen hoor. Of bedoel je letterlijk 10 euro als saldo en niet in bitcoin? Ik dacht dat hij bedoelde je houdt nog 10 euro aan bitcoin over.
Oh dat is inderdaad heel slim. Hmm jammer dat bl3p geen nieuwe users momenteel accepteertquote:Op zondag 10 december 2017 14:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee vanuit euros; Je houdt gewoon het verschil in prijs over in euros. Je kan het ook wel met bitcoin doen, dus voor x bedrag verkopen op gdax en datzelfde bedrag terug kopen in btc.. maar dan verklein ik mijn exposure in bitcoin niet waar het mij juist om te doen is.
Via bitonic werkt het ook nog oké, maar ik verkoop pas op gdax als ik op bitonic in het betaalscherm zitquote:Op zondag 10 december 2017 14:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad heel slim. Hmm jammer dat bl3p geen nieuwe users momenteel accepteert
Bl3p heeft een euro wallet, dus je hebt echte euro's in je account.quote:Op zondag 10 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Wat is er anders aan bl3p vs Bitonic?
Zie Waves nu ook echt veel meer dan anders voorbij komen op cryptotwitter.quote:Op zondag 10 december 2017 14:00 schreef Typisch het volgende:
Waves waarde in BTC gaat ook lekker vandaag.Er moet daar echt effe een ATH'tje op gepakt worden binnen nu en een paar maanden, dan wordt het leuk.
REQ geweldige coin! Één van de weinige coins die ik in de toekomst gebruikt zie wordenquote:Op zondag 10 december 2017 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
REQ gaat lekker, alles in het rood behalve REQ en wat andere coins...
24h Change: 0.00000373 +50.68%
Of nou ja, naast die rare Binance-statistieken is het 37%.
To the moon!
quote:Op zondag 10 december 2017 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie Waves nu ook echt veel meer dan anders voorbij komen op cryptotwitter.
Ik adviseer niet hé. Geef alleen de info waar men om vraagt, dan kan iemand zelf een beslissing maken.quote:
quote:Op zondag 10 december 2017 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik adviseer niet hé. Geef alleen de info waar men om vraagt, dan kan iemand zelf een beslissing maken.![]()
Ben geen beleggingsadviseur.
Mijn visie daarin is eigenlijk: ''als je niet wil weten wat blockchains zijn en hoe bitcoin een beetje werkt, dan ga ik je ook niet helpen het te kopen.''quote:Op zondag 10 december 2017 14:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je hebt teveel youtube filmpjes gekeken? Maar ik ken het gevoel; Elke 2 zinnen een disclaimer en blijven herhalen dat het snachts -90% kan gaan.
Ik leg het ook alleen uit aan mensen die niet dom zijn, en niet al in een situatie zitten dat ze krom liggen om elke euro.
quote:Op zondag 10 december 2017 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn visie daarin is eigenlijk: ''als je niet wil weten wat blockchains zijn en hoe bitcoin een beetje werkt, dan ga ik je ook niet helpen het te kopen.''Dus als men begint te gapen als ik dat probeer uit te leggen mogen ze lekker een account op Coinbase maken en het daarmee doen.
Op $9 wat verkocht, straks op 11$ ook verkopen. De rest holdenquote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb straks ook wat waves gekocht, Ed Raket begon er ook over te blaten. Huge breakout enzo.
Ben benieuwd of hij eens naar $10 kan gaan, kan dan ineens best hard gaan.
Op dit moment gaat BTC down en Waves up.quote:Op zondag 10 december 2017 15:06 schreef xaban06 het volgende:
Waves doet helemaal niks. BTC stijgt en Waves gaat mee, maar in BTC waarde stijgen doet het nauwelijks.
BTC staat op dit moment ATH op 24H. Hoe bedoel je down?quote:Op zondag 10 december 2017 15:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Op dit moment gaat BTC down en Waves up.
En die geloven alle 50K in TA.quote:Op zondag 10 december 2017 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze bv ook. Heeft >50K volgers op Twitter.
[ afbeelding ]
Zei ik niet, ging erover dat Waves ineens veel meer genoemd wordt door de crypto Twitteraarsquote:
Oh denk dat ik verkeerd keek ofzo danquote:Op zondag 10 december 2017 15:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
BTC staat op dit moment ATH op 24H. Hoe bedoel je down?
Valt toch wel mee. Gemiddeld 10% eraf. Dat is niet echt schokkend. Begin augustus toen waren ze pas laagquote:Op zondag 10 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Btc hoog en alts laag. Mooi moment om goedkoop alts te kopen.
vind t een goed idee maar ik betwijfel of de gemiddelde mens dit gaat gebruiken.quote:Op zondag 10 december 2017 15:42 schreef Patroon het volgende:
Heeft Power Ledger nog wat potentieel? Op marketcal zie ik weinig actie de komende tijd.
Dan moet je op beide exchanges wat speelgeld knallen. Kun je op de ene waar de koers hoger staat verkopen en terugkopen op de andere exchange. Bitcoin doorsturen waarvan jij verwacht dat de koers weer het hoogst komt te staan enzovoort. Moet je wel flinke zak fiat hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 12:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en die ¤15.000 grens geldt voor contant geld.
Hmm arbitrage... nu wel interessant. Maar ik ben een beetje te schijterig vanwege de lange verwerkingstijd en de koers van Bitcoin ondertussen...
Hoezo hoef je dan niks naar je bankrekening te zetten? Kun je Euro gelijk vanaf Gdax naar bl3p overzetten?quote:Op zondag 10 december 2017 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb het een aantal keer gebruikt om MGO te kopen.quote:
Wat jij doet heet arbitrage en kan inderdaad vrijwel risicoloos een leuk zakcentje opleveren in periodes als deze met grote koersverschillen.quote:Op zondag 10 december 2017 14:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er wordt niets gemeld bij de belastingdienst. Als er een transactie als ongebruikelijk aangemerkt wordt dient een melding gemaakt te worden bij de Finance Intelligence Unit. Echter het rondpompen van geld van je eigen bankrekening naar bankrekeningen van exchanges is geen indicator van een ongebruikelijke transactie. Dat geldt voor banken eigenlijk alleen voor contante transacties van boven de 15.000 euro.quote:Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
transacties boven een bepaald bedrag worden gemeld aan de belastingdienst ivm witwassen etc....
Maar als je normaalgesproken (ik noem maar wat) per maand 3K aan inkomsten hebt en 2,5K aan uitgeven en dat is opeens 10 keer zo veel heb je wel kans dat de bank vragen gaat stellen. Zie mijn post 2 posts terug.quote:Op zondag 10 december 2017 16:21 schreef up7 het volgende:
[..]
Er wordt niets gemeld bij de belastingdienst. Als er een transactie als ongebruikelijk aangemerkt wordt dient een melding gemaakt te worden bij de Finance Intelligence Unit. Echter het rondpompen van geld van je eigen bankrekening naar bankrekeningen van exchanges is geen indicator van een ongebruikelijke transactie. Dat geldt voor banken eigenlijk alleen voor contante transacties van boven de 15.000 euro.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0024280/2016-09-27#Bijlage
Toch maar voor de zekerheid even wachtwoord veranderen en 2FA activeren?quote:Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef richolio het volgende:
Bij elke nieuwe inlog in Bittrex detect hij laatste tijd een nieuw IP-adres, en dan moet ik weer helemaal naar mijn mail enzoMaar ik zit gewoon thuis
2FA staat al aan natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Toch maar voor de zekerheid even wachtwoord veranderen en 2FA activeren?
Wen er maar niet teveel aan, de nieuwe komt eraan over een paar weekjes:quote:Op zondag 10 december 2017 16:37 schreef richolio het volgende:
Moet wel zeggen dat ik die Waves client niet zo heel chill vind aanvoelen, maar misschien is dat gewoon nog even wennen
Oh wauw, dat is een stuk beter zegquote:Op zondag 10 december 2017 16:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wen er maar niet teveel aan, de nieuwe komt eraan over een paar weekjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 december 2017 16:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wen er maar niet teveel aan, de nieuwe komt eraan over een paar weekjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 december 2017 16:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat jij doet heet arbitrage en kan inderdaad vrijwel risicoloos een leuk zakcentje opleveren in periodes als deze met grote koersverschillen.
Let wel op dat je een goede administratie bijhoudt, want er is kans dat je gaat opvallen bij de bank als de in- en uitgaande bedragen op je rekening opeens flink uit de pas gaan lopen met het normale patroon (zie bijv. deze post van een user op Tweakers die een brief van de ING heeft gekregen). Maar wanneer je alles netjes kunt aantonen zou het gewoon in orde moeten zijn.
Heb ook wel een geval gelezen van iemand die dit zo vaak deed, dat de bank stelde dat het buiten de voorwaarden ging van een particuliere rekening en hij hiervoor een zakelijk rekening heeft moeten openen.
Het budget van ruim 20.000 BTC is echt bizar idd.quote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
![]()
En een marketing budget van miljoenen![]()
Nu nog voor liquidity zorgen (kunnen er al API bots op lopen?)
las geruchten van 100k per maandquote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt de waarde overeen?quote:Op zondag 10 december 2017 16:59 schreef ikbenrond het volgende:
Ik snap iets niet.. Ik wilde met een gedeelte van mijn BTC even in USD gaan gewoon, dus dat deed ik, en nu heb ik op Bittrex ineens available balance bij Bitcoin Gold![]()
Hoe kan dat
Dus ik verkoop BTC hier https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=USDT-BTC
En in mijn wallet heb ik nu ineens available balance bij BTG
quote:Op zondag 10 december 2017 16:29 schreef vigen98 het volgende:
Waves staat gewoon op ATH snap die kritiek van mensen niet echt
oooh.. ja, dan zal dat het wel gewoon zijn denk ikquote:Op zondag 10 december 2017 17:01 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Komt de waarde overeen?
Als je al BTC had staan tijdens de fork dan had je al BTG en was het je niet opgevallen.
Je krijgt ook minder BTC voor een Dollar dan in juni.quote:Op zondag 10 december 2017 17:02 schreef xminator het volgende:
[..].
All time low vergeleken met hoeveel btc je ervoor krijgt.
Nee maar btc wel, en je kunt je euro's op beide exchanges laten staan. maar goed bij nader inzien lijkt me dat ook niet zo heel handig qua arbitrage trading.quote:Op zondag 10 december 2017 16:00 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hoezo hoef je dan niks naar je bankrekening te zetten? Kun je Euro gelijk vanaf Gdax naar bl3p overzetten?
Niks aan de hand, bittrex detecteert IPv6 adressen en die wisselen bij de meeste providers.quote:Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef richolio het volgende:
Bij elke nieuwe inlog in Bittrex detect hij laatste tijd een nieuw IP-adres, en dan moet ik weer helemaal naar mijn mail enzoMaar ik zit gewoon thuis
Ah, vandaar, thanks!quote:Op zondag 10 december 2017 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niks aan de hand, bittrex detecteert IPv6 adressen en die wisselen bij de meeste providers.
Bij mij gerust 5 keer per dag, terwijl IPv4 adres gewoon hetzelfde blijft.
Niet liegen.quote:Op zondag 10 december 2017 16:29 schreef vigen98 het volgende:
Waves staat gewoon op ATH snap die kritiek van mensen niet echt
30 minuutjes!quote:Op zondag 10 december 2017 17:24 schreef Makrolon het volgende:
Hoelang duurde de enhanced verification bij bitrex bij jullie? Ik wacht nu al 3 dagen oid en kan niks nu...
Nee, nog niet.quote:Op zondag 10 december 2017 17:17 schreef richolio het volgende:
Kan je met die Waves client nog een 2FA oid zetten? Iets extra's
Moet je Sasha even appen.quote:
Daarom zou het mooi zijn als je Bitcoin kon kopen en laten uitbetalen met PayPal.quote:Op zondag 10 december 2017 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Thanks voor het leesvoer en de tips. Ik houd naast de logs op de exchanges ook alles in excel bij dus dat zal goed moeten komen.
Als ze willen dat ik een zakelijke rekening open dan wordt het kut en stop ik er mee.
Blockfolio App.quote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef dery1990 het volgende:
Hoe houden jullie je portfolio bij?
Nu ik meer coins bezit merk ik dat het moeilijker is om alles goed bij te houden. Ik heb meerdere keren BTC gekocht via Coinbase, maar inmiddels zit ik te traden op Bitfinex. Ik zou graag een goed inzicht willen hebben in de profits die ik heb gemaakt van mijn initiële investeringen.
Hebben jullie tips?
https://medium.com/incent(...)lackbot-2644e456587aquote:Op zondag 10 december 2017 16:44 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
![]()
Thanks.quote:Op zondag 10 december 2017 17:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Op zich ook niet zo heel belangrijk voor een lokale wallet, Bitcoin Core heeft het ook niet.
Zou het een clouddienst zijn die via het internet open staat dan is het een stuk noodzakelijker.
Ik denk wel dat er een dergelijke functie komt in de toekomst maar men vond het ook belangrijk dat het een decentrale oplossing wordt.
Ziggo met ipv6 zekerquote:Op zondag 10 december 2017 16:40 schreef richolio het volgende:
kunnen die daar niet handelen dan?quote:Op zondag 10 december 2017 18:00 schreef Afwazig het volgende:
Alleen heeft CME niks te maken met wall street.
Ik zou Delta nemen. Blockfolio kent veel Exchanges en coins niet.quote:Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef dery1990 het volgende:
Hoe houden jullie je portfolio bij?
Nu ik meer coins bezit merk ik dat het moeilijker is om alles goed bij te houden. Ik heb meerdere keren BTC gekocht via Coinbase, maar inmiddels zit ik te traden op Bitfinex. Ik zou graag een goed inzicht willen hebben in de profits die ik heb gemaakt van mijn initiële investeringen.
Hebben jullie tips?
Dit filmpje maakte voor mij veel duidelijk;quote:Op zondag 10 december 2017 18:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
kunnen die daar niet handelen dan?
Heb je een goede back-up van je passphrase (seed) ?quote:Op zondag 10 december 2017 18:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een aantal Waves. Nú pas kan de waves maand beginnen
Ik heb om eerlijk te zijn vrij weinig meegekregen van een passphrase, waar en hoe vind/maak ik dat? Bij het inloggen (ik had al een tijd geleden een account gemaakt) hoefde ik volgens mij alleen mijn address en wachtwoord in te voerenquote:Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je een goede back-up van je passphrase (seed) ?
Howto:quote:Op zondag 10 december 2017 18:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn vrij weinig meegekregen van een passphrase, waar en hoe vind/maak ik dat? Bij het inloggen (ik had al een tijd geleden een account gemaakt) hoefde ik volgens mij alleen mijn address en wachtwoord in te voeren
Heb jij geen 60k Waves ofzo?quote:Op zondag 10 december 2017 18:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Howto:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.msg21673120#msg21673120
Thanks manquote:Op zondag 10 december 2017 18:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Howto:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.msg21673120#msg21673120
Is dat nodig? Via de Waves Client Lite kom je toch bij je wallet met je wachtwoord?quote:Op zondag 10 december 2017 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je een goede back-up van je passphrase (seed) ?
Het is mij al 2x overkomen dat na een update van de client m'n account er uit was.quote:Op zondag 10 december 2017 19:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat nodig? Via de Waves Client Lite kom je toch bij je wallet met je wachtwoord?
quote:NEW ACCOUNT - NOTICE
This feature involves the creation of a new account on Waves platform.
The procedure consists of complex cryptographic operations that use a SEED (a series of random words) to create a unique address for your account.
This SEED is extremely important and must be kept in safe place, since it's the only way to recover your account in case of lost, corrupted data or hardware failure.
Your SEED will also allow you to IMPORT your account to other devices (therefore, allow no one to reach it).
NOTE: Make sure that you select the entire SEED length before keeping it. It's suggested to use the copy-to-clipboard button located the right side of the SEED box.
>>> I UNDERSTAND <<<
support.wavesplatform.com
Ciel Bleu in Amsterdam was het toch? En Magnet krijgt het van ons hahaquote:Op zondag 10 december 2017 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was er niet iets met een etentje als Waves op $10 zou komen?
* onlogisch meldtquote:Op zondag 10 december 2017 19:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Niet je passphrase in brandwerende kluis bewaren
Op een A4tje in m'n laquote:Op zondag 10 december 2017 19:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Niet je passphrase in brandwerende kluis bewaren
De passphrase is je wallet. Je wachtwoord is het slot op je wallet.quote:Op zondag 10 december 2017 19:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat nodig? Via de Waves Client Lite kom je toch bij je wallet met je wachtwoord?
Hmm wordt die data door Chrome niet aan je Google account gekoppeld?quote:Op zondag 10 december 2017 19:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De passphrase is je wallet. Je wachtwoord is het slot op je wallet.
Als je de computer met de lite client dood is, heb je de passphrase nodig om je wallet op een andere computer te initialiseren, en kies je een nieuw wachtewoord om toegang tot je wallet te beveiligen.
Nee. Gelukkig niet...quote:Op zondag 10 december 2017 19:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm wordt die data door Chrome niet aan je Google account gekoppeld?
Had een waves adres. Maar ook mobiel. Op de 1 of andere manier vertrouwde ik dat niet helemaal of zo. Dus ik had een extra account aangemaakt. Daar al mijn waves op gezet, die seed niet opgeschreven en een keer problemen gehad met Chrome, Chrome eraf gegooid enquote:Op zondag 10 december 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Je zag je vermogen ineens weer even toenemen?.
Hoe ben je je seed verloren eigenlijk?
:`(quote:Op zondag 10 december 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had een waves adres. Maar ook mobiel. Op de 1 of andere manier vertrouwde ik dat niet helemaal of zo. Dus ik had een extra account aangemaakt. Daar al mijn waves op gezet, die seed niet opgeschreven en een keer problemen gehad met Chrome, Chrome eraf gegooid enwaves .
Ik zou graag je computer een keer goed onderzoekenquote:Op zondag 10 december 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had een waves adres. Maar ook mobiel. Op de 1 of andere manier vertrouwde ik dat niet helemaal of zo. Dus ik had een extra account aangemaakt. Daar al mijn waves op gezet, die seed niet opgeschreven en een keer problemen gehad met Chrome, Chrome eraf gegooid enwaves .
Harde les. Waves was 70% van mn portfolio. Met ieder dollar die hij stijgt zie ik het met lede ogen aanquote:
Hoop dat er er niet te veel waren? Maandje terug iemand gesproken in de Slack die aan het klooien was met meerdere accounts en zijn wachtwoorden, seeds en wavesadres door elkaar gehaald had. Eindresultaat: Tienduizend waves in een wallet waarvan hij de seed niet had.quote:Op zondag 10 december 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had niet ingesteld dat er een herstelpunt of iets dergelijks is. Mijn broer heeft nu mijn laptop, die kijkt er naar. Hij is wel pro met pc's. Maar hij geeft het ook maar 5% kans of zo.quote:Op zondag 10 december 2017 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou graag je computer een keer goed onderzoeken.
Zou toch ergens iets achter moeten blijven zou je denken.
Een lotgenotquote:Op zondag 10 december 2017 19:34 schreef Kale het volgende:
[..]
Hoop dat er er niet te veel waren? Maandje terug iemand gesproken in de Slack die aan het klooien was met meerdere accounts en zijn wachtwoorden, seeds en wavesadres door elkaar gehaald had. Eindresultaat: Tienduizend waves in een wallet waarvan hij de seed niet had.
Heb je toevallig backups op windows? dat je een periode terug kan?quote:Op zondag 10 december 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kans is bizar klein ja, maar idd, iemand naar laten kijken kan nooit kwaad. Iets van vage cache of achtergebleven bestanden enzo.quote:Op zondag 10 december 2017 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had niet ingesteld dat er een herstelpunt of iets dergelijks is. Mijn broer heeft nu mijn laptop, die kijkt er naar. Hij is wel pro met pc's. Maar hij geeft het ook maar 5% kans of zo.
We gaan het meemaken. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. En mijn broer ook niet. Het is een harde les. Maar volkomen verdiend.quote:Op zondag 10 december 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kans is bizar klein ja, maar idd, iemand naar laten kijken kan nooit kwaad. Iets van vage cache of achtergebleven bestanden enzo.
Ach tuurlijk, maar toch.. ik hoop het voor je.quote:Op zondag 10 december 2017 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Ik geloof er eerlijk gezegd niet meer in. En mijn broer ook niet. Het is een harde les. Maar volkomen verdiend.
Bedankt. Mocht het toch nog lukken dan trakteer ik dit hele topic op een biertje.quote:Op zondag 10 december 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, maar toch.. ik hoop het voor je.
wanneer moet die waves/satoshi tattoo eigenlijk bij mij gezet wordenquote:Op zondag 10 december 2017 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Mocht het toch nog lukken dan trakteer ik dit hele topic op een biertje.
quote:Op zondag 10 december 2017 19:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
wanneer moet die waves/satoshi tattoo eigenlijk bij mij gezet worden
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als waves 250 hit dan neem ik een waves tattoo of een van satoshi nakamoto
Ik had een oud collega van mij overgehaald om mee te doen tijdens de ICO. Zijn Windows startte niet meer op, dus hoppa format en nieuwe Windows erop zonder eerst de data eraf proberen te halenquote:Op zondag 10 december 2017 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om hoeveel Waves gaat het bij jou? Klote manquote:
Heb dat zelf eens gehad met ETH. Toen een paar gekocht voor een tientje per stuk.quote:Op zondag 10 december 2017 19:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Om hoeveel Waves gaat het bij jou? Klote man
Meer dan genoegquote:Op zondag 10 december 2017 19:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Om hoeveel Waves gaat het bij jou? Klote man
Waren het er maar 'een paar'quote:Op zondag 10 december 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb dat zelf eens gehad met ETH. Toen een paar gekocht voor een tientje per stuk.
rip
Was er niet een btc adress met 10k+ coins die sinds 2014 niet meer beweegt?quote:Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef D. het volgende:
Als ik het zo lees is er vast voor miljarden aan coins 'kwijt'
wowquote:Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was er niet een btc adress met 10k+ coins die sinds 2014 niet meer beweegt?
Dat wil niet zeggen dat iemand ze kwijt is.quote:Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was er niet een btc adress met 10k+ coins die sinds 2014 niet meer beweegt?
Touché. Maar een 100% held als je zo durft the hodlenquote:Op zondag 10 december 2017 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iemand ze kwijt is.
Universa masterracequote:Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef ikbenrond het volgende:
Wat zijn een aantal veelbelovende ICO's/coins op het moment? Qua ICO ga ik nu in EOS, maar er zullen vast toffere dingen zijn
Qua coins zit even in Ripple en ETH, maar dat lijkt vooralsnog niet mega veel te doen
GUTS. Gaat de ticketverkoop overnemen.quote:Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef ikbenrond het volgende:
Wat zijn een aantal veelbelovende ICO's/coins op het moment? Qua ICO ga ik nu in EOS, maar er zullen vast toffere dingen zijn
Qua coins zit even in Ripple en ETH, maar dat lijkt vooralsnog niet mega veel te doen
EOS is toch geen ICO?quote:Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef ikbenrond het volgende:
Is die nog bezig? Misschien dat ik daar nog een beetje in gooi.quote:Op zondag 10 december 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GUTS. Gaat de ticketverkoop overnemen.
Tot dinsdag als ik me niet vergis.quote:Op zondag 10 december 2017 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is die nog bezig? Misschien dat ik daar nog een beetje in gooi.
nederlandse app? moet je tickets met crypto kopen of met fiat?quote:Op zondag 10 december 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GUTS. Gaat de ticketverkoop overnemen.
Komt uit Nederland ja, maar de intentie is om ook internationaal een grote speler te worden.quote:Op zondag 10 december 2017 20:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nederlandse app? moet je tickets met crypto kopen of met fiat?
interessant. zal er s naar kijkenquote:Op zondag 10 december 2017 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt uit Nederland ja, maar de intentie is om ook internationaal een grote speler te worden.
Het protocol ben je als eindgebruiker niet mee bezig. Er is een applicatie waarmee tickets (tokens) voor concerten uitgedeeld en verhandeld kunnen worden op een 100% eerlijke manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |