Ja maar blijkbaar kon je ook voor minder halenquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Argggg maar met een minimale inleg van 1250$ had ik het toch niet gedaan
hmm naja, bummer! better luck nextimequote:Op zaterdag 9 december 2017 13:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar kon je ook voor minder halen
bitcoin gaat keihard moonquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:28 schreef Mr.Meneer het volgende:
Meer mensen die komende week, anderhalve week een flinke daling verwachten? BTC gaat hard corrigeren, plus de markt gaat opgeschud worden door introductie van futures waarop geshort gaat worden. ALTS worden meegenomen vrees ik.
Want? Mensen met aanzienlijke hoeveelheden BTC gaan shorten om vervolgens te dumpen en te cashen op hun futures (en vervolgens weer goedkoop inkopen). Of zie ik dat verkeerdquote:
Volgens mij is bitcoin qua manipulatie wat moeilijker geworden de laatste tijd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:32 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Want? Mensen met aanzienlijke hoeveelheden BTC gaan shorten om vervolgens te dumpen en te cashen op hun futures (en vervolgens weer goedkoop inkopen). Of zie ik dat verkeerd
FUDder gespot. HODL!quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:28 schreef Mr.Meneer het volgende:
Meer mensen die komende week, anderhalve week een flinke daling verwachten? BTC gaat hard corrigeren, plus de markt gaat opgeschud worden door introductie van futures waarop geshort gaat worden. ALTS worden meegenomen vrees ik.
Omdat er veel domme mensen zijn. Ik snap niets van dat futures gedoe dus ik ga gwn holdenquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:32 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Want? Mensen met aanzienlijke hoeveelheden BTC gaan shorten om vervolgens te dumpen en te cashen op hun futures (en vervolgens weer goedkoop inkopen). Of zie ik dat verkeerd
Voor elke short is er een long. Voor elke partij met dikke monies die short gaat is er een partij met dikke monies die long gaat. En als de markt-makers verwachten dat dit maandag gaat gebeuren dan is er geen reden om nu bitcorns te hebben - want je kan beter nu uitstappen om maandag/dinsdag weer in te stappen voor goedkopere coins. Waarom zouden ze tot het laatste moment wachten om uit te stappen met het risico dat ze niet de eersten zijn die uitstappen?quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:32 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
[[ze]] ???quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Voor elke short is er een long. Voor elke partij met dikke monies die short gaat is er een partij met dikke monies die long gaat. En als de markt-makers verwachten dat dit maandag gaat gebeuren dan is er geen reden om nu bitcorns te hebben - want je kan beter nu uitstappen om maandag/dinsdag weer in te stappen voor goedkopere coins. Waarom zouden ze tot het laatste moment wachten om uit te stappen met het risico dat ze niet de eersten zijn die uitstappen?
En verder zagen we dit jaar met ETF/BCH/B2X/BTCG ook dat precies het tegenovergestelde gebeurde dan de markt(of de twitter/reddit kristallenbolusers) verwachtten -> Geen ETF? Bitcoin omhoog ervoor en erna. Een grote fork? Bitcoin omhoog ervoor en erna.
[[Ze]] willen je coins. Geef [[ze]] niet je coins.
Heb al te veel gezegdquote:
Natuurlijk. HODL!quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:45 schreef Patroon het volgende:
Mensen hier met Stratis? Verwachten we er nog wat van in december? 18 december een full node alpha release en 31 december een ICO platform release. Gaat dit nog wat doen?
quote:
Ico al ff afgelopenquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://universa.io/files/whitepaper.pdf?v=1.1
Ja ik had deze gepost maar dat was een link naar de volledige livestream van die middag en net nadat ik 'm postte werd hij offline gehaald vanwege copyrightschending.quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:57 schreef Roellie80 het volgende:
Deze al voorbij gekomen? TUDelft - IOTA
Veel meer volume dus, lekker hoor. Hoe laat gaan we daar morgen iets van merken?quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:03 schreef Tourniquet het volgende:
Andreas over de CME Futures:
[..]
Ja ik had deze gepost maar dat was een link naar de volledige livestream van die middag en net nadat ik 'm postte werd hij offline gehaald vanwege copyrightschending.
Vond het wel een interessante presentatie.
CBOE is maar een kleintje vergeleken met CME (wat de grootste futures handelsplaats ter wereld is).quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Veel meer volume dus, lekker hoor. Hoe laat gaan we daar morgen iets van merken?
Denken dat deze futures market de launch van de nieuwe DEX en NG overschaduwtquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Veel meer volume dus, lekker hoor. Hoe laat gaan we daar morgen iets van merken?
5 PM Central Time = 24:00 onze tijd zondag op maandag, maar dat is alleen CBOE.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
CME volgt een week later op 18-12.quote:CHICAGO, Dec. 4, 2017 /PRNewswire/ -- Cboe Global Markets, Inc. (Cboe: CBOE | Nasdaq: CBOE), one of the world's largest exchange holding companies, today announced that Cboe Futures Exchange (CFE), plans to offer trading in bitcoin futures beginning at 5:00 p.m. CT on Sunday, December 10, 2017, at the start of Global Trading Hours. Monday, December 11, will be the first full day of trading, and trading will be free1 through December.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
5 PM Central Time = 24:00 onze tijd zondag op maandag, maar dat is alleen CBOE.
http://markets.businessin(...)s-Trading-1010320821
[..]
CME volgt een week later op 18-12.
Interessant stuk. Niet gek dat hij miners aanwijst als de groep die het beste van allemaal een shortpositie in kan nemen door de futureshandel. Ze hebben inderdaad de onderliggende waarde in eigen handen, en kunnen het voortbestaan van hun miningwerkzaamheden zeker stellen door zich in te dekken dankzij de futureshandel. Ik ben heel benieuwd welke grote miners hiertoe over gaan.quote:
Ja precies, zij kunnen zich nu "verzekeren" tegen een koersval. Alleen vraag ik me weer af of de miners in China zich ook op deze markt kunnen begeven.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Interessant stuk. Niet gek dat hij miners aanwijst als de groep die het beste van allemaal een shortpositie in kan nemen door de futureshandel. Ze hebben inderdaad de onderliggende waarde in eigen handen, en kunnen het voortbestaan van hun miningwerkzaamheden zeker stellen door zich in te dekken dankzij de futureshandel. Ik ben heel benieuwd welke grote miners hiertoe over gaan.
zulke bewegingen maakt elke coin.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:09 schreef Soren het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van Reddit. Is het tijd om even uit IOTA te stappen?
Nee. Daar ga je zwaar spijt van krijgen. Ze maakten dit soort foto's ook toen BTC 1000 dollar werdquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:09 schreef Soren het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van Reddit. Is het tijd om even uit IOTA te stappen?
Iota wordt dus x18?quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Daar ga je zwaar spijt van krijgen. Ze maakten dit soort foto's ook toen BTC 1000 dollar werd
quote:
quote:The Iota project offers a lot to be excited about. If the team is able to deliver on even a portion of what they‘re shooting for, the effects could be amazing. But it’s still very early in the game and Iota is in mostly uncharted waters. There are projects that have the concepts, the capital, the people to drive a convincing argument that they can pull off what they’ve dreamt up. But there are no guarantees. Iota is a particularly wild dream, and that’s exactly what makes it interesting. The team promises a lot. Only time will tell if they can deliver.
https://hackernoon.com/what-is-iota-5da4446602a
Ik heb mogelijk beide knopjes ingedrukt. Hoe kan ik die order alsnog confirmen en anders cancelen zodat mijn BTC weer terug op mijn Ledger staan?quote:This verification step is the way to manually sign and authenticate your transaction. Here, you don't have to press both buttons, but only the right button above the check icon (or the left button if you want to cancel). If you press both buttons, the sending fails as it is considered as unconfirmed.
Kan je de transactie zien op blockchain.info?quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:32 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb een order van mijn Ledger al 2 dagen op unconfirmed, nu zie ik op de website van Ledger het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk beide knopjes ingedrukt. Hoe kan ik die order alsnog confirmen en anders cancelen zodat mijn BTC weer terug op mijn Ledger staan?
Jaquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan je de transactie zien op blockchain.info?
ah ok ok.. waar kopen jullie dat? kan dat zo snel even niet vindenquote:
Submit hem op exact het hele uur hier https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/quote:
https://medium.com/@astalavista_thes/how-to-buy-iota-de77475ee9adquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:41 schreef richolio het volgende:
[..]
ah ok ok.. waar kopen jullie dat? kan dat zo snel even niet vinden
En de transaction id is die code die langer is dan je public address neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Submit hem op exact het hele uur hier https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/
Dus om 16:00 of 17:00 uur etc.
Afgelopen week zelf gedaan en het werkte.
Juist. Je krijgt een melding als het gelukt is, zorg dat je 16 uur klaar zit, er kunnen er maar 100 in per uur.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:45 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
En de transaction id is die code die langer is dan je public address neem ik aan?
Bitonic werkt goed, maar niet heel goedkoop.quote:Vanwege grote toeloop kunnen wij tot nader order helaas geen nieuwe aanmeldingen verwerken.
Bitstamp?quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:50 schreef xaban06 het volgende:
Bl3p:
[..]
Bitonic werkt goed, maar niet heel goedkoop.
Wat zijn alternatieven om in euro's uitbetaald te krijgen wat minder duur is?
bitfinex coldwalletquote:Op zaterdag 9 december 2017 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi saldo... https://blockchain.info/n(...)PJmcMDDHYoqkyNVsFk9r
Hey dat adres heb ik eerder gezien.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi saldo... https://blockchain.info/n(...)PJmcMDDHYoqkyNVsFk9r
quote:
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, of anders ik, met de linker knop annuleer je, met de rechter confirmeer je, beide tegelijk is gewoon annuleren. Jouw transactie is uitgevoerd als die op de Blockchain staat, je moet geduld hebben of had meer fee moeten betalen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:32 schreef DrSnuggle het volgende:
e way to manually sign and authenticate your transaction. Here, you don't have to press both buttons, but only
Ok dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen en moet ik jammer genoeg meer geduld hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:05 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt, of anders ik, met de linker knop annuleer je, met de rechter confirmeer je, beide tegelijk is gewoon annuleren. Jouw transactie is uitgevoerd als die op de Blockchain staat, je moet geduld hebben of had meer fee moeten betalen.
niet veel mensen in t publiek hebben die dingen.quote:
Of wel en doen verstandig door het niet publiekelijk te maken op tv. Kan eerder nadelen bedenken dan voordelen als je populair gaat doen op tv dat je (veel) bitcoins bezit.quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
niet veel mensen in t publiek hebben die dingen.
kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:41 schreef smiths het volgende:
[..]
Of wel en doen verstandig door het niet publiekelijk te maken op tv. Kan eerder nadelen bedenken dan voordelen als je populair gaat doen op tv dat je (veel) bitcoins bezit.
Precies de tijd dat je enthousiast ging praten over je aantal Bitcoins bezit is wel een beetje voorbij.quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:41 schreef smiths het volgende:
[..]
Of wel en doen verstandig door het niet publiekelijk te maken op tv. Kan eerder nadelen bedenken dan voordelen als je populair gaat doen op tv dat je (veel) bitcoins bezit.
Het is een ERC20 coin dus je moet je ethereum adres opgeven. En dan niet een van een exchange als bijvoorbeeld Bittrex of Binance.quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:02 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand wat ze hiermee bedoelen?![]()
[ afbeelding ]
waarvan kan ik bijvoorbeeld wel een adres opgeven?quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is een ERC20 coin dus je moet je ethereum adres opgeven. En dan niet een van een exchange als bijvoorbeeld Bittrex of Binance.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:22 schreef Roellie80 het volgende:
Rare situatie hoor, bitcoin zakt, menig alts behouden of stijgen. Iets wat ik het afgelopen half jaar niet meer gezien heb.
Gaan we dan echt een andere markt zien?
Het is meest handige is om een wallet als Jaxx te downloaden en daar een adres te genereren. Maar het kan ook online; https://www.myetherwallet.com/quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:26 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waarvan kan ik bijvoorbeeld wel een adres opgeven?
Mooi rond getal. Maar dat kan lager. Nog geen zes dagen geleden stonden we op ruim 10.000, dus er kan nog heel wat afquote:
Thanksquote:Op zaterdag 9 december 2017 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is meest handige is om een wallet als Jaxx te downloaden en daar een adres te genereren. Maar het kan ook online; https://www.myetherwallet.com/
gewoon een correctie. kan wel naar 11k gaan (glazenbol)quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:32 schreef WanyeKest het volgende:
Zijn dit niet gewoon mensen die (tijdelijk) uitstappen ivm de futures morgen?
Van mij mag die even een stuk lager gaan als mijn alts gelijk blijven of stijgen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi rond getal. Maar dat kan lager. Nog geen zes dagen geleden stonden we op ruim 10.000, dus er kan nog heel wat af
Misschien een domme vraag maar waar komen dan de tokens/coins na de ICO? Niet in deze wallet toch?quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is meest handige is om een wallet als Jaxx te downloaden en daar een adres te genereren. Maar het kan ook online; https://www.myetherwallet.com/
Eth tikt de 500 dollar aan ondertussen, dus das nu wel leuk als je zulke alts hodlquote:Op zaterdag 9 december 2017 17:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Van mij mag die even een stuk lager gaan als mijn alts gelijk blijven of stijgen.
Daarna gaan ze weer long en pompen ze alles wat ze hebben in crypto. Uiteindelijk maakt het dus weinig uitquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:32 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Ze worden aan het ethereumadres gekoppeld, dat ethereumadres beheren vind ik persoonlijk via jaxx fijner. Maar exotische altcoins beheren kan het beste via myetherwallet, dus wat ik zou doen;quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:35 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar waar komen dan de tokens/coins na de ICO? Niet in deze wallet toch?
13.900 op Bittrexquote:Op zaterdag 9 december 2017 17:42 schreef Joosie200 het volgende:
Voorlopig lijkt de 14k als ondergrens het te houden op bitstamp/bitfinex iig
neequote:Op zaterdag 9 december 2017 17:42 schreef Joosie200 het volgende:
Voorlopig lijkt de 14k als ondergrens het te houden op bitstamp/bitfinex iig
ETH is geen altquote:Op zaterdag 9 december 2017 17:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eth tikt de 500 dollar aan ondertussen, dus das nu wel leuk als je zulke alts hodl
quote:
Die dipjes net onder de 14k slaan niet keihard door naar onderen. Gisterenmiddag bouncde ie ook rond dit bedrag zonder echt verder te zakken.quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze worden aan het ethereumadres gekoppeld, dat ethereumadres beheren vind ik persoonlijk via jaxx fijner. Maar exotische altcoins beheren kan het beste via myetherwallet, dus wat ik zou doen;
1. Jaxx downloaden en installeren.
2. Een ethereumadres genereren
3. Alles backuppen ( je private keys etc )
4. Dit publieke adres invullen als ontvangstadres op je formulier.
5. Wanneer je je tokens hebt en je wil iets mee doen dan kan je altijd nog naar myetherwallet gaan en daar inloggen met je privatekey om je altcoins te versturen.
twitter:aantonop twitterde op zaterdag 09-12-2017 om 15:46:17Someone is impersonating me on twitter with a BTC address posted.Please use the "report" button on their profile:… https://t.co/vzUCUjM1iJ reageer retweet
Ik heb het toch niet over die procenten, de alts doen het gewoon anders tov BTC. Dat is opmerkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2017 17:27 schreef Majkool het volgende:
[..]![]()
Dit is allemaal rommelen in de marge, paar procentjes in crypto...
Als daarna mijn altcoins weer stijgen vind ik het prima. Nu ziet het er niet goed uit.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
11-12k moet btc wel kunnen halen.
veel alts stijgen gelukkigquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Als daarna mijn altcoins weer stijgen vind ik het prima. Nu ziet het er niet goed uit.
Het is een gemiddelde van de exchangesquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:42 schreef MadMarine het volgende:
Hoe kan het dat de koers op coingecko en coinmarketcap zo'n 10% hoger staan dan op Bitfinex? Zit daar een bepaalde vertraging in? Is het een gemiddelde van verschillende exchanges, en verschillen de prijzen per exchange?
Ripple wordt verbruikt als fee bij transacties. Dus als het succesvol is zal de vraag naar Ripple stijgen. Volgend mij.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:21 schreef spierbal het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou precies het doel is van Ripple om te kunnen exchange'en?
Als dat product eenmaal bestaat wereldwijd dan is Ripple zelf toch geen betaalmiddel maar meer een dienstverlener. Waarom zou je dan als het eenmaal werkt daar nog als koper iets van willen kopen?
Maar is het verschil tussen de exchanges nu zo groot dan? Als bitfinex er 10% onder zit, zit ern ander er misschien 10% boven... Lijkt me ook een lucratieve handelquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:43 schreef Repeating het volgende:
[..]
Het is een gemiddelde van de exchanges
Echt he en iedereen doet alsof het de goedkoopste bitcoins ter wereld zijn, terwijl we iedereen voor gek verklaarde die bedacht dat bitcoin dit jaar uberhaupt de 10k kon aantikken, laat staan 15+kquote:
idd. die zit ik ook te volgen. Als een speer zeg.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:20 schreef richolio het volgende:
Wat was deze, echt van 13200 naar 14200 op kraken in 10 minuten ofzo
Ik ben rijk!quote:En als je maar 0,037 bitcoins bezit, ben je al rijker dan de helft van alle bitcoinbezitters.
Die negativiteit waarmee ze alleen al beginnen:quote:
Zegt dat maar tegen miljarden mensen die geen eens een eigen wc hebbenquote:In de wereld van bitcoin is de verdeling van rijkdom vele malen ongelijker dan in de wereld van het geld.
Lekker nieuwswaardige shit hebben ze daar; https://www.rtlz.nl/tech/(...)ijging-prijs-bitcoinquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:31 schreef Syd het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)e-rijkste-10-procent
Jaja dit is erg, maar de top 1% van de wereld dat kan wel
Ja echt enkel negatief nieuws zoals Richolio hierboven ook zegt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lekker nieuwswaardige shit hebben ze daar; https://www.rtlz.nl/tech/(...)ijging-prijs-bitcoin
Het is wel duidelijk hoe ze bij rtlz over bitcoin denken.
Via ander artikel kwam terecht bij die Zimbabwaanse bitcoin beurs. Nog niet eerder gehoord/gezien:Oquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lekker nieuwswaardige shit hebben ze daar; https://www.rtlz.nl/tech/(...)ijging-prijs-bitcoin
Het is wel duidelijk hoe ze bij rtlz over bitcoin denken.
Ja leuker maken ze het niet.. Stelletje eikels. Ik heb niet zo veel, laatst weer gekocht, we gaan het zien. Ik ben te beginner/paniekerig voor het grote geld..quote:
zelfde geleuter als andere tv programma's. de gemiddelde youtuber is informatiever.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:45 schreef Syd het volgende:
Wow lekker negatief weer allemaal, kijk nog geen 3minuten(Kassa)
Laat ze maar bewijzen dat ik bitcoin bezitquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:45 schreef onzinnet2 het volgende:
[..]
Ja leuker maken ze het niet.. Stelletje eikels. Ik heb niet zo veel, laatst weer gekocht, we gaan het zien. Ik ben te beginner/paniekerig voor het grote geld..
+ witwassenquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:46 schreef Morodeepdelver het volgende:
Milieuvervuiling, hoge belastingen, risicovol, geen overheid die de munt corrigeert, grote kans om opgelicht te worden. Hebben we al een bitcoinbash bingo?
Tot je casht op je bankrekeningquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Laat ze maar bewijzen dat ik bitcoin bezit![]()
Ja ik snap hun methode ook niet, maargoed, ik gok dat ze denken: "het is iets". Net als ik begrijpen zij het vast ook nog niet helemaalquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Laat ze maar bewijzen dat ik bitcoin bezit![]()
Maar goed belachelijk, de euro/dollar stijgt ook hele jaar door(niet zo hoog en snel) maar dat wordt wel als variabele waarde gerekend terwijl bitcoin enkel de waarde wordt berekend wat hij afgelopen 1 januari waard zou zijn?
beetje vage constructie.
De criminelen hadden we nog niet gehad iddquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:48 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
+ witwassen
+ illegale praktijken
BINGO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |