quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat we vrienden zouden kunnen zijn, maar dan kom je met zo’n post op de proppen.
Gitaarsologenot.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:17 schreef asco het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik was 19.
Heb echt genoten van dat nummer. Toen en nu.
Ik zet hem op.
Kruip ik eindelijk uit dat zwarte gat waar ik op 2 januari in viel, trap je me er weer in.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb al melding gedaan...kan gewoon echt niet!
ik voorzie een ban in de week van kerst tot en met oudjaarsdag.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
November Rain, mooi man.
Prachtig nummer en ook puur jeugdsentiment voor mij.
Ik heb die clip zeker 100 keer op TMF/MTV gekeken.
Dat is helemaal waar. Ik kan daarom ook niet boos zijn op deze top 10. Niet alles is mijn smaak maar niks maakt me razend.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:15 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Och, iedereen vindt wel wat, maar we kunnen er toch niet onderuit dat het voor iedereen het beste nieuws van dit jaar is dat Claudia uit de top 10 is verdwenen
Ik hou toch wel een beetje van je hoor. De donkere dagen tussen Kerst en Oud en Nieuw zouden een stuk minder leuk zijn zonder jou.quote:
VER-DOMME.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind instrumentsolo's vaak vervelend. Duren vaak te lang, werkt echt op m'n zenuwen. Ook bij concerten.
Make the top 2000 reeks great again!quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er alweer zin in jongens
Ik ga weer voor 3000 posts in een week
haten op Child in time isquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Kruip ik eindelijk uit dat zwarte gat waar ik op 2 januari in viel, trap je me er weer in.
C haat alles wat langer dan 2.5 minuten duurt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
haten op Child in time is![]()
doet gewoon pijn.
dat wordt een zware week voor haar dan...quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
C haat alles wat langer dan 2.5 minuten duurt.
Ouwe punker?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
C haat alles wat langer dan 2.5 minuten duurt.
Hoe weet je dat van Feel it Still? Leek me wel een goeie kanshebber (tevens voor song van het jaar, of is ie al voorbij gekomen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fiji en Bridges scoren niet bijzonder in de SVHJ, dus denk niet dat die heel hoog binnen gaan komen in de Top 2000 (is meestal wel een redelijke indicatie)
Feel It Still scoort ook matig, zal de lijst niet halen gok ik
Npquote:
Namens Cafca, die de rekentoets zeker niet gehaald zou hebben, bedankt!quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Namens Cafca, die de rekentoets zeker niet gehaald zou hebben, bedankt!
Bij Cafca nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen, nummering gaat toch automatisch
Is al voorbij gekomen, plaats 14 meen ikquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat van Feel it Still? Leek me wel een goeie kanshebber (tevens voor song van het jaar, of is ie al voorbij gekomen?)
[..]
Np
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |