Effe een TR gezetquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:06 schreef peaceman het volgende:
moet wel een record zijn dat in topic 9 de nummering van de topicreeks al verziekt is
komt door de jeugdquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat in godsnaam eigenlijk de pianoman op 5 en niet Goodnight Saigon?
*4
Waar zouden we zijn zonder de trein?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef Zorro het volgende:
Waarom staat in godsnaam eigenlijk de pianoman op 5 en niet Goodnight Saigon?
*4
en de jeugd vindt het lollig om aan de zuip te gaan op dit liedquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein?
Ben jij ook een Child In Time hater Cee?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:10 schreef Cee het volgende:
November rain![]()
Black
Child in time
Heerlijk, het gaat weer beginnen, de Top 2000.![]()
Blijft me verbazen dat Piano Man zo ontzettend hoog staat.
Ja, maar geldt niet hetzelfde voor Hotel California?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:10 schreef Cee het volgende:
Neequote:Op vrijdag 8 december 2017 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar geldt niet hetzelfde voor Hotel California?
ik heb al melding gedaan...kan gewoon echt niet!quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook een Child In Time hater Cee?![]()
![]()
Dat ook.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar geldt niet hetzelfde voor Hotel California?
Ik kan echt helemaal niks met dat geram en gekrijs nee, sorry.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij ook een Child In Time hater Cee?![]()
![]()
En die gitaarsolo tussen het gekrijs door? Die is toch GENOT?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niks met dat geram en gekrijs nee, sorry.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niks met dat geram en gekrijs nee, sorry.
dat gekrijs is niet zomaar gekrijs natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die gitaarsolo tussen het gekrijs door? Die is toch GENOT?
Ja ik word hier helemaal lyrisch van, maar snap wel dat dat gekrijs storend kan zijn
Soms denk ik dat we vrienden zouden kunnen zijn, maar dan kom je met zo’n post op de proppen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:10 schreef Cee het volgende:
November rain![]()
Black
Child in time
Heerlijk, het gaat weer beginnen, de Top 2000.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat we vrienden zouden kunnen zijn, maar dan kom je met zo’n post op de proppen.
Zo waar ditquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat we vrienden zouden kunnen zijn, maar dan kom je met zo’n post op de proppen.
Magische intro van Jon Lord ook!quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik word hier helemaal lyrisch van, maar snap wel dat dat gekrijs storend kan zijn
Eens.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
November Rain, mooi man.
Prachtig nummer en ook puur jeugdsentiment voor mij.
Ik heb die clip zeker 100 keer op TMF/MTV gekeken.
Ik vind instrumentsolo's vaak vervelend. Duren vaak te lang, werkt echt op m'n zenuwen. Ook bij concerten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wow.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind instrumentsolo's vaak vervelend. Duren vaak te lang, werkt echt op m'n zenuwen. Ook bij concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |