kommunikatiequote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zeg je “communicatie” in het Noors?

quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Ted-Jan dat WR op de 5km aan flarden rijdt.

Dat zou ook wel lachten zijn idd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Mani89 het volgende:

Gretha Smit had toen zo'n soap met een omgekochte Poolse door haar coach Ingrid Paul.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
ah gevonden, Elma de Vries werd 11e op de 5k in Vancouver in 7.16
ik denk dat de grootste soap daarvoor lag idd bij de kwali. Was dat niet een laatste jaar waarin Gretha Smit weer een opleving had en het ganse land hoopte dat zij eigenlijk mocht gaan? Voor een 2dubbele revanche.

Dat zou wel genot zijnquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Mani89 het volgende:

Was dat niet iets met Wojcicka?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
ik denk dat de grootste soap daarvoor lag idd bij de kwali. Was dat niet een laatste jaar waarin Gretha Smit weer een opleving had en het ganse land hoopte dat zij eigenlijk mocht gaan? Voor een 2dubbele revanche.

Gretha Smitquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef MiLalaa het volgende:

Ik ook, al is het alleen maar dat Sven dan een jaar doorgaat om dat WR weer terug te halenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Mani89 het volgende:

Dat was in Turijn toch?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gretha Smit had toen zo'n soap met een omgekochte Poolse door haar coach Ingrid Paul.

matig om je niet te kwalificeren met zulke namen maar die zijn wel matig dit jaarquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo te zien VS als 8e door naar de spelen. Pech voor Polen.

Een medaillewinnaar van 4 jaar geleden er niet bijquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo te zien VS als 8e door naar de spelen. Pech voor Polen.

Streampie Mass Start kan nog best de moeite waard zijn straks.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:10 schreef danos het volgende:
Gegroet ik ga Wennemars niet meer mee willen maken.

Die 5km vrouwen is bij ons al jaren een ondergeschoven kindje, niemand heeft daar echt zin in.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |