Nemen het niet serieus en trainen nooit samen. Ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een medaillewinnaar van 4 jaar geleden er niet bij
Raar dat we bij de vrouwen alleen goed zijn op de middellange afstanden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die 5km vrouwen is bij ons al jaren een ondergeschoven kindje, niemand heeft daar echt zin in.
Bob de Jong in Salt Lake City.quote:
Wimderon en ik hebben daar intens van genoten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En in Vancouver, juichen bij DSQ Kramer
Tsjonge toen was ik er nog niet eens.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen behalve Bart Veldkamp in Albertville!
Ik was echt laaiend.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wimderon en ik hebben daar intens van genoten.
De aftermath van de 10km in Vancouver was sowieso briljante TV.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wimderon en ik hebben daar intens van genoten.
En tegenwoordig Statenlid in Overijssel (voor het CDA, dat lijkt me ook wel de schaatspartij bij uitstek)quote:
Net als Paulien. (van Deutekom)quote:
Bokmal of nynorsk?quote:
Die werd wereldkampioen open deuren intrappen. Daarna is ze gestopt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als Paulien. (van Deutekom)
Waarom zien we die nooit meer als analist?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geboren sprekers Wennemars en Tuitert kwamen beschikbaar.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als Paulien. (van Deutekom)
Waarom zien we die nooit meer als analist?
Ik kan Erben toch veel beter handelen dan Paulien.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geboren sprekers Wennemars en Tuitert kwamen beschikbaar.
Het was een betere wereld toen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tsjonge toen was ik er nog niet eens.
Visser en Veldkamp was mijn favoriete tafel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan Erben toch veel beter handelen dan Paulien.
Mwoaah, dat had zomaar 3 of 4 keer goud kunnen zijn bij de heren. Zo close was het op iedere afstand.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was het gouden trio. Iedere concurrentie verbleekt daarbijquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Visser en Veldkamp was mijn favoriete tafel.![]()
Plus Mart natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |