abonnement Unibet Coolblue
pi_176748059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond deze aflevering eigenlijk wel erg tof :P
waarom? Erger mij aan die domme praat scènes midden in een groot gevecht.

Dat leger van Frankrijk. :')

Floki die al hele seizoen niks toevoegt, gaat echt nergens over.
  donderdag 25 januari 2018 @ 22:35:31 #202
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_176748089
Ik vond het wel prima wegkijken zo, wat minder mensen om te volgen. Mooi contrast tussen Ubbe en Hvitserk die elkaar niks aan kunnen doen en Halfdan en Harald waarbij de ene niet aarzelt om de ander te doden. Had het eigenlijk passender gevonden als Hvitserk Ivar de middelvinger zou geven nadat hij een mes op zijn keel zet. Snap zijn motivatie om mee te vechten met hem ook niet. Ja zich los breken van Ubbe ofzo, maar wat denkt hij er aan over te houden?

Ook leuk gedaan met die vechtende skeletten, dat is hoe Ivar naar ieder mens behalve zichzelf kijkt. Hij heeft een doel en alle mensen om hem zijn er enkel en alleen om zijn doel te bereiken.

Wel jammer dat Snaefrid dood is, zo kort in het verhaal en kon wel een leuke blik geven in een ander soort volk, ik dacht eerst oh oh, straks heeft Bjorn weer een vrouw met een half gezicht. Gezien hun eerdere confrontatie in het bos in de vorige aflevering is dat ook wel een beetje slap schrijfwerk imo, toen waren ze onaantastbaar en nu werden ze zo makkelijk verslagen. Natuurlijk waren ze er nu op voorbereid maar toch. Zie de logica ook niet om in dat bos te zijn met behoorlijke aantallen voor team Ivar/Harald, het is niet alsof de Sami het slagveld op zullen komen rennen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_176760274
Irritant man al die flashbacks tussendoor. Maar qua hofodpersonages dus Halfdan en Astrid dood, en dat zoontje van Torvi. Nouja, Halfdan was wel tof maar alle zonen leven dus nog steeds. En pfff die Floki verhaallijn is zo saai.
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 15:36:33 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176760651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:16 schreef Funzel het volgende:
Irritant man al die flashbacks tussendoor. Maar qua hofodpersonages dus Halfdan en Astrid dood, en dat zoontje van Torvi. Nouja, Halfdan was wel tof maar alle zonen leven dus nog steeds. En pfff die Floki verhaallijn is zo saai.
Ik vond die flashbacks juist wat toevoegen, maakte het interessanter voor me.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176765314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik vond die flashbacks juist wat toevoegen, maakte het interessanter voor me.
Ik vond het zelf ook vreselijk. Heb nog nooit mezelf zo zitten op te vreten om een aflevering van Vikings. Ik ben zelfs stukjes gaan skippen. De hele aflevering tempo, verhaallijn, flashbacks, vreselijk gedaan. Het haalde alle tempo en spanning eruit.

Astrid die zelfmoord pleegt via Lagertha, Homobroer (weet naam echt ff niet meer maar is echt niet denigrerend bedoelt) gaat ongewapend met open armen op Harald af en pleegt ook een soort zelfmoord. Is allemaal te makkelijk en zelfs wat geforceerd.

En dan Ivar, met open armen naar een hemel vol met pijlen richting hem en hij heeft helemaal niets. Zelfs Rambo kan niet aan hem tippen.

Snap niet goed waarom Astrid dood wilde, abortus niet mogelijk of zo? Ook niet eens gezegd dat ze is verkracht door diegenen die Lagertha gewaarschuwd hebben?

Floki, dit keer toch echt storend zijn verhaal dwars door het gevecht heen.

Zwaar teleurgesteld is. -O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176766680
Ik vond de flashbacks juist een fijne afwisseling :Y Maar Floki's scènes waren wel storend, dat hadden ze nog wel even kunnen uitstellen.
  Moderator vrijdag 26 januari 2018 @ 21:06:25 #207
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176766775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 21:03 schreef Poes. het volgende:
Ik vond de flashbacks juist een fijne afwisseling :Y Maar Floki's scènes waren wel storend, dat hadden ze nog wel even kunnen uitstellen.
Idd, dat hele geneuzel op IJsland is waardeloos.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176766864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Idd, dat hele geneuzel op IJsland is waardeloos.
Maar toch is het een succes gebleken, als we de geschiedenis moeten geloven. Ben benieuwd of ze dat nog een beetje goed in beeld kunnen brengen.
pi_176769489
Meest vage aflevering van Vikings tot nu toe.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_176772658
Ik ben best wel verbaasd over de reacties hier. Ik vond het echt een super vette episode en goed in elkaar gezet....
Veni, vidi, vodka.
  Moderator zaterdag 27 januari 2018 @ 01:55:10 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176772705
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 01:47 schreef dumble het volgende:
Ik ben best wel verbaasd over de reacties hier. Ik vond het echt een super vette episode en goed in elkaar gezet....
^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176772848
Ik heb wat vragen gesteld, ik zal ze even opnieuw stellen:

- Astrid, waarom moest ze dood? Abortus is niet mogelijk?
- Waarom de homobroer zelfmoord pleegt? Voelde alsof hij dood wilde en zich graag liet vermoorden door Harald.
- Harald is niet op zoek gegaan naar Astrid toen ze dood was? Dacht dat ie bezorgder zou zijn?
- Ivar die geen enkel krasje heeft nadat de hemel gevuld was met vallende pijlen?
- Rollo, waarom kiest hij een kant. Want hij benadeelt de andere kant (deel vrienden, familie) ondanks dat hij wilde dat Bjorn gespaard werd (wel erg lastig te realiseren op slagveld) en kan hem niet in dank worden genomen. Heeft hij wat tegen Lagertha? Eigenlijk had ie zich erbuiten moeten houden denk ik?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176779429
Denk dat ze voor het schok-effect gewoon wat lui om zeep wilde helpen.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 18:18:12 #214
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_176781055
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 02:32 schreef Kloonhommel het volgende:

- Astrid, waarom moest ze dood? Abortus is niet mogelijk?
Waarschijnlijk omdat ze Lagertha op een bepaalde manier toch verraden heeft en daar niet echt mee kan leven. Waarschijnlijk omdat het kind niet van Harald was, maar van 1 van die anderen. En als dat verhaal los komt (dat ze Lagertha gewaarschuwd heeft en met die hele groep als bedankje......) hij haar waarschijnlijk toch wel afmaakt. En ze misschien toch niet bij hem wil horen? En haar verhaal, buiten dat, niet veel meer uitmaakt in het geheel van Vikings.

De rest, geen idee. Snap eigenlijk niet waarom Rolo zomaar de kant van Ivar kiest.

Ivar denkt dat ie onaantastbaar is, waarschijnlijk meer geluk gehad dat de pijlen hem miste (en de soldaten kwamen iets om hem heen staan met hun schilden)

Misschien verwachtte broer niet dat Harald hem zou afmaken.

Misschien hebben ze Harald zoektocht gewoon nog niet in beeld gebracht. Geen idee.
pi_176781716
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:18 schreef Bienelientjee het volgende:

Waarschijnlijk omdat ze Lagertha op een bepaalde manier toch verraden heeft en daar niet echt mee kan leven. Waarschijnlijk omdat het kind niet van Harald was, maar van 1 van die anderen. En als dat verhaal los komt (dat ze Lagertha gewaarschuwd heeft en met die hele groep als bedankje......) hij haar waarschijnlijk toch wel afmaakt. En ze misschien toch niet bij hem wil horen? En haar verhaal, buiten dat, niet veel meer uitmaakt in het geheel van Vikings.
Maar ze kon elk moment overlopen? Ze zat niet aan kettingen vast of zoiets. Je hebt trouwens mijn quote verkracht waardoor het nu lijkt alsof ik jouw zinnen geschreven heb :P

quote:
De rest, geen idee. Snap eigenlijk niet waarom Rolo zomaar de kant van Ivar kiest.

Ivar denkt dat ie onaantastbaar is, waarschijnlijk meer geluk gehad dat de pijlen hem miste (en de soldaten kwamen iets om hem heen staan met hun schilden)

Misschien verwachtte broer niet dat Harald hem zou afmaken.

Misschien hebben ze Harald zoektocht gewoon nog niet in beeld gebracht. Geen idee.
Mja... Misschien is Rollo motivatie bedoeld als een cliffhanger en misschien niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176818417
Ik vond de laatste aflevering ook tegenvallen. Die willekeurige flashbacks doorheen het gevecht hebben zwaar afbreuk gedaan aan wat verder een toffe aflevering had kunnen worden. Te geforceerd. Knullig gedaan.. Hak op de tak gevoel. Onlogische, ongeloofwaardige scènes. Vage en verwarrende momenten. Dat hadden ze echt veel beter moeten aanpakken. Als dit een voorbode is voor de komende 10 afleveringen; hmmm; tja......
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_176822621
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 14:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik vond de laatste aflevering ook tegenvallen. Die willekeurige flashbacks doorheen het gevecht hebben zwaar afbreuk gedaan aan wat verder een toffe aflevering had kunnen worden. Te geforceerd. Knullig gedaan.. Hak op de tak gevoel. Onlogische, ongeloofwaardige scènes. Vage en verwarrende momenten. Dat hadden ze echt veel beter moeten aanpakken. Als dit een voorbode is voor de komende 10 afleveringen; hmmm; tja......
Hele goede samenvatting van wat ik eerder schreef.

Hoop ook serieus dat dit eenmalig was.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 3 februari 2018 @ 12:57:29 #218
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_176925492
Een megaslechte, onsamenhangende, onlogische, onrealistische teringbende was het, meer kunnen we er echt niet van maken van afgelopen aflevering.

Mensen die midden in een slagveld voor 30sec of meer staan te dagdromen en niet gelijk neergestoken worden? Alle onzinnige dingen die hierboven al werden benoemd.. Die chick van Ubbe die ineens lijken in water ziet liggen en een stuk hout dus als lijk behandeld.
Sowieso wtf.. die moeder van die 2 kinderen die de chick van Ubbe gewoon laat leven terwijl ze overduidelijk voor een moment dacht dat de kinderen kwaad waren gedaan. Iedereen weet hoe geschift ze is en ze mag nog gewoon vrij rond lopen?

Side-story van Floki is op het moment beetje klote, maar dat kan nog interessant worden..
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_180617286
Ik kan geen filmpjes op FOK! krijgen, dus jullie klikken de link maar even aan :+

https://www.facebook.com/(...)Nzsmt9CMW_Os&fref=nf


Vette trailer voor S5pt2 _O_

28 november!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2018 21:52:44 ]
  vrijdag 20 juli 2018 @ 21:57:08 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_180617392
Oh dat is al over vier maanden.
pi_180617458
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:57 schreef remlof het volgende:
Oh dat is al over vier maanden.
Gaat snel hè _O-
  FOK!fotograaf zaterdag 21 juli 2018 @ 12:37:15 #222
364681 over_hedge
pi_180628168
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:51 schreef Poes. het volgende:
Ik kan geen filmpjes op FOK! krijgen, dus jullie klikken de link maar even aan :+

https://www.facebook.com/(...)Nzsmt9CMW_Os&fref=nf

Vette trailer voor S5pt2 _O_

28 november!
;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_180628235
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:57 schreef remlof het volgende:
Oh dat is pas over vier maanden.
Fixed.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')