Arnhem is ook geen Groningen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
In alle provincies onder drenthe smelt het zo weer weg. Maar het blijft wel liggen in Groningen.
Dat zeg ik ook niet. Tophoogte in arnhem wordt 22 cm. Daarna dooit het weer snel.quote:
Oh, op die manier. Maar ook al smelt het, 22cm duurt wel even voordat dat weg is denk ik zo.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Tophoogte in arnhem wordt 22 cm. Daarna dooit het weer snel.
Enschede ligt ook genoeg hoor...quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
In alle provincies onder drenthe smelt het zo weer weg. Maar het blijft wel liggen in Groningen.
Als er sneeuw zou liggen in Groningen jaquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
dartsweerquote:Op zaterdag 9 december 2017 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat mensonterend, harde woei, 4 graden en plensregen.
Morgen middag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als er sneeuw zou liggen in Groningen ja.
nee hoor, gewoon weer hagel nuquote:
Ik hoef voorlopig niet naar Uuje dus ik zie het wel gebeuren maar moet het nog zien met al die verschillende signalen..het kan écht álle kanten op met de neerslag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Maandag wordt echt een helse spits met plaatselijk 10-15cm sneeuw!
https://nos.nl/artikel/22(...)sneeuw-verwacht.htmlquote:Een reisadvies wil de ANWB nog niet geven, omdat het daar nog te vroeg voor is. "Als we met een reisadvies komen, om bijvoorbeeld niet de weg op te gaan, zal dat op zijn vroegst morgenochtend zijn. Het enige advies dat we nu kunnen geven is om de verkeersinformatie goed in de gaten te houden voor je de weg op gaat."
Voor zo'n reisadvies houdt de ANWB nauw contact met het KNMI. Het weerinstituut is momenteel in beraad over de vraag of er een weeralarm afgegeven moet worden.
Volgens wie?quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:30 schreef _--_ het volgende:
Gebied 1 2-5 cm sneeuw
Gebied 2 4-9 cm sneeuw
Gebied 3 6-11 cm sneeuw.
ik hoop ook dat maandag de sneeuw weg isquote:Op zaterdag 9 december 2017 17:11 schreef _--_ het volgende:
Hopelijk weeralarm en maandag sneeuwvrij.
Wat ben je toch ondeugendquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:06 schreef ondeugend het volgende:
Ha daar is mijn bestelling dan eindelijk.
Op naar die igloquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:06 schreef ondeugend het volgende:
Ha daar is mijn bestelling dan eindelijk.
Er gaan geruchten rond dat mensen in Zeeland nooit sneeuw hebben gezien.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
De sneeuw zal morgen in Zeeland vast snel verdwenen zijn.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Er gaan geruchten rond dat mensen in Zeeland nooit sneeuw hebben gezien.
NepZeeuw.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:20 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ik die mythe ontkrachten.
Ik maak zowat elk jaar hier een sneeuwman.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb ook behoorlijk wat sneeuwballen kunnen gooien in mijn leven.
Dat lijkt me echt zo gaaf. Wanneer was de laatste witte Kerst, weet iemand dat?quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:21 schreef aloa het volgende:
Die controle mag wel uitkomen![]()
Witte kerst
verwacht je niet idd.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:21 schreef Greys het volgende:
Onweer hier.
Vind ik altijd een vreemd idee, kou en onweer
2010 denk ik?quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo gaaf. Wanneer was de laatste witte Kerst, weet iemand dat?
in 2009 en 2010 hadden we witte kerstenquote:
mag wel weerquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in 2009 en 2010 hadden we witte kersten
quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in 2009 en 2010 hadden we witte kersten
Morgen is het te warm voor sneeuw, in ieder geval in het zuiden/ westen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:44 schreef aloa het volgende:
Hier goed te zien dat zowel morgen als maandag er sneeuw gaat vallen.
[ afbeelding ]
idd. In het noorden niet.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen is het te warm voor sneeuw, in ieder geval in het zuiden/ westen.
Ik heb nog m'n twijfelsquote:
jawelquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook daar geen perfecte omstandigheden
Perfect = temperatuur onder 0, voor minder doe ik het niet. Dat het ook daarboven kan sneeuwen is wel bekend, daar niet vanquote:
In het noorden is er zelfs kans op een ijsdag. Maandag blijft het ook koud genoeg voor sneeuw.quote:
Noorden is volgense meeste modellen hele dag onder nul.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perfect = temperatuur onder 0, voor minder doe ik het niet. Dat het ook daarboven kan sneeuwen is wel bekend, daar niet van
Maar als het eenmaal gaat sneeuwen daalt de temperatuur toch ook?quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen is het te warm voor sneeuw, in ieder geval in het zuiden/ westen.
Toen kwam er niet een monster van een neerslaggebied langs.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog m'n twijfels
Vrijdag viel het ook reuze mee.
Morgenochtend gaat het leukst worden. Gelukkig is het zondag.
De meeste modellen = buienradarquote:Op zondag 10 december 2017 00:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Noorden is volgense meeste modellen hele dag onder nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |