Ja tof... de mijne heeft me ook een flink handje geholpen, toen hij me bijna zag verzuipen in de schoenendozen.quote:Op zondag 17 december 2017 17:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
er zijn meer Tl die dat doen, respect
Gosje... van het stilzitten zeker. Heb het bij die andere ook nooit eerder meegemaakt hoor, maar ik vond het wel top van hem. Denk dattie bang was dat ik op dag 1 al het bijltje erbij neer zou gooien (en dat scheelde niet veel ).quote:Op zondag 17 december 2017 19:30 schreef Globetrottertje het volgende:
De tc was wel op het depot maar zei dat hij zo'n last van zijn rug had, anders had hij wel geholpen.
Tja, als je post ongefrankeerd op de bus doet, hoef je niet te verwachten dat het heel snel aankomt. Zo kinderachtig vind ik dat niet.quote:Op zondag 17 december 2017 15:05 schreef Yreal het volgende:
Had gister zelfs ook nog Sand kaarten. Kijk, ik snap echt wel dat Sand zo hard mogelijk kapot moet, maar het voelt zo kinderachtig dat je bij mensen voor de deur staat en dan die kerstkaarten weer in je tas stopt.
Maar goed, mijn haat voor sand zit gelukkig dieper.
Ik ook niet. Ga toch ook niet mijn boodschappen van de ah bij de lidl afrekenen zelfs al zitten ze naast mekaar.quote:Op maandag 18 december 2017 08:30 schreef bmp80 het volgende:
Tja, als je post ongefrankeerd op de bus doet, hoef je niet te verwachten dat het heel snel aankomt. Zo kinderachtig vind ik dat niet.
Ik zie onze tc misschien maar 3x per jaar. We maken stapeltjes van roze kaarten zodat we kunnen zien wanneer die geweest is. Dan neemt ie ze meequote:Op zondag 17 december 2017 19:30 schreef Globetrottertje het volgende:
Die tc van ons helpt nooit mee. Helaas.
TC nog nooit gezien hierquote:Op zondag 17 december 2017 19:30 schreef Globetrottertje het volgende:
Die van ons doet dat niet. Toen vorig jaar iemand de tassen met Ikea's had laten staan van de hele week van een bepaalde wijk, en ik ze de zaterdag nadat ze bezorgd hadden moeten zijn op het depot zag staan (ik moest die zaterdag op dat depot die wijk lopen) kon ik ze alsnog in mijn eentje bezorgen. De tc was wel op het depot maar zei dat hij zo'n last van zijn rug had, anders had hij wel geholpen.
En zo zijn er nog wel meer van dat soort dingen. Die tc van ons helpt nooit mee. Helaas.
Nee, op 20 december.quote:Op maandag 18 december 2017 14:18 schreef dud0r het volgende:
Zijn jullie salarisstroken al beschikbaar?
Check OPquote:Op maandag 18 december 2017 14:18 schreef dud0r het volgende:
Zijn jullie salarisstroken al beschikbaar?
Daar kijk ik nooit naar. Maar meestal was het rond de 17e toch al?quote:
Even gechecked. Staat hier nog niet online.quote:Op maandag 18 december 2017 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar. Maar meestal was het rond de 17e toch al?
Blijkbaar verschilt dat dus. Weer wat geleerd.
De 20e pas. Heb ik net geleerd door naar de op te kijken.quote:Op maandag 18 december 2017 16:49 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Even gechecked. Staat hier nog niet online.
Klopt. Als het goed is zelfs onder de oude zaterdag cao.quote:Op maandag 18 december 2017 17:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik zie bij de vacatures dat de functie van zaterdagbesteller ook weer terug is. Ze zoeken nu ook "postmedewerkers op de zaterdag" voor zowel sorteren als lopen.
Het is dan ook een hele handig functie om gaten in het rooster dicht te krijgen. Aangezien ik nu nog de enige ben werk ik nu 40+ uren per week. Vroegah moest ik de openstaande wijken delen met mijn collega "zaterdag" werkersquote:Op maandag 18 december 2017 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Als het goed is zelfs onder de oude zaterdag cao.
De goede oude tijd dat je gewoon 20+ zaterdagwerkers had rondlopen op een vestiging met 80 wijken.quote:Op maandag 18 december 2017 17:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele handig functie om gaten in het rooster dicht te krijgen. Aangezien ik nu nog de enige ben werk ik nu 40+ uren per week. Vroegah moest ik de openstaande wijken delen met mijn collega "zaterdag" werkers
Normaal ik ook niet, maar voor dit is het wel handigquote:Op maandag 18 december 2017 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar. Maar meestal was het rond de 17e toch al?
Blijkbaar verschilt dat dus. Weer wat geleerd.
De kerstzegels zijn goedkoper (50 cent) dan die van concurrent Post.nl (73 cent).quote:Op maandag 18 december 2017 18:59 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-miljoen-kerstzegels
Alle kerstkaarten worden door een bezorger die voor 2 euro per uur werkt na de kerst bezorgdquote:Op maandag 18 december 2017 18:59 schreef ophaling10 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-miljoen-kerstzegels
wauw zeg. Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 18 december 2017 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Als het goed is zelfs onder de oude zaterdag cao.
bloedgeld is datquote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alle kerstkaarten worden door een bezorger die voor 2 euro per uur werkt na de kerst bezorgd
ik krijg deze week eindelijk mijn codequote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef Thomas-sama het volgende:
Weet niet wat te kiezen bij Cadeau Carrousel. Wilde eerst een doos met eten, maar ziet er zo karig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |