Nee aflasten.quote:Op zondag 10 december 2017 13:38 schreef Caland het volgende:
Jorgensen op de bank
Schriftelijk afdoen dan maar?
Er ligt een beetje sneeuw en het is voorspeld. Kwestie van op tijd vertrekken. We leven niet in Rusland of zo. De supporters van Groningen gingen om 7.00 uur van huis richting Kerkrade.quote:Op zondag 10 december 2017 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies, schijt aan de supporters, inkomsten van de kaartjes zijn binnen en daar draait het om.
Zal wel een reden voor zijnquote:Op zondag 10 december 2017 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit voor bullshit, Jørgensen op de bank zetten
Op de snelwegen wordt er inmiddels stapvoets gereden.quote:Op zondag 10 december 2017 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er ligt een beetje sneeuw en het is voorspeld. Kwestie van op tijd vertrekken. We leven niet in Rusland of zo. De supporters van Groningen gingen om 7.00 uur van huis richting Kerkrade.
quote:Op zondag 10 december 2017 13:42 schreef Caland het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk negers opstellen omdat je die beter kan zien in de sneeuw
#Giotacticalgenius
Denen kunnen niet voetballen in de sneeuw. Zijn die Scandinaviërs niet gewend.quote:Op zondag 10 december 2017 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is dit voor bullshit, Jørgensen op de bank zetten
jaquote:Op zondag 10 december 2017 13:45 schreef bamibij het volgende:
Is het definitief dat het doorgaat? Dan loop ik zo naar de kroeg
Welk deel van "op tijd vertrekken" heb je gemist?quote:Op zondag 10 december 2017 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de snelwegen wordt er inmiddels stapvoets gereden.
Kuipers zal bij deze aanhoudende sneeuw straks nog een keer moeten keuren.quote:Op zondag 10 december 2017 13:45 schreef bamibij het volgende:
Is het definitief dat het doorgaat? Dan loop ik zo naar de kroeg
Dat is helemaal kut zit je een uur in de auto kan je weer naar huis.quote:Op zondag 10 december 2017 13:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kuipers zal bij deze aanhoudende sneeuw straks nog een keer moeten keuren.
Alleen de lijnen dienen zichtbaar te zijn volgens kuipers...quote:Op zondag 10 december 2017 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat weggeveegd is ligt er al weer...
Gio vindt van niet. Maar het moet doorgaan!! Zit al in de kroegquote:Op zondag 10 december 2017 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
er wordt nu met de trainers door kuipers overlegd of het wel of niet doorgaat
Die gaat toch niet dicht dan?quote:Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gio vindt van niet. Maar het moet doorgaan!! Zit al in de kroeg
twitter:Feyenoord_SLO twitterde op zondag 10-12-2017 om 14:34:11Inmiddels is besloten pas om 15.15 uur af te trappen. #fcuFEY reageer retweet
Het sneeuwt op de toiletten ook zeker?quote:Op zondag 10 december 2017 14:32 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gio vindt van niet. Maar het moet doorgaan!! Zit al in de kroeg
Iedereen zag dit aan komen behalve de KNVB kennelijk.quote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
Compleet achterlijk om gisteren niet al de boel eruit te gooien
Dit, sowieso is het veels te gevaarlijk voor de toeschouwers.quote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
De ANWB adviseert de weg niet op te gaan en de KNVB wil 30.000 man naar het stadion laten komen.quote:Op zondag 10 december 2017 14:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit, sowieso is het veels te gevaarlijk voor de toeschouwers.
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 10-12-2017 om 15:03:12Duel tussen Utrecht en Feyenoord afgelast vanwege hevige sneeuwval https://t.co/CEjAsYrNGV https://t.co/uEuqBt9lIf reageer retweet
Dat is wel vrij sneu inderdaad. Het weer is zoals voorspeld en nog last je op het allerlaatste moment af...quote:Op zondag 10 december 2017 15:04 schreef Haringkop het volgende:
En dan nu afgelasten, amateurs.
Gunstig voor ons, dat wel..
Dit vooral.quote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
GODVERDOMMEquote:Op zondag 10 december 2017 15:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Afgelast volgens ADtwitter:ADSportwereld twitterde op zondag 10-12-2017 om 15:03:12Duel tussen Utrecht en Feyenoord afgelast vanwege hevige sneeuwval https://t.co/CEjAsYrNGV https://t.co/uEuqBt9lIf reageer retweet
Hopelijk heeft de familie Kluivert sneeuwkettingenquote:Op zondag 10 december 2017 15:17 schreef macca728 het volgende:
PSV staat ook in de file, had je ook beter af kunnen lasten, er moeten toch 50.000 mensen naar toe.
Dan hadden ze dat veel eerder moeten doen.quote:Op zondag 10 december 2017 15:17 schreef macca728 het volgende:
PSV staat ook in de file, had je ook beter af kunnen lasten, er moeten toch 50.000 mensen naar toe.
Zo als Bruggink al zei gewoon vanochtend al alles cancelen .quote:Op zondag 10 december 2017 15:17 schreef macca728 het volgende:
Misschien pas tijdens het Europese programma? Eind februari?quote:Op zondag 10 december 2017 15:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Wedstrijd tegen Utrecht dus pas in het nieuwe jaar volgens Rijnmond.
Dat zou betekenen 5 uitwedstrijden en maar en thuiswedstrijd in februariquote:Op zondag 10 december 2017 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien pas tijdens het Europese programma? Eind februari?
Dit dusquote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
Onverantwoord zelfs.quote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef Caland het volgende:
Nu heb je inderdaad veel supporters die een hele dag kwijt zijn geraakt aan niks. En op gevaarlijke wegen gereden hebben. Belachelijk.quote:
Dat je een dag verliest kan gebeuren. Het is echter je eigen verantwoordelijkheid om de weg op te gaan. Voetbal is niet dusdanig belangrijk dat je de weg op moet.quote:Op zondag 10 december 2017 16:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nu heb je inderdaad veel supporters die een hele dag kwijt zijn geraakt aan niks. En op gevaarlijke wegen gereden hebben. Belachelijk.
Op het moment dat mensen betaald hebben voor een kaartje en de KNVB laat de wedstrijd (in eerste instantie) doorgaan kan je verwachten dat die mensen er ook proberen te zijn. Wat een onzin om de supporters de schuld te gevenquote:Op zondag 10 december 2017 16:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat je een dag verliest kan gebeuren. Het is echter je eigen verantwoordelijkheid om de weg op te gaan. Voetbal is niet dusdanig belangrijk dat je de weg op moet.
Lees mijn laatste zin nou maar. Het is gewoon je eigen beslissing om de weg op te gaan. Je moet niet met spoed naar het ziekenhuis ofzo. Wat een onzin dat je zulke simpele zaken niet begrijptquote:Op zondag 10 december 2017 16:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het moment dat mensen betaald hebben voor een kaartje en de KNVB laat de wedstrijd (in eerste instantie) doorgaan kan je verwachten dat die mensen er ook proberen te zijn. Wat een onzin om de supporters de schuld te geven
Je trolls komen niet echt uit de verf he?quote:Op zondag 10 december 2017 16:52 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het zegt eigenlijk meer dan genoeg dat jij zo veel waarde hecht aan een spelletje.
Jij kent me.quote:Op zondag 10 december 2017 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Slob geeft maar om twee dingen
Bier en Feyenoord
Hoe moet ik hier nu op reageren. Simpele zielen alom hierquote:Op zondag 10 december 2017 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je trolls komen niet echt uit de verf he?
Doeidoei!quote:Op zondag 10 december 2017 16:58 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Hoe moet ik hier nu op reageren. Simpele zielen alom hier
Verkeerde topic Klaas.quote:Op zondag 10 december 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
voor wie deze slachtpartij gemist hebben
https://www.ad.nl/video/bekijk-het-hele-gevecht~vp23357
Ik had toch liever PSV zien winnen denk ik. Maar die verdienden het totaal niet.quote:Op zondag 10 december 2017 20:14 schreef fetX het volgende:
Jammer, geen Nederlands voetbal vandaag. Nou ja, een matige topper wat op voetbal moest lijken.
Wel gunstig voor ons dit denk ik.
Ik ook, maar bedoelde vooral de afgelasting. Zonder Jorgensen wordt het toch een stuk lastiger.quote:Op zondag 10 december 2017 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had toch liever PSV zien winnen denk ik. Maar die verdienden het totaal niet.
Oh zo. Tsja weet niet wanneer die wedstrijd wordt ingehaald. An sich kwam ie wel op het perfecte moment maar op zo’n veld was toch geen sprake geweest van voetbal.quote:Op zondag 10 december 2017 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook, maar bedoelde vooral de afgelasting. Zonder Jorgensen wordt het toch een stuk lastiger.
Dat denk ik ook. Zou in ons nadeel geweest zijn gok ik.quote:Op zondag 10 december 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh zo. Tsja weet niet wanneer die wedstrijd wordt ingehaald. An sich kwam ie wel op het perfecte moment maar op zo’n veld was toch geen sprake geweest van voetbal.
Kramer ook maar lozen in de winterstopquote:Op zondag 10 december 2017 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of Diks terug gestuurd gaat worden in de winterstop. Als nu zelfs een centrale verdediger de voorkeur krijgt als backup back.
En verder wel +1 voor Gio dat hij weer koos voor een aanval zonder Kramer
Juste heeft ook op de rechtsback positie gespeeld bij heerenveen geloof ik dus zo vreemd was het niet dat juste op die plek moest......quote:Op zondag 10 december 2017 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of Diks terug gestuurd gaat worden in de winterstop. Als nu zelfs een centrale verdediger de voorkeur krijgt als backup back.
En verder wel +1 voor Gio dat hij weer koos voor een aanval zonder Kramer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |