Laat al jaren niks zien, snap het ook niet.quote:Op maandag 11 december 2017 10:56 schreef Scrummie het volgende:
Die Maher blijft hier maar terugkomen als naam, en ik heb geen flauw benul waarom.
Als je niet goed genoeg bent voor een clubje als PSV, waarom dan wel voor de kampioen?quote:Op maandag 11 december 2017 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maher voor 1 a 2 mil mag van mij best. Meer gaat te ver.
Kuipers moet z'n bakkes houden. Als je zelfs Wouters al pissed krijgt, ben je echt een mongool.quote:Op maandag 11 december 2017 10:56 schreef Luni het volgende:
Feyenoorder laat zich gaan tijdens veldinspectie en mocht vertrekken
Bij Feyenoord was er gisteren één iemand die al zeker wist dat hij om half drie niet onderdeel zou zijn van FC Utrecht tegen Feyenoord. Jan Wouters liet tijdens de inspectie van het veld door Bjorn Kuipers zich gelden door op een niet misverstane wijze bekend te maken dat hij vond dat het allang afgelast had moeten zijn. Kuipers was hier niet van gediend en stuurde Wouters van het veld.
Feyenoord en Utrecht lijken eind januari in te gaan halen. “Daar ga ik niet over'', zegt Kuipers tegen het Algemeen Dagblad. “Dat is aan wedstrijdzaken.'' Kuipers vraagt zich af of Wouters wel op de bank mag zitten tegen die tijd. “Die had inderdaad niet op de bank mogen zitten als de wedstrijd wel was gespeeld en daar maak ik een rapport over'', zegt Kuipers. “Wat hij zei? Laat ik het hier maar bij houden.''
Goede spelers tanken vaak als ze het een stapje hogerop doen om er dan bij een andere club weer bovenop te komen.quote:Op maandag 11 december 2017 10:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je niet goed genoeg bent voor een clubje als PSV, waarom dan wel voor de kampioen?
Maar serieus, ik denk niet dat Maher iets zal toevoegen.
Nou, Wouters is wel een redelijke driftkikker hoor. Nog steeds belachelijk fanatiek.quote:Op maandag 11 december 2017 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kuipers moet z'n bakkes houden. Als je zelfs Wouters al pissed krijgt, ben je echt een mongool.
Ik ga ervan uit dat zijn ervaringen van de afgelopen drie jaar, als basis kan dienen voor zijn instelling en arbeidsethos in de toekomst. Daar is juist die mentalcoach/feyenoordpapa voor, hoe je het ook went of keert, ergens heeft hij gefaald en hij moet inzien, van leren en zichzelf vergeven zodat die een nieuwe start kan maken. Daar is m.i. dat half jaar voor, ik denk dat het hem echt emotioneel heeft geruineerd. Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat van hanegem hem aanpakt of een andere oudspeler met veel status. Die van hanegem is wel OK kerel ook.quote:Op maandag 11 december 2017 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met een echte '10' dus in dat opzicht zie ik het ook wel als optie. Alleen verwacht niet van Maher dat hij een keer op de eigen helft iets van arbeid verricht.
Ik geef het drie wedstrijden voor het legioen hem uitkotst.
Ik ben het hier voor het grootste deel mee eens. Je weet dat ie het kan en de prijs is zo laag dat het geen gok is om te verwachten dat dit er opnieuw uitkomt. Zit veel voetbal in hem en ik vind het zonde dat ie zo in het slop is geraakt bij PSV, hij had al veel verder kunnen en moeten zijn.quote:Op maandag 11 december 2017 10:22 schreef govie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een van de individuen die de twee seizoenen dat die alle middenvelders het snot voor de ogen vanuit AZ speelde niet vergeten. Hij zat in seizoen 1 op een gemiddelde van 1/5 en in seizoen op 1/4 vanaf het middenveld. Hij speelde tegen topclubs iedereen de moeder. Hierna heeft psv de hoofdprijs betaald en terecht. Dat psv uiteindelijk de kanker heeft uitgehangen inzake zijn ontwikkeling, doet niet af aan de aantoonbare skills deze speler destijds en wss nog steeds bezit. Dat shot of die loopakties zijn niet weg hoor, alleen het vertrouwen en automatisme moet sowieso terugkomen. Vandaar dat 6 maanden rehabiliteren bij een feyenoordpapa/mentalcoach + individueel gerichte training niet gek is.
Maher kun je wss kopen voor een prikkie en wel zo weinig dat ik het geen gok noem, maar een berekend scenario. In het slechtste geval is hij niet genoeg voor de basis in de toekomst maar wel als rotatiespeler. Maar dan heb je in ieder geval iemand op de achterhand als je basis creatieveling op het middenveld geblesseerd raakt. Nu hebben we helemaal niemand op de achterhand voor de spits of uberhaupt creativiteit op het middenveld.
Dus een top middenvelder huren voor 6 maanden van een grote club en maher opcoachen tot een basisspeler voor het volgend seizoen. Is het resultaat niet goed genoeg als basisspeler, koop je gewoon een andere creatieveling extra voor volgend seizoen.
Als ie zo doorgaat volgend jaar maar eens verhuren aan Heerenveen ofzo en als ie daar ook één van de beteren is weer een kans geven bij ons. Ik kan me best voorstellen dat ie toch goed genoeg is voor Feyenoord, maar zo'n jongen moet gewoon veel spelen.quote:Op maandag 11 december 2017 09:05 schreef ace_eleven het volgende:
En kijken hoe Gustafson zich dit jaar ontwikkelt, ik heb het idee dat hij Roda momenteel toch regelmatig aan de hand neemt. Trekt ze nou ook niet volledig uit de sloot (3 winst uit 15), maar zie hem toch regelmatig goede dingen doen daar
Dan hebben we een Marokkaanse triade op het middenveld.quote:Op maandag 11 december 2017 11:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben het hier voor het grootste deel mee eens. Je weet dat ie het kan en de prijs is zo laag dat het geen gok is om te verwachten dat dit er opnieuw uitkomt. Zit veel voetbal in hem en ik vind het zonde dat ie zo in het slop is geraakt bij PSV, hij had al veel verder kunnen en moeten zijn.
Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat PSV weinig te verwijten valt en hij het zelf heeft laten hangen, maar dat weet ik niet want ik kan daar niet achter de voordeur kijken.
Omdat de speler er niets van bakt, maar de positie van aanvallende middenvelder die aan moet sluiten bij de spits, is wel het streven in de opstelling van Gio, toch?quote:
Ook bij jou is het belachelijke beeld van 'de fantastische Maher bij AZ' blijven hangen door de consequente geschiedvervalsing van zijn fans.quote:Op maandag 11 december 2017 11:07 schreef govie het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat zijn ervaringen van de afgelopen drie jaar, als basis kan dienen voor zijn instelling en arbeidsethos in de toekomst. Daar is juist die mentalcoach/feyenoordpapa voor, hoe je het ook went of keert, ergens heeft hij gefaald en hij moet inzien, van leren en zichzelf vergeven zodat die een nieuwe start kan maken. Daar is m.i. dat half jaar voor, ik denk dat het hem echt emotioneel heeft geruineerd. Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat van hanegem hem aanpakt of een andere oudspeler met veel status. Die van hanegem is wel OK kerel ook.
Nee hoor, ik ben gewoon realist. Die gast is na 2 jaar weinig spelen nog steeds beter als creatieve middenvelder dan toornstra, vilhena, tapia, amrabat, amahdi, hansson en wherman. Oftewel alle middenvelders van het huidige feyenoord. Creatieve middenvelders kosten gewoon heel veel geld, feyenoord heeft daarvoor bewust gekozen om dat geld in andere posities te stoppen. Natuurlijk is die gast van utrecht interessant, maar dan moet je echt veel geld afrekenen, ik geloof niet dat feyenoord dat ooit bedrag gaat betalen voor een speler van een team in de eigen competitie. Hij is goedkoop zelfs als rotatiespeler, simple as that.quote:Op maandag 11 december 2017 11:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook bij jou is het belachelijke beeld van 'de fantastische Maher bij AZ' blijven hangen door de consequente geschiedvervalsing van zijn fans.
Serieus? Ik heb altijd het idee dat hij er een beetje bijhangt.quote:Op maandag 11 december 2017 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, Wouters is wel een redelijke driftkikker hoor. Nog steeds belachelijk fanatiek.
Interesseert me geen hol, helemaal omdat El Ahmadi en Amrabat echte rolmodellen zijn als sportman. Dan heb ik meer problemen bij het feit dat Maher buiten het veld blijkbaar het niveau heeft van openbare seks in de auto met iemand die niet zijn vriendin is, niet dat hij geen velletje aan zijn knakkie heeft.quote:Op maandag 11 december 2017 11:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hebben we een Marokkaanse triade op het middenveld.
Ik denk dat wouters op de achtergrond zeker wel een belangrijke rol speelt in de technische staf. In de spelersgroep zullen ze zeker wel weten dat er niet te kutten valt met hem. Zeker een goede aanvulling op GIo die toch wat menselijker is.quote:Op maandag 11 december 2017 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb altijd het idee dat hij er een beetje bijhangt.
Voor mijn gevoel had Van Gastel die rol ook al. Maar goed, met lijers als Kramer in het team is het niet erg om 2 beulen te hebben.quote:Op maandag 11 december 2017 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat wouters op de achtergrond zeker wel een belangrijke rol speelt in de technische staf. In de spelersgroep zullen ze zeker wel weten dat er niet te kutten valt met hem. Zeker een goede aanvulling op GIo die toch wat menselijker is.
Wouters is niet echt geschikt als hoofdtrainer maar in deze rol voelt hij zich ook wat gemakkelijker. Zat natuurlijk ook in het EK elftal van 1988. Cruiff was altijd heel erg postief over hem. Ik vind hem eigenlijk wat te goed om 3e man te zijn maar die keuze heeft hij zelf gemaakt.quote:Op maandag 11 december 2017 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had Van Gastel die rol ook al. Maar goed, met lijers als Kramer in het team is het niet erg om 2 beulen te hebben.
Lol wat...quote:Op maandag 11 december 2017 11:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Interesseert me geen hol, helemaal omdat El Ahmadi en Amrabat echte rolmodellen zijn als sportman. Dan heb ik meer problemen bij het feit dat Maher buiten het veld blijkbaar het niveau heeft van openbare seks in de auto met iemand die niet zijn vriendin is, niet dat hij geen velletje aan zijn knakkie heeft.
VBL / Oepsie, Maherquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |