niks met leeftijd te maken, wel met het aantal hersencellen...quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:16 schreef asco het volgende:
[..]
Van hoe oud tot hoe oud moet je daar ook weer voor zijn?

dat zeg ik dus...quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn punt ja. Nu vind ik Gangnam Style ook best een prima liedje, maar het hoort niet bij de beste 2000 liedjes ooit. Anderzijds liever PSY dan Zoutelande.

quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb 2x op Child in time gestemd. Hoort in de top 3 2 1

EENSCHquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom zouden nummers uit het huidige stemjaar gewoon verboden moeten zijn. Draai je alle domme hypes gelijk de nek om.

Die herkende ik een keer binnen 2 seconden tijdens een popmuziek.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Schni Schna Schnappie is ook origineel.

[..]

quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die herkende ik een keer binnen 2 seconden tijdens een popmuziek.
Mevrouw Pippen keek me toen heel vies aan en heeft een paar weken geweigerd seks met me te hebben.

en terecht!quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Pippen keek me toen heel vies aan en heeft een paar weken geweigerd seks met me te hebben.

Ik keek hem laatst voor het eerst met die zwart-wit clip met publiek.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]

[..]

Mensen die sowieso stemlijsten of polls beïnvloeden met een clubje zijn vreselijk zwakzinnig.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Pokemon op hun stemlijst om 'de oudjes te trollen' zijn echt van een treurig soort.

Geen seks met iemand willen omdat diegene een goed geheugen heeftquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]

Is dit een voorspelling?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Bohemian Rhapsody // Hotel California // Stairway To Heaven // Child in Time // Piano Man

zou ik mee kunnen leven, als de volgorde iets anders was:quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Bohemian Rhapsody // Hotel California // Stairway To Heaven // Child in Time // Piano Man

De enige die met een overlijdensactie op nummer 1 zou kunnen komen is Boudewijn denk ik. Oh en Claudia.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Jammer dat dit alleen gaat lukken als Ritchie Blackmore de dag voor de stemweek sterft.

Noem jij jezelf nu oud?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Pokemon op hun stemlijst om 'de oudjes te trollen' zijn echt van een treurig soort.

Nee, maar dat zag ik veelvuldig als argument voorbij komen om mee te doen aan die actie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |