Jammer van The Cure en Diesel, blij met Volbeatquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:11 schreef Achterhoker het volgende:
Dit had mijn lijstje moeten zijn:
Metallica – Enter Sandman
Guns ’n Roses - Welcome tot the Jungle
Queen – Under Pressure
Nirvana – The Man who sold the World
The Cure – A Forest
Bruce Springsteen – The River
AC/DC – Thunderstruck
Pantera –Cowboys from Hell
Volbeat – Lola Montez
The Verve – Bittersweet Symphony
Status Quo – Down Down
Foo Fighters – Walk
David Bowie - China Girl
ZZ Top – Legs
Fleetwood Mac – Dreams
Red Hot Chili Peppers – Under the Bridge
Led Zeppelin – Whole Lotta Love
Simple Minds – Don’t You
Diesel – Sausolito Summernight
The Knack – My Sharona
Johnny Cash – Walk the Line
Elvis Presley – Suspicous Minds
Gangnam Style.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het jaarlijkse zomerhitje komt altijd wel op 1300 binnen dus ik verwacht het wel, volgend jaar kunnen we die weer uitzwaaien. Zie balada, Ai e su te pego etc
Zeker. Miljoen miljard views op joeptjoep.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Zal Despacito erin komen?
die mag wel terugquote:
Daarom zouden nummers uit het huidige stemjaar gewoon verboden moeten zijn. Draai je alle domme hypes gelijk de nek om.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het jaarlijkse zomerhitje komt altijd wel op 1300 binnen dus ik verwacht het wel, volgend jaar kunnen we die weer uitzwaaien. Zie balada, Ai e su te pego etc
Ik zet hem nog weleens op want ik hou wel van tengere Asian girls.quote:
Ik snap die mening van jou nog steeds niet. Lollig liedje ja, maar we moeten niet doen alsof het enige eeuwigheidswaarde heeft.quote:
Dat wij het ook eens eens zijn... het is een gedenkwaardige dagquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom zouden nummers uit het huidige stemjaar gewoon verboden moeten zijn. Draai je alle domme hypes gelijk de nek om.
Zoals al die liedjes van de war on druks die nu de lijst in komen, wáárdeloosquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom zouden nummers uit het huidige stemjaar gewoon verboden moeten zijn. Draai je alle domme hypes gelijk de nek om.
Was blij verrast dat dochter 1 laatst Hoppa Gangnam Style ging zingen.quote:
klopt... maar zet het eens tegen wat andere troep af wat soms heel veel op elkaar lijkt.. dan is die van PSY in elk geval nog origineel in vergelijking he?!quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap die mening van jou nog steeds niet. Lollig liedje ja, maar we moeten niet doen alsof het enige eeuwigheidswaarde heeft.
onderscheidend, maar ja dat is de pokemon theme song ookquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt... maar zet het eens tegen wat andere troep af wat soms heel veel op elkaar lijkt.. dan is die van PSY in elk geval nog origineel in vergelijking he?!
Ik vind er niet zoveel verkeerd aan. Het is altijd beter dan die smakeloze aids van BOEF en Lil Kleine die zich in de maatschappij als enorme debielen voordoen. Daar kan ik oprecht van walgen en kotsen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals al die liedjes van de war on druks die nu de lijst in komen, wáárdeloos
Dit vind ik een minder geslaagde opmerking.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals al die liedjes van de war on druks die nu de lijst in komen, wáárdeloos
Schni Schna Schnappie is ook origineel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt... maar zet het eens tegen wat andere troep af wat soms heel veel op elkaar lijkt.. dan is die van PSY in elk geval nog origineel in vergelijking he?!
maar dat vind ik dan weer geen echt liedjequote:Op vrijdag 8 december 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
onderscheidend, maar ja dat is de pokemon theme song ook
ssssh, ik ben Mani aan het trollenquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel verkeerd aan. Het is altijd beter dan die smakeloze aids van BOEF en Lil Kleine die zich in de maatschappij als enorme debielen voordoen. Daar kan ik oprecht van walgen en kotsen.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Schni Schna Schnappie is ook origineel.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dat vind ik dan weer geen echt liedje
20-35 zoiets.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:16 schreef asco het volgende:
[..]
Van hoe oud tot hoe oud moet je daar ook weer voor zijn?
0-99 jaar oud.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:16 schreef asco het volgende:
[..]
Van hoe oud tot hoe oud moet je daar ook weer voor zijn?
Mijn punt ja. Nu vind ik Gangnam Style ook best een prima liedje, maar het hoort niet bij de beste 2000 liedjes ooit. Anderzijds liever PSY dan Zoutelande.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Schni Schna Schnappie is ook origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |