Telkens Weer zou wel jammer zijn maar ik zou het ook niet écht missen ofzoquote:
Tussenstand. Er kan tot 20 uur gestemd worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:40 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Is er al iets bekend of is dit alleen nog maar speculasie?
Dat zou het beste besluit ooit zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:08 schreef laxus13 het volgende:
Zeeland gewoon niet meer laten stemmen, zijn we meteen verlost van Blof en Racoon. 2 vliegen in 1 klap
je hebt nog 11 minuten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:49 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk door traag k*internet is mijn lijstje niet op tijd verstuurd. Om 19:40 op verzenden gedrukt en nu nog steeds niet weg...
Staat je AdBlock aan? Dat kan nog wel eens irritant doen met functies op websitesquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:56 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Heb al een paar keer gerefreshed maar hij wil hem gewoon niet versturen
Mooi uitgangspunt en mooi lijstjequote:Op vrijdag 8 december 2017 19:49 schreef peaceman het volgende:
Op de valreep nog een tweede lijstje ingevuld. Uitgangspunt was: zo oud mogelijk en vorig jaar wel in de lijst, maar niet bij de beste 1000. En dan een beetje de liedjes die mij aanspreken.
BILLIE HOLIDAY - STRANGE FRUIT
BUDDY HOLLY - PEGGY SUE
ELLA FITZGERALD & LOUIS ARMSTRONG - SUMMERTIME
ELVIS PRESLEY - ARE YOU LONESOME TONIGHT
RAY CHARLES - GEORGIA ON MY MIND
DAVE BRUBECK - TAKE FIVE
ELVIS PRESLEY - YOU'RE THE DEVIL IN DISGUISE
THE BEATLES - LOVE ME DO
THE KINKS - YOU REALLY GOT ME
SAM COOKE -A CHANGE IS GONNA COME
DAVE BERRY - THIS STRANGE EFFECT
OTIS REDDING - I'VE BEEN LOVING YOU TOO LONG
BOB DYLAN - SUBTERRANEAN HOMESICK BLUES
BARRY MCGUIRE - EVE OF DESTRUCTION
NINA SIMONE - FEELING GOOD
FRANK SINATRA - IT WAS A VERY GOOD YEAR
SIMON & GARFUNKEL - HOMEWARD BOUND
THE BEACH BOYS - WOULDN'T IT BE NICE
THE MONKEES - DAYDREAM BELIEVER
PINK FLOYD - SEE EMILY PLAY
THE DOORS - CRYSTAL SHIP
JANIS JOPLIN - TRY (JUST A LITTLE BIT HARDER)
BUFFALO SPRINGFIELD - FOR WHAT IT'S WORTH
GOLDEN EARRINGS - SOUND OF THE SCREAMING DAY
SAM & DAVE - SOUL MAN
TIM HARDIN - HOW CAN WE HANG ON TO A DREAM
THE KINKS - WATERLOO SUNSET
SCOTT MCKENZIE - SAN FRANCISCO
GOLDEN EARRING - I'VE JUST LOST SOMEBODY
DUSTY SPRINGFIELD - I CLOSE MY EYES (AND COUNT TO TEN)
BOUDEWIJN DE GROOT - MEESTER PRIKKEBEEN
FLEETWOOD MAC - OH WELL - PART 1
MELANIE - BEAUTIFUL PEOPLE
SMALL FACES -TIN SOLDIER
CROSBY, STILLS & NASH - SUITE JUDY BLUE EYES
Stond wel aan, ook zonder geprobeerd. Maar helaas..quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Staat je AdBlock aan? Dat kan nog wel eens irritant doen met functies op websites
is die ineens heel populair geworden?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:03 schreef Chiappucci het volgende:
Toto-Africa zou ook zomaar eens de top 10 binnen kunnen komen.
Top 20 wel, top 10 lijkt me wel sterk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:03 schreef Chiappucci het volgende:
Toto-Africa zou ook zomaar eens de top 10 binnen kunnen komen.
Ja oke, maar de top 5?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor net tot 19-12 voor de hele lijst.
Paar uurtjes.quote:
schijnt wel populair te zijn bij de jeugdquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
is die ineens heel populair geworden?
Ja, die zie ik veel bij vrienden in de lijst voorbijkomen en op Radio 2 benoemden ze het ook al een paar keer.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
is die ineens heel populair geworden?
nee dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:05 schreef asco het volgende:
Ik vrees eigenlijk voor een 2017 nummer in de top 5.
Dat lijkt me wel heel sterk. Zoutelande zal wel hoogste binnenkomer zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:05 schreef asco het volgende:
Ik vrees eigenlijk voor een 2017 nummer in de top 5.
Die zal wel naar oudjaarsdag gaan maar top 100 verwacht ik zelf nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Zou ook niet gek opkijken mocht Don't Look Back In Anger in de top 50 komen oid vanwege Manchester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |