Ik kan met deze compensatie leven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om nog meer vrije keuzes te bedenken, maar Genot had inderdaad wel gemoeten.
Voor je scherpe oog krijg je van mij een ingetogen versie van Genot.

En 17 in totaal van Bløf in de lijst.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:01 schreef Bronson het volgende:
Verdomme hier al gemeld dat Zoutelande van Bløf teringhoog staat?

Ken dat nummer niet eensquote:Op vrijdag 8 december 2017 18:01 schreef Bronson het volgende:

Zit nu te luisteren maar echt nog nooit gehoord, geen sterk nummer overigensquote:

mja had m wel rond plaats 500 geschat, heel Zeeland stemt daar natuurlijk op.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:01 schreef Bronson het volgende:

Zou ook nog "erg hoog" staan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zit nu te luisteren maar echt nog nooit gehoord, geen sterk nummer overigens

Top song van paar weken geleden.quote:

op radio5 valt er niet aan te ontkomen, net als dat vreselijke nummer van de Vreemde kostgangers, dat wordt ook nogal gepromootquote:

Ze moeten dat echt verbieden, nummers uit dit jaar in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mja had m wel rond plaats 500 geschat, heel Zeeland stemt daar natuurlijk op.
Die kan over een paar jaar gok ik in het lijstje Brabant/Blaas me ziek

En oceaaaaaaaaannquote:Op vrijdag 8 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

ah dan wordt dat dus de hoogste binnenkomer. Jouw provinciequote:Op vrijdag 8 december 2017 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
op radio5 valt er niet aan te ontkomen

Blaosmuziek is verschrikkelijk. 't het nog nooit zo donker west is 10 keer zo mooi.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Telkens Weer zou wel jammer zijn maar ik zou het ook niet écht missen ofzoquote:

Tussenstand. Er kan tot 20 uur gestemd worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:40 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Is er al iets bekend of is dit alleen nog maar speculasie?

Dat zou het beste besluit ooit zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:08 schreef laxus13 het volgende:
Zeeland gewoon niet meer laten stemmen, zijn we meteen verlost van Blof en Racoon. 2 vliegen in 1 klap

je hebt nog 11 minuten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:49 schreef Achterhoker het volgende:
Leuk door traag k*internet is mijn lijstje niet op tijd verstuurd. Om 19:40 op verzenden gedrukt en nu nog steeds niet weg...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |