wanneer hebben ze dat gezegd dan? heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
4 is piano man en 5 is child in time
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 december 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
wanneer hebben ze dat gezegd dan? heb ik dat gemist?
WEL OPLETTEN HÈ!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik had ff het geluid uit ivm blufquote:
Ja, en mensen zijn apen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bohemian Rhapsody blijft toch ook een muzikaal monument.
Fix You, godverdomme.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:42 schreef borisz het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen (-)
2. Hotel California - Eagles (-)
3. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (-)
4. Piano Man - Billy Joel (-)
5. Child In Time - Deep Purple (-)
6. Black - Pearl Jam (10)
7. Wish You Were Here - Pink Floyd (9)
8. Fix You - Coldplay (11)
9. Avond - Boudewijn de Groot (6)
10. November Rain - Guns N' Roses (17)
Is dit bekendgemaakt? Pearl Jam nog meer gestegen dan ik dacht, Claudia gezakt verbaast me wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:42 schreef borisz het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:42 schreef borisz het volgende:
Wel terecht, gewoon een van de beste Coldplay liedjes. Zelfs de notoire Coldplay haters kunnen niet om dit prima liedje heenquote:
Dat hebben ze geloof ik niet via de video stream op radio2.nl gedaan, alleen op de livestream op facebook voor ze het podium op kwamen met zn allen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok, zoals je weet heeft deze Coldpaly liefhebber een broertje dood aan dit nummer.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel terecht, gewoon een van de beste Coldplay liedjes. Zelfs de notoire Coldplay haters kunnen niet om dit prima liedje heen
Over een paar jaar staat die in de top 3.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit bekendgemaakt? Pearl Jam nog meer gestegen dan ik dacht, Claudia gezakt verbaast me wel.
#zininquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:44 schreef laxus13 het volgende:
12 december trouwens de staatieindetop2000site online
Hipster.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, zoals je weet heeft deze Coldpaly liefhebber een broertje dood aan dit nummer.
Ja dat verwacht ik ook wel hoor, maar ik dacht dat het iets minder hard zou gaanquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over een paar jaar staat die in de top 3.
Had nooit zo hoog mogen staan was een hype liedjequote:Op vrijdag 8 december 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit bekendgemaakt? Pearl Jam nog meer gestegen dan ik dacht, Claudia gezakt verbaast me wel.
Al sinds X&Y uitkwam heb ik plaatsgenomen op deze haatwagon.quote:
nou jawel hoor.. ik vind het matig. Beter dan Clocks, dat wel. maar veel minder dan Yellow of Trouble.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel terecht, gewoon een van de beste Coldplay liedjes. Zelfs de notoire Coldplay haters kunnen niet om dit prima liedje heen
Alive is nog beterquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou jawel hoor.. ik vind het matig. Beter dan Clocks, dat wel. maar veel minder dan Yellow of Trouble.
Maar ja, ik vind Jeremy ook veel beter dan Black. Ik zal er dus wel geen verstand van hebben
Maar hij klopt welquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat je de top 5 van vorig jaar even met ons deelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |