quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:34 schreef richolio het volgende:
Child In TimeSaaie bende
Staat echt veel en veel te hoog
Child in Time is juist helemaal niet saai. Als er een nummer is met briljant gitaarwerk is het dat wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:34 schreef richolio het volgende:
Child In TimeSaaie bende
Staat echt veel en veel te hoog
Helder, zelfde top 5 als vorig jaar dusquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Radio 2 live op facebook net, top 3 komt er nu aan
Ik zal er ooit nog met deze insteek naar proberen te luisterenquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Child in Time is juist helemaal niet saai. Als er een nummer is met briljant gitaarwerk is het dat wel.
Dat gillen is een beetje een gimmick, maar dat stuk tussen de twee gilstukken is GENOT en dat einde is ook een totaal fantastische hysterie.
Ik krijg daar ontzettend veel energie van.
Ik kan wel genieten van het gegil, dat scheelt wel, ik snap dat dat als storend ervaren kan worden. Maar saai.. vind ik het allerminstquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zal er ooit nog met deze insteek naar proberen te luisteren
Ja ok, saai is het niet neequote:Op vrijdag 8 december 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van het gegil, dat scheelt wel, ik snap dat dat als storend ervaren kan worden. Maar saai.. vind ik het allerminst
Jeetje. Nooit gedacht!quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:38 schreef Isorden het volgende:
1. Bohemian Rhapsody
2. Hotel California
3. Stairway to Heaven
Nee inderdaad, ben ook echt totaal overdonderd hier.quote:
en dan?quote:
DP en de pianoman op 5 en 4quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
top 3 ongewijzigd dus...
maar ik dacht dat ze top 5 zouden doen??
4 is piano man en 5 is child in timequote:Op vrijdag 8 december 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
top 3 ongewijzigd dus...
maar ik dacht dat ze top 5 zouden doen??
ook al iets bekend over die ene site waar je kan zien welk nummer erin staat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |