SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
nu word ik bang....quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Let it snow, let it snow, let it snow
quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Rafeiro nav je vraag. Ik heb de kersttrui nog niet heroverwogen. Dat is wel duidelijk. Zelfs voor de twijfelaar in mij.
vrouw Hollequote:Op vrijdag 8 december 2017 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je die tekenfilm over haar al gezien?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Rafeiro nav je vraag. Ik heb de kersttrui nog niet heroverwogen. Dat is wel duidelijk. Zelfs voor de twijfelaar in mij.
Heb mn best gedaanquote:
Veel plezier in de sneeuw.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:41 schreef Tuned22 het volgende:
Het sneeuwt hier als een malle en het blijft nog liggen ook![]()
Helaasquote:
/me gaat even checken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Helaasik zit enigszins ziek te zijn... kan beter binnen blijven.
In het zonnige zuiden sneeuwt het zeker niet..?
Zal ik even een foto voor je maken, van de verse sneeuw..?quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[me=Melting]gaat even checken.[/me]
Momenteel geen sneeuw of andere nattigheid.
Vanmorgen wel natte sneeuw gehad.
Ja.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zal ik even een foto voor je maken, van de verse sneeuw..?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:53 schreef Tuned22 het volgende:
Oké, dan stiefel ik even naar buiten...momentje.
Ook goede avond, CindieY.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:58 schreef CindieY het volgende:
In Zwolle blijft het ook liggen, die sneeuwrommel
Sneeuw!quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Sneeuw!
En nog een flinke laag ook, of lijkt dat maar zo?
Wel balen dat je niet fit bent dan. Anders lekker door de sneeuw.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]best al wel een laag inderdaad... het kraakte al zoals het hoort tenminste
Hier nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 18:58 schreef CindieY het volgende:
In Zwolle blijft het ook liggen, die sneeuwrommel
Hier komt geen kerstboom.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
Tis prima sneeuw idd![]()
Hebben jullie de kerstboom al gezet..?
wij doen niet aan kerstbomen en dergelijke, we hebben alles van mama Symph aan just me en de kringloop gegevenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
Maar dat is dan ook een lichtend voorbeeldquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
just me heeft nu wel honderdmiljoen lampjes, minstens
Hier ook niet. Kerstman bezorgt mijn cadeaus altijd elders.quote:
Ik vind het wel gezellig en zo, maar kan de moeite er niet voor opbrengen.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mama Symph kocht steeds er steeds maar weer lampjes bij omdat ze ze te goed had opgeborgen en was sowieso nogal van voorraden aanleggen. We hebben echt zoveel dingen rigoreus weggegeven en nog zitten we met vanalles. Wat moet een mens met een verhuisdoos vol met allerlei bakpapier, folie, diepvrieszakken, ijsblokjeszakken en vooral: ovenbraadzakken? Tot aan ons pensioen hebben we nog genoeg. Net als shampoo, douchegel en schoonmaakmiddelen voor zeker 5 jaar. Oh en met de reservelampen halen we ons pensioen ook wel.
iemand nog interesse in een doos 150W lampen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mama Symph kocht steeds er steeds maar weer lampjes bij omdat ze ze te goed had opgeborgen en was sowieso nogal van voorraden aanleggen. We hebben echt zoveel dingen rigoreus weggegeven en nog zitten we met vanalles. Wat moet een mens met een verhuisdoos vol met allerlei bakpapier, folie, diepvrieszakken, ijsblokjeszakken en vooral: ovenbraadzakken? Tot aan ons pensioen hebben we nog genoeg. Net als shampoo, douchegel en schoonmaakmiddelen voor zeker 5 jaar. Oh en met de reservelampen halen we ons pensioen ook wel.
+1quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben vooral blij dat het daar ligt en niet hier
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil mijn travelbuddy (ze heeft een vriendin) wat stroopwafels en andere zooi sturen, dus ik vraag haar "Moet ik nog ergens rekening me houden? Gluten? Vegetarisch?"
Haar antwoord: "I'll eat anything, but prefer things without nuts".
Tja, dan vráág je ook gewoon om mijn antwoord "That's why you have a girlfriend and not a boyfriend!".
Ik ben benieuwd of ik nog steeds wat op moet sturen of dat ze mij meteen ontvriendt
Ik wil mijn travelbuddy (ze heeft een vriendin) wat stroopwafels en andere zooi sturen, dus ik vraag haar "Moet ik nog ergens rekening me houden? Gluten? Vegetarisch?"
Tja, dan vráág je ook gewoon om mijn antwoord "That's why you have a girlfriend and not a boyfriend!".
Ik ben benieuwd of ik nog steeds wat op moet sturen of dat ze mij meteen ontvriendt
Morgenmiddag of zondag gaan we de boom opzetten en de woonkamer en keuken in kerstsfeer hullen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
Zo lang je binnen blijft is het niet erg.quote:
Gewoon opgetuigd en wel wegzettenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig en zo, maar kan de moeite er niet voor opbrengen.
Jij mag de boom hier wel op komen zetten.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gewoon opgetuigd en wel wegzettenvoordeel van een echte nepboom.
Beter mee verlegen, dan om verlegenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Klopt. En de kans is groter dat de wedstrijd morgenvroeg niet doorgaat. Is wel zo fijn voor peaceman en Lennon, ik ga sws niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang je binnen blijft is het niet erg.
Moet je er wel de ruimte voor hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Beter mee verlegen, dan om verlegen
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gewoon opgetuigd en wel wegzettenvoordeel van een echte nepboom.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je er wel de ruimte voor hebben.
Groot gelijk en begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. En de kans is groter dat de wedstrijd morgenvroeg niet doorgaat. Is wel zo fijn voor peaceman en Lennon, ik ga sws niet.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]moet je dan wel ruimte voor hebben.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je er wel de ruimte voor hebben.
Welnee, gewoon in een slaapkamer zettenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]moet je dan wel ruimte voor hebben.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
[..]
Welnee, gewoon in een slaapkamer zetten![]()
Ziet geen mens.
bah!quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is nu even droog hier, maar de hele dag heeft het geregend, gemiezerd, een beetje zon tussen door, ge-onweerd en genattesneeuwd. #4seasonsin10minutes
Gewoon GMTAquote:
wij hebben er drie over, maar daar past geen kerstboom bijquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij hebben geen slaapkamer over...
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij hebben geen slaapkamer over...
Ze lijken me.erg onhandig op een slaapkamer. Trouwens voor ons geldt het helemaal niet. We hebben een echte boom.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoeft ook nietis toch gezellig, het hele jaar tegen een boom aankijken
![]()
Meeste tijd zitten je ogen toch dicht.
Mijn moeder had ook een tijdje een nepperd, en die zette ze op zolder met een laken er overheen tegen het stof. Zag er best creepy uitquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoeft ook nietis toch gezellig, het hele jaar tegen een boom aankijken
![]()
Meeste tijd zitten je ogen toch dicht.
Gingen je handen niet jeuken om 2 ogen en een mond in het laken te knippen..?quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook een tijdje een nepperd, en die zette ze op zolder met een laken er overheen tegen het stof. Zag er best creepy uit
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gingen je handen niet jeuken om 2 ogen en een mond in het laken te knippen..?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gingen je handen niet jeuken om 2 ogen en een mond in het laken te knippen..?
zo raar is dat niet die neiging zou ik wel krijgenquote:
Nog zo'n malloot kwiebus.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zo raar is dat niet die neiging zou ik wel krijgen
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:12 schreef Tuned22 het volgende:
Jippieeeeeer zijn gelukkig ook nog andere normale mensen in dit topic.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:12 schreef Tuned22 het volgende:
Jippieeeeeer zijn gelukkig ook nog andere normale mensen in dit topic.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook een lichtend voorbeeld
Niet veel hoor Diaan. Maak je niet te druk.quote:
gelukkig maar....quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet veel hoor Diaan. Maak je niet te druk.
quote:Programma van vandaag
22:15 - 00:00 Dj Melting - Golden oldies
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan slaat mijn FB-post ook nergens meer op.
*delete*
Niet?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan slaat mijn FB-post ook nergens meer op.
*delete*
Das laatquote:
Daarna wel plat. Morgen weer vroeg wakker.quote:
Heb je wat vrachtwagens sneeuw aan laten rukken en op het veld uitgestrooid?quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de wedstrijd van Lennon is ook afgelast
peaceman hè? Ik hoefde toch niet te gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je wat vrachtwagens sneeuw aan laten rukken en op het veld uitgestrooid?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman hè? Ik hoefde toch niet te gaan.
Is het voor jullie vandaag een bijzondere dag? Of is Lennon niet naar John vernoemd?quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Zo de wedstrijd van Lennon is ook afgelast
Lennon is wel naar John vernoemd, maar vandaag niet echt bij stil gestaan. We hadden vandaag wat andere dingen aan ons hoofd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het voor jullie vandaag een bijzondere dag? Of is Lennon niet naar John vernoemd?
Ze zijn allemaal The Voice aan het kijken... denk ik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
Ik denk... er zal wel iemand voor mij gaan draaien...... niemand.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal The Voice aan het kijken... denk ik.
schaatsen...quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet je met je gezicht naar beneden op je kussen liggen. Kijk je wel uit dat je niet stikt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
schaatsen...
En ik ga mijn kussen bekijken
Niemand die voor jou birthday songs ging draaienquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
Ik denk... er zal wel iemand voor mij gaan draaien...... niemand.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Niemand die voor jou birthday songs ging draaien
Ik zal straks voor jou zingenquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En er is ook al niet voor mij gezongen vandaag.
Ben net pas thuisquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was gisteren.quote:
Zit ik dus een kwartier voor de kat z'n viool te photoshoppenquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was gisteren.
Vandaag voorproefje op morgen.
En je was pas net thuis.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit ik dus een kwartier voor de kat z'n viool te photoshoppen
Het is dat ik aan het bier zit, anders deed ik mee.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Morgenavond roept helaas de muzikale plicht, dus ik ben wel blij met dit voorproefje
* Elfletterig vindt het tijd voor warme chocolademelk....![]()
Ik bewaar hem voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Toen zag ik jouw show geprogrammeerd staan en ben ik gaan knutselen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
schaatsen...
En ik ga mijn kussen bekijken
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Lennon wilde dat graag. Nog even en dan tune ik in hoor.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En er is ook al niet voor mij gezongen vandaag.
Hoe is het met je andere zoon?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Lennon wilde dat graag. Nog even en dan tune ik in hoor.
Redelijk. Lopen is nog erg pijnlijk. En hij is erg moe. Hele middag geslapen en ligt nu ook alweer een uurtje in bed. Ik bracht hem net zijn medicijnen voor 22:00 uur, toen lag hij al te slapen. Hij heeft wel goed gegeten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe is het met je andere zoon?
gaan we voor jou zingenquote:
Lekker bij laten komen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Redelijk. Lopen is nog erg pijnlijk. En hij is erg moe. Hele middag geslapen en ligt nu ook alweer een uurtje in bed. Ik bracht hem net zijn medicijnen voor 22:00 uur, toen lag hij al te slapen. Hij heeft wel goed gegeten.
Gelukkig dat hij goed eet. Hopelijk herstelt hij snelquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Redelijk. Lopen is nog erg pijnlijk. En hij is erg moe. Hele middag geslapen en ligt nu ook alweer een uurtje in bed. Ik bracht hem net zijn medicijnen voor 22:00 uur, toen lag hij al te slapen. Hij heeft wel goed gegeten.
Ja dat denk ik ook. Misschien nog een dagje of twee langer maar dat mag ook. Hij moet een week rustig aan doen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker bij laten komen.
Over 2 dagen gaat alles weer een heel stuk beter, en loopt hij weer als een spreekwoordelijk hoentje.
Bij de volgende wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik zie het licht even niet bij dit nummer.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:28 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Theo Thee als je een nummer over hem draait.
Duitsers zijn toch altijd boos?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
ToT is snel gevlucht. Als iemand je zo toezingt, word je toch bang.
Misschien is hij wel een nummertj.... ehhhh.... laat ook maarquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
ToT is snel gevlucht. Als iemand je zo toezingt, word je toch bang.
nummertje bij de slager trekken?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een nummertj.... ehhhh.... laat ook maar
Er is een flink pak sneeuw gevallen bij ToT, die is vast een sneeuwpop aan het makenquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een nummertj.... ehhhh.... laat ook maar
Zijn vriendin zag voor de eerste keer sneeuw.... die was al sneeuwballen aan het gooien.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een flink pak sneeuw gevallen bij ToT, die is vast een sneeuwpop aan het maken
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn vriendin zag voor de eerste keer sneeuw.... die was al sneeuwballen aan het gooien.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een flink pak sneeuw gevallen bij ToT, die is vast een sneeuwpop aan het maken
Brings back memories?quote:
tegenwoordig zijn het "vriendenboekjes"quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories?
Bestaat dat tegenwoordig nog? Poezie albums?
Met van die flauwe allemaal dezelfde vragen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn het "vriendenboekjes"
Tegenwoordig zal dat wel via een app gaan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories?
Bestaat dat tegenwoordig nog? Poezie albums?
Hi Bos.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zal dat wel via een app gaan.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Met van die flauwe allemaal dezelfde vragen?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Het is meer "Soft am Melting" vanavond
Nee toch niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik nog wel. Het thema vanavond is anderstalige vrouwen?
Ik kende dit nummer wel, maar wist artiest en titel niet. Was ook niet echt bezig met raden, trouwens...quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende plaat kennen.
Want tot op heden weinig herkenbare muziek heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Even gezocht hoe die Werding er nu uitziet. Dat had ik beter niet kunnen doen
Heeft ook maar de 20e plaats behaald in 1979.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Teach In, als in: onze Songfestivalwinnaar?
Welkom Diaan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
The Voice is afgelopen en Lennon ligt in bed. Ik ben ingetuned.
Zo zie je maar dat je ooit nog eens verrast kan worden op de radio.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had - tot nu - nog nooit een ander nummer van ze gehoord
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je ooit nog eens verrast kan worden op de radio.
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik hoop dat ik het nog even volhou. Als ik heel stil ben en niets meer post dan ben ik in slaap gevallen.
just me met de beentjes van de vloer.quote:
We gaan je gewoon de hele tijd quoten, dan blijf je vast wel wakker.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik hoop dat ik het nog even volhou. Als ik heel stil ben en niets meer post dan ben ik in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Steve Winwood - While You See A ChanceKanshebber voor een notering in mijn volgende Top 200 aller tijden
eerlijk gezegd, beentjes op tafelquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
just me met de beentjes van de vloer.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
We gaan je gewoon de hele tijd quoten, dan blijf je vast wel wakker.
Vreemd dat deze zo bekend is.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
We gaan je gewoon de hele tijd quoten, dan blijf je vast wel wakker.
Echt?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemd dat deze zo bekend is.
Deze was voor mij dan weer minder bekend.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreemd dat deze zo bekend is.
Deze was voor mij dan weer minder bekend.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je ooit nog eens verrast kan worden als DJ op de radio.
Alleen voor het begin alquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Steve Winwood - While You See A ChanceKanshebber voor een notering in mijn volgende Top 200 aller tijden
Moet ik het natuurlijk ook wel doenquote:
Uitstekend nummerquote:
Slim.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitstekend nummerIk houd in Spotify een lijstje bij, getiteld "Top 200 option", waar ik nummers in zet die een goede kans maken op notering in de volgende editie.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik het natuurlijk ook wel doen
Maak je dan ook een lijstje van potentiele afvallers?quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitstekend nummerIk houd in Spotify een lijstje bij, getiteld "Top 200 option", waar ik nummers in zet die een goede kans maken op notering in de volgende editie.
Voor een Sting-nummer valt het ook nog best mee.quote:
Nee, maar zo'n beetje alle platen tussen de #101 en #200 zijn potentiële afvallers.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Maak je dan ook een lijstje van potentiele afvallers?
De enige met een vrijwel identieke stem is zijn zoon...quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Mensen die deze stem niet herkennen zijn cultuurbarbaren
Daar heb ik nog nooit iets van gehoord tbhquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige met een vrijwel identieke stem is zijn zoon...
Ik dacht al, De tekst komt me erg bekend voorquote:
Was de opener van mijn 112e showquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
Goed nummer, maar niet in deze versie
+1 voor de durf en originaliteit. Covers die letterlijk het origineel nadoen, zijn er al genoegquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Helemaal niet verkeerd deze cover. Maar zoals bij de meeste covers is het origineel toch beter.
Het zal ook eens niet over een fles wijn gaan.quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Ja, een wijntje. Goed idee! En nu heb ik het wel in huis.
Gisteren 6 flessen gekochtquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet over een fles wijn gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Maandag maar weer nieuwe halen dan.
Maar geen kanshebber voor je top200/top250/top2000 toch?quote:
Vrees van nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar geen kanshebber voor je top200/top250/top2000 toch?
Ik weet niet of ik die kenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb THursday Night van CUby als eigen keuze voor de TOP2000 ingestuurd
Ik vraag me af of er ook maar één vrije keuze dit jaar de lijst haalt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb THursday Night van CUby als eigen keuze voor de TOP2000 ingestuurd
Vast niet. Tenzij er ergens een actie loopt, zoals toen bij Slayerquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook maar één vrije keuze dit jaar de lijst haalt.
Vrije keuzes mochten dit jaar ook gewoon nummers uit de lijst zijn. Van de echte vrije keuzes halen er vast wel een paar nummers uit 2017 de lijst.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook maar één vrije keuze dit jaar de lijst haalt.
Toen bevond ik me nog in de buik van mijn moederquote:
En mijn 42 geboortedag. Kun je beter herdenken dan zijn 37e sterfdag.quote:
Ik ken het wel, maar heel bekend zou ik niet willen zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Diaan inmiddels slaapt. We hebben haar niet wakker kunnen houden.
Ik wil best even 42 van Coldplay aanvragenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En mijn 42 geboortedag. Kun je beter herdenken dan zijn 37e sterfdag.
Ik zit niet op Coldplay te wachten inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil best even 42 van Coldplay aanvragenmaar daar zit verder vast niemand op te wachten
Een nummer van level 42 dan? Zit ik overigens ook niet direct op te wachten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil best even 42 van Coldplay aanvragenmaar daar zit verder vast niemand op te wachten
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Een nummer van level 42 dan? Zit ik overigens ook niet direct op te wachten.
Hij heeft je wakker geschreeuwd. Ik was heel subtiel.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft je wakker geschreeuwd. Ik was heel subtiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |