SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
nu word ik bang....quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Let it snow, let it snow, let it snow
quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Rafeiro nav je vraag. Ik heb de kersttrui nog niet heroverwogen. Dat is wel duidelijk. Zelfs voor de twijfelaar in mij.
vrouw Hollequote:Op vrijdag 8 december 2017 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je die tekenfilm over haar al gezien?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Rafeiro nav je vraag. Ik heb de kersttrui nog niet heroverwogen. Dat is wel duidelijk. Zelfs voor de twijfelaar in mij.
Heb mn best gedaanquote:
Veel plezier in de sneeuw.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:41 schreef Tuned22 het volgende:
Het sneeuwt hier als een malle en het blijft nog liggen ook![]()
Helaasquote:
/me gaat even checken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Helaasik zit enigszins ziek te zijn... kan beter binnen blijven.
In het zonnige zuiden sneeuwt het zeker niet..?
Zal ik even een foto voor je maken, van de verse sneeuw..?quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[me=Melting]gaat even checken.[/me]
Momenteel geen sneeuw of andere nattigheid.
Vanmorgen wel natte sneeuw gehad.
Ja.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zal ik even een foto voor je maken, van de verse sneeuw..?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:53 schreef Tuned22 het volgende:
Oké, dan stiefel ik even naar buiten...momentje.
Ook goede avond, CindieY.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:58 schreef CindieY het volgende:
In Zwolle blijft het ook liggen, die sneeuwrommel
Sneeuw!quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Sneeuw!
En nog een flinke laag ook, of lijkt dat maar zo?
Wel balen dat je niet fit bent dan. Anders lekker door de sneeuw.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]best al wel een laag inderdaad... het kraakte al zoals het hoort tenminste
Hier nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 18:58 schreef CindieY het volgende:
In Zwolle blijft het ook liggen, die sneeuwrommel
Hier komt geen kerstboom.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
Tis prima sneeuw idd![]()
Hebben jullie de kerstboom al gezet..?
wij doen niet aan kerstbomen en dergelijke, we hebben alles van mama Symph aan just me en de kringloop gegevenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
Maar dat is dan ook een lichtend voorbeeldquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
just me heeft nu wel honderdmiljoen lampjes, minstens
Hier ook niet. Kerstman bezorgt mijn cadeaus altijd elders.quote:
Ik vind het wel gezellig en zo, maar kan de moeite er niet voor opbrengen.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mama Symph kocht steeds er steeds maar weer lampjes bij omdat ze ze te goed had opgeborgen en was sowieso nogal van voorraden aanleggen. We hebben echt zoveel dingen rigoreus weggegeven en nog zitten we met vanalles. Wat moet een mens met een verhuisdoos vol met allerlei bakpapier, folie, diepvrieszakken, ijsblokjeszakken en vooral: ovenbraadzakken? Tot aan ons pensioen hebben we nog genoeg. Net als shampoo, douchegel en schoonmaakmiddelen voor zeker 5 jaar. Oh en met de reservelampen halen we ons pensioen ook wel.
iemand nog interesse in een doos 150W lampen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mama Symph kocht steeds er steeds maar weer lampjes bij omdat ze ze te goed had opgeborgen en was sowieso nogal van voorraden aanleggen. We hebben echt zoveel dingen rigoreus weggegeven en nog zitten we met vanalles. Wat moet een mens met een verhuisdoos vol met allerlei bakpapier, folie, diepvrieszakken, ijsblokjeszakken en vooral: ovenbraadzakken? Tot aan ons pensioen hebben we nog genoeg. Net als shampoo, douchegel en schoonmaakmiddelen voor zeker 5 jaar. Oh en met de reservelampen halen we ons pensioen ook wel.
+1quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben vooral blij dat het daar ligt en niet hier
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wil mijn travelbuddy (ze heeft een vriendin) wat stroopwafels en andere zooi sturen, dus ik vraag haar "Moet ik nog ergens rekening me houden? Gluten? Vegetarisch?"
Haar antwoord: "I'll eat anything, but prefer things without nuts".
Tja, dan vráág je ook gewoon om mijn antwoord "That's why you have a girlfriend and not a boyfriend!".
Ik ben benieuwd of ik nog steeds wat op moet sturen of dat ze mij meteen ontvriendt
Ik wil mijn travelbuddy (ze heeft een vriendin) wat stroopwafels en andere zooi sturen, dus ik vraag haar "Moet ik nog ergens rekening me houden? Gluten? Vegetarisch?"
Tja, dan vráág je ook gewoon om mijn antwoord "That's why you have a girlfriend and not a boyfriend!".
Ik ben benieuwd of ik nog steeds wat op moet sturen of dat ze mij meteen ontvriendt
Morgenmiddag of zondag gaan we de boom opzetten en de woonkamer en keuken in kerstsfeer hullen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:12 schreef Tuned22 het volgende:
Zo lang je binnen blijft is het niet erg.quote:
Gewoon opgetuigd en wel wegzettenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig en zo, maar kan de moeite er niet voor opbrengen.
Jij mag de boom hier wel op komen zetten.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gewoon opgetuigd en wel wegzettenvoordeel van een echte nepboom.
Beter mee verlegen, dan om verlegenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Klopt. En de kans is groter dat de wedstrijd morgenvroeg niet doorgaat. Is wel zo fijn voor peaceman en Lennon, ik ga sws niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang je binnen blijft is het niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |