SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fox antwoord genotquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker met het oog op de toekomst. Er zijn nog 18 finales (of zo).
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stelling: Als Ajax nu alles wint mag Keizer blijven.zelf quotenquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
heeft ie dit echt gezegd?quote:Tegenstander PSV speelt dit seizoen niet het meest aantrekkelijke voetbal in de Eredivisie, maar pakt wel de meeste punten. “Iedere ploeg heeft zijn eigen tactiek. PSV staat compact en speelt op de counter. Wij willen de tegenstander stuk spelen en geen counters tegenkrijgen. Vooral op dat laatste gebied moeten wij nog beter worden”, aldus Keizer, die nog gelooft in het kampioenschap. “Als we winnen, moeten we tot aan de winterstop de schade verder beperkt houden. Als dat lukt, dan kunnen we het zeker halen.”
De trainer wil niet denken aan een nederlaag en de gevolgen die het voor zijn persoon kunnen hebben als trainer van Ajax. “Ik kijk niet vooruit, ik wil zondag winnen. De druk is hetzelfde als altijd. Maar het gat met PSV is tien punten, dan weet je dat je moet winnen.”![]()
“Als we winnen, moeten we tot aan de winterstop de schade verder beperkt houden. Als dat lukt, dan kunnen we het zeker halen.”
Ook 'n pareltje dit hoor. Ik hou van Keizer
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Het is toch ook gewoon 1 grote clowndebiel die gastquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:20 schreef Bugno het volgende:
“Als we winnen, moeten we tot aan de winterstop de schade verder beperkt houden. Als dat lukt, dan kunnen we het zeker halen.”
Ook 'n pareltje dit hoor. Ik hou van Keizer
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gelachen.quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Het erge is nog dat hij met dit soort teksten de mensen uit het bestuur heeft weten te overtuigen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon 1 grote clowndebiel die gastOh.![]()
Zei Keizer niet ooit in een met 0-2 verloren wedstrijd oid als je die 1-1 maakt dan krijg je misschien een heel andere uitslag
Of was dat BoszVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was ons aller Marcel Caesarquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Caland het volgende:
Zei Keizer niet ooit in een met 0-2 verloren wedstrijd oid als je die 1-1 maakt dan krijg je misschien een heel andere uitslag
Of was dat BoszOh.![]()
qua teksten heb ik zelden wat verstandigs uit een trainer zien komen dus wat dat betreft, vul de naam maar inquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Caland het volgende:
Of was dat Bosz![]()
Als je zondag wint kun je drie punten bijschrijven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wim Dusseldorp had ooit wel goede tekstenquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua teksten heb ik zelden wat verstandigs uit een trainer zien komen dus wat dat betreft, vul de naam maar inOh.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Caland het volgende:
Zei Keizer niet ooit in een met 0-2 verloren wedstrijd oid als je die 1-1 maakt dan krijg je misschien een heel andere uitslag![]()
![]()
werken voor je geld zondag anders kom ik maandag even de kantine bestormen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
"Vanaf nu spelen we alleen nog finales!"quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:41 schreef TheJanitor het volgende:
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: