quote:Idd! Het is PATAT, geen friet
Op 23 november 2000 18:18 schreef DIGGER het volgende:
Patat
En de lekkerste PATAT is die van de snackbar en niet de zelfgemaakte, vind ik.
Cafetaria Pelgrim
Rielerweg
Deventer
Hier hebben ze heerlijke gekruide friet, nergens zo lekker.
Jammer dat ik in Breda op kamers zit, maar als ik in Deventer ben MOET ik er ff wat halen.
(btw niet alleen lekkere patat, ook het zelfgemaakte broodje mexicano is errug lekker )
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 24-11-2000 20:11]
quote:Digger, waar zit die snackbar Hollywood??
Op 24 november 2000 19:44 schreef DIGGER het volgende:
O en Snekkies in Enschede op de Oude Markt heeft lekekre patat, evenals Snackbar Hollywoord, op 25 meter tegenover m'n huis
Mocht je in Zwolle komen moet je de patat van La Bamba eens proberen. Zit in een zijstraatje van de Diezerstraat, herkenbaar aan de rij wachtenden. (Het is zo'n kioskje)
quote:Zie jij "Onzin voor je leven" hierboven staan ?
Op 24 november 2000 18:20 schreef Arcee het volgende:Idd! Het is PATAT, geen friet
Het zou fijn zijn als je de onzin tot het onzin forum beperkte
quote:Op de hoek Zwedeweg en Pathmossingel
Op 24 november 2000 21:20 schreef Bug het volgende:
Digger, waar zit die snackbar Hollywood??
Btw Dixidito: Ik zelf ken in D'ter eik geen enkele zaak waar ik de patat echt superlekker vind, maar goed, ik eet dan ook alleen Patat tusen het stappen door en de Rielerweg is niet echt centrum natuurlijk. Maar liever eet ik in Chez Antoinette een salamiplankej of zo tijdens het stappen, toch veel relaxter als in zo'n kleffe drukke snackbar staan.
quote:Helemaal mee eens!
Op 23 november 2000 18:09 schreef Zomerpeer het volgende:
Op de Markt in Maastricht, bij Reitz. Verse zelfgeschilde aardappels, eigengemaakte mayo en zuurvlees.... *jammmm*
Uiteraard lekker vettig geserveerd in een puntzak. Een toeristentrekker!
Je moet er wel lang voor in de rij staan maar is echt helemaal de moeite waard!
Ach, en terwijl je in de rij staat kun je altijd die mensen uitlachen die naar de Mc Drek gaan (is naast Reitz gevestigd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |