wat wil je zeggen.quote:
Dat je een kneus bent.quote:
Lol.quote:
Noord-Korea nuken.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:54 schreef Protoplanet het volgende:
We moeten toe naar een groenere wereld
Dat zal unaniem een belachelijk groot succes zijn.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:55 schreef Ingolstadt het volgende:
Morgen 21.20: Onzen André bij Iro Niehe
Dus weg met ontgroeningen!!quote:Op donderdag 7 december 2017 23:54 schreef Protoplanet het volgende:
Misschien een keer beginnen met de bevolkingsgroei te remmen.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:54 schreef Protoplanet het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2017 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Elke dag komen er 200.000 Afrikanen bij.
MANIGODquote:Op donderdag 7 december 2017 23:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien een keer beginnen met de bevolkingsgroei te remmen.
Feminisme invoeren in Afrika.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Te beginnen in Afrikaquote:Op donderdag 7 december 2017 23:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?quote:
waarom?quote:
Is de Jinek chatbot er nog?quote:
Denk dat de Amerikanen al lang op die boobies van Eva hebben ingezoomd.quote:
Het schijnt wel dat er uierboord van kan worden gemaaktquote:
Keer wat anders dan rollade tijdens de feestdagen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 00:09 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat er uierboord van kan worden gemaakt
Appels en peren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Gelukkig was het in de tweede wereld oorlog dus minder qua leed.
Ik heb genoeg Nederlandse tv gezien om te weten waar dat toe leidt.quote:
een hete lesbische orgie?quote:Op maandag 11 december 2017 23:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg Nederlandse tv gezien om te weten waar dat toe leidt.
Frank Dane is nog donkerder. Vies onecht zonnebank-poepbruin, dat past bij zijn persoonlijkheid.quote:
Ik ben een Zwitser uit een bankiersfamilie met Nazi-verleden, waarschijnlijk knuppelt zij mij meteen dood.quote:Op maandag 11 december 2017 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Het ligt er wel dik bovenop dat intersectionaliteit een term tegen de witte autochtone hetero man is.
Typische opmerking van een racistische blanke man die intersekse personen onderdrukt.quote:Op maandag 11 december 2017 23:22 schreef marcodej het volgende:
Vrij dubieus dat de juryvoorzitter deze mevrouw nu interviewt btw.
Nee want dan kan je niet zeuren.quote:Op maandag 11 december 2017 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom moeten vrouwen economisch zelfstandig zijn? Mogen ze dat niet gewoon zelf weten?
Omdat ze gehoorzamer zijn.quote:Op maandag 11 december 2017 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Meisjes doen het op school beter omdat ze meer discipline hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |