Blij met je goedkeuring.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel een leuk gifje hoor Stijn
BadderHaring danquote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het meer lijken op een PSV'er.
Past prima bij die schijtclubquote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
TOETEREN wanneer Arsene ermee kapt... Act inmiddels
Co Adriaanse is een zienerquote:Op donderdag 7 december 2017 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Tot dusver dit Europa League-seizoen had Hans Hateboer meer balcontacten in de zestien van de tegenstander dan Memphis Depay, Mariano en Bertrand Traore. #HansInOranje
Je moeder heeft meer balcontact.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Tot dusver dit Europa League-seizoen had Hans Hateboer meer balcontacten in de zestien van de tegenstander dan Memphis Depay, Mariano en Bertrand Traore. #HansInOranje
Luchtverplaatsing.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik schakel net in, wat heb ik gemist?
Nee, die status hebben ze weggegooid toen ze naar het emirates gingen.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal is tenminste nog een echte club.
Discussie over darts en PSV calimero's.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik schakel net in, wat heb ik gemist?
Ah shit, dat heb ik dus mooi gemist.quote:
Voor dat laatste kun je ook nu weer in het PSV topic terecht.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Discussie over darts en PSV calimero's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |