Bitonic is betrouwbaar, Bl3p is betrouwbaar en zo zijn er nog wel wat, maar wie je het meest geeft zal je zelf even moeten vergelijken want dat verschilt per moment en sommigen nemen geen nieuwe accounts aan. Ik denk dat Bitonic voor je overblijft maar misschien heeft iemand anders nog een idee of een omweg die niet rechtstreeks naar fiat is.quote:Op maandag 18 december 2017 12:16 schreef Apekoek het volgende:
Waar kan ik het beste wat Bitcoin verkopen voor fiat, welke partij is betrouwbaar en geeft het meest ervoor?
Ik wil het vooral simpel houden, alts naar btc omzetten en dan die btc naar euros. Bitonic dus? Hoe is Coinbase met uitbetalen? Is dat anders?quote:Op maandag 18 december 2017 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bitonic is betrouwbaar, Bl3p is betrouwbaar en zo zijn er nog wel wat, maar wie je het meest geeft zal je zelf even moeten vergelijken want dat verschilt per moment en sommigen nemen geen nieuwe accounts aan. Ik denk dat Bitonic voor je overblijft maar misschien heeft iemand anders nog een idee of een omweg die niet rechtstreeks naar fiat is.
Weet ik niet, zelf nog nooit geprobeerd, dat Coinbase. Misschien iemand anders.quote:Op maandag 18 december 2017 12:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik wil het vooral simpel houden, alts naar btc omzetten en dan die btc naar euros. Bitonic dus? Hoe is Coinbase met uitbetalen? Is dat anders?
Iemand hier misschien wat meer info over? Hartelijk bedankt alvast.quote:Op zondag 17 december 2017 17:21 schreef MGeraads het volgende:
Hoe werken de stop / limit orders precies (voor ik iets verkeer doe) bij binance? Wil graag een sell order instellen dat ik rustig kan gaan pitten als die betreffende coin gaat moonen![]()
Wat moet ik invullen bij vakje stop, en wat bij limit en wat is het verschil?
Dank alvast.
Een heel klein beetje inlezen kan geen kwaad.quote:Op maandag 18 december 2017 20:02 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Iemand hier misschien wat meer info over? Hartelijk bedankt alvast.
Iemand hier bekend met Waves Lite Client?quote:Buy $OCL Oceanlab
Price in Waves
??????????
$OCL Oceanlab amount
??????????
Total: 0.00000000 WAVES
Fee: 0.003 WAV
Er is een speciaal Waves topic:quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Iemand hier bekend met Waves Lite Client?
Ik wil graag een aantal Oceanlab munten kopen, maar ik heb geen idee wat ik moet invullen als ik bijvoorbeeld 500 Oceanlab wil hebben.
Wat bedoelen ze met 'Price in Waves' en '$OCL Oceanlab amount'?
Ik heb een aantal Waves erop staan
Thanksquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er is een speciaal Waves topic:
BTC / [Waves] #7 Het ultieme crypto-token blockchain platform!
Waves gaat echt door het dak momenteel.
Ik zou niet voor minder dan ¤200 instappen. Als je je zinnen gezet hebt op een willekeurige altcoin dan ben je zo ¤30 aan transactie kosten kwijt. Je start dan dus al flink in de min als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 18 december 2017 19:30 schreef nickhguitar het volgende:
Sinds enige tijd (vandaag ofzo?) is het bij bitonic zo dat je voo rminimaal 200 euro BTC moet kopen. Vind ik als absolute noob een beetje te gortig![]()
Wat zijn de alternatieven en is er verschil in werking?
Zou een portfolio app als Delta of blockfolio hiervoor gebruiken. Ik gebruik de bitonic site (ja wel lage verkoopkoers) om een indicatie te hebbem hoeveel mijn satoshi waard zijn in euros bij verkoop. Ben zelf ook pas 2 weken ermee bezig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net 100 euro ether gekocht via anycoindirect.eu naar binance. Geen Bittrex want die accepteert niet eens meer nieuwe klanten. Op Binance de helft in ripple gestoken en de helft nog steeds ETH. BTC kopen kan blijkbaar niet eens (met Ether). Enfin rustig beginnen zoals het advies luidt...
Weet iemand hier waar ik mijn rendement kan zien? Ik zie alleen mijn totale waarde in $ en BTC uitgedrukt.
Oke thanks voor de tip. Lijkt me handig want ik heb nu al geen overzicht ook al heb ik maar 100 euro overgemaakt. Euro's worden dollars en dan ook nog kosten aftrekken die er niet standaard bijstaan. Bij mijn beleggingen bij ING staat er wel netjes een rendement% en bedrag bij per periode en sinds start, wel matig dat binance dat niet doet.quote:Op woensdag 20 december 2017 09:07 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou een portfolio app als Delta of blockfolio hiervoor gebruiken. Ik gebruik de bitonic site (ja wel lage verkoopkoers) om een indicatie te hebbem hoeveel mijn satoshi waard zijn in euros bij verkoop. Ben zelf ook pas 2 weken ermee bezig.
Kan niet direct, je gaat dus naar een andere site om coins te kopen (anycoindirect deed ik, kan met ideal) en dan link je hem naar binance met een deposit adres voor de juiste coin.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Kan ik ook meteen euro’s versturen van Coinbase naar Binance? Of moet ik van die euro’s eerst BTC kopen op Coinbase en die BTC sturen naar Binance?
Nevermind ik ben een debiel, beantwoord andermans vragen maarquote:Op woensdag 20 december 2017 14:32 schreef Nikmans het volgende:
Stel dat ik mijn XVG kwijt wil en die shit staat op binance, hoe doe ik het? Koop ik er (bijv) bnb voor en dan weer iets anders?
ik vrees dat er geen andere mogelijkheid is.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:45 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik heb ruim 100 euro aan bitcoins in mijn Exodus wallet staan en wil deze naar mijn kraken account doorsturen om wat mee te gaan handelen. Nu zie ik alleen dat ik voor deze actie een Bitcoin Network Fee van 22 euro 85 moet betalen.
Ik snap dat je een fee betaalt, maar dit is een kwart van het bedrag dat ik over ga maken, is dat normaal?
Is deze fee altijd zo hoog?
Is er nog een andere manier om met minder 'verlies' dit geld hier weg te halen?
Pfffff, toch bedankt.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik vrees dat er geen andere mogelijkheid is.
Ik zie overigens dat het nu nog hoger is. Waar is de hoogte van afhankelijk?quote:Op woensdag 20 december 2017 21:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ik vrees dat er geen andere mogelijkheid is.
Je bent het geld kwijt.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:39 schreef jojohopjes het volgende:
Ik heb vanochtend vanaf litebit naar binance ruim 100 euro aan litecoin getransferred. Echter zie ik deze nog niet in mijn litecoin wallet op Binance. Deze heeft als status afgerond in litebit. Als ik op het address klik dan zie ik dat het address daar ook een ander adres is dan mijn litecoin wallet adres onder deposits/withdrawals op Binance. Ik heb echter wel met invoeren van het address, deze gekopieerd vanuit mn binance address. Enig idee wat er mis is gegaan en is dit überhaupt te restoren?
Dat is een van de grotere exchanges en daar heb ik ze op dit moment ook op staan.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:23 schreef Lachmed het volgende:
Is Binance ook een betrouwbare website voor je Bitcoins?
Wat is in deze situatie fout gegaan?quote:
Ligt eraan hoeveel. Met BTC waar je iets mee wilt doen/wisselen voor andere coins etc kan het best tijdelijk als het niet te veel is. Maar BTC die je voor langere tijd gewoon wilt bewaren altijd in een eigen wallet zetten waar je zelf de private key van hebt. Is ook al vaker genoemd in deze topics. Altijd onthouden dat als een exchange omvalt je alles kwijt bent. Als je computer in de fik vliegt en ze staan daarop in een eigen wallet ben je niks kwijt. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:23 schreef Lachmed het volgende:
Is Binance ook een betrouwbare website voor je Bitcoins?
Geen idee of je dat in Cryptopia ergens kunt zien, je kunt het invoeren in een app als Blockfolio of Delta. Dan zie je precies de waarde in euro en btc en winst verlies etc. Gewoon in die app invullen wat je hebt en tegen welke prijs aangekocht etc.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:10 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een rare vraag; maar hoe kan ik in Cryptopia zien wat mijn winst/verlies virtueel is op een bepaalde coin die ik heb gekocht? Er staat nu bij 'estimated BTC value'. Die heb ik maar opgeslagen op het moment van kopen en gebruik ik nu als een soort van standaard om telkens mee te vergelijken.
Maar ik had gehoopt dat er een soort van percentage ergens stond?
Wat doe je dan met die private key wanneer je computer/usb stick in de fik zijn gevlogen?quote:Op donderdag 21 december 2017 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel. Met BTC waar je iets mee wilt doen/wisselen voor andere coins etc kan het best tijdelijk als het niet te veel is. Maar BTC die je voor langere tijd gewoon wilt bewaren altijd in een eigen wallet zetten waar je zelf de private key van hebt. Is ook al vaker genoemd in deze topics. Altijd onthouden dat als een exchange omvalt je alles kwijt bent. Als je computer in de fik vliegt en ze staan daarop in een eigen wallet ben je niks kwijt. Dat is het verschil.
Is niet zeker dat ie het kwijt is, als het ingevulde adres klopte moet het aankomen. Het klinkt echter alsof er toch een verkeerd adres is gekopieerd en geplakt in z'n eigen post. Geen idee hoe dat kan. Hoop dat het alsnog is aangekomen..quote:Op donderdag 21 december 2017 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is in deze situatie fout gegaan?
Misschien dat we hier als noobs lering uit kunnen trekken.
Oke thx, ga ik doen! Nog meteen een vraagje dan; is een transfer van de exchange naar een wallet fee-vrij? (kostenloos dus?)quote:Op donderdag 21 december 2017 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of je dat in Cryptopia ergens kunt zien, je kunt het invoeren in een app als Blockfolio of Delta. Dan zie je precies de waarde in euro en btc en winst verlies etc. Gewoon in die app invullen wat je hebt en tegen welke prijs aangekocht etc.
Prima vraag hoor.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die private key wanneer je computer/usb stick in de fik zijn gevlogen?
Probeer het goed te begrijpen want heb alles ook op exchanges staan.
Nee helaas.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oke thx, ga ik doen! Nog meteen een vraagje dan; is een transfer van de exchange naar een wallet fee-vrij? (kostenloos dus?)
Die stond er min of meer los vanquote:Op donderdag 21 december 2017 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helaas.
Maar even voor de zekerheid, om je waarden in een app als Blockfolio te zien hoef je dus niks te versturen, alleen in te voeren![]()
Of stond die vraag er los van.
Bitcoin transacties zijn op dit moment nog erg duur maar bij de meeste andere coins valt het volgens mij wel mee. Ik heb geen ervaring met Nexus zeg ik eerlijk maar op het moment dat je een transactie aanmaakt zie je meestal wel hoeveel fee eraf gaat voordat je op verzenden drukt dus probeer dat anders ff een keertje.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die stond er min of meer los vanIk heb die Nexus wallet (het betreft de Nexus coin in mijn voorbeeld) gedownload. Elke transfer van en naar die walllet kost dus geld? Loont het zich dan wel om dit te doen? Het gaat om ongeveer 75 euro aan coins namelijk (niet heel veel, maar veilig is veilig toch?)
Edit: Is er ook een algemene wallet? Dus voor alle coins?
Heel erg bedankt voor jouw heldere uitleg, ik vind het eerlijk gezegd nog wat verwarrend maar ik moet er echt aan gaan denken. Heb te veel op exchanges staan en ga janken wanneer ze omvallen.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima vraag hoor.![]()
Stel je download bv Electrum als btc wallet. Op het moment dat je daarin je nieuwe eigen wallet aanmaakt op je desktop krijg je een seed (twaalf woorden in een bepaalde volgorde). Die schrijf je bv gewoon met pen op een blaadje en die bewaar je ergens goed waar niemand er iets mee kan. Dan stort je je BTC in die wallet. Dan kan je ook nog je private key ergens vinden in de wallet via het menu. Die bewaar je ook.
Stel nou dat je computer in de fik vliegt. Dan koop je een nieuwe computer, download je Electrum weer en kies je ipv 'nieuwe wallet maken' voor 'bestaande wallet herstellen' oid. Dan vraagt ie om je seed en dan plop, daar zijn je bitcoins weer. Want die hoorden immers bij die wallet.
Probeer het zo te zien: jouw bitcoins staan helemaal niet fysiek in die wallet. Die staan ergens op de blockchain. Zoals elke bitcoin. De wallet is een veilige schil waar alleen JIJ de sleutel van hebt zodat je er de controle over hebt.
Bitcoins die op een exchange staan staan ook wel in een 'wallet' op de exchange, maar daar heb jij geen seed of private key van. Dus als ie failliet gaat of ineens niet meer bestaat heb je er NUL controle over en zijn ze weg. Kan je er niet meer bij.
Daarom: bitcoins waarmee je wilt handelen kunnen best even op een exchange want anders blijf je het vanuit je eigen wallet naar de exchange versturen en dat kost steeds fee. Maar btc waarvan je denkt 'dat wil ik toch gewoon maanden of jaren bewaren en voorlopig niks mee doen' zet die in godsnaam lekker in een eigen wallet.
Snap je het zo een beetje? Eerlijk zeggen.
Oh en de private key is ook handig bij bv een fork van bitcoin. Stel dat je exchange die fork helemaal niet ondersteunt krijg je niks. Maar als je btc nu in bv Electrum staan en er is nu een fork en je wilt de coins van die fork over een half jaar nog eens claimen kan dat. Met je private key.
Hm even denken hoe ik dat goed en simpel uitleg.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor jouw heldere uitleg, ik vind het eerlijk gezegd nog wat verwarrend maar ik moet er echt aan gaan denken. Heb te veel op exchanges staan en ga janken wanneer ze omvallen.
Zou je nog het verschil tussen die seed en de private key kunnen uitleggen? Zijn beide cruciaal?
Begrijp ik goed dat je met de seed dan ook weer je private key terug hebt? Want je restored dan weer?quote:Op donderdag 21 december 2017 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm even denken hoe ik dat goed en simpel uitleg.
In een wallet kunnen meerdere adressen staan die je gebruikt om te verzenden en ontvangen. Van elk adres in die wallet heb je de private key nodig bv als je een fork wilt claimen.
Maar die seed van woorden is om een complete wallet te restoren als er iets gebeurt bv. Dan hoef je niet van alle gebruikte adressen je private key in te voeren maar daarmee kan je dan het geheel herstellen.
En dus ook: iemand die jouw seed heeft kan bij al je bitcoins. Dus veilig bewaren.
Een seed van woorden is ook makkelijker te bewaren. Een private key kan je al snel een foutje mee maken als je die enorme sliert nummers en letters moet overtypen. Seed is wat makkelijker voor jezelf als je die ene keer nodig hebt.
Ligt eraan. Meeste coins hebben hun eigen officiële wallet die je kunt downloaden. Moet je even de officiële site van die coin checken. Is per coin verschillend of ze bv wel of niet in een bepaalde wallet kunnen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:08 schreef Apekoek het volgende:
En aangezien ik iets van 12 altcoins heb, kunnen die allemaal opgeslagen worden op een wallet op een hardeschijf of USB stick?
Daar kan echt niemand je mee helpen. Sorry. Niemand heeft een glazen bol helaas..quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef Jeppie67 het volgende:
Welke coins kun je het beste nu instappen?
Dat begrijp ik. Ik zal het niemand kwalijk nemenquote:Op donderdag 21 december 2017 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan echt niemand je mee helpen. Sorry. Niemand heeft een glazen bol helaas..
Klinkt flauw maar niet zo bedoeld. Wij kunnen niet garanderen wat er zal stijgen. Niemand wil verantwoordelijk zijn voor andermans eventueel verlies.
De coin die het meeste gaat stijgen. Andersom geldt het verhaal voor de coin die het meeste gaat dalen.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:27 schreef Jeppie67 het volgende:
Welke coins kun je het beste nu instappen?
Ja klopt, met de seed herstel je je complete wallet.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je met de seed dan ook weer je private key terug hebt? Want je restored dan weer?
Had voor 500 euro aan ripples gekocht toen ze nog 25 dollarcent waard waren. Gaat lekker.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Man man man wat een speculatief speelgoed die coins
Portemonnee van 200 euro fluctueert 30 euro in 2 uur
Toch maar wat extra ripples gekochtHeb daar wel vertrouwen in
Met serieus geld ga ik nog wel indexbeleggen
Ik zit met hetzelfde.quote:Op donderdag 21 december 2017 16:45 schreef ttm het volgende:
aangezien mijn portfolio steeds serieuzere vormen begint aan te nemen wil ik graag mijn coins stallen in een hardware wallet.
Heb gekeken naar de Ledger maar daar kunnen niet al mijn coins op. Ik bezit 13 verschillende coins.
Hoe los ik dit op
Bittrex is gesloten voor nieuwe aanmelding. Ik ben zelf tevreden met cryptopia tot nu toe! Binance schijnt ook prima te zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben me ook wat aan het inlezen. Ik lees dat jullie over het algemeen Bittrex gebruiken. Is hier een reden voor? Collega van me raadde eToro aan. Wat is jullie advies?
Ik ben tevreden over Bitstamp. Het aantal coins dat je kan verhandelen is beperkt, maar voor mij vooralsnog voldoende.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:03 schreef happylife070 het volgende:
Ik handel bij Kraken maar ben de downtime daar een beetje zat.
Vriend van me gaf het advies om naar Bitstamp over te stappen maar zie daar alleen maar berichten met ellende van.
Welke exchanges kunnen jullie echt positief over zijn qua uptime, betrouwbaarheid evt. support en kosten, Ik heb XRP, ETH en Iota
Ik zie allemaal berichten van mensen waar overgemaakt geld verdwijnt, support niet reageert en zo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben tevreden over Bitstamp. Het aantal coins dat je kan verhandelen is beperkt, maar voor mij vooralsnog voldoende.
Ik koop alle coins via Anycoin en dit bevalt mij prima. Maar er zijn wellicht meer plekken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:49 schreef IPA35 het volgende:
Weet iemand een goede plek waar je ETH en BCH direct kunt verkopen voor Euro's?
Dat is bv. 1 van de redenen dat ik een HW wallet gebruik. Ik laat geen grote hoeveelheden op Bitstamp staan, maar ik gebruik Bitstamp alleen om te handelen. Ik denk dat je over elke Exchange negatieve zaken kan vinden op internet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:12 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal berichten van mensen waar overgemaakt geld verdwijnt, support niet reageert en zo.
Niet eentje maar nmeerdere
https://www.bestbitcoinexchange.net/en/bitstamp-net/
btcdirect?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:22 schreef Landgeld het volgende:
Weet iemand een plek waar je nu nog bitcoins kan kopen?
Naast Bitonic, bitmymoney, Bitkassa.
Ik zou maar gewoon even wachten tot alles weer een beetje rustiger is dan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Werkt niet - registreren geen optie
nofi, maar al jouw vragen staan letterlijk in de OP.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:11 schreef markmarkmark het volgende:
ik heb net een wallet aangemaakt bij electrum.
- hoe en waar kan ik bitcoins kopen met ideal?
- hoe en waar kan ik andere crypto munten ervoor kopen?
- en het belangrijkst, hoe krijg ik het weer in euro's terug op mijn bank?
ik zal de op nog een keer door lezen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nofi, maar al jouw vragen staan letterlijk in de OP.
Daarbij moet gezegd worden dat het momenteel niet gemakkelijk is om aan coins te komen, bijna alle brokers en exchanges hebben registratiestops, vertragingen in verificatieprocedures, hoge fees of limieten (hoge minimum bedragen) ingesteld vanwege enorme drukte zowel bij henzelf als op de Bitcoin blockchain.
Is dit de reden dat de meeste hier geen aankoopadvies willen geven? Hij stond deze week toch op 1,20?quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat banken verhaal moet je met een grote pot zout nemen, of doe maar rustig een vrachtwagen vol zout.
XRP gaat nooit veel stijgen, misschien in een uiterst geval rond de $0.50 als je mazzel hebt volgend jaar, het staat ook al ruim een half jaar nagenoeg stil.
Da's de cryptomarkt in a nutshell. Het gaat alle kanten op. Persoonlijk zie ik zeker mogelijkheden voor XRP, als banken erin geïnteresseerd zijn dan valt er geld te verdienen. Die doen niets uit idealistische overwegingen. Ik ben nog wel benieuwd welke 2 household namen er voor het einde van het jaar genoemd gaan worden die gebruik gaan maken van het Ripple netwerk. Indien dit namen zijn zoals een Amazon, dan zal dat zeker een positief effect hebben op de koers van de XRP. Voor de rest: koop een glazen en begin met turen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit de reden dat de meeste hier geen aankoopadvies willen geven? Hij stond deze week toch op 1,20?
Even beetje kort want moet zo weg maar even snel punt 2: een bitcoin is opgebouwd uit Satoshi's. SAT. En een coin die op bv 0.00000048 btc staat is makkelijker 48 sat te noemenquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:14 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb 3 vragen op deze vroege morgen:
1: Ik heb coins gekocht via een site waar ik uiteindelijk 25% kwijt was voordat het geld goed en wel op de juiste exchange stond (25 euro transactiekosten). Gisteren zag ik hier de site anycoin voorbij komen, waar je naast BTC ook bijv. ETC kan kopen. Is het dan geen beter idee om in vervolg zo'n munt te kopen, aangezien daar de transactiekosten maar iets van 5% waren? (en waarom is dat uberhaupt?)
2: Ik zie veel mensen die praten over SAT's. Waarom doen ze dat en waarom niet gewoon in BTC?
3: Is er een tool/hulpmiddel om (voornamelijk voor daytraders) een wat beter beeld te houden van hoeveel winst je nu precies hebt, INCLUSIEF de fee's die je betaald wanneer je je coins weer verkoopt? Ik ben bekend met bitfolio, maar ik zoek dus iets wat op het eind rekening houd met alle kosten die erbij komen. Als ik bijv. op kraken verkoop dan vind ik het wel eens lastig om dan snel te zien of ik dan iets verlies heb, winst heb of quite speel.
Mbt vraag 1. Eigenlijk is het verstandig om jezelf aan te melden bij een beurs. Dan stuur je daar je geld naartoe, en koop je daarvoor je coins. Verdiep je wel eerst in de fees die ze vragen, en welke coins er verhandeld worden. Het zou vervelend zijn als je op een beurs zit waar ze jouw coin niet verhandelen. Voor de rest is het verdiepen in de materie, en een glazen bol aanschaffenquote:Op zaterdag 23 december 2017 10:14 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb 3 vragen op deze vroege morgen:
1: Ik heb coins gekocht via een site waar ik uiteindelijk 25% kwijt was voordat het geld goed en wel op de juiste exchange stond (25 euro transactiekosten). Gisteren zag ik hier de site anycoin voorbij komen, waar je naast BTC ook bijv. ETC kan kopen. Is het dan geen beter idee om in vervolg zo'n munt te kopen, aangezien daar de transactiekosten maar iets van 5% waren? (en waarom is dat uberhaupt?)
2: Ik zie veel mensen die praten over SAT's. Waarom doen ze dat en waarom niet gewoon in BTC?
3: Is er een tool/hulpmiddel om (voornamelijk voor daytraders) een wat beter beeld te houden van hoeveel winst je nu precies hebt, INCLUSIEF de fee's die je betaald wanneer je je coins weer verkoopt? Ik ben bekend met bitfolio, maar ik zoek dus iets wat op het eind rekening houd met alle kosten die erbij komen. Als ik bijv. op kraken verkoop dan vind ik het wel eens lastig om dan snel te zien of ik dan iets verlies heb, winst heb of quite speel.
Duurde bij mij dus 4 dagen en de helft van de winst (alles wat hij gestegen was in die tijd.quote:Op zondag 24 december 2017 18:33 schreef iPancakeMix het volgende:
Gisteren voor 100 euro aan ETH gekocht en voor 100 euro aan LTC op anycoin. Helaas kreeg ik na de betaling van beide orders de melding dat de order niet automatisch verwerkt kon worden, en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice.
Ik verwacht voorlopig geen antwoord van de klantenservice omdat het overal mega druk is op het moment, maar in de tussentijd heb ik wel een vraagje.
Als ik op het moment van aanschaffen een bepaald aantal ETH en LTC koop volgens de koers die op dat moment geldt, krijg ik dan over een paar dagen (of hoe lang het ook mag duren) precies dat aantal, of gelden dan de koersen op het moment dat ze mijn order verzenden?
Beetje lastig uitgelegd, hoop dat je het snapt
Blockfolioquote:Op zondag 24 december 2017 16:20 schreef Exocet het volgende:
Welke app is handig om te gebruiken om de koersen van veel coins te zien in het laatste uur? TradingView heeft bij lange na niet alle coins en CoinCap kan niet kleiner dan ‘today’ laten zien.
Kopen via een exchange, dat gaat het snelst en is het goedkoopst. Verkopen kan bv ook via de Exchange kraken, maar dat is nogal traag soms.quote:Op zondag 24 december 2017 17:25 schreef Meneerik3 het volgende:
Hoi! Is het goedkoper om via Coinbase uit te laten betalen dan via Bitonic? Wat zijn uberhaubt de de beste manieren om te verkopen en kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |