Ik ook niet, vandaar mijn verbazing.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kén dus echt geen man die dat doetMaar ik zag ze ook zoooo fucking veel voorbij komen
Jaquote:Op donderdag 7 december 2017 18:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar mijn verbazing.
Zouden er ook vrouw-met-vis foto's zijn dan?
Het is een soort mannen-Yoga.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar mijn verbazing.
Zouden er ook vrouw-met-vis foto's zijn dan?
ik heb gegoogled (zowel man als vrouw met vis)quote:Op donderdag 7 december 2017 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar hopelijk niet op datingsites... Wat een vreselijke foto's.
euhm...óók op gegoogled.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 18:38 schreef bjanaan het volgende:
Voor het eerst nu contact met een leuke dame op Lexa
Een jaartje jonger dicht in de buurt.
We kletsen pas twee dagen maar gesprekken lopen soepel heb ik niet gauw gehadquote:Op donderdag 7 december 2017 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]een date in het vooruitzicht ook of nog niet zover?
Helaas, ook op datingsites.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar hopelijk niet op datingsites... Wat een vreselijke foto's.
Date staat gepland op zaterdag, ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 december 2017 08:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoeft geen problem te zijn toch. Hangt er een beetje vanaf. Mja, gewoon leuk op date gaan dan zie je t vanzelf wel
Of ze nemen wel het initiatief, alleen niet bij jou. Dat kan toch ook? Zo'n methode legt alleen maar de nadruk op de bovenste 1% denk ik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 10:49 schreef MGTOW het volgende:
Recentelijk bumble geinstalleerd. Een app waarin vrouwen het initiatief moeten nemen. LOL!!!!!
Natuurlijk werkt dat niet!!!!!!!!
Bij de vrouwen vind ik zelf ergernis nummer 1 dat ze stuk voor stuk dat Snapchat-filter gebruiken met die grote ogen, neusje en de honden-oortjes. Op het moment dat ik er weer zo één zie is het gelijk, next.quote:Op vrijdag 8 december 2017 04:54 schreef Somberling het volgende:
Leuke foto's in het vorige topic, Samzz!
Over vissen gesproken. Ik heb de neiging om vissenkoppen bovenop mijn lichaam te photoshoppen. Heb het echter nooit op datingsites gebruikt.
Brrrr herkenbaarquote:Op vrijdag 8 december 2017 11:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Bij de vrouwen vind ik zelf ergernis nummer 1 dat ze stuk voor stuk dat Snapchat-filter gebruiken met die grote ogen, neusje en de honden-oortjes. Op het moment dat ik er weer zo één zie is het gelijk, next.
Je bent wel veel met vrouwen bezig voor iemand die zichzelf bij de MGTOW beweging beschouwtquote:Op vrijdag 8 december 2017 10:49 schreef MGTOW het volgende:
Recentelijk bumble geinstalleerd. Een app waarin vrouwen het initiatief moeten nemen. LOL!!!!!
Natuurlijk werkt dat niet!!!!!!!!
Kennelijk is het verboden voor mij om hier een mening over te hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:42 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Je bent wel veel met vrouwen bezig voor iemand die zichzelf bij de MGTOW beweging beschouwt
Eens, vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Bij de vrouwen vind ik zelf ergernis nummer 1 dat ze stuk voor stuk dat Snapchat-filter gebruiken met die grote ogen, neusje en de honden-oortjes. Op het moment dat ik er weer zo één zie is het gelijk, next.
Kan je niet een leuke vent gaan zoeken? Die vrouwen is toch allemaal niks als ik dit zo mag geloven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:46 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Kennelijk is het verboden voor mij om hier een mening over te hebben.
Het is in ieder geval grappig om te zien dat iets als bumble inderdaad niet blijkt te werken. Een bevestiging ook is van mijn vermoeden dat wanneer het om daten gaat de man altijd de netto investeerder is.
een bromance:quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:47 schreef Somberling het volgende:
[..]
Kan je niet een leuke vent gaan zoeken? Die vrouwen is toch allemaal niks als ik dit zo mag geloven.
Straal je op je profiel daar net zoveel negativiteit uit als hier? Want dan is dat misschien de reden dat ze je geen berichtje sturen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:46 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Kennelijk is het verboden voor mij om hier een mening over te hebben.
Het is in ieder geval grappig om te zien dat iets als bumble inderdaad niet blijkt te werken. Een bevestiging ook is van mijn vermoeden dat wanneer het om daten gaat de man altijd de netto investeerder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |