abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175553650
Ik loop steeds vaker tegen hetzelfde probleem aan.
Ik wordt door de halve wereldbevolking compleet voor de gek gehouden.

Ik ontmoet meisjes, en ga op date, als het tot een overnachting komt dan schrik ik me eigk iedere keer kapot als ik hun ware gezicht zie.

Waarom is dit? In de club bijvoorbeeld doen ze zo high class en het zijn eigk maar gwn lelijke trollen met een vagina. Toch ga ik iedere keer wel met ze mee en laat ik me verleiden door een kunstmatig aantrekkelijk gezicht.

Bij ieder meisje dat ik tegekom op straat probeer ik me voor te stellen hoe ze eruit zou zien zonder fake-up.

Ik probeer het te ontwijken, maar ik besef me ook dat dit het is en we het hiermee moeten doen.

Het is nu dus een trend om voor de zogenaamd “naturel look” te gaan. Dit is pure deceptie. En ze dragen dus nog wel degelijk fake-up.

Ik wil jullie ware gezichten zien en niet steeds voor de gek worden gehouden.
pi_175553708
Ik ben ook lelijk zonder make up, draag het niet meer omdat het toch geen nut heeft me beter voor te doen. :)
  donderdag 7 december 2017 @ 16:36:40 #3
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175553721
Het had iets genuanceerder gekund, maar je hebt wel gelijk. Je wordt inderdaad voor de gek gehouden.

Zo vroeg ik eens aan mijn toenmalige huisgenootje of ze ziek was, zo bleekjes zag ze uit. Ze droeg enkel geen make-up was haar antwoord :')
pi_175553794
Punt is dat het vaak gewoon mooier is. Dus dan kan je wel klagen, maar je houdt het zelf ook in stand door iemand met make-up te verkiezen boven iemand zonder (bij het stappen, waar dan ook).

Nog genoeg vrouwen die niet een hele plamuurlaag dragen.
pi_175553947
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliën die er dan normaal op zitten.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:49:14 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175554024
Je draait oorzaak en gevolg wel om natuurlijk.
And so is the past
  donderdag 7 december 2017 @ 16:50:57 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175554067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliën die er dan normaal op zitten.
Hangt af van het product. Veel foundations kunnen de poriën wel verstoppen, waardoor je meer puistjes kunt krijgen.

Verder bevatten veel foundations of poedertjes een spf (zonbescherming), en dag is wel degelijk goed voor de huid.
pi_175554100
quote:
Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert :P
  donderdag 7 december 2017 @ 16:53:14 #10
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_175554107
Je geeft het antwoord zelf al in je topictitel.
Meisjes vinden zichzelf ook echt lelijk zonder make-up.

Meisjes voelen meer zelfvertrouwen als ze een masker op hebben om achter te schuilen denk ik.

Maar er zijn genoeg vrouwen zonder make-up om uit te kiezen.
To BG or not to BG!
  donderdag 7 december 2017 @ 16:53:48 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175554122
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert :P
Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
pi_175554132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
Weet ik. Maar sommige mannen nemen die app behoorlijk serieus, terwijl het vaak lelijker maakt dan werkelijkheid.
pi_175554144
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
pi_175554186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
pi_175554197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
Ja, helaas wel.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:59:56 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175554231
Ah, dit effect...

Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:04:51 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175554320
Gal Gadot O+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 7 december 2017 @ 17:18:00 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554573
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175554619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ah, dit effect...

[ afbeelding ]
Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:21:53 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554635
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
Ah, past je topic dan niet beter in KLB :+?
  donderdag 7 december 2017 @ 17:22:09 #21
285174 Evienne
never odd or even
pi_175554639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust. O+
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  donderdag 7 december 2017 @ 17:24:26 #22
285174 Evienne
never odd or even
pi_175554689
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Die unicorn kan ook wel een betere vent krijgen.
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_175554693
quote:
Ja, ze zijn echt lelijker. Maar zo heb je ook een hoop lelijke mannen. Maar bij mannen zie je het gewoon.

Bij een mannelijke kop is het van: what you see is what you get.

Een chick ziet mijn kop als aantrekkelijk, en ik zie haar gezicht dus ook maar achteraf blijkt ze er heel anders uit te zien. Ik pleit daarom voor een samenleving waarin er eerlijkheid en transparantie is.

Vind je mij lelijk? Prima, op naar de volgende. Geen probleem. Maar dit kan zo echt niet langer.
pi_175554708
Dan ga je als eerste date maar naar een zwembad :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 december 2017 @ 17:25:54 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554721
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:

[..]

Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Idd :D.

Hoewel ik TS wel snap, een goede make-up artist kan hele gezichtsstructuren anders doen lijken. Ik vraag me af wie je dan voor de gek houdt, de ander of jezelf.
pi_175554762
Misschien ligt het niet aan de vrouwen maar aan jouw inschattingsvermogen?
  donderdag 7 december 2017 @ 17:27:51 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554771
Aan de andere kant, je zíét toch dat een vrouw veel make-up op heeft :?.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:28:10 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554774
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien ligt het niet aan de vrouwen maar aan jouw inschattingsvermogen?
Ja dat :D.
pi_175554776
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:

[..]

Oppervlakkig? Ik ben gewoon voor een eerlijke wereld waarin er eerlijkheid en openheid is? Als ik iemand nooit mooi genoeg vind, dan moet dat toch kunnen?

Sommige meiden knappen af op mijn gezicht, maar ze weten wel waar ze aan toe zijn. En veel meiden heb ik ook succes mee. It’s a numbers game.
pi_175554819
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je draait oorzaak en gevolg wel om natuurlijk.
Wat is volgens jou de oorzaak en wat is het gevolg?
Mensen moeten gewoon weten waar ze aan toe zijn.
Sommige meisjes knappen op mij af. En sommige gaan er helemaal voor. Mag dit niet benoemd worden dan?
pi_175554865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Punt is dat het vaak gewoon mooier is. Dus dan kan je wel klagen, maar je houdt het zelf ook in stand door iemand met make-up te verkiezen boven iemand zonder (bij het stappen, waar dan ook).

Nog genoeg vrouwen die niet een hele plamuurlaag dragen.
Ja ik ben juist benieuwd wie er achter die plamuurlaag schuil gaat. En heel vaak staat me dat gezicht gewoon niet aan. Ik vind het verloren moeite en energie. Ik zie ook nou niet bijster veel mensen zonder fake-up ;)

Zelfs de “mooie” “knappe” meisjes / vrouwen dragen het, dus het is altijd uitvogelen wie daar werkelijk achter zit.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:35:00 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175554911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoewel ik TS wel snap, een goede make-up artist kan hele gezichtsstructuren anders doen lijken. Ik vraag me af wie je dan voor de gek houdt, de ander of jezelf.
Klopt dit. Ik ben ooit eens een keer opgemaakt door een goede visagist. Herkende mezelf amper meer, was echt een ander gezicht.
En ik had niet eens een plamuurkop omdat die vrouw goed wist wat ze deed, zag er echt uit als zo'n vrouw met normale make up op.

Vond ik echt een rare gewaarwording. Het was echt heel mooi, maar heb de hele dag/avond onwennig rondgelopen en was blij mezelf weer te zien na wat stevig poetswerk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175554924
quote:
Het zal wel aan mij liggen maar al die dames (minus Jack Sparrow en aardappel) zien er prima uit zonder make up.

Volgens mij is het niet zozeer dat vrouwen zonder make up er zo lelijk uitzien, het is meer dat het contrast opvalt. Als ik een vriendin van me zonder make up zie voor de verandering dan doe ik ook altijd even een double take, niet omdat ze lelijk is, maar het verschil is groot ja.

Mijn vrouw draagt bijna nooit make up verder, wat trouwens in vergelijking met sommige ex vriendinnen echt een verademing is als je een avond weg gaat en je niet een uur hoeft te wachten tot ze eindelijk klaar is. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_175554946
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klopt dit. Ik ben ooit eens een keer opgemaakt door een goede visagist. Herkende mezelf amper meer, was echt een ander gezicht.
En ik had niet eens een plamuurkop omdat die vrouw goed wist wat ze deed, zag er echt uit als zo'n vrouw met normale make up op.

Vond ik echt een rare gewaarwording. Het was echt heel mooi, maar heb de hele dag/avond onwennig rondgelopen en was blij mezelf weer te zien na wat stevig poetswerk.
Contouren en highlighten kan echt de vorm van je gezicht veranderen idd. Maar in daglicht zie je altijd wel wanneer iemand poeder of foundation opheeft.
pi_175554961
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja ik ben juist benieuwd wie er achter die plamuurlaag schuil gaat. En heel vaak staat me dat gezicht gewoon niet aan. Ik vind het verloren moeite en energie. Ik zie ook nou niet bijster veel mensen zonder fake-up ;)

Zelfs de “mooie” “knappe” meisjes / vrouwen dragen het, dus het is altijd uitvogelen wie daar werkelijk achter zit.
Wat vind jij een acceptabele hoeveelheid?

De meesten dragen wel minstens mascara. Maar dat zou je nog kunnen vergelijken met een beetje gel in het haar. Niet nep, gewoon iets mooier.
pi_175554991
quote:
Dit ook ja. En daarom durven veel vrouwen al niet meer zonder make-up de deur uit, omdat ze dan lelijk lijken. Terwijl het natuurlijk relatief is en als niemand make-up zou dragen, zouden die vrouwen niet meer als lelijk worden gezien.
pi_175555090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Samzz het volgende:
Aan de andere kant, je zíét toch dat een vrouw veel make-up op heeft :?.
Je hebt ook redelijke normaal lijkende gezichten met fake up die echt tegenvallen zonder;) Zo’n plamuurlaag zie ik inderdaad wel ja.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:48:43 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175555139
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:46 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Je hebt ook redelijke normaal lijkende gezichten met fake up die echt tegenvallen zonder;) Zo’n plamuurlaag zie ik inderdaad wel ja.
Maar, en nu? Want als je alleen maar even lekker wil klagen dan ga ik je topic naar KLB zetten.
pi_175555202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat vind jij een acceptabele hoeveelheid?

De meesten dragen wel minstens mascara. Maar dat zou je nog kunnen vergelijken met een beetje gel in het haar. Niet nep, gewoon iets mooier.
Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:58:58 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175555341
Genoeg vrouwen die van nature een mooi gezichie hebben (F1978 :'( ). Van die girl next door types. Dat zijn de leuksten O+ Vaak wat subtiele make-up als ze het al hebben.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175555489
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:06:23 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175555499
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.
En dat corrigerend ondergoed :X.
pi_175555634
Somebody that I used to know
pi_175555660
quote:
Die foto zonder makeup is gewoon gephotoshopped, kunnen we geen conclusies uit trekken natuurlijk.
Play hard, go pro.
pi_175555699
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik draag make-up om mijn mooie punten te benadrukken, niet om te bedriegen. Verder heb je niet zoveel te willen. De meeste meisjes dragen geen make-up voor jou.
pi_175555702
Ik ben geen voorstander van veel make up. Maar veel dames zien er echt gewoon mooier uit met make up.
pi_175555843
Vrouwenbashtopic *O*

Nog niet gelezen maar terechte klacht.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175555998
Meestal zijn mannen van nature knapper, behalve uit Nederland enzo met hun bananenhoofd :7
Verder moet je ook niet op zo'n wijf vallen zonder make up, zeker niet als ze zo'n blondje zijn dan lijkt het net alsof ze geen gezicht hebben. Een spook geeft meer kleur.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175556045
Bij veel vrouwen doet mascara en rode lippenstift wonderen. Maar meer make-up dan dat vind ik niet nodig.

Vooral poeder of foundation vind ik onnodig.
pi_175556082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:28 schreef Mark031 het volgende:
Bij veel vrouwen doet mascara en rode lippenstift wonderen. Maar meer make-up dan dat vind ik niet nodig.

Vooral poeder of foundation vind ik onnodig.
Idd, vrouwen met rode lippen :9~
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_175556150
quote:
Wat een kut app :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 7 december 2017 @ 18:35:03 #52
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_175556205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook lelijk zonder make up, draag het niet meer omdat het toch geen nut heeft me beter voor te doen. :)
Laat me raden: getrouwd en kinderen?
Fade to Black
  donderdag 7 december 2017 @ 18:36:47 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_175556266
De meeste mensen zijn lelijk, wees blij dat er een hoop nog iets van maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_175556378
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Laat me raden: getrouwd en kinderen?
Mwah, dat niet
pi_175556864
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ja lekker is dat hè,
ontmoet je een leuke vrouw en als je dan in de slaapkamer terecht komt kom je erachter dat ze van die kipfiletjes draagt...

Leuk voor jou misschien, misschien draag jij ze zelf ook wel. Maar niet voor mij. Nee dankjewel.
pi_175556962
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dat corrigerend ondergoed :X.
Ja, allemaal onzin. Werk gwn aan je lijf en eet gezond. Is allemaal niet nodig. Met een strak lichaam en goede vormen kan je duizenden miljoenen mannen krijgen. Ook al heb je niet zo’n mooi naturel gezicht. Er altijd wel een hond die over je heen wil gaan.
pi_175557010
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar, en nu? Want als je alleen maar even lekker wil klagen dan ga ik je topic naar KLB zetten.
Ik zie dat je mijn topic al hebt verplaatst zonder mijn toestemming. Ga vooral je gang. Ik probeer juist iets duidelijk te maken. Ik pleit voor meer naturel!

Of je nou lelijk bent of knap. Dan weet ik en de rest van de mannelijke wereldbevolking waar we aan toe zijn.
pi_175557037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:02 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik zie dat je mijn topic al hebt verplaatst zonder mijn toestemming. Ga vooral je gang. Ik probeer juist iets duidelijk te maken. Ik pleit voor meer naturel!

Of je nou lelijk bent of knap. Dan weet ik en de rest van de mannelijke wereldbevolking waar we aan toe zijn.
Denken dat een mod jouw toestemming daarvoor nodig heeft.
pi_175557050
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja, allemaal onzin. Werk gwn aan je lijf en eet gezond. Is allemaal niet nodig. Met een strak lichaam en goede vormen kan je duizenden miljoenen mannen krijgen. Ook al heb je niet zo’n mooi naturel gezicht. Er altijd wel een hond die over je heen wil gaan.
Nou joepie
pi_175557127
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:02 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Zenuwachtige autist gespot, KipRijstAsperge.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175557145
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik draag make-up om mijn mooie punten te benadrukken, niet om te bedriegen. Verder heb je niet zoveel te willen. De meeste meisjes dragen geen make-up voor jou.
Ja je maakt iets eigk mooier dan het is.
Ze dragen fake-up voor zichzelf zeker? Lol 😂
pi_175557195
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zenuwachtige autist gespot, KipRijstAsperge.
Volgens mij ben je scheel en kun je niet lezen.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:09:59 #63
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175557231
quote:
Gvd wat eng
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_175557241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:07 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja je maakt iets eigk mooier dan het is.
Ze dragen fake-up voor zichzelf zeker? Lol 😂
Ja. Draag jij nooit een goede outfit voor jezelf, omdat je je daar goed bij voelt?
pi_175557262
quote:
En zo ziet iedereen waar die aan toe is, en worden er achteraf geen scheve gezichten getrokken. Als het echt waar is dat je geen fake-up draagt, heb ik zwaar respect voor jou. 👍🏽
pi_175557269
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:08 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Volgens mij ben je scheel en kun je niet lezen.
Volgens mij komen beide schattige aanvalletjes niet aan.

Zet je zolderkamerraam open en probeer het nog es.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 19:12:33 #67
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175557295
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:33 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
Ik wordt
Gestopt met lezen.
pi_175557326
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

En zo ziet iedereen waar die aan toe is, en worden er achteraf geen scheve gezichten getrokken. Als het echt waar is dat je geen fake-up draagt, heb ik zwaar respect voor jou. 👍🏽
Maar je zou me niet aankijken tijdens het stappen, dat dan weer niet.
pi_175557364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alleen als ik moet kotsen, maar het lukt niet.
pi_175557408
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. Draag jij nooit een goede outfit voor jezelf, omdat je je daar goed bij voelt?
Ik praat hier over lichaams kenmerken. Uiterlijke kenmerken waar je niks aan kunt veranderen (zonder operaties) Geen kleding of accessoires..

Ik zie vrouwen graag zoals ze werkelijk zijn. Vrouwen mogen ook zeggen dat ik lelijk ben. Ieder z’n goed recht.
pi_175557456
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gestopt met lezen.
Kun je mij uitleggen waarom? Ik leer graag bij.
pi_175557488
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:16 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik praat hier over lichaams kenmerken. Uiterlijke kenmerken waar je niks aan kunt veranderen (zonder operaties) Geen kleding of accessoires..

Ik zie vrouwen graag zoals ze werkelijk zijn. Vrouwen mogen ook zeggen dat ik lelijk ben. Ieder z’n goed recht.
Jij draagt toch ook het liefst kleding waar je lichaam mooi in uitkomt neem ik aan.
pi_175557504
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Volgens mij komen beide schattige aanvalletjes niet aan.

Zet je zolderkamerraam open en probeer het nog es.
Oke,

Wat is je punt? Is je vrouw lelijk zonder fake-up?
Kom je hier de white knight uithangen? 😂
pi_175557526
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat net scheve gezichten achteraf wel mee en ben jij het vooral die er een big deal van maakt.
pi_175557537
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:19 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Oke,

Wat is je punt? Is je vrouw lelijk zonder fake-up?
Kom je hier de white knight uithangen? 😂
Ik zie dat je niet graag bijleert; je raampje is nog dichter dan eerst.
pi_175557583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kijk iedereen altijd recht in de ogen aan. En als je mijn type niet bent, dan ga ik door. So what? Jij hebt toch ook een selectie van knappe mannen in jouw ogen? Jij hebt toch ook dat je sommige mannen echt lelijk vind? En er liever niet bij in de buurt komt?
pi_175557601
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:15 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Alleen als ik moet kotsen, maar het lukt niet.
Hopelijk lucht het op!
pi_175557614
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:22 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik kijk iedereen altijd recht in de ogen aan. En als je mijn type niet bent, dan ga ik door. So what? Jij hebt toch ook een selectie van knappe mannen in jouw ogen? Jij hebt toch ook dat je sommige mannen echt lelijk vind? En er liever niet bij in de buurt komt?
Ja, heb ik bij Arabieren en Indiers.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:23:45 #79
342627 tja77
pi_175557634
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:17 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen waarom? Ik leer graag bij.
Als ik dat uit moet leggen, dan vrees ik dat elk stukje energie dat ik erin steek vergeefs is.
pi_175557654
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik zie dat je niet graag bijleert; je raampje is nog dichter dan eerst.
Nee hij staat open.
pi_175557676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hopelijk lucht het op!
Enorm, voel me een heel ander mens nu. Een soort van vrouw met (niet al te veel) make-up. O+
pi_175557738
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als ik dat uit moet leggen, dan vrees ik dat elk stukje energie dat ik erin steek vergeefs is.
En waarom? Omdat ik een klaagtopic over vrouwen aanmaak, wilt dat niet zeggen dat ik te bekrompen ben om bij te leren over grammatica;) Trouwens wat doe jij hier nog?
pi_175557788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, heb ik bij Arabieren en Indiers.
En zo heeft iedereen dus voorkeuren en types waar hij of zij bij uit de buurt blijft. Mensen huilen om niks.
pi_175557896
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat net scheve gezichten achteraf wel mee en ben jij het vooral die er een big deal van maakt.
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in.
pi_175557987
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij draagt toch ook het liefst kleding waar je lichaam mooi in uitkomt neem ik aan.
Hoe bedoel je dat? Ik draag geen strakke t-shirtjes om een gespierd lichaam te tonen.

Ik kijk wel naar mode etc, maar gewoon een normale pasvorm. Geen baggybroeken, geen te kleine maten. Gewoon normaal? Ik hoef geen statement over mijn lichaam te maken met me kleding? Daar heb ik mijn kleding niet voor nodig.
pi_175557997
Hoe kan dat nou?

Ik draag zelf ook nooit make-up maar zie er wel altijd lekker uit. Alleen de dagen dat ik minder dan 4 uur heb geslapen zie ik eruit als een vrouw zonder make-up.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_175558099
Daarom zonder schaamte liegen over je werk, inkomen, leeftijd etc etc etc
  donderdag 7 december 2017 @ 19:40:08 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175558126
Meisjes :9~
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 7 december 2017 @ 19:58:29 #89
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175558633
En wij zijn weer lelijk mét make up. What's the deal. Daarom is er makeup.

Verder heeft het natuurlijk ook alles te maken met gewenning he. We zijn gewend aan make-up, en dat vormt de standaard. Heb je dat dan niet op, je dan valt dat effe tegen...

Ongeveer hetzelfde als dat we nu gewend zijn aan muziek dat op en top gemasterd is door topmasteraars, vaak nog met autotune ook. Ga nu nog maar eens muziek luisteren zonder dat. Dat valt meteen op, en lijkt dan gelijk crap in vergelijking met de standaard die je gewend bent

.
En een markant figuur.
pi_175558949
Teveel make-up is lelijk. Beetje kan mooi zijn. Ik vind mezelf zonder make-up knapper dan met.
pi_175558960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:58 schreef Pistolenhenkie het volgende:
En wij zijn weer lelijk mét make up. What's the deal. Daarom is er makeup.

Verder heeft het natuurlijk ook alles te maken met gewenning he. We zijn gewend aan make-up, en dat vormt de standaard. Heb je dat dan niet op, je dan valt dat effe tegen...

Ongeveer hetzelfde als dat we nu gewend zijn aan muziek dat op en top gemasterd is door topmasteraars, vaak nog met autotune ook. Ga nu nog maar eens muziek luisteren zonder dat. Dat valt meteen op, en lijkt dan gelijk crap in vergelijking met de standaard die je gewend bent

[ afbeelding ].
Kun je niet lezen? Ik zeg toch niet alle meisjes...😂
Scarlett Johansson is btw echt een true natural beauty. Ze is juist heel mooi zonder fake-up. Als ik haar zo had ontmoet juist dan was ik echt voor haar gevallen. Die onderste foto is zwaar overkill.
  donderdag 7 december 2017 @ 20:13:08 #92
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175558990
quote:
Nep als wat
God doesn't help stupid!
  donderdag 7 december 2017 @ 20:15:17 #93
472710 Pistolenhenkie
pi_175559064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
Kun je niet lezen? Ik zeg toch niet alle meisjes...😂
Scarlett Johansson is btw echt een true natural beauty. Ze is juist heel mooi zonder fake-up. Als ik haar zo had ontmoet juist dan was ik echt voor haar gevallen. Die onderste foto is zwaar overkill.
Je lult nog net zo dom als voordat je m'n reactie had gelezen.

Het heeft niets te maken 'sommige meisjes wel, sommige niet'. Je standaard wordt bepaald door factoren die je over het hoofd ziet. Je oordeel staat hartstikke in relatie tot die factoren.
En een markant figuur.
  donderdag 7 december 2017 @ 20:16:50 #94
342627 tja77
pi_175559114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
Teveel make-up is lelijk. Beetje kan mooi zijn. Ik vind mezelf zonder make-up knapper dan met.
Ik prefereer een vrouw met make up, doch geen indiaan. Maar ik zie het zo dat een vrouw de moeite neemt om goed voor de dag te komen. Een vrouw is naturel soms mooier en puurder. Make up (goed aangebracht en niet teveel) zorgt voor een verzorgder en sexy uitstraling.
Een vrouw die echt nooit make up op heeft, is gewoon vaak niet mijn type. Ik denk dan meteen aan boerinnen en onverzorgde types.
  donderdag 7 december 2017 @ 20:19:09 #95
472710 Pistolenhenkie
pi_175559195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:16 schreef tja77 het volgende:
Ik prefereer een vrouw met make up, doch geen indiaan. Maar ik zie het zo dat een vrouw de moeite neemt om goed voor de dag te komen. Een vrouw is naturel soms mooier en puurder. Make up (goed aangebracht en niet teveel) zorgt voor een verzorgder en sexy uitstraling.
Een vrouw die echt nooit make up op heeft, is gewoon vaak niet mijn type. Ik denk dan meteen aan boerinnen en onverzorgde types.
Nou tegenwoordig zitten er ook gerust fanatieke feministen met een overtuiging tussen hoor.

Wel mee eens verder. Make maakt mooier, maak er gebruik van.
En een markant figuur.
pi_175559260
Zou ze allemaal keihard doen !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_175559591
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:15 schreef Pistolenhenkie het volgende:

[..]

Je lult nog net zo dom als voordat je m'n reactie had gelezen.

Het heeft niets te maken 'sommige meisjes wel, sommige niet'. Je standaard wordt bepaald door factoren die je over het hoofd ziet. Je oordeel staat hartstikke in relatie tot die factoren.
Als vrouwen dus weer naturel door het leven gaan, vallen die factoren weg en kan iedereen weer wennen aan de nieuwe gezichten. 👍🏽 Dat is mijn punt juist, ik pleit voor geen fake-up meer.

Edit: wat weet jij nou over wat of hoe mijn standaarden worden bepaald. Ben jij een wetenschapper ofzo? Sommige zijn gewoon echt lelijk en dan kunnen die factoren wel wegvallen, ik denk niet dat ik dan opeens die mensen knap ga vinden😂 Dat weet ik wel zeker trouwens.

Leuke theorie, zou het wel oprecht eens in de praktijk willen zien. Ben daar echt heel erg benieuwd naar.

[ Bericht 18% gewijzigd door KipRijstBroccoli op 07-12-2017 20:39:22 ]
  donderdag 7 december 2017 @ 20:40:49 #98
472710 Pistolenhenkie
pi_175559880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:32 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
Als vrouwen dus weer naturel door het leven gaan, vallen die factoren weg en kan iedereen weer wennen aan de nieuwe gezichten. 👍🏽 Dat is mijn punt juist, ik pleit voor geen fake-up meer.
Ain't gonna happen.......
Het is ook al echt heel oud verder, makeup-gebruik bij vrouwen. Al heeft het de afgelopen decennia natuurlijk wel nieuwe vormen aangenomen.

Mensen zullen iig nooit terug naar 'minder' als ze eenmaal ontdekt hebben hoe ze het maximale effect ergens mee kunnen bereiken.
En een markant figuur.
pi_175560326
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:57 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja lekker is dat hè,
ontmoet je een leuke vrouw en als je dan in de slaapkamer terecht komt kom je erachter dat ze van die kipfiletjes draagt...

Leuk voor jou misschien, misschien draag jij ze zelf ook wel. Maar niet voor mij. Nee dankjewel.
Ik heb hele pronte tietjes, geen bh nodig.
pi_175560881
Ik ben blij dat mijn vriendin amper make-up gebruikt.
Soms werkt ze de wenkbrauwen wat bij, maar ik vind een natural look echt veel mooier! O+
pi_175563681
Niet achtervolgt worden door giechelende tienermeisjes als je door de stad loopt :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 7 december 2017 @ 22:45:52 #102
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_175563767
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:04 schreef Montelly het volgende:
Gal Gadot O+
^O^
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_175563848
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Muah, een vrouw die geen make-up gebruikt is niet gelijk onverzorgd. Dat is heel stom om te zeggen.
pi_175564566
quote:
Jij was toch leuk genoeg? :o
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175564590
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij was toch leuk genoeg? :o
Goeie garp weer, vogeltjesdans!
  donderdag 7 december 2017 @ 23:16:24 #106
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175564667
Daarom ben ik blij dat vooral mediterraanse / Arabische dames veel waarde hechten aan uiterlijke verzorging. Zie juist Lonneke en Astrid op een gegeven moment make-up loos door het leven gaan onder het mom van "ik hoef niet meer zo nodig" manlief wordt daar niet warm of koud van.
  donderdag 7 december 2017 @ 23:16:42 #107
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175564678
Lekker naturel, lekker gewoon.
pi_175564741
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Montelly het volgende:
Daarom ben ik blij dat vooral mediterraanse / Arabische dames veel waarde hechten aan uiterlijke verzorging. Zie juist Lonneke en Astrid op een gegeven moment make-up loos door het leven gaan onder het mom van "ik hoef niet meer zo nodig" manlief wordt daar niet warm of koud van.
Uiterlijke verzorging is prima, maar het plamuren van je gezicht valt daar wat mij betreft niet onder. Helaas slaan die Arabische dames echt door in make-uppen, tot het lelijke aan toe. Als ik naar een Marokkaans bruiloft ga dan voel ik me echt kaal ( en dat terwijl ik dan best wat op mijn gezicht heb), maar de gezichten en lagen van de aanwezigen...
  donderdag 7 december 2017 @ 23:29:58 #109
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175565059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uiterlijke verzorging is prima, maar het plamuren van je gezicht valt daar wat mij betreft niet onder. Helaas slaan die Arabische dames echt door in make-uppen, tot het lelijke aan toe. Als ik naar een Marokkaans bruiloft ga dan voel ik me echt kaal ( en dat terwijl ik dan best wat op mijn gezicht heb), maar de gezichten en lagen van de aanwezigen...
Op bruiloft mag altijd net iets meer, dat weet jij zelf ook hoort nu eenmaal bij gelegenheid.
pi_175565130
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:29 schreef Montelly het volgende:

[..]

Op bruiloft mag altijd net iets meer, dat weet jij zelf ook hoort nu eenmaal bij gelegenheid.
Neee! Afgelopen zomer me laten opmaken, zag er werkelijk als een heks uit met dat zware make-up. Andere keer zelf opgemaakt en zag er zoveel mooier uit, serieus.
pi_175565236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Neee! Afgelopen zomer me laten opmaken, zag er werkelijk als een heks uit met dat zware make-up. Andere keer zelf opgemaakt en zag er zoveel mooier uit, serieus.
Ik vroeg me al af waar je je bezemsteel gelaten had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175565276
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af waar je je bezemsteel gelaten had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zag er inderdaad niet uit, kreeg van die neppe wimpers en te donkere ogen, brrrrrrr! Nooit meer.
pi_175566022
Ja, ik heb blijkbaar betere wimpers en wenkbrauwen dan 90% v.d. vrouwen.
pi_175566059
Fake-up. Mooi woord wel.
pi_175566107
Het probleem is tweeledig:

- Vrouwen dwingen het bij elkaar af. Je kan niet als enige stoppen. (Dat is jezelf een handicap geven op sociaal gebied en op de relatiemarkt).
- Mannen raken -onterecht- onder de indruk (en zenuwachtig) van matige en zelfs eigenlijk lelijke vrouwen. (Het doet iets met de verhoudingen).

En het stomme is...we weten het maar zien en ervaren het niet zo.
pi_175566144
Met makeup zie je er vaak net iets beter uit en dat is dan weer goed voor je zelfvertrouwen ;)

In het dagelijkse leven draag ik vaak 'naturel' makeup. Alleen op werk sla ik het vaak over, omdat ik bijna altijd vroeg begin en geen tijd heb om op te maken.
Af en toe als ik het toch doe, krijg ik opeens allemaal complimentjes :P

Veel makeup vind ik niets. Ziet er ordinair en nep uit.
pi_175566228
Mannen zijn knapper. Vrouwen hebben make up nodig om er mooi uit te zien.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:04:52 #118
342627 tja77
pi_175568520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, een vrouw die geen make-up gebruikt is niet gelijk onverzorgd. Dat is heel stom om te zeggen.
Ze besteedt in ieder geval minder zorg aan haar uiterlijk.
Ikzelf doe er alles aan om een goede indruk te maken. Wax of gel in mijn haren, deo, poets mijn tanden meerdermalen per dag, eau de toilette, aftershave, scheer me op tijd enz enz.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:08:40 #119
285174 Evienne
never odd or even
pi_175568573
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ikzelf doe er alles aan om een goede indruk te maken. Wax of gel in mijn haren, deo, poets mijn tanden meerdermalen per dag, eau de toilette, aftershave, scheer me op tijd enz enz.
Al die dingen doe ik ook, behalve aftershave, maar incl. Epileren en harsen (probeer eens?) en haar opsteken, maar ben dan toch minder verzorgd dan jij? How come?
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:13:44 #120
342627 tja77
pi_175568633
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:08 schreef Evienne het volgende:

[..]

Al die dingen doe ik ook, behalve aftershave, maar incl. Epileren en harsen (probeer eens?) en haar opsteken, maar ben dan toch minder verzorgd dan jij? How come?
Harsen is overrated, ik moest lachen toen mijn vriendin (schoonheidsspcialiste) mijn rug ging harsen. Dus nee, dat stelt geen flikker voor. Net als wenkbrauwen uitdunnen dmv een pincet.
Ik doe het maximale eraan om aan het schoonheidsideaal van de andere sexe te voldoen. Bij een man hoort daar geen make up bij, bij een vrouw dus wel. Want een mooi opgemaakte vrouw krijgt meer aandacht, een opgemaakte man is gay.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:17:08 #121
285174 Evienne
never odd or even
pi_175568680
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Harsen is overrated, ik moest lachen toen mijn vriendin (schoonheidsspcialiste) mijn rug ging harsen. Dus nee, dat stelt geen flikker voor. Net als wenkbrauwen uitdunnen dmv een pincet.
Ik doe het maximale eraan om aan het schoonheidsideaal van de andere sexe te voldoen. Bij een man hoort daar geen make up bij, bij een vrouw dus wel. Want een mooi opgemaakte vrouw krijgt meer aandacht, een opgemaakte man is gay.
Dat vroeg ik niet. Misschien wil ik helemaal niet aan een onrealistisch schoonheidsideaal voldoen. Waarom is dat dan meteen onverzorgd?
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:24:37 #122
342627 tja77
pi_175568802
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:17 schreef Evienne het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Misschien wil ik helemaal niet aan een onrealistisch schoonheidsideaal voldoen. Waarom is dat dan meteen onverzorgd?
Dat is mijn mening, als een vrouw in mijn optiek, er niet alles aan doet om goed voor de dag te komen, dan beschouw ik dat als een stukje onverzorgdheid.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:24:56 #123
285174 Evienne
never odd or even
pi_175568805
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik weet het antwoord trouwens wel hoor. O-)
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:33:26 #124
342627 tja77
pi_175568946
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:24 schreef Evienne het volgende:
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik weet het antwoord trouwens wel hoor. O-)
Volgens mij heb ik allang antwoord gegeven maar als jij dat niet wilt zien, prima.
pi_175569022
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:24 schreef Evienne het volgende:
Ben je lelijk ofzo dat je zo aanwezig ben in deze toppa
pi_175569035
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:17 schreef Evienne het volgende:

[..]

Kudo’s voor jou. Gwn lekker naturel blijven. De mannen die daar op vallen passen dan ook echt bij je. Het is zeker niet onverzorgd.
pi_175569094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Montelly het volgende:
Dat is helemaal prima, zo zie ik hun werkelijke gezicht tenminste en kan ik bepalen of dat echt mijn type is. Veel van die hollandse vrouwen zijn heel mooi opgemaakt, maar de rauwe werkelijkheid valt gruwelijk tegen. Misschien moet k meer uitwijken naar half bloedjes ofzo.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:44:43 #128
285174 Evienne
never odd or even
pi_175569126
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:33 schreef tja77 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik allang antwoord gegeven maar als jij dat niet wilt zien, prima.
Als jij 'dat is mijn mening' een afdoende antwoord vindt op een waarom-vraag, soit.

Je zou ook kunnen toegeven dat je een dubbele standaard hanteert, waarbij je van vrouwen meer verwacht dan van jezelf, eer ze het predikaat 'verzorgd' weg mogen dragen.

Jammer wel.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:47:35 #129
285174 Evienne
never odd or even
pi_175569174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:38 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

Ben je lelijk ofzo dat je zo aanwezig ben in deze toppa
Ook weer kinderlijk makkelijk, deze.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:47:54 #130
342627 tja77
pi_175569182
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:44 schreef Evienne het volgende:

[..]

Als jij 'dat is mijn mening' een afdoende antwoord vindt op een waarom-vraag, soit.

Je zou ook kunnen toegeven dat je een dubbele standaard hanteert, waarbij je van vrouwen meer verwacht dan van jezelf, eer ze het predikaat 'verzorgd' weg mogen dragen.

Jammer wel.
Dubbele standaard?
Wat een kwats, ik verwacht van een vrouw dat ze er alles aan doet om zo goed mogelijk voor de dag te komen, dat doe ik namelijk zelf ook.
Dus ik verwacht hetzelfde van een vrouw als bij mezelf.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:50:24 #131
285174 Evienne
never odd or even
pi_175569232
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dubbele standaard?
Wat een kwats, ik verwacht van een vrouw dat ze er alles aan doet om zo goed mogelijk voor de dag te komen, dat doe ik namelijk zelf ook.
Dus ik verwacht hetzelfde van een vrouw als bij mezelf.
Nee, je verwacht meer van een vrouw om hetzelfde doel te bereiken. De lat ligt een stuk hoger voor de vrouw. Dat is een dubbele standaard.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:53:01 #132
342627 tja77
pi_175569276
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:50 schreef Evienne het volgende:

[..]

Nee, je verwacht meer van een vrouw om hetzelfde doel te bereiken. De lat ligt een stuk hoger voor de vrouw. Dat is een dubbele standaard.
Ik verwacht hetzelfde (je best doen) om het maximale effect te bereiken. De lat ligt even hoog, ik kan er niks aan doen dat het vrouwelijk schoonheidsideaal met make up is en dus bewerkelijker is.
pi_175569284
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:47 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ook weer kinderlijk makkelijk, deze.
je ben zelf makkellijk
pi_175569349
Lekker boeiend allemaal
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:42:57 #135
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175570143
Bijna alle meisjes zijn mooi O+
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_175570218
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:42 schreef SeLang het volgende:
Bijna alle meisjes zijn mooi O+
maar lang niet allemaal
pi_175570539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:46 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

maar lang niet allemaal
Met zoals jongens :)
pi_175570595
quote:

[..]

Of je vindt het gewoon mooi. Dat kan ook. :)
pi_175570907
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:01 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Met zoals jongens :)
true dat sis
pi_175571462
Vand ie gasten die een volledig geschminkte dame kiezen en zich vervolgens verbazen over het echte uiterlijk. o|O
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175572280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:46 schreef ITrade het volgende:
Vand ie gasten die een volledig geschminkte dame kiezen en zich vervolgens verbazen over het echte uiterlijk. o|O
Ja de pest is juist dat sommige heel knap lijken met weinig fake-up op. Die plamuurgezichten trap ik niet meer in. Dat hebben we allemaal wel eens meegemaakt.
pi_175572596
Ik ook. Moet er niet aan denken om zo een geplamuurde tuttebel te hebben. Ook al is ze nog zo knap, als het zo een gebruinde plamuursel is met alles erop en eraan (fel rode lippenstift en andere zooi) dan liever zo een 'bleke' meid die er tenminste 'naturel' uitziet en minder knap.
pi_175574121
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:50 schreef Evienne het volgende:

[..]

Laat me aub niet lachen😂 De lat ligt een stuk hoger voor de vrouw? Helemaal niet. Er is geen dubbele standaard.
pi_175574237
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uhu, uiterlijke verzorging heeft niks te maken met make-up. Zat meiden die plamuren, maar van uiterlijke zorg geen kaas gegeten hebben en vice versa.
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:06:17 #145
342627 tja77
pi_175574412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu, uiterlijke verzorging heeft niks te maken met make-up. Zat meiden die plamuren, maar van uiterlijke zorg geen kaas gegeten hebben en vice versa.
Wat lul jij nou dom?
Make up is juist een vorm van uiterlijke verzorging.

https://www.im-makeup.nl/wat-is-make-up/

quote:
Make-up (decoratieve cosmetica) maakt dus onderdeel van de verzamelnaam cosmetica. Dit zijn alle stoffen en producten, die je kunt gebruiken voor je lichamelijke verzorging. Dus niet alleen make-up producten, maar ook producten als shampoo, tandpasta, parfum en anti-zonnebrandcrème.
pi_175574472
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:12 schreef ToT het volgende:
Ik ben blij dat mijn vriendin amper make-up gebruikt.
Soms werkt ze de wenkbrauwen wat bij, maar ik vind een natural look echt veel mooier! O+
Klopt, heb die ervaring ook. Maar dat neemt niet weg dat als ze zichzelf goed leert opmaken dat het helemaal een headturner hubbahubba stoot wordt. 😇

Make-up heeft geen relatieve invloed op de aantrekkelijkheid. Het is absoluut en meetbaar, maar dan moet je het wel goed kunnen natuurlijk. 😇

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 14:10:45 ]
pi_175574588
quote:

[..]

Ik hou niemand voor de gek, ik voel me gewoon prettiger met natuurlijke make-up. Zware make-up met foundation gebruik ik hooguit 1x per jaar met een feest of zo.
Het shock effect bij het verwijderen van de make-up valt doorgaans wel mee omdat je toch nooit alles ineens goed eraf krijgt(zelfs niet met remover)
pi_175574604
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:10 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Klopt, heb die ervaring ook. Maar dat neemt niet weg dat als ze zichzelf goed leert opmaken dat het helemaal een headturner hubbahubba stoot wordt. 😇

Make-up heeft geen relatieve invloed op de aantrekkelijkheid. Het is absoluut en meetbaar, maar dan moet je het wel goed kunnen natuurlijk. 😇
Het kan absoluut en meetbaar zijn, maar ik hou er gewoon niet van, dus ben ik blij dat ze het niet doet. :)
pi_175574610
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat lul jij nou dom?
Make up is juist een vorm van uiterlijke verzorging.

https://www.im-makeup.nl/wat-is-make-up/

[..]

Zo praat je maar tegen je moeder. Make-up is maar een fractie van uiterlijke verzorging. Misschien moet je gewoon lezen wat ik zei. Zat meiden die helemaal geplamuurd door het leven gaan, maar stinken, niet scheren, wassen en doen aan daadwerkelijke uiterlijke verzorging.
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:22:08 #150
342627 tja77
pi_175574734
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zo praat je maar tegen je moeder. Make-up is maar een fractie van uiterlijke verzorging. Misschien moet je gewoon lezen wat ik zei. Zat meiden die helemaal geplamuurd door het leven gaan, maar stinken, niet scheren, wassen en doen aan daadwerkelijke uiterlijke verzorging.
Net had het er nog niks mee te maken en nu is het maar een fractie?
Wassen en stinken heeft te maken met lichamelijke verzorging. Je ziet immers niet of iemand wel of niet gedoucht heeft.

Raar dat ik een vrouw moet uitleggen wat make up is. Ben je wel een vrouw?
En dan moet ik lezen wat je zei?
Volgens mij weet je dat zelf niet eens.
Lichamelijke verzorging (tanden poetsen, wassen, zeep enz.)
Is iets anders dan uiterlijke verzorging (je haar fatsoeneren, make up, je nagels lakken).
pi_175575266
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Het kan absoluut en meetbaar zijn, maar ik hou er gewoon niet van, dus ben ik blij dat ze het niet doet. :)
Ja hoor, over het algemeen vind ik vrouwen het mooiste als ze 's ochtends wakker worden. Kan ook een tik zijn. Er zijn namelijk maar weinig vrouwen die dat geloven als ik dit zeg.

Maar als je 's avonds thuiskomt na een dag werken en ze zit er opgedoft en afgestoft in vol ornaat bij .. omg RAWR!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 14:54:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')