Hangt af van het product. Veel foundations kunnen de poriën wel verstoppen, waardoor je meer puistjes kunt krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliën die er dan normaal op zitten.
Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseertquote:
Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderenquote:Op donderdag 7 december 2017 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert
Weet ik. Maar sommige mannen nemen die app behoorlijk serieus, terwijl het vaak lelijker maakt dan werkelijkheid.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ah, dit effect...
[ afbeelding ]
Ah, past je topic dan niet beter in KLBquote:Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.
Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.
Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...quote:Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Die unicorn kan ook wel een betere vent krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.
Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.
Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
Ja, ze zijn echt lelijker. Maar zo heb je ook een hoop lelijke mannen. Maar bij mannen zie je het gewoon.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Iddquote:Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:
[..]
Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...
Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |