Ah, ik dacht dat je bedoelde dat we al voor de winter uitgeschakeld waren.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kousen of maillot vind ik wel overdreven
nee hoor dat was toch wel te verwachten, nog een leuk toetje uiteindelijk en 25 miljoenquote:Op donderdag 7 december 2017 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat we al voor de winter uitgeschakeld waren.![]()
Volgens mij heeft hij op z'n Ronaldo's z'n kousen erg hoog opgetrokken...
Ja, kunnen ze weer in Feyenoord City steken.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor dat was toch wel te verwachten, nog een leuk toetje uiteindelijk en 25 miljoen
7-10, maar de groene ungang ernaasg niet andersquote:Op donderdag 7 december 2017 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh dit herken ik totaal niet, welke ingang?
Bij heerenveen had hij veel meer ruimte om de diepte ingespeeld te worden omdat die gewoon meer ruimte krijgen om te voetballen....quote:Op donderdag 7 december 2017 15:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Larsson trekt altijd naar binnen ook bij dubbele dekking. Echt vreselijk voorspelbaar. Maar bij Heerenveen was dat niet anders.
Ja, dat is exact wat ik zei.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ja want een doelpunt of overwinning vieren is alleen mogelijk met vuurwerk
Op je 23ste een transfer maken met een kapotte knie?quote:Op donderdag 7 december 2017 14:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Malacia is wel beter dan die kerel, aan de bal een stuk sterker, sneller, veel betere voorzet. Mentaal lijkt hij ook in orde, ik voorspel een nieuwe Karsdorp carriere.
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:01 schreef Caland het volgende:
'We kunnen alleen jaloers zijn op dit publiek in Rotterdam. Vergeet de vandalen die in Rome huishielden - want zelden heeft de Champions League meer passie gezien voor een kampioen die allang was uitgeschakeld'
Gazzetta dello sportgoden vandaag
Nee, het heeft ¤ 740.000 opgeleverd anders was het gelijk gebleven.quote:Op donderdag 7 december 2017 14:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Oh kost maar 10.000 euro, uiteraard een reden om het te blijven doen.
Zucht.
Zoudeb er oprecht mensen zijn die dit denken?quote:Op donderdag 7 december 2017 18:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee, het heeft ¤ 740.000 opgeleverd anders was het gelijk gebleven.
Ik kan dat niet echt beoordelen op basis van 1 wedstrijd en eerlijk gezegd vond ik hem eigenlijk ook niet zo goed gisteren als men doet voorkomen hier.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:21 schreef Klummie het volgende:
Wie zei ook alweer dat er in de jeugd geen betere dan Nelom is?
Tuurlijk is er een betere dan Nelom, weer valt Gio door de mand![]()
Die van vorig jaar is zo lelijk dat ie geweldig isquote:Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef DonRaja het volgende:
Nog niet echt top:
[ afbeelding ]
Maar een stuk minder debiel dan vorig jaar:
[ afbeelding ]
Ze hebben bij Feyenoord al jaren moeite om fatsoenlijke kleding te maken.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef DonRaja het volgende:
Nog niet echt top:
[ afbeelding ]
Maar een stuk minder debiel dan vorig jaar:
[ afbeelding ]
Wat is daar precies oneerlijk aan dan? Of snap je de poulefase nog niet zo goed?quote:Op donderdag 7 december 2017 22:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vinden jullie het eerlijk dat Dortmund met 2 punten wel door is en Feyenoord met 3 punten uitgeschakeld is?
Dat zeker, maar er mist wel een verwijzing naar Kerst, enigszins noodzakelijk om iets een kersttrui te noemen.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die van vorig jaar is zo lelijk dat ie geweldig is
jezus dat napoli staat gewoon met 10 man in het strafschopgebied tegen 3 van feyenoord...en nog valt die erin...quote:
Feyenoord had best 4 punten kunnen halen......quote:Op donderdag 7 december 2017 22:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vinden jullie het eerlijk dat Dortmund met 2 punten wel door is en Feyenoord met 3 punten uitgeschakeld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |