Zelfde soort onzin-conclusie als die waarop ik reageerde.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
''Mijn groep is hoog opgeleid, jouw groep is laag opgeleid''. En dan nog even een stompzinnig knipoogje erbij en hoppa, posten maar.Niveautje!
Jij vertegenwoordigd dan ook het gefeminiseerde cuckold gedeelte dat vol zit met zelfhaat.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd, zo ervaar ik dat helemaal niet als blanke man.
Aansteller.
Er zijn genoeg users die bereid zijn preventief te schuimbekken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Moet je andersom eens proberenDan zijn er niet genoeg doekjes in voorraad voor al dat geschuimbek
het wat??quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:54 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigd dan ook het gefeminiseerde cuckold gedeelte dat vol zit met zelfhaat.
dit dus.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook te ver doorslaan om alles maar genderneutraal te houden of om met iedere persoon qua seksuele voorkeur of huidskleur rekening te houden. En dat zeg ik als homo...
Had er een beeld neergezet van twee zoenende Noord-Afrikaanse mannen en dan zouden "wij Nederlanders" de smerigste verwijten krijgen. Het is nooit goed.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook te ver doorslaan om alles maar genderneutraal te houden of om met iedere persoon qua seksuele voorkeur of huidskleur rekening te houden. En dat zeg ik als homo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |