mwah dit zijn wel echt ploegen op niveau. Anderzijds, APOEL en Qarabag pakten ook 2 punten tegen resp Dortmund en koekoek atletiquote:Op woensdag 6 december 2017 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, hoe kut je ook speelt, meestal loop je nog wel per ongeluk tegen een punt aan, ook in de CL. Nog 85 minuten, dan weten we of dit voor Feyenoord ook geldt.
Feyenoord gaat nooit een punt pakken vanavond. Napoli moet, en het liefst met zoveel mogelijk goals.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, hoe kut je ook speelt, meestal loop je nog wel per ongeluk tegen een punt aan, ook in de CL. Nog 85 minuten, dan weten we of dit voor Feyenoord ook geldt.
hebben ze uberhaupt een keer het eerste kwartier zonder tegengoal overleefd?quote:Op woensdag 6 december 2017 20:51 schreef Mansjester het volgende:
In 3 van de 6 duels binnen 2 minuten een goal tegen
Nog nooit vertoond
Shaktar thuis duurde het maarliefst 24 minutenquote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze uberhaupt een keer het eerste kwartier zonder tegengoal overleefd?
De gifbeker moet eerst helemaal leeg voor het NL voetbal.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
zuur voor het NL voetbal natuurlijk maar het laat me toch wel een beetje lachen
KNJBquote:Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef de schuld aan Ajax en PSV. Zouden tenminste nog 1 puntje pakken. Als ze vorig seizoen niet hadden gekloot.
Schuld van Bosz, dit..quote:Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef de schuld aan Ajax en PSV. Zouden tenminste nog 1 puntje pakken. Als ze vorig seizoen niet hadden gekloot.
Het verval van het Nederlandse voetbal begon bij Feyenoord, en heeft zich sindsdien verspreid als een ware epidemie.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
zuur voor het NL voetbal natuurlijk maar het laat me toch wel een beetje lachen
Iets meer dan half jaar geleden nog een Europese finale en dit seizoen niet meer dan veldvullingquote:Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
De gifbeker moet eerst helemaal leeg voor het NL voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |