OP NAAR HET FEYENOORD TOPICquote:
Grappiger dan de studiogast, dat wel.quote:
wow madquote:Op woensdag 6 december 2017 20:48 schreef Befbekje het volgende:
Al die Feyenoordtjaps met hun grote waffel toen ze vorig jaar kampioen werden.. Die moeten de komende tien jaar echt hun muil houden..
Ik ben direct na de loting een weddenschap aangegaan met een goede vriend van me dat Feyenoord exact 0 punten zou pakken in deze poule.quote:
Ook al dat degradatiespook?quote:
Eitje die weddenschap.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben direct na de loting een weddenschap aangegaan met een goede vriend van me dat Feyenoord exact 0 punten zou pakken in deze poule.
Net als de prestaties van Feyenoord bedoel je?quote:
Dit voorspelde ik ook ja al had ik nog een klein beetje hoop dat ze hier een half kansje zouden hebben als Napoli al door zou zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben direct na de loting een weddenschap aangegaan met een goede vriend van me dat Feyenoord exact 0 punten zou pakken in deze poule.
De act blijft erg vermoeiend.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit doe ik tot nu toe bij elke CL wedstrijd van Feyenoord dus ik snap niet wat je bedoelt
Mwoh, hoe kut je ook speelt, meestal loop je nog wel per ongeluk tegen een punt aan, ook in de CL. Nog 85 minuten, dan weten we of dit voor Feyenoord ook geldt.quote:
mwah dit zijn wel echt ploegen op niveau. Anderzijds, APOEL en Qarabag pakten ook 2 punten tegen resp Dortmund en koekoek atletiquote:Op woensdag 6 december 2017 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, hoe kut je ook speelt, meestal loop je nog wel per ongeluk tegen een punt aan, ook in de CL. Nog 85 minuten, dan weten we of dit voor Feyenoord ook geldt.
Feyenoord gaat nooit een punt pakken vanavond. Napoli moet, en het liefst met zoveel mogelijk goals.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, hoe kut je ook speelt, meestal loop je nog wel per ongeluk tegen een punt aan, ook in de CL. Nog 85 minuten, dan weten we of dit voor Feyenoord ook geldt.
hebben ze uberhaupt een keer het eerste kwartier zonder tegengoal overleefd?quote:Op woensdag 6 december 2017 20:51 schreef Mansjester het volgende:
In 3 van de 6 duels binnen 2 minuten een goal tegen
Nog nooit vertoond
Shaktar thuis duurde het maarliefst 24 minutenquote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze uberhaupt een keer het eerste kwartier zonder tegengoal overleefd?
De gifbeker moet eerst helemaal leeg voor het NL voetbal.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
zuur voor het NL voetbal natuurlijk maar het laat me toch wel een beetje lachen
KNJBquote:Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef de schuld aan Ajax en PSV. Zouden tenminste nog 1 puntje pakken. Als ze vorig seizoen niet hadden gekloot.
Schuld van Bosz, dit..quote:Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef de schuld aan Ajax en PSV. Zouden tenminste nog 1 puntje pakken. Als ze vorig seizoen niet hadden gekloot.
Het verval van het Nederlandse voetbal begon bij Feyenoord, en heeft zich sindsdien verspreid als een ware epidemie.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
zuur voor het NL voetbal natuurlijk maar het laat me toch wel een beetje lachen
Iets meer dan half jaar geleden nog een Europese finale en dit seizoen niet meer dan veldvullingquote:Op woensdag 6 december 2017 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
De gifbeker moet eerst helemaal leeg voor het NL voetbal.
Staat Feyenoord ook op het veld dan?quote:Op woensdag 6 december 2017 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets meer dan half jaar geleden nog een Europese finale en dit seizoen niet meer dan veldvulling
Het kan verkeren
al de 5e keer deze weekquote:Op woensdag 6 december 2017 20:55 schreef Zelus het volgende:
Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.
3.5 jaar geleden halve finale wk.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Iets meer dan half jaar geleden nog een Europese finale en dit seizoen niet meer dan veldvulling
Het kan verkeren
Zoveel mensen kijken toch niet naar deze topper?quote:Op woensdag 6 december 2017 20:56 schreef Coco. het volgende:
Dat Ziggo GO doet het nooit bij populaire wedstrijden.
Ja, de tegengoal komt steeds vroegerquote:Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Groei van Feyenoord in het toernooi???
Bij VI wint een Feyenoorder ook 9/10 keer speler van de week.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef Zelus het volgende:
[..]
Zoveel mensen kijken toch niet naar deze topper?
Nee, het is dat pauper systeem van Ziggoquote:Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef Zelus het volgende:
[..]
Zoveel mensen kijken toch niet naar deze topper?
De groei van de vernedering, is ook een groei.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Zeker weten.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef BadderHaring het volgende:
Klopt, die moeten van hun sms bundel af.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij VI wint een Feyenoorder ook 9/10 keer speler van de week.
Dat zegt genoeg.
Ze draaien weer hetzelfde liedjequote:
Zielinski natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2017 21:00 schreef BadderHaring het volgende:
Wie maakte de goal? Ik hoop op Mertens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |