Op basis waarvan zou ze Wajong kunnen krijgen dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:51 schreef quirina het volgende:
Wajong kan ze toch krijgen aangezien ze zo overspannen is en met twee kleine kinderen zit?
Ze zegt zelf dat ze bij een psych loopt.
Een iq van <80. Of is dat nog niet dom genoeg voor een wajong.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou ze Wajong kunnen krijgen dan?
Wajong is echt voor mensen die door een chronische aandoening nooit werkcapaciteit hebben gehad en niet zullen krijgen. Niet voor overspannen zijn na een scheiding.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:51 schreef quirina het volgende:
Wajong kan ze toch krijgen aangezien ze zo overspannen is en met twee kleine kinderen zit?
Ze zegt zelf dat ze bij een psych loopt.
Plus dat je dat niet op je 27ste ineens kunt gaan aanvragen, iig niet in haar situatie.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wajong is echt voor mensen die door een chronische aandoening nooit werkcapaciteit hebben gehad en niet zullen krijgen. Niet voor overspannen zijn na een scheiding.
Man man man.quote:
Ze lijkt me typisch iemand die naar de Jumbo gaat, zit in hetzelfde winkelcentrum en daar kom ik nooit, ik hoop gewoon dat ze naar de Jumbo gaatquote:
Tja. Ze bestaan wel. Breukhoven is jarenlang met een dom stel borsten getrouwd geweest, en ook Adam Curry had verkering met een bimbo van hier tot tokio.quote:Op maandag 8 januari 2018 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want waar wel iemand thuis is overweegt een relatie met Barbie?
Ach ach ach.quote:Op maandag 8 januari 2018 20:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Het stel is zo verliefd, dat Jordi Samantha's kinderen Angelina (6) en Milano (3), die ze kreeg met haar ex Michael van der Plas, al heeft ontmoet..
..en dat in 1 week tijd en ze houdt al van hem; Houvanjou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |