abonnement Unibet Coolblue
pi_179124943
Ik ben verrast dat dit zo hoog eindigde. Wel tof voor hem.
pi_179125882
Zat me echt te verbazen 8)7 dat gewoon de hele jury hier zo massaal voor ging :D
  ESF Reporter zondag 13 mei 2018 @ 09:24:02 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_179127020
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:32 schreef Em31 het volgende:
Zat me echt te verbazen 8)7 dat gewoon de hele jury hier zo massaal voor ging :D
Tijdens de juryshow vond ik zijn optreden zelfs het meest tegenvallen, hij leek echt moeite te hebben met zijn stem. Zal óf op tv wel anders zijn overgekomen, óf de jury heeft hem al die valse nootjes vergeven.
Desalniettemin mooie, terechte prestatie. ^O^
pi_179127080
Dit had wel een mooie verrassingswinnaar kunnen zijn. Al was de 13e plek van het publiek ook wel zo'n beetje waar ik het zelf in gedachten had.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 13 mei 2018 @ 11:50:44 #80
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179129442
Zeer verrassende jurywinnaar, gegund, was heel goed.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179131096
Ik weet niet of het hier was of op Musicmeter (kan topic ook even niet vinden) maar ik had al eerder voorspeld dat Oostenrijk héél veel jurystemmen zou krijgen. Sinds een paar jaar zie ik een bepaalde lijn in jurystemgedrag; ze gaan altijd voor radiovriendelijke popsongs die je zo in een top 40 terug zou kunnen vinden, met goede vocals en een degelijke uitvoering. Oostenrijk tikte de meeste boxjes aan voor het perfecte juryliedje.

Winnaar bij de jury had ik dan weer niet verwacht, maar ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben. Wel zo een toffe 3e plek behaald, wat ik het nummer ook zeker wel gun.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2018 @ 16:03:54 #82
368283 ato
pi_179134451
Leuk voor Oostenrijk. Prima zanger, maar mij deed het liedje niet veel.
Ik mistte ook een koor, die stond achter dat gordijn.
Had het ervoor geplaatst.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179165324
Ik vind het echt geweldig dat dit de top 3 heeft gehaald, dik en dik verdiend... _O_

Als Hozier of Rag n Bone-man het had uitgebracht was het een dikke hit geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179169856
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat dit de top 3 heeft gehaald, dik en dik verdiend... _O_

Als Hozier of Rag n Bone-man het had uitgebracht was het een dikke hit geweest
Echt he!
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_179170068
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt geweldig dat dit de top 3 heeft gehaald, dik en dik verdiend... _O_

Als Hozier of Rag n Bone-man het had uitgebracht was het een dikke hit geweest
En nu krijgt het nul airplay omdat het een ESF-lied is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179170438
Ik heb op Oostenrijk gestemd tijdens de finale. Ik had vooraf gedacht dat ik voor Litouwen zou gaan, maar ik vond haar optreden tegenvallen. In de recaps vond ik Cesar er steeds weer uitspringen: het lied is lekker, hij heeft een prachtige stem en geen gedoe en vreemde poespas. Ik was heel aangenaam verrast door zijn derde plek, absoluut verdiend!

Dit lied kan gewoon zo in de top 40 mee toch? Ik hou ervan! O+
pi_179171440
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En nu krijgt het nul airplay omdat het een ESF-lied is.
Yup, ik denk dat het ook met platenmaatschappijen te maken heeft die dikke vingers in de pap bij radio-dj's hebben

Maar ik blijf het belachelijk vinden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179175581
Super sympathieke gozer ook dit:

César Sampson, die op het Eurovisiesongfestival als derde eindigde met het hitgevoelige Nobody But You, was in tranen nadat hij zich realiseerde dat hij derde zou worden.

Die tranen kwamen niet voort uit teleurstelling, maar uit dankbaarheid. De waardering die hij kreeg van de jury en van de kijkers raakte hem. “Ik heb een flinke tijd staan huilen, nadat duidelijk werd dat ik derde zou worden,” vertelt Sampson tegen de pers. “Pas toen realiseerde ik me hoe blij ik hiermee was!”

Dankbaar
“Als een artiest heb je altijd al een gezond ego. Maar als iemand dan laat merken dat je het goed hebt gedaan, dan streelt dat je hart.” De komende tijd zal César dan ook niet rustig aan doen. De 34-jarige zanger heeft plannen genoeg. “Natuurlijk ga ik eerst op bezoek bij mijn moeder, maar daarna duik ik de studio in om weer nieuwe tracks te gaan schrijven en op te nemen. Daar ben ik trouwens al mee begonnen…”

Dat hij bij het publiek in de middenmoot eindigde, doet niets af aan het goede gevoel dat de zanger heeft. “De mensen die ik altijd geweldig vindt op het Eurovisiesongfestival, eindigen nooit hoog op basis van de televoting. Dat doets niets af aan de winst van Israël overigens. Netta’s track is gewoon goed geproduceerd.”


Kan Waylon nog wat van leren.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_179175947
Cesar lijkt me inderdaad heel sympathiek. Waylon zei bij Late Night gisteren ook dat hij in het echt zo'n toffe relaxte gozer was. Ik vind het lied ook gewoon tof, maar daarnaast gun ik het hem als persoon ook heel erg dat hij de top 3 heeft gehaald. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:20:02 #90
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_179180813
Het lijkt mij de saaiste persoonlijkheid van dit jaar. Neemt niet weg dat hij een verdiend goede prestatie heeft afgeleverd
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_179194910
Ik vond het verrassend dat dit in de top 3 is geëindigd. Het lied verdient dit absoluut. Goed lied, dat ik zeker blijf luisteren na het ESF, maar er schortte toch wel het e.a. aan het totale pakketje.
~The present is all there is~
pi_179202975
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:20 schreef misteriks het volgende:
Het lijkt mij de saaiste persoonlijkheid van dit jaar. Neemt niet weg dat hij een verdiend goede prestatie heeft afgeleverd
Totaal geen saai persoon
Maakt dropkrullen mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')